search
menu

دیزنی لند شانگهای

[ پنهان کردن ]
درباره دیزنی لند شانگهای
چرا بازدید از دیزنی لند شانگهای پیشنهاد می‌شود؟
تاریخچه دیزنی لند شانگهای
تفریحات و بخش‌های مختلف دیزنی لند شانگهای
نحوه دسترسی به دیزنی لند شانگهای
زمان و هزینه مورد نیاز برای بازدید از دیزنی لند شانگهای
سایر جاهای دیدنی نزدیک به دیزنی لند شانگهای
هتل‌ های نزدیک به دیزنی لند شانگهای

درباره دیزنی لند شانگهای


دیزنی لند شانگهای را می‌توان از جذابیت‌های شهر شانگهای چین عنوان کرد. این جاذبه تفریحی چیزی شبیه دیزنی لند پاریس است و اگر شما قصد بازدید از آن را دارید، می‌توانید در این متن از بخش‌های مختلف آن اطلاعات کافی را به دست آورید. جاهای دیدنی شانگهای همواره برای گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار بوده است، دیزنی لند شانگهای را می‌توان مجموعه‌ای عنوان کرد که چه کودکان و چه بزرگ‌سالان از گردش در آن لذت می‌برند. دیزنی لند در منطقه چوآن شا نیو تاون بودونگ ساخته شده است. دیزنی لند از جمله بخش‌های شاد جهان است که می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. بخش‌های مختلف پارک، برگزاری برنامه‌های جالب و جذاب و داشتن رکوردهای مختلف و متعدد از جمله جذابیت‌های این بخش از شهر شانگهای است. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به مقصد شانگهای می‌توانید نسبت به گشت‌وگذار در این جاذبه دیدنی اقدام کنید و در بخش‌های مختلف آن سرگرم شوید. این دیزنی لند آنچه که از سایر سازه‌های مشابه به خودش اضافه‌تر دارد، وجود اصالت چینی در معماری و بخش‌های مختلف آن است. شخصیت‌های داستانی جالب و جذابی را نیز در این پارک می‌توانید ببینید. با ما تا انتهای متن همراه باشید تا از این جاذبه شگفت‌انگیز اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم.
دیزنی لند شانگهای

چرا بازدید از دیزنی لند شانگهای پیشنهاد می‌شود؟


• این مجموعه دارای بخش‌های مختلف است که ساعت‌ها بازدید از آن کافی نیست و قطعاً خواهان گذراندن وقت بیشتر خواهید بود.
• این مجموعه طوری ساخته شده است که هم کودکان و هم بزرگ‌سالان دوست دارند در آن بگردند و لذت ببرند.
• هفت تم در پارک‌های مختلف آن وجود دارد که می‌توانید در آن عکس بگیرید و شخصیت‌های داستانی مختلف را در صحنه‌های بازسازی شده بصورت واقعی ببینید.
• محل خرید و رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد.

تاریخچه دیزنی لند شانگهای


ساخت دیزنی لند شانگهای با سرمایه‌گذاری عظیمی در سال ۲۰۰۹ شروع شد. در ابتدا و طبق پیش‌بینی‌ها مقرر شده بود تا این پارک در سال ۲۰۱۵ بطور کامل ساخته شود ولی ساخت آن تا سال ۲۰۱۶ به طول انجامید. این پروژه با همکاری شرکت دیزنی و گروه شندی شانگهای ساخته شده است. این پروژه توریستی با سرمایه ۷۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

تفریحات و بخش‌های مختلف دیزنی لند شانگهای


دیزنی لند شانگهای دارای مساحت ۱۱۶ هکتاری است. در بخش‌های مختلف دیزنی لند هم نماد شخصیت‌های کارتونی و هم معماری اصیل شانگهای را می‌توانید ببینید. این پارک دارای اولین تم با طرح دزدان دریایی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت جذاب باشد. در مجموع ۷ تم در این پارک وجود دارد که می‌توانید با قدم زدن و عکس گرفتن در این پارک‌ها لحظات به‌یادماندنی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید. دیزنی لند دارای بلندترین قلعه در بین دیزنی لندهای جهان است. نقاشی‌های داستانی بسیاری نیز در دیوارهای آن به چشم می‌خورد. این پارک دارای مجسمه‌هایی از کارتون‌ها و شخصیت‌های داستانی متفاوت است. قلعه موجود در این پارک نیز از دور بسیار جذاب به چشم می‌آید و دیدن آن می‌تواند برای بزرگ و کوچک بسیار جالب باشد. بخش‌های مختلف این پارک شامل:
باغ تخیلی: این باغ تخیلی از دیزنی لند شانگهای اصلی‌ترین بخش این پارک است که می‌توانید از طریق نردبان موجود در آن بالا بروید و داخل قلعه را ببینید. داخل قلعه نمایش‌های مختلف چینی به اجرا در می‌آید که دیدن آن از این قسمت بسیار جالب توجه است. چرخ و فلک موجود در پارک نیز می‌تواند برای شما به‌عنوان یک مسافر خارجی رایگان حساب شود.
دیزنی لند شانگهای

