search
menu

هتل China World Summit Wing Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل China World Summit Wing Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل ورلد سامیت وینگ چین
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورلد سامیت وینگ چین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل China World Summit Wing Beijing


هتل ورلد سامیت وینگ چین یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر پکن به شمار می‌رود. با اقامت در China World Summit Wing Beijing تعطیلات جذابی در انتظارتان خواهد بود. هتل ورلد سامیت وینگ پکن چین در قلب شهر پکن قرار دارد. با انتخاب هتل ورلد سامیت دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پکن خواهید داشت. با ۱۵ دقیقه رانندگی به شهر ممنوعه خواهید رسید، موزه ملی چین هم تنها ۵ کیلومتر تا این هتل لوکس فاصله دارد. جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در شهر پکن قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. ورلد سامیت وینگ گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با انتخاب این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ورلد سامیت وینگ چین


در هتل ورلد سامیت وینگ چین امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحتی را برایتان فراهم خواهد کرد. پذیرش هتل ورلد سامیت وینگ ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و خودپرداز به مهمانان ارائه می‌شود. در China World Summit Wing Beijing چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های چینی و انگلیسی هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل ورلد سامیت وینگ پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدماتی نظیر نگهداری از کودکان برایشان تدارک دیده است. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه‌های پکن بازدید نمایید. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل ورلد سامیت وینگ چین را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در هتل ورلد سامیت وینگ خدمات خانه‌داری، اتو، خشک‌شویی و لاندری به مهمانان ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای استعمال دخانیات به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل China World Summit Wing Beijing دارای واحدهای اقامتی مدرن و زیبایی است. ظرافت و زیبایی اتاق‌های هتل ورلد سامیت وینگ چین هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق پریمیر کینگ، اتاق گرند پریمیر، سوئیت پریمیر، اتاق اگزکیوتیو کینگ، اتاق تویین پریمیر و اتاق اگزکیوتیو کینگ است. چشم‌انداز زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. تمام واحدهای اقامتی این هتل عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، دستگاه پخش فیلم، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز، میز، یخچال و کتری برقی اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه‌ی گهواره و تخت برای کودکان زیر ۱۱ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در China World Summit Wing Beijing از امکانات تفریحی متعددی برخوردار خواهید شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید؛ منظره زیبایی از شهر از استخر مشاهده می‌شود. استفاده از استخر برای تمام مهمانان رایگان است. باغ زیبای هتل محیط مناسبی برای گردش و گفتگو با هم‌سفران دارد. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا خستگی را از تنتان دور کنید. این مرکز دارای سونا و جکوزی است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


اقامتتان در هتل China World Summit Wing Beijing با صرف صبحانه‌ای مفصل آغاز خواهد شد. صبحانه‌های کانتیننتال، گیاهی، آسیایی و آمریکایی انرژی کافی برای شروع یک روز هیجان‌انگیز را تامین خواهند کرد. با وجود ۳ رستوران باکیفیت در داخل هتل نیازی نیست برای صرف غذا به خارج هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای چینی، ژاپنی و بین‌المللی در رستوران‌های هتل سرو می‌شود. انواع میوه و نوشیدنی نیز موجود است.

فاصله هتل ورلد سامیت وینگ چین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی چین: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۵ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است