search
menu

هتل Grand Concordia Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Concordia Hotel Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند كونكوردیا پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند كونكوردیا پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Concordia Hotel Beijing


هتل گرند كونكوردیا پکن، یکی از هتل‌های ۵ ستاره خوب پکن است که در وسط منطقه چااویانگ (Chaoyang) واقع شده و اطراف آن را فروشگاه‌ها، مراکز خرید، جاذبه‌ها و رستوران‌های متعدد احاطه کرده‌اند. این هتل از موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی باکیفیت برخوردار است و برای گردشگرانی که اقامت در هتل لوکس و دل‌نشین را دوست دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. گردشگرانی که به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه معقول اقامت شیک و مدرن در هتل گرند كونكوردیا پکن تجربه کنند. خدمات رفاهی که در هتل ارائه می‌شوند مرغوب و استاندارد هستند و رضایت مهمانان را جلب می‌کنند. بیشتر گردشگران پس از یک بار اقامت در این هتل، در سفرهای بعدی به پکن نیز هتل گرند كونكوردیا پکن را ترجیح می‌دهند. مهمانان هتل می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه به برخی جاهای دیدنی پکن دسترسی داشته باشند و برای بازدید از دیگر مناطق دور می‌توانند به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که فاصله چندان دوری با هتل ندارد، مراجعه کنند و از طریق مترو به تمام نقاط پکن دسترسی داشته باشند. استفاده از مترو در عین حال سریع و مقرون به صرفه است. یکی از بزرگ‌ترین هدف‌های سفر هر گردشگر به پکن، بازدید از دیوار چین است و قطعاً دیدن این دیوار حیرت‌انگیز تجربه خاص و متفاوتی است. همچنین، کاخ‌ های پکن نظیر کاخ تابستانی پکن، بازهای سنتی پکن، پارک های تفریحی پکن و ... توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند و بسیار باارزش و جذاب هستند.
تمام گردشگران دوست دارند پس از گشت و گذار در مناطق مختلف شهر و پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب‌وجوش در اتاقی راحت و دنج استراحت و خستگی را از تنشان برطرف کنند. مهمانان هتل گرند كونكوردیا پکن با بهره‌مندی از خدمات مرغوب این آسایش را تجربه می‌کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Grand Concordia Hotel Beijing نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره خوشی از اقامت در پکن بدرقه کنند.
قبل از رزرو هتل، بهتر است نگاهی به امکانات و شرایط هتل بیندازید، با سلیقه و بودجه‌تان مقایسه کنید و تطابق دهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند كونكوردیا پکن


در هتل گرند كونكوردیا پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. بسیاری از مهمانان چینی که از دیگر شهرها به پکن می‌آیند و نیازی به خرید بلیط هواپیما خارجی ندارند، در صورت سفر با خودروی شخصی‌شان، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تهیه بلیط، خشک‌شویی، لباسشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل گرند كونكوردیا پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل گرند كونكوردیا پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند.
چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای زیبا از شهر تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به طور رایگان و روزانه به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل گرند كونكوردیا پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گرند كونكوردیا پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد که مخصوص بزرگ‌سالان بوده و در تمام سال برای مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است. یک سالن بدن‌سازی هم برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند.

رستوران هتل


در هتل گرند كونكوردیا پکن در وعده‌های اصلی انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت به مهمانان سرو می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته و بوفه‌ای سرو می‌شوند. همچنین، بار نوشیدنی جات هتل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم همراه میان وعده‌های لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل گرند كونكوردیا پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی چین: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا پکن: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد لاما پکن: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک چااونگ پکن: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش بلو زوو پکن: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلم چین: ۹٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است