search
menu

هتل Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel
اماکن نزدیک هتل کرون پلازا فودان شانگهای

درباره هتل Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel


هتل کرون پلازا فودان شانگهای هتلی ۵ ستاره واقع در منطقه تجاری ووجیائوچانگ و روبروی دانشگاه فوندان است که در طی سال ها مهمانداری توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. کرون پلازا فودان شانگهای از هتل های محبوب و پر طرفدار شانگهای است که به دلیل امکانات و خدمات مناسب خود به انتخاب همیشگی مهمانان و مسافران شانگهای تبدیل شده است.
اتاق های کرون پلازا دکوراسیونی مدرن و به روز داشته و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در اتاق های Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel از پنجره های دوجداره استفاده شده تا سر و صدای بیرون به داخل اتاق نفوذ نکرده و مهمانان آرامش کامل را در اتاق خود داشته باشند. ارزش این پنجره های دوجداره زمانی مشخص می شود که بدانید کرون پلازا در قلب منطقه ای تجاری و پر جنب و جوش قرار گرفته است.
البته باید گفت که همین موقعیت فعال و پر نشاط از جمله دلایل محبوبیت کرون پلازا فودان است چون این موقعیت باعث شده تا مهمانان تنها چند دقیقه با ایستگاه های مترو فاصله و در نتیجه دسترسی راحت و آسانی به سایر نقاط شهر داشته باشند. قهوه های سرو شده در هتل کرون پلازا زبانزد همگان است با این حال چای/ قهوه ساز در اتاق ها قرار گرفته تا مهمانان بتوانند نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنند.
قسمت خورد و خوراک کرون پلازا بر عهده رستوران هتل است که غذاهای خوش طعم و با کیفیتی را سرو می کند و مهمانان پس ز نوش جان کردن غذاها می توانند سری به بخش بار هتل Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel زده و با انواع نوشیدنی های این قسمت گلویی تازه کنند. کرون پلازا علاوه بر ارائه خدمات روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته ای دارد که تمامی تلاش خود را در هرچه سریع تر کردن روند تحویل اتاق ها انجام می دهند.
کارکنان هتل کرون پلازا به زبان انگلیسی و چینی مسلط بوده و به خوبی توانایی برقراری ارتباط با مهمانان را دارند. امکانات تفریحی کرون پلازا شامل زمین بازی تنیس، باشگاهی مجهز، استخری سرپوشیده در کنار امکانات اسپا و سونا است. پس از جلسات کاری و یا گشت و گذاری طولانی در شهر و خستگی فراوان، تنها ماساژ است که می تواند آرامش را مجددا به جسم شما برگرداند؛ برای دریافت خدمات ماساژ می توانید روی ماساژورهای هتل کرون پلازا فودان حساب کنید.
به ویژه اگر به دنبال تجربه ماساژی متفاوت باشید بد نیست از خدمات ماساژ سنتی چینی هتل استفاده کنید. حتی اگر حال و حوصله هیچ کاری را نداشته باشید می توانید در محووطه سرسبز هتل Crowne Plaza Shanghai Fudan, an IHG Hotel قدم زده و سرحال شوید. سایر امکانات و خدمات هتل کرون پلازا فوندان عبارتند از: خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان( در برخی از اتاق ها) برای خرید بلیط هواپیما و ...، پارکینگ رایگان، آسانسور، خدمات معلولین، فروشگاه، خدمات کرایه ماشین، خودپرداز، صندوق امانات، خدمات لاندری، اتاق خانواده، خدمات پرستاری کودک و خدمات کانسیرج.

اماکن نزدیک هتل کرون پلازا فودان شانگهای


فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا دانشگاه فودان: 0.5 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا پارک بازی پرندگان خشمگین( انگری بردز): 1.8 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا برج مروارید خاور: 6.2 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا مرکز خرید سوپربرند شانگهای: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا برج جین مائو: 6.7 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا عابر پیاده خیابان نانجینگ شرقی: 7.3 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا باغ یو( باغ یویوآن): 7.7 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا میدان مردم: 7.7 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا معبد جینگ آن: 9.7 کیلومتر
فاصله هتل کرون پلازا فودان شانگهای تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای هونگچیائو: 19.2 کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است