search
menu

هتل Hotel Eclat Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Éclat Beijing
امکانات عمومی هتل اکلات پکن
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکلات پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Éclat Beijing


هتل اکلات پکن دارای پنج ستاره است و در یکی از مناطق خوب پکن واقع شده‌است. یک هرم شیشه‌ای درخشان، هتل Hotel Éclat Beijing را در بر گرفته است که در کنار یک پارک بزرگ قرار دارد و بوتیک‌های فراوان، رستوران‌ها و سینما نیز دارد. این هتل به عنوان بخشی از Parkview Green FangCaoDi، نماد نمادین جدید پکن، موقعیتی عالی را دارد، چند قدم دورتر از پارک ریتان و منطقه سفارت‌ها. هرم شیشه‌ای منحصربه‌فرد دارای اتاق‌های شیک و بسیار بزرگ است. این هتل بوتیک مدرن فوق‌العاده بزرگ، دارای مرکز تناسب اندام است و مجموعه‌ای از هنرهای معاصر در گوشه گوشه آن می‌بینید. این هتل را باید در ردیف یکی از زیباترین هتل‌های شهر قرار داد. اتاقها بی اندازه بزرگ هستند، بسیاری از آنها دارای تراس خصوصی و برخی با استخر اختصاصی هستند. این هتل با داشتن ۵ ستاره و امکانات بسیار می‌تواند در ردیف هتل‌های بسیار ناب در هنگام خرید بلیط هواپیما و اقامت شما در شهر بزرگ چین یعنی پکن باشد. این هتل تا فرودگاه بین المللی پایتخت پکن حدود ۳۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. حالا که انتخاب شما اقامت در این هتل زیبا است بهتر است از جاهای دیدنی پکن مانند: کاخ تابستانی پکن، بازارهای سنتی پکن، موزه ملی چین، استادیوم ملی پکن و ... دیدن فرمایید تا بتوانید اقامت بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید. در ادامه با امکانات هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات عمومی هتل اکلات پکن


در این هتل می‌توانید از خدمات پارکینگ البته با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. اینترنت نیز مانند بسیاری از هتل‌های دیگر در این هتل نیز وجود دارد. یک مرکز فیتنس ورزشی نیز وجود دارد که اگر عادت به ورزش دارید به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. صرافی در داخل این اقامتگاه می‌تواند کمک بزرگی به مسافران خارجی بکند. اتو، خشکشویی و لاندری نیز می‌تواند با گرفتن هزینه مجزا به مسافران خدمت کند. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران هتل است و می‌توانید با زبان‌های انگلیسی و چینی با کارکنان هتل ارتباط داشته‌باشید. اگر پول نقد به همراه ندارید نگران نباشید، زیرا دستگاه خودپرداز موجود در هتل می‌تواند به شما کمک کند تا وجه نقد مورد نیاز را از آن بردارید. صندوق امانات امنی نیز در هتل وجود دارد و برای نگهداری لوازم با ارزشتان جای هیچ گونه نگرانی نیست. برای مسافران امکان اجاره خودرو از طریق هتل Hotel Éclat Beijing فراهم است تا در صورت تمایل به گشت و گزار در شهر، با خودرو شخصی این کار را انجام دهند. سرویس بیدار باش نیز در هتل وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. برای برقراری جلسات کاری می‌توانید اتاق کنفرانس و جلسات هتل را رزرو کنید. در صورت نیاز می‌توانید فکس و فتوکپی را در هتل انجام دهید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همه واحدها دسترسی ۲۴ ساعته به بوفه صبحانه و نوشیدنی رایگان دارند. در واحدها تلویزیون ال سی دی سه بعدی با دی وی دی، جایگاه‌های اتصال آی پاد، صندلی‌های ماساژ مارک دار و سیستم صوتی گنجانده شده‌است. حمام‌ها دارای دوش مجزا، وان حمام و لوازم بهداشتی اختصاصی هستند. واحدها بقدری بزرگ و دلباز هستند که هر مسافری را شیفته خود می‌کنند. تراس موجود در واحدها نیز جذابیت ویژه‌ای را به این واحدها بخشیده است. انواع واحدهای اقامتی هتل Hotel Éclat Beijing شامل:
• واحد دلوکس کینگ
• واحد دلوکس کینگ با تراس
• سوئیت دلوکس با استخر
• واحد دلوکس توئین با تراس
• سوئیت اسکاندیناوی با یک تخت دابل
• سوئیت لاگون دو خوابه شانزلیزه
• سوئیت میامی
• سوئیت پرزیدنت

رستوران هتل


این هتل بزرگ و مدرن دارای رستورانی با غذاهای متنوع است و محیط هتل نیز تمیز و دنج است. میزهای متنوعی برای سرو غذا وجود دارد که می‌توانید بر حسب سلیقه یکی از این میزها را انتخاب کنید.

فاصله هتل اکلات پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی چین: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی باستانی پکن: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی پکن: ۱۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است