search
menu

هتل Four Seasons Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Seasons Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل فور سیزن پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور سیزن پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Seasons Beijing


هتل فور سیزن پکن، از هتل‌های ۵ ستاره لوکس در پکن است که امکانات و خدمات رفاهی در سطح استانداردهای جهانی و مرغوب فراهم کرده و اقامتی ناب و باکیفیت تأمین برای مهمانان تأمین می‌نماید. این هتل دقیقه در مجاورت مرکز خریدی به نام «یانشا یویی Yansha Youyi» واقع شده و به بسیاری از مراکز خرید، پارک های تفریحی پکن، جاذبه‌ها و ... دسترسی آسان دارد. در نزدیکی هتل به فاصله تقریباً ۶ دقیقه پیاده‌روی ایستگاه مترو وجود دارد که جابجا شدن در سطح شهر را برای مهمانان آسان و سریع‌تر می‌کند. هتل فور سیزن پکن اقامتگاه شیک و عالی برای گردشگرانی است که دوست دارند در سفر به پکن اقامت رؤیایی و فراموش‌نشدنی تجربه کنند. در این هتل تمام آنچه از یک اقامت خوب و راحت انتظار دارید، بالاتر از سطح انتظارتان در اختیارتان قرار می‌گیرند. اتاق‌های بزرگ و زیبا، خدمات عالی و متنوع، غذاهای خوشمزه و از همه مهم‌تر رفتار حرفه‌ای و مناسب کارکنان این هتل را میان محبوب‌ترین هتل‌ها برای گردشگران جای داده‌اند. اکثر گردشگرانی که در سفر به پکن هتل فور سیزن پکن را رزرو می‌کنند، با احساس رضایت و خشنودی آن را ترک می‌کنند. انتخاب هتل مناسب سلیقه و بودجه همیشه جزو اولویت‌های یک سفر شیرین و خاطره‌انگیز است؛ چراکه قرار است خستگی کل روزتان را با استراحت در اتاق‌ راحت و برخورداری از خدمات مرغوب برطرف کنید.
از آنجایی که پکن جذابیت‌های زیادی برای ارائه دادن به مهمانان دارد، گردشگران بی‌شماری در طول سال برای بازدید از دیوار چین و سایر مکان‌ها بلیط هواپیما خارجی می‌خرند. بازدید از کاخ های پکن، بازارهای سنتی پکن و ... نیز بسیار هیجان‌انگیز و ارزشمند هستند. آشنایی با تاریخ، معماری و سبک زندگی چینی تجربه‌ای متفاوت برای هر گردشگر تلقی می‌شود؛ بنابراین، اگر می‌خواهید سفرتان را جذاب‌تر کنید، به فکر رزرو هتل فور سیزن پکن باشید. کارکنان هتل Four Seasons Beijing بسیار محترم، خوش‌برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا در اسرع وقت به نیازها و درخواست‌های مهمانان پاسخگو بوده و آن‌ها را با خاطره‌ای خوش و لب خندان بدرقه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فور سیزن پکن


در هتل فور سیزن پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل فور سیزن پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل فور سیزن پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین
• توئین دلوکس
• توئین پریمیر
• کینگ
• کینگ دلوکس
• کینگ پریمیر
• تریپل
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و بناهای سر به فلک کشیده تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. همه اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل فور سیزن پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل فور سیزن پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد و اطراف آن تخت‌ استراحت تعبیه شده‌اند. این استخر در تمام سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان هتل رایگان است. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، جکوزی، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند، برای انجام تمرینات روزانه‌شان می‌توانند به باشگاه بدن‌سازی مجهز هتل مراجعه کنند.

رستوران هتل


در هتل فور سیزن پکن دو رستوران شیک و زیبا فعالیت می‌کنند و در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی یکی از رستوران‌ها شامل غذاهای چینی و رستوران دیگر شامل غذاهای ایتالیایی است. دکوراسیون رستوران‌ها شیک و جذاب هستند و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل فور سیزن پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش آبی پکن: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج درام پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۸ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است