search
menu

هتل Beijing Landmark Towers

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beijing Landmark Towers
امکانات و خدمات عمومی هتل پکن لندمارک تاورز
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پکن لندمارک تاورز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beijing Landmark Towers


هتل پکن لندمارک تاورز از هتل‌های ۴ ستاره شهر پکن به شمار می‌رود.Beijing Landmark Towers در سال ۱۹۹۰ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های باسابقه شهر پکن به شمار می‌رود. نوسازی این هتل در سال ۲۰۰۷ به رونق و کیفیت آن افزوده است. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن دارید، هتل پکن لندمارک تاورز یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. شهر پکن جاذبه‌های متنوعی دارد که با اقامت در لندمارک تاورز دسترسی راحتی به آن‌ها خواهید داشت. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی پکن نظیر معبد لاما و پارک جینگشان در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند. در هتل پکن لندمارک تاورز لحظات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل پکن لندمارک تاورز


در هتل Beijing Landmark Towers امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان خیالتان را از بابت ارتباطی راحت، آسوده خواهد کرد. پذیرش هتل پکن لندمارک تاورز ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان، خودپرداز و کانسیرج به مهمانان ارائه می‌‌شود. در هتل لندمارک تاورز پکن چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان چینی به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی نیز مسلط هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی راحت دریغ نمی‌کنند. در صورت نیاز به خرید، سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. هتل لندمارک پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل، افراد بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل پکن لندمارک تاورز را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور و صندوق امانات اشاره کرد. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی پکن در ۱۹ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Beijing Landmark Towers دارای ۴۶۶ واحد اقامتی جادار و راحت است. اتاق‌های هتل پکن لندمارک تاورز به سبک مدرن و با رنگ‌های پاستلی دکوراسیون شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق سوپریور دوبل یا تویین، اتاق دلوکس دوبل یا تویین، سوئیت دلوکس و سوئیت جونیور است. تمام واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، کمد لباس، میز، تلفن و سیستم گرمایش اشاره کرد. هر واحد هتل پکن لندمارک تاورز دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. باشگاه مجهز امکان ورزش حین اقامت در هتل Beijing Landmark Towers را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای تجدید انرژی سری به مرکز اسپا بزنید. ابن مرکز دارای سونا است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Beijing Landmark Towers برای اقامت، روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های داخل هتل تشریف ببرید. در رستوران South Beauty انواع غذاهای لذیذ چینی سرو می‌شود. اگر طرفدار غذاهای غربی هستید، سری به Evergreen Café بزنید. گزینه‌های دیگر شامل رستوران JINDE Restaurant، Jackpot Café و Lvbolang هستند. ناگفته نماند هتل پکن لندمارک تاورز خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل پکن لندمارک تاورز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد لاما پکن: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان پکن: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است