search
menu

هتل Marco Polo Parkside, Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marco Polo Parkside, Beijing
اماکن نزدیک هتل مارکوپولو پارک ساید پکن

درباره هتل Marco Polo Parkside, Beijing


مارکوپولو پارک ساید پکن(Marco Polo Parkside) هتل لوکس و ۵ ستاره ای است که تنها چند ۲ کیلومتر با استادیوم ملی و پارک المپیک فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره انواع امکانات و خدمات از استخر گرفته تا رستوران و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.
از طرفی هتل مارکوپولو مرکز تجاری مجهز و سالن تشریفات با تیمی حرفه ای دارد که کمک می کند تا مراسمات و سمینارهای خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید. اتاق های هتل مارکوپولو به نحوی طراحی و تجهیز شده اند که اقامت در هتل Marco Polo Parkside, Beijing را به اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدن تبدیل خواهد کرد. اتاق های هتل مارکوپولو پارک ساید پکن همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند. قهوه و چای نوشیدنی هایی هستند که زندگی بدون آن ها امکان ندارد، به همین دلیل هم در تمامی اتاق های هتل مارکوپولو پارک ساید پکن امکانات قهوه/ چای ساز قرار گرفته است. بعلاوه در اتاق های مارکوپولو تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی قرار گرفته تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت خود فنجانی قهوه نوشیده و تلویزیون تماشا کنند.
داخل تمامی اتاق های هتل مارکوپولو حمام اختصاصی و وان قرار گرفته که با دیواری شیشه ای از اتاق جدا شده است. مرکز تناسب اندام هتل Marco Polo Parkside, Beijing ورزش های مختلفی مانند یوگا و کلاس های اروبیک را برگزار می کند. در سمت دیگر، قسمت اسپا با نواع ماساژ ها وجود دارد تا خستگی روز را از تن مهمانان به در کرده و آرامش را به آن ها هدیه دهد. در بخش دیگر، استخر آب گرم سرپوشیده با سقف شیشه ای تجربه ای فراموش نشدنی برای تان رقم خواهد زد.
رستوران هتل مارکوپولو پارک ساید مجموعه ای از غذاهای محلی را سرو می کند و کافه مارکو با تم آشپزخانه اوپن خود بوفه ای از غذاهای بین المللی را در اختیار مهمانان قرار داده است. موسیقی زنده، اسنک و نوشیدنی های مختلف در لابی هتل وجود دارد. از طرفی خیابان های پر طرفداری که به غذاهای خیابانی شان شناخته شده اند در چند کیلومتری هتل قرار داشته و به راحتی قابل دسترس هستند.
امکاناتی که هتل مارکوپولو پارک ساید برای مهمانان خود در نظر گرفته آن ها را بی نیاز از خدمات و امکانات خارج از هتل کرده است. از دستگاه خودپراز گرفته تا خدمات تهیه بلیط هواپیما و صرافی همه در هتل مارکوپولو ساید وجود دارد. بد نیست بدانید که خدمات کرایه ماشین، خدمات معلولین، خدمات اتاق،خدمات پرستاری بچه و صندوق امانات بخشی از خدمات و امکانات مارکوپولو پارک ساید است. فروشگاه و گیفت شاپ نیز در هتل Marco Polo Parkside, Beijing وجود دارد و دیگر نیازی به گشت و گذار در بازارهای شلوغ به دنبال سوغات نخواهید داشت.
همچنین مهمانان در بخش های مختلف هتل امکان دسترسی و اتصل به اینترنت را خواهند داشت. پذیرش بیست و چهار ساعته و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات و خدمات هتل است.

اماکن نزدیک هتل مارکوپولو پارک ساید پکن


فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا مرکز همایش آئویا: ۱٫۵ کلیومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا استادیوم ملی پکن( آشیانه پرنده): ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا پارک المپیک: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا مرکز ملی ورزش های آبی پکن: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا معبد لاما( کاخ یونگه): ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا خیابان نانلوگوشیانگ: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا شیچاهایی پکن: ۸ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا شهر ممنوعه: ۹٫۹ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا خیابان وانگفوجینگ: ۱۰٫۳ کیلومتر
فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا میدان تیان آنمن: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است