جزیره ماجراجویی: این بخش همان‌طور که از نام آن پیداست دارای بخش‌هایی است که مرموز است و می‌تواند شما را به سمت ماجراجویی بکشاند. در جزیره ماجراجویی امکان سوارشدن به واگن‌های زغال‌سنگ، قایق‌سواری و کشتی ارواح وجود دارد.
پناهگاه گنج: این بخش تحت تأثیر داستان دزدان دریایی کارائیب طراحی شده است و شما وارد ماجرایی خواهید شد که در آن می‌توانید دنبال گنج باشید. این بخش یک بخش سرپوشیده است و شما وارد چالشی برای پیدا کردن گنج می‌کند. امکان ورود شما بصورت گروهی و انجام یک بازی و ماجراجویی برای پیدا کردن گنج و دیدن شخصیت‌های داستانی دریایی برای شما فراهم شده است. در کنار این بخش از پارک، رستوران دزدان دریایی نیز وجود دارد.
دنیای سرزمین آینده: سرزمین آینده نیز بخش دیگری از پارک دیزنی لند است که همان‌طور که از نامش پیداست مربوط به تکنولوژی و پیشرفت‌های عرصه تکنولوژی در آینده است. بازی‌های مختلفی در آن می‌توانید انجام دهید و با شمشیرهای نوری سیاره‌ای را نجات دهید، در این بخش شما شاهد صفحه‌های LED تلویزیونی و سیستم‌های پیشرفته بازی خواهید بود. شخصیت‌ها و قهرمان‌های جنگ ستارگان و ماپیتال نیز بصورت عروسکی و سمبلیک وجود دارند تا بتوانید با آن‌ها عکس بگیرید. هواپیمای پرنده‌ای نیز وجود دارد تا بتوانید با سوارشدن، کل مجموعه را از بالا ببینید.
خیابان میکی: بعد از ورود به دیزنی لند می‌توانید در خیابان میکی قدم بزنید و فواره‌ای بزرگ و همچنین میکی موس و دوستانش را ببینید. شخصیت‌های کارتونی فراوانی را می‌توانید در این خیابان ببینید و با آن‌ها عکس بگیرید. علاوه بر این مغازه‌هایی با کالاهای نفیس و گران‌قیمت و رستورانی با غذاهای خوشمزه نیز در این خیابان وجود دارد.
سرزمین عجایب: سرزمین عجایب جایی است که قلعه معروف دیزنی لند در آنجا قرار دارد. صحنه‌های بازسازی شده و همچنین شخصیت‌های داستان سفیدبرفی همگی در این بخش از پارک قرار دارند. می‌توانید با رفتن به قلعه دیزنی لند، هم با شخصیت‌های کارتونی سفیدبرفی آشنا شوید و هم از پنجره‌های آن سرسبزی‌های اطراف را ببینید.
پارک اسباب‌بازی‌ها: حتماً شما هم تابه‌حال کارتون سرزمین اسباب‌بازی‌ها را دیده‌اید. در این بخش شما مجسمه‌های بزرگی از اسباب‌بازی‌ها و شخصیت‌های کارتونی را خواهید که نه‌تنها برای کودکان بلکه برای بزرگ‌سالان نیز از اهمیت و جذابیت خاصی برخوردار است. شما می‌توانید از مغاز‌ه‌های موجود در این قسمت از پارک خرید هم داشته باشید.
علاوه بر بخش‌های ذکرشده رستوران، مراکز خرید و تئاتر نیز در دیزنی لند شانگهای وجود دارد.
دیزنی لند شانگهای

نحوه دسترسی به دیزنی لند شانگهای


هم از طریق اتوبوس و هم از طریق مترو می‌توانید به سمت دیزنی لند بروید. اتوبوس‌های خط ۵۰، ۵۱ و ۵۲ می‌تواند شما را به نزدیکی این مکان برسانند. مترو خط ۱۱ نیز می‌تواند برای رفتن شما به دیزنی لند شانگهای مناسب باشد.

زمان و هزینه مورد نیاز برای بازدید از دیزنی لند شانگهای


برای گردش در این پارک شما تقریباً قریب به نصف روز یا بیشتر زمان نیاز دارید. هزینه ورود و گردش در این پارک بسته به استفاده از امکانات مختلف از ۶۰ تا ۱۰۰ دلار است.

سایر جاهای دیدنی نزدیک به دیزنی لند شانگهای


باغ یو شانگهای: ۲۹.۳ کیلومتر
خیابان نانجینگ شانگهای: ۳۱.۱ کیلومتر
میدان مردم شانگهای: ۳۲.۷ کیلومتر
معبد جید بودا: ۳۶.۴ کیلومتر

هتل‌ های نزدیک به دیزنی لند شانگهای


هتل دیزنی لند آی شانگ جو گست هاوس: ۵.۴ کیلومتر
جین جیانگ این سلکت: ۸.۴ کیلومتر
هتل ونگ دی شانگ جو پودونگ: ۸.۴ کیلومتر
هتل کریستال اورنج: ۱۰.۶ کیلومتر
هتل شانگهای فیوچر شانگ جو: ۱۱.۶ کیلومتر

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است