search
menu

هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel
امکانات کلی هتل اسکات رافلز سیتی پکن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکات رافلز سیتی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel


هتل آپارتمان ۴ ستاره اسکات رافلز سیتی پکن در منطقه Dongcheng واقع شده است و به چندین جاذبه فرهنگی پکن از جمله شهر ممنوعه نزدیک است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز حمل و نقل Dongzhimen قرار دارد که راهی آسان برای کاوش در شهر فراهم می‌کند. در طول بازدید خود، حتما از جاذبه‌های معروفی مانند معبد لاما که در چند قدمی هتل آپارتمان هستند دیدن کنید. کاخ تابستانی و موزه ملی چین از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه نانیوان پکن است که ۱۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پکن را داشته باشید، هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اسکات رافلز سیتی پکن


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل ترتیب داد. میهمانان می‌توانند از پارکینگ مناسب در دسترس در هتل لذت ببرند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی در این هتل تعبیه شده است. با غوطه ور شدن در استخر آب گرم سرپوشیده یا غوطه ور شدن در وان آب گرم می‌توانید استراحت کنید. کوچک‌ترین میهمانان هتل اسکات رافلز سیتی پکن می‌توانند در اتاق بازی و استخر شنا نیز سرگرم شوند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۴ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل اسکات رافلز سیتی پکن به زبان‌های انگلیسی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اسکات رافلز سیتی پکن عبارتند از:
• آپارتمان یک خوابه اکسکیوتیو
• آپارتمان یک خوابه پریمییر
• سوئیت سه خوابه
• سوئیت دو خوابه اکسکیوتیو
• اتاق خانوادگی
آپارتمان‌ها مجلل و به سبک معاصر تزئین شده‌اند. آنها دارای آشپزخانه کاملا مجهز و همچنین فضای نشیمن و غذاخوری هستند. همه آپارتمان‌ها در هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، روزنامه رایگان، سیستم سرگرمی خانگی BOSE DVD و دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان هستند. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، آب بطری، قهوه ساز یا چای ساز، قهوه فوری و چای فوری را در اختیار داشته باشید. وسایل حمام به اندازه سایر وسایل مهم هستند و در اتاق‌ها سشوار، لوازم آرایشی و حوله موجود است.

رستوران هتل


هتل Ascott Raffles City Beijing Hotel فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید سری به رستوران‌های نزدیک هتل بزنید.

فاصله هتل اسکات رافلز سیتی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر ممنوعه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر جهانی پکن: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است