search
menu

هتل Hilton Beijing Capital Airport

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Beijing Capital Airport
امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Beijing Capital Airport


هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن، از هتل‌های ۵ ستاره شیک و لوکس در پکن است که فاصله بسیار کمی تا فرودگاه پکن دارد و بیشتر مناسب گردشگرانی است که برای اهداف تجاری یا کاری به پکن سفر کرده و در کنار آن می‌خواهند از جاذبه‌های زیبای شهر نیز لذت ببرند. این هتل در ترمینال سوم فرودگاه بین‌المللی پکن واقع شده و امکانات رفاهی و خدمات عالی برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که در سفر به پکن هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن را برای اقامت انتخاب می‌کنند، در طول سفر از اقامت خوش و راحت با تجهیزات استاندارد و مطلوب برخوردار می‌شوند. اتاق‌های هتل، امکانات مهیا شده، خدمات غذایی و رفتار حرفه‌ای و شایسته کارکنان باعث محبوبیت هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن میان گردشگران شده‌اند. استراحت در اتاق‌های دنج و راحت و با چشم‌اندازهای زیبا خستگی کل روز را از تن مهمانان برطرف می‌کنند. نحوه سرویس‌دهی و ارتباط کارکنان با مهمانان و تلاش بی‌وقفه‌شان برای برآورده کردن نیازها و درخواست‌هایشان بسیار رضایت‌بخش و خشنودکننده هستند. هتل به ایستگاه‌های مترو که امکان جابجایی در شهر را برای مهمانان فراهم می‌کنند، نزدیک است. مهمانان می‌توانند برای بازدید از بازارهای سنتی پکن، معابد پکن، پارک‌های تفریحی پکن و ... از مترو استفاده نمایند که سریع‌تر است و هزینه چندانی هم ندارد. پکن مقصد جذاب و شگفت‌انگیزی است و گشت و گذارهای هیجان‌انگیز در آن تمامی ندارند. بهتر است در سفر به پکن، با توجه به هدف سفر، بودجه و سلیقه هتل مناسبی را رزرو کرد تا این سفر خاطره‌انگیزتر شود. هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن از بابت مهمانداری و مهمان‌نوازی گزینه خوبی به حساب می‌آید. اگر دوست دارید در سفر به پکن از مرکز شهر و شلوغی‌ها دور باشید، بهتر است به رزرو هتل Hilton Beijing Capital Airport فکر کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن


اگر بلیط هواپیما خارجی را برای سفر به پکن می‌خرید، مشخصات این هتل را به دقت مطالعه کنید.در هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین هیلتون
• سوئیت کینگ داپلکس
• سوئیت کینگ پریمیر
• سوئیت کینگ دلوکس
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر و فضای سبز تشکیل می‌دهد. پنجره اتاق‌ها تمام‌قد هستند و روشنایی خوبی به داخل اتاق‌ها می‌تابانند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد و اطراف آن تخت‌ استراحت تعبیه شده‌اند. این استخر در تمام سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان هتل رایگان است. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، اتاق بخار، جکوزی، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند، برای انجام تمرینات روزانه‌شان می‌توانند به باشگاه بدن‌سازی مجهز هتل مراجعه کنند و در صورت نیاز از مربی بدن‌سازی خصوصی کمک بگیرند. برای علاقه‌مندان در این باشگاه کلاس‌های فیتنس و ایروبیک برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان به ورزش گلف نیز می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و در زمین گلف که در فاصله ۳ کیلومتری از هتل واقع شده آموزش ببینند. ناگفته نماند، یک سالن زیبایی هم در هتل فعالیت می‌کند و انواع خدمات زیبایی و آرایشی به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن چهار رستوران شیک و زیبا فعالیت می‌کنند و در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای چینی و بین‌المللی است. دکوراسیون رستوران‌ها شیک و جذاب هستند و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل هیلتون بیجینگ کاپیتال ایرپرت پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه دارک نایت کلاب پکن: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا اوت لت سورپرایز پکن: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز نمایشگاه های بین المللی چین: ۱۴٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است