search
menu

هتل Two Seasons Boutique Hotel Baku

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Two Seasons Boutique Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل توو سیزنس بوتیک باكو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توو سیزنس بوتیک باكو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Two Seasons Boutique Hotel Baku


هتل توو سیزنس بوتیک باكو، هتلی زیبا در منطقه تاریخی باکو است که میان دیوارهای قلعه باستانی مربوط به قرن دوازدهم قرار گرفته و امکانات رفاهی بسیار مطلوب و رضایت‌بخش برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از پایتخت واقع شده و اطرافش را بناهای تاریخی، جاذبه‌های مهم و ارزشمند، مراکز خرید باکو متعدد، رستوران‌ها و ... احاطه کرده‌اند. دسترسی از هتل به پارک ساحلی نیز بسیار آسان است و فاصله چندانی تا ساحل ندارