search
menu

هتل Grand Millennium Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Millennium Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند میلنیوم پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند میلنیوم پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Millennium Beijing


هتل گرند میلنیوم پکن، یکی از هتل‌های ۵ ستاره فوق‌العاده لوکس و مدرن در پکن است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر واقع شده و اطراف آن را جاذبه‌های مهم، برج‌ها، مراکز خرید، برج تجارت جهانی چین و ... احاطه کرده‌اند. همچنین، در نزدیکی هتل ایستگاه‌های مترو و قطار وجود دارند. مهمانان می‌توانند با استفاده از این وسایل نقلیه عمومی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. اقامت در هتل گرند میلنیوم پکن یعنی سلیقه خاص، انتخاب عالی و سفری رؤیایی. مهمانانی که در سفر به پکن دوست دارند از اقامت خاطره‌انگیز تجربه کنند، حتماً باید به فکر رزرو هتل گرند میلنیوم پکن باشند. در این هتل تمام امکانات و خدمات بی‌نهایت شیک، به‌روز، بی‌نقص و رضایت‌بخش هستند. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، البته که قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر درباره هتل مطالعه می‌کنند؛ اما پس از تجربه اقامت در آن با خدماتی بیش از حد انتظارشان مواجه می‌شوند و همین نیز از نکات مثبت هتل به حساب می‌آید. پنجره‌های بزرگ رو به مناظر و چشم‌اندازهای نفس‌گیر هتل اقامت در اتاق‌ها را جذاب‌تر می‌کند. مهمانان هرروز چشمشان را به روی مناظر زیبا باز کرده و شب نیز با همان جذابیت در شب به خواب می‌روند. برخورداری از خدمات باکیفیت و مرغوب هتل اقامت مهمانان را شیرین‌تر می‌کند. کارکنان هتل Grand Millennium Beijing مجرب و خوش‌برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا خاطره خوشی از اقامت در پکن برای مهمانانشان رقم بزنند و آن‌ها را با لبخند و رضایت بدرقه کنند.
انتخاب هتل خوب در هر سفر بسیار مهم است؛ زیرا که استراحت در مکانی دنج و دل‌باز خستگی کل ماجراجویی‌های روز را برطرف کرده و انرژی از دست رفته را بازمی‌گرداند. مهمانانی که این هتل را انتخاب و رزرو می‌کنند، علاوه بر تجربه اقامت خوش و راحت، به راحتی می‌توانند از جاهای دیدنی پکن نیز بازدید کنند. پکن، مقصد هیجان‌انگیز و زیبایی است که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود روانه می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر گردشگران به پکن بازدید از دیوار چین است. قطعاً دیدن این دیوار باابهت و شگفت‌انگیز ارزش دارد و تجربه‌ای متفاوت برای هر گردشگر تلقی می‌شود. دیگر جاذبه‌های پکن نیز نظیر کاخ تابستانی پکن، معابد پکن، بازارهای سنتی پکن و ... بسیار دیدنی هستند و مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند میلنیوم پکن


در هتل گرند میلنیوم پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، خشک‌شویی، لباسشویی، خدمات کودکیاری، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل گرند میلنیوم پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل گرند میلنیوم پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل سوپریور
• دبل دلوکس
• دبل کلاب اگزکتیو
• توئین سوپریور
• توئین دلوکس
• توئین کلاب اگزکتیو
• توئین دلوکس ام
• کینگ دلوکس ام
• سوئیت
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای جذاب و حیرت‌انگیز از شهر، آسمان خراش‌ها و برج CCTV تشکیل می‌دهد. تماشای این چشم‌اندازها در روز و شب به شکل متفاوتی هیجان‌انگیز و افسونگر است. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، مدرن و یونیک است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها بسیار دل‌باز، دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و خاص در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه‌داری به طور رایگان و روزانه به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل گرند میلنیوم پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گرند میلنیوم پکن یک استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان و یک استخر سرپوشیده دیگر برای کودکان در نظر گرفته شده‌اند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. شنا در استخر بزرگ هتل می‌تواند احساس سبکی و نشاط برای مهمانان به ارمغان بیاورد. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژها، سونا، حمام، صندلی ماساژور و ... ارائه می‌شوند. مهمانان می‌توانند از این خدمات که همچون یک تراپی برای جسم و ذهن و روح می‌مانند، استفاده کنند و لذت ببرند. برای مهمانانی که در طول سفر هم به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند، کلاس‌های یوگا و فیتنس برگزار می‌شوند. در باشگاه مجهز هتل مربی بدن‌سازی خصوصی نیز آماده کمک به مهمانان ورزشکار است.

رستوران هتل


در هتل گرند میلنیوم پکن دو رستوران متفاوت و شیک فعالیت می‌کنند و در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل انواع غذاهای آسیایی، آمریکایی، چینی و ... هستند. همچنین، بار نوشیدنی جات هتل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل گرند میلنیوم پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مرکزی پکن: ۸۵۰ متر
فاصله تا باغ وحش بلو زوو پکن: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه زنان و کودکان چین: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی چین: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است