search
menu

هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City
امکانات عمومی هتل نوو فوربیدن سیتی پکن
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوو فوربیدن سیتی پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City


هتل نوو فوربیدن سیتی پکن که بر اساس معماری کلاسیک فرانسوی فرانسه ساخته شده است، جذابیت چین قدیم را با مبلمان زیبا و عتیقه‌های گرانبها به نمایش می‌گذارد. علاوه بر وای فای رایگان، دارای خدمات اسپا و استخر سرپوشیده نیز است. این هتل در منطقه خرید محبوب Wangfujing قرار دارد و ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Wangfujing خط ۱ و ۲۰ دقیقه پیاده تا شهر ممنوعه و میدان تیان‌ آن من فاصله دارد. مرکز تجارت جهانی چین ۱۶ دقیقه با ماشین از هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City فاصله دارد. ایستگاه راه آهن پکن نیز ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد. گردشگران خارجی که می‌خواهند بصورت هوایی به پکن سفر کنند بهتر است با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری این کار را انجام دهند. بر حسب سلیقه خود می‌توانید یکی از هتل‌های پکن را انتخاب کنید و با بازدید از جاهای دیدنی پکن مانند: کاخ تابستانی پکن، شهر ممنوعه پکن و ... سفری خاطره انگیز را انجام دهید.

امکانات عمومی هتل نوو فوربیدن سیتی پکن


امکاناتی که در هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City برای مسافران عرضه می‌شود از جمله امکانات بسیار خوبی است که هر هتلی می‌تواند برای مهمانانش آن را آماده کند. در این هتل شما شاهد ارائه اینترنت پرسرعت و رایگان خواهید بود. اگر رانندگی می‌کنید می‌توانید با خیال آسوده می‌توانید از پارکینگ موجود در هتل استفاده کنید و به ازای استفاده از آن هزینه مجزای آن را نیز پرداخت کنید. می‌توانید از صرافی موجود در هتل استفاده کنید تا پول رایج کشور چین را به راحتی در دسترس داشته‌باشید. اتو، لاندری و خشکشویی موجود در هتل می‌تواند به ازای هزینه‌ای مجزا لباس‌هایتان را تمیز و اتو کشیده در اختیارتان قرار دهد. دستگاه خودپرداز نیز در هتل وجود دارد. اگر اهل ورزش هستید نگران نباشید زیرا باشگاه ورزشی و فیتنس مجهز و پیشرفته هتل می‌تواند برای ورزش شما کارآمد باشد. خدمات پذیرشی هتل ۲۴ ساعته در خدمت شما است. صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند محل مناسبی برای قرار دادن وسایل با ارزش شما باشد. مسافرانی که از فرودگاه می‌ایند می‌توانند از شاتل فرودگاهی هتل نیز استفاده کنند. معلولان می‌توانند از امکاناتی که مختص این افراد است استفاده کنند تا اقامت راحی را تجربه کنند. علاوه بر همه این موارد امکان اجاره خودرو نیز در این هتل فراهم است. استخری سرپوشیده نیز در این هتل وجود دارد. دوربین‌های مدار بسته موجود در هتل برای حفظ امنیت مسافران می‌تواند کارآمد باشد. برای اطفا حریق و پیشگیری از هر آتش سوزی احتمالی در جای جای هتل کپسول آتش نشانی قرار داده شده‌است. آلمانی، انگلیسی، فرانسه و چینی زبان‌هایی هستند که از طریق آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق های هتل Beijing Hotel NUO Forbidden City بسیار جادار و مجهز به تهویه مطبوع، مجهز به تلویزیون های ماهواره‌ای صفحه تخت و پخش کننده دی وی دی هستند. گاوصندوق شخصی، مینی بار و وسایل اتو نیز در تمام واحدها گنجانده شده‌است. تمام واحدها دارای اینترت رایگان هستند. دکوراسیون واحدها بسیار مدرن و شیک است. چشم انداز موجود در بیرون از پنجره واحدها نیز بسیار جذاب و چشم نواز هستند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• اتاق کینگ
• اتاق کلاسیک
• اتاق توئین
• سوئیت با یک تحت دابل
• اتاق کینگ دلوکس

رستوران هتل


رستوران East 33 بوفه بین‌المللی را در اختیار مسافران قرار می‌هد، در حالی که رستوران Jaan غذاهای متنوع فرانسوی و فهرست گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. موسیقی جاز بصورت زنده و همچنین پیانو و کوکتل‌های خوشمزه را می‌توانید در Writer's Bar هتل داشته باشید.

فاصله هتل نوو فوربیدن سیتی پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج مرکزی تلویزیون: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است