search
menu

هتل Hotel Jen Beijing

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Jen Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل جن پکن
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جن پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Jen Beijing


هتل جن پکن یکی از هتل‌های شرکت هتلداری شانگری لا به شمار می‌رود. هتل جن در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسیده و ساختمان ۱۶ طبقه زیبایی دارد. Hotel Jen Beijing هتل ۴ ستاره زیبایی در مرکز شهر پکن است. با اقامت در این هتل مدرن از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل جن پکن موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل جن دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پکن خواهید داشت. معبد لاما پکن و شهر ممنوعه حدود ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. شهر پکن به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان، گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن مجاب می‌کند. با اقامت در هتل جن پکن شانگری لا تعطیلات خوشی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل جن پکن


در هتل ۴ ستاره جن پکن امکانات و خدمات رفاهی باکیفیتی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان، کمد و خودپرداز به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های چینی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل Hotel Jen Beijing by Shangri-La پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو، امکان گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های پکن برایتان فراهم خواهد شد. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و مرکز همایش، هتل جن را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در این هتل خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل جن پکن بای شانگری لا دارای ۴۵۰ واحد اقامتی زیبا و مدرن است. در اتاق‌های هتل Hotel Jen Beijing همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. از تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق جن ۴۰ تویین، اتاق تویین جن اسکای‌لاین، اتاق جن ۴۰ کینگ، اتاق کینگ جن اسکای‌لاین، اتاق جن کلاب ۲، اتاق جن ۷۵، اتاق جن ۷۵ اسکای‌لاین و اتاق جن ۷۵ اسکای‌لاین پلاس اشاره کرد. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کمد لباس و میز اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در Hotel Jen Beijing سفر تفریحی جذابی پیش رو خواهید داشت. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید؛ استفاده از استخر برای مهمانان عزیز رایگان است. برای سرگرمی مهمانان فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده و بیلیارد تدارک دیده شده است. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا خستگی را از تنتان دور کنید. این مرکز دارای اتاق بخار، سونا و جکوزی است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. باشگاه ورزشی و یوگا از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Hotel Jen Beijing روزان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. ۲ رستوران باکیفیت در داخل هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند. انواع غذاهای آمریکایی و بین‌المللی در رستوران‌های هتل صرف می‌شود. انواع اسنک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. برای صرف دسر سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است این مجموعه خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل جن پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی چین: ۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لاما پکن: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است