search
menu

هتل Grand Hyatt Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Beijing
امکانات عمومی هتل گرند حیات پکن
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند حیات پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hyatt Beijing


هتل گرند حیات پکن با سالن بدنسازی، آرایشگاه و بخش اسپا در نزدیکی اورینتال پلازا واقع شده‌است. این مکان که در فاصله چند دقیقه رانندگی از میدان تیان‌آن‌من قرار دارد، اقامتگاهی دلپذیر برای اقامت در منطقه دونگ‌ چنگ شهر پکن است. شهر ممنوعه و موزه قصر در ۲.۴ کیلومتری هتل و خیابان Wangfujing در ۱.۱ کیلومتری قرار دارد. کتاب‌ فروشی معروف پکن به نام وانگ ‌فوجینگ شین‌هوا و سایر جاذبه‌ها به هتل بسیار نزدیک هستند و هتل Grand Hyatt Beijing را به گزینه‌ای مناسب برای مسافران تبدیل کرده است. در این هتل با یک صبحانه رایگان که هر روز در قسمت سالن سرو می‌شود از خواب بیدار شوید و روز خود را جذاب شروع کنید. برای صرفه جویی در هزینه می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و ایستگاه مترو Wangfujing در فاصله ۲۵۰ متری قرار دارد. شما می‌توانید در ادامه متن امکانات هتل را با تمام جزئیات بشناسید. مطابق با دستورالعمل‌های دولت پکن، هتل‌های پکن نمی‌توانند به طور داوطلبانه امکانات یکبار مصرف مانند مسواک، شانه، تیغ و غیره را به عنوان بخشی از چیدمان اتاق به مسافران ارائه دهند، لطفا با خدمات مهمان هتل تماس بگیرید و یا اگر مایلید این وسایل در طول اقامت به اتاق شما تحویل داده شود از پذیرش هتل درخواست کنید. در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری این کار را انجام دهید. فرودگاه پایتخت پکن حدود ۲۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تورهای گردشگری می‌توانند در رابطه با جاهای دیدنی پکن مانند: معبد لاما پکن، کاخ تابستانی پکن، استادیوم ملی پکن و ... اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

امکانات عمومی هتل گرند حیات پکن


مسافران هتل خاطر جمع باشند زیرا در تمام بخش‌های هتل قابلیت استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد تا بتوانند به راحتی از امکانات دنیای مجازی در محل اقامت خود استفاده کنند. اگر اهل ورزش هستید می‌توانید از باشگاه ورزشی موجود در هتل استفاده کنید. کسانیکه علاقه‌مند به رانندگی هستند و با خودرو شخصی خود از فاصله نزدیک به هتل سفر Grand Hyatt Beijing می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ موجود در هتل نیز استفاده کنند. در صورت نداشتن خودرو شخصی می‌توانید از هتل درخواست اجاره خودرو داشته‌باشید. نظافت روزانه در هتل انجام می‌گیرد و محیط تمیز و منظم هتل می‌تواند آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورد. برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. از جمله امکانات مربوط به کودکان وجود وعده‌های غذایی مناسب برای آن‌ها و زمین بازی کودکان است. تبدیل ارز توسط صرافی موجود در هتل می‌تواند برای مسافران هتل بسیار سودمند باشد. تهویه مطبوع موجود در هتل می‌تواند فضای مناسبی را برای اقامت شما فراهم آورد. دوربین‌های مداربسته و کپسول‌های آتش نشانی در جای جای هتل وجود دارد تا اقامتی امن را تجربه کنید. تراس موجود در هتل چیدمان مناسبی دارد تا دورهمی‌های خود را در این بخش برگزار کنید. لاندری و خشکشویی نیز در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و همین سبب شده‌است تا مکانی دلخواه برای اقامت مسافران باشد. دیوارها و وسایل موجود در اتاق‌ها به رنگ روشن و آرامش بخشی هستند. کولر و تهویه مطبوع در تمام واحدها وجود دارد. تمام واحدها حمام و سرویس بهداشتی شیک و بزرگی دارند. بخش نشیمن و اتاق خواب واحدهای هتل Grand Hyatt Beijing مجزا هستند. این مکان دارای اتاق‌هایی با دمپایی، آینه اصلاح، وان حمام و همچنین اینترنت بی‌سیم رایگان، کانال‌های کابلی و وای فای است. آنها چشم اندازی پانوراما از حیاط دارند. برای راحتی شما، مینی یخچال، یخچال و مایکروفر را نیز در واحدها پیدا خواهید‌کرد. انواع واحدهای هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد کینگ لوکس
• سوئیت بزرگ اکزگتیو
• سوئیت بزرگ با تخت‌ها کینگ
• واحد لوکس با دو اتاق خواب
• واحد کینگ با چشم انداز شهر
• واحد توئین
• سوئیت دیپلمات

رستوران هتل


این ملک دارای مجموعه‌ای از غذاهای ایتالیایی در رستوران Da Girogio است. کافی شاپ هتل Grand Hyatt Beijing دارای تلویزیون، سالن استراحت و موسیقی زنده برای سرگرمی است.

فاصله هتل گرند حیات پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تیان آنمن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لاما پکن: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است