search
menu

هتل Beijing Pudi Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beijing Pudi Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل پکن پودی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پکن پودی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Beijing Pudi Hotel


هتل پکن پودی، یک هتل ۵ ستاره لوکس در شهر پکن است که امکانات فوق‌العاده جذاب و زیبا فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر برخوردار است و به بسیاری از جاهای دیدنی پکن، مراکز خرید و میدان‌های مهم دسترسی آسان دارد. مهمانانی که در سفر به پکن هتل پکن پودی را برای اقامت انتخاب می‌کند، می‌توانند علاوه بر بهره‌مند شدن از خدمات بی‌نظیر و باکیفیت، به راحتی و حتی با پای پیاده از بسیاری از جاذبه‌های شهر بازدید کنند. پکن مقصدی جذاب و هیجان‌انگیز است؛ بنابراین، بهتر است با انتخاب هتل مناسب سفرتان را شیرین‌تر و خاطره‌انگیز تر کنید. امکانات فراهم شده در هتل Beijing Pudi Hotel تمام انتظارات شما را از ۱ اقامت دل‌نشین و رضایت‌بخش برآورده می‌کند. خدمه هتل بسیار مجرب و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.
پیشنهاد می‌شود در سفر به پکن تا جایی که می‌توانید شهر را بگردید، ماجراجویی کنید، زیبایی‌های پکن را کشف کنید و لذت ببرید. اکثر گردشگران از معابد پکن، بازارهای سنتی پکن، کاخ های پکن و ... بازدید می‌کنند. برای دسترسی به این جاذبه‌ها می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که فاصله کمی تا هتل پکن پودی دارد، مراجعه کنید. جابجایی در شهر با مترو آسان‌تر، سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. پس از گشت و گذارهای فراوان در پایان روز از استراحت در اتاق‌های دنج هتل پکن پودی و برخورداری از خدمات رفاهی عالی لذت ببرید. خاطره خوشی در این هتل برایتان رقم می‌خورد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پکن پودی


در هتل پکن پودی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به پکن سفر می‌کنند و در آنجا خودروی شخصی کرایه می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که استفاده از آن مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل پکن پودی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل پکن پودی انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل دلوکس
• دبل اگزکتیو
• دبل سوپریور
• سوئیت دلوکس
• سوئیت اگزکتیو
• توئین دلوکس
• توئین اگزکتیو
• توئین سوپریور
• اتاق خانواده
• استودیو آپارتمان
• بیزینس کلاس
• دلوکس اسپشیال
چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر تشکیل می‌دهد. پنجره‌های بزرگ و روشنایی خوب اتاق‌ها از نکات مثبت اتاق‌ها به حساب می‌آیند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار زیبا و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و شیک در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل پکن پودی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
در هتل پکن پودی ۱ استخر سرپوشیده وجود دارد که مخصوص بزرگ‌سالان بوده و در تمام سال برای مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است. در کنار آن، مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا، جکوزی و ... ارائه می‌دهد. ۱ سالن بدن‌سازی مجهز و بزرگ برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور روزانه و مرتب انجام دهند. مهمانان می‌توانند با کرایه دوچرخه از هتل به دوچرخه‌سواری رفته و در سطح شهر پکن رکاب بزنند و یا در تورهای کوهنوردی شرکت کنند.

رستوران هتل


در هتل پکن پودی ۲ رستوران بزرگ وجود دارند که هرکدام در تمامی وعده‌های اصلی انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت را تدارک دیده و به مهمانان سرو می‌کنند. وعده صبحانه همه روزه به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. در صورت درخواست مهمانان می‌توانند صبحانه‌شان را در اتاقشان میل کنند. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای آمریکایی، چینی، هندی، محلی، بین‌المللی، سنگاپوری، آسیایی، دریایی، پیتزا و ... هستند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم همراه میان وعده‌های لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل پکن پودی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا رصدخانه باستانی پکن: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه چینی زنان و کودکان پکن: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرکزی پکن: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است