search
menu

برج مروارید خاور شانگهای

[ پنهان کردن ]
درباره برج مروارید خاور
چرا بازدید از برج مروارید خاور شانگهای پیشنهاد می شود؟
تاریخچه برج مروارید خاور
معماری برج مروارید خاور
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید
نحوه دسترسی به برج مروارید خاور
بهترین زمان سفر به شانگهای
مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک برج مروارید خاور
هتل های نزدیک برج مروارید خاور

درباره برج مروارید خاور


برج مروارید خاور یا برج مروارید شرقی شانگهای با حال و هوای فضایی خود در میان ساختمان‌های نمادین منطقه شلوغ پودانگ شانگهای خودنمایی می‌کند و در کنار رودخانه هانگ پو واقع شده است. این برج همچنان به عنوان یک برج رادیویی و تلویزیونی فعالیت می‌کند و سیگنال‌هایی را در حدود ۳۰ ایستگاه تلویزیونی و رادیویی در سراسر شانگهای ارسال می‌کند. در شب، یک نمایش نور سه بعدی، برج را در برابر خط افق مشهور منطقه روشن می‌کند. بازدیدکنندگان از برج مروارید خاور می‌توانند با آسانسورهای دو طبقه بالا و پایین روند. این برج دارای ۶ آسانسور است که دو آسانسور آن می‌تواند حداکثر پنجاه نفر را با سرعت هفت متر در ثانیه نگه دارد. متصدیان آسانسور در هنگام صعود مقدمه‌ای برای برج مروارید به زبان‌های انگلیسی و چینی قرائت می‌کنند. پس از رسیدن به مقصد، از انواع فعالیت‌های موجود شگفت زده خواهید شد زیرا حوزه‌ها و ستون‌های مختلف در واقع مکان‌های دیدنی، تجاری و تفریحی را در خود جای داده‌اند.
برج مروارید خاور  شانگهای
شانگهای یکی از مقاصد گردشگری محبوب است که به دلیل مکان‌های تاریخی خود مانند معبد جید بودا، باغ یو و همچنین بسیاری از آسمان خراش‌ها و موزه‌های مهم از جمله موزه شانگهای و موزه هنر چین مشهور است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شانگهای پیشنهاد می‌شود که در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی این شهر از Oriental Pearl TV Tower نیز دیدن کنید.

چرا بازدید از برج مروارید خاور شانگهای پیشنهاد می شود؟


• این برج یکی از بلند‌ترین برج‌های مخابراتی جهان به شمار می‌آید.
• برج فوق‌العاده مدرن مروارید خاور مفاهیم باستانی مانند مرواریدهای کروی را با فناوری قرن بیست و یکم، تجارت، تفریح، آموزش و امکانات کنفرانسی ترکیب کرده است.
• این برج در حال حاضر به یکی از مکان‌های گردشگری در شانگهای تبدیل شده است و به عنوان یکی از ده منظره برتر در شانگهای شناخته می‌شود.

تاریخچه برج مروارید خاور


ساخت برج در سال ۱۹۹۱ آغاز شد و در سال ۱۹۹۴ با باز شدن ساختمان برای عموم به پایان رسید. تا سال ۲۰۰۷ بلندترین سازه در چین بود تا زمانی که مرکز مالی جهانی شانگهای، یکی دیگر از پروژه‌های Otis در منطقه پودانگ، از آن پیشی گرفت.

معماری برج مروارید خاور


برج مروارید خاور با طراحی منحصر به فرد متشکل از توپ و ستون، به یک آهنربای بزرگ برای گردشگران تبدیل شده است. ارتفاع این برج ۴۶۸ متر است. طراحان، یازده کره زیبا با اندازه‌های مختلف را از فضای سبز تا آسمان آبی با دو کره غول پیکر مانند دو یاقوت درخشان تنظیم کرده‌اند. کل طرح این تصور را به گردشگران می‌دهد که مرواریدهایی با اندازه‌های مختلف بر روی صفحه زمرد می‌ریزند. بلندترین گوی یک ماژول فضایی است که در ارتفاع ۳۵۰ متری زمین واقع شده و دارای یک کف شیشه‌ای است.
برج مروارید خاور  شانگهای
برج مروارید خاور از سه ستون بزرگ به قطر ۹ متر، واحد فضایی، کره فوقانی، کره زیرین، پنج کره کوچک، پایه برج و مربع تشکیل شده است. در قسمت فوقانی، رستوران گردان با ارتفاع ۲۶۳ متر، سالن دیسکو، پیانو بار و بیست اتاق KTV وجود دارد. این رستوران مرتفع‌ترین رستوران گردان در آسیاست. یک مرکز خرید در قسمت پایینی برج و یک هتل با اتاق‌هایی زیبا و مجلل نیز وجود دارد. هتل دارای کافی‌شاپ و سالن کنفرانس بوده و از مزایای استثنایی برخوردار است. هتل فضایی با بیست سوئیت راحت، ۱۴۰ تا ۲۳۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و افراد احساس می‌کنند که در سفینه فضایی هستند. هر توپ دارای یک سوئیت و سه اتاق استاندارد در دو سطح است که توسط یک پله پیچ در پیچ به هم متصل می‌شوند. موزه تاریخ شانگهای در طبقه همکف برج واقع شده است. این موزه یک نمایشگاه عالی برای همه سنین است که در آن می‌توانید اطلاعاتی درباره فرهنگ شانگهای کسب کنید. بنابراین بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند و از این برج نیز بازدید می‌کنند.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید


همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ شب می‌توانید از این برج زیبا بازدید کنید. توصیه می‌شود که بلیط خود را از قبل رزرو کنید تا وقت ارزشمند خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. زمان پیشنهادی برای بازدید از این جاذبه زیبا ۱-۲ ساعت است.

نحوه دسترسی به برج مروارید خاور


با وسایل حمل و نقل عمومی از قبیل مترو و اتوبوس می‌توانید خود را به برج مروارید خاور برسانید. از خط ۲ مترو استفاده کنید و در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید. از خروجی ۱ خارج شوید، می‌توانید برج را ببینید. همچنین با استفاده از خط ۲ اتوبوس‌های شهر و پیاده شدن در ایستگاه Dongfang Mingzhu Guangbo Dianshita می‌توانید به برج مروارید خاور برسید.

بهترین زمان سفر به شانگهای


در ماه‌های اکتبر تا نوامبر ( ۹ مهر تا ۹ آذر) هوا بسیار معتدل بوده و فصل داغ گردشگری شانگهای است. پیش از رفتن به برج، پیش بینی آب و هوا را بررسی کنید. اگر مه آلود باشد، دید مشخص نیست.
برج مروارید خاور  شانگهای

مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک برج مروارید خاور


مرکز مالی جهانی شانگهای: ۱.۶ کیلومتر
میدان مردم شانگهای: ۴.۶ کیلومتر
باغ یو: ۵.۳ کیلومتر
موزه هنر چین: ۵.۵ کیلومتر
معبد جید بودا: ۹.۷ کیلومتر

هتل های نزدیک برج مروارید خاور


هتل اورینتال ریورساید: ۴۰۰ متر
هتل گرند کمپینسکی شانگهای: ۹۵۰ متر
هتل گرند حیات شانگهای: ۱.۵ کیلومتر
هتل پارک حیات شانگهای: ۱.۸ کیلومتر
هتل سیزنس: ۳ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است