search
menu

هتل Baifuyi Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baifuyi Hotel Beijing
امکانات کلی هتل بایفویی پکن
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل بایفویی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baifuyi Hotel Beijing


هتل Baifuyi Hotel Beijing یک هتل تجاری بین المللی پنج ستاره است که توسط GUOCE GROUP سرمایه گذاری شده و در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. پکن، پایتخت پر جنب و جوش و فریبنده چین، تلفیقی از سنت‌های باستانی و شگفتی‌های مدرن است. این هتل در منطقه دانگ چنگ پکن قرار دارد و یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از پکن بازدید می‌کنند و محیطی مناسب برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد. این هتل حدود ۱۵ دقیقه با ماشین تا ایستگاه راه آهن پکن و ۳۰ دقیقه با ماشین تا پایتخت بین المللی پکن فاصله دارد. هتل بایفویی پکن در قلب شهر پکن و در کنار سفارتخانه‌ها واقع شده است. پارک چائویانگ در ۳ کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی پایتخت پکن در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد. پارک ریتان با چشم‌انداز زیبا در ۲.۸ کیلومتری آن قرار دارد، در حالی که ایستگاه اتوبوس Guoson Mall چندان دور از محل اقامت نیست. این هتل همچنین نزدیک به ایستگاه متروی Dongzhimen قرار گرفته است که تقریباً ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هنگام اقامت در این هتل از زیبایی‌های معماری مانند دیوار بزرگ و شهر ممنوعه شگفت زده خواهید شد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق آژانس‌های مستقر در سفرمارکت اقدام کنید.

امکانات کلی هتل بایفویی پکن


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. Wi-Fi رایگان در سراسر هتل در دسترس است. به عنوان یک راحتی اضافی، پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان قرار دارد. میهمانان هنگام اقامت در این هتل به دربان و انبار چمدان دسترسی دارند. هتل بایفویی پکن کلوب سلامت، اسپا درمانی و سالن استراحت مشترک را نیز ارائه می‌دهد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند، خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل Baifuyi Hotel Beijing ممنوع است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. ۱۳۰۰ متر مربع فضای جلسه و همایش از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود. حداکثر ظرفیت تخت اضافی برای کودکان در هر اتاق ۱ تخت است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


انواع اتاق‌های هتل Baifuyi Hotel Beijing عبارتند از:
• اتاق سوپریور
• اتاق دبل تجاری
• اتاق دبل لوکس
این هتل دارای ۴۹۹ اتاق با بالکن و ناهار خوری است. Wi-Fi و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و یخچال ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها فضای داخلی بزرگی دارند. تمامی اتاق‌های میهمان مجهز به قفل درب ایمنی پیشرفته، تهویه مطبوع مرکزی، تلفن و صندوق امانات الکترونیکی هستند. برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان در هر اتاق سرویس بهداشتی مجز به دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی تعبیه شده است.

رستوران هتل


هتل بایفویی پکن شامل رستورانی است که برای صبحانه بوفه باز است. غذاخوری در رستوران آسیایی بر اساس غذاهای آسیایی است. میهمانان برای استراحت با نوشیدنی به لانژ بار می‌توانند مراجعه کنند. منطقه بار شامل یک سالن استراحت است. رستوران Laojie Tu که ۵ دقیقه پیاده از هتل بایفویی پکن قرار دارد، مجموعه‌ای عالی از غذاهای چینی را سرو می‌کند.

فاصله هتل بایفویی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ریتان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک چائویانگ: ۳ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باغ‌های چینی: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است