search
menu

هتل Holiday Inn Beijing Shijingshan Parkview

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Beijing Shijingshan Parkview
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو پکن
واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Beijing Shijingshan Parkview


در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شهر زیبا و شگفت‌انگیز پکن، یک هتل خارجی باکیفیت و مجلل رزرو کنید که بتوانید اقامتی خوش و دلپسند را تجربه کنید؛ همانند هتلی چهار ستاره‌ مانند هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو که تا مراکز خرید و جاهای دیدنی پکن فاصله کمی دارد و می‌توانید به‌راحتی در شهر تفریح کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت به فرودگاه بین‌المللی پکن پرواز داشته باشید. زمانی که هتل هالیدی این پکن اقامت دارید، حتماً در اوقات فراغت خود از بازارهای سنتی پکن که جلوه‌ای خاص و تماشایی دارند بازدید کنید و نه تنها سوغاتی و یادگاری بخرید، بلکه با زندگی روزمره مردم آشنا شوید و از طریق گردشگری به اقتصاد محلی کمک کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو پکن


هتل Holiday Inn Beijing Shijingshan Parkview پکن به مسافران خود امکانات خوب و مناسبی ارائه می‌کند ازجمله: باغچه‌ای سرسبز، لابی دنج و مجلل، پارکینگ رایگان، رستورانی با خوراک‌های متنوع، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل و سالنی ویژه کنفرانس و جلسات که برای مسافرانی که به‌قصد تجارت سفر می‌کنند بسیار مناسب است. قابل‌ذکر است سالنی ویژه مراسم‌های جشن و عروسی نیز در هتل هالیدی این پکن وجود دارد که به شیوه‌ای مدرن و چشم‌گیر طراحی شده است. اگر بخواهیم از خدماتی که هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو ارائه می‌کند نام ببریم، می‌توان به مواردی اشاره کرد ازجمله نظافت روزانه، خدمات اتاق، خدمات نظافتی همانند لباسشویی، اتو و خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان‌های مسافران و خدمات دربانی. با داشتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما و استفاده از تاکسی که هتل برای شما خبر کرده است، به‌آسانی تردد کنید و سفری آرام و خوشحال‌کننده را داشته باشید.

واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها


در هر یک از اتاق‌ها و یا سوئیت‌های هتل Holiday Inn Beijing که اقامت داشته باشید، از لحظات خود راضی خواهید بود و اقامتی راحت و بدون دردسر را خواهید داشت. از برخی از اتاق‌ها می‌توانید منظره‌ای خیره‌کننده و زیبا از مناظر سبز اطراف را تماشا کنید. به دلخواه خود می‌توانید هر یک از انواع اتاق‌های استاندارد دابل، تویین، اتاق سوپریور کینگ، دابل و یا تویین، اتاق دلوکس و یا سوپریور کینگ با چشم‌انداز پارک، اتاق دلوکس و یا سوپریور تویین به همراه چشم‌انداز پارک و سوئیت سوپریور را رزرو کنید و از وسایلی بهره‌مند شوید که کیفیتی خوب دارند و در طول اقامتتان در دسترس شما هستند. در اتاق‌ها و سوئیت‌ها تجهیزاتی وجود دارد از قبیل یخچال، مینی بار، تلویزیون، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام با وسایل، سشوار، سیستم اطفا حریق، اینترنت رایگان و صندوق امانات. باید توجه داشته باشید که در واحدهای اقامتی هتل هالیدی این پکن امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در فضای آزاد می‌توان از سیگار استفاده کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر در فصل بهار که شکوفه‌های چشم‌نواز درختان قابل ملاحظه است و یا در تابستان که همه‌جا سرسبزی خود را دارد به پکن و هتل هالیدی این بروید، این فرصت را دارید تا در باغچه و پارک سبز و با صفای هتل با خانواده، فرزندان و یا دوستان خود بنشینید، قدم بزنید و خاطراتی شیرین به‌یادماندنی بسازید. کسانی که دارای برنامه ورزشی منظم هستند و یا علاقه دارند در سفر هم سرگرم شوند و هم به سلامتی خود توجه کنند، باشگاه ورزشی مجهز هتل Holiday Inn پکن مکانی ایده آل است.

رستوران هتل


در رستورانی که در هتل هالیدی این پکن قرار دارد، صبحانه، ناهار و یا شامی لذیذ به سبک آشپزی محلی و یا غیره به‌صورت منو سفارش دهید و ساعاتی لذت‌بخش را در فضایی باشکوه و مدرن سپری کنید. همچنین خوراک مخصوص کودکان در هتل هالیدی این شیجینگ شان پارک ویو قرار دارد.

فاصله هتل هالیدی این شیجینگشان پارک ویو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج مرکزی تلویزیون چین: ۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی پکن: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم ضد جنگ چینی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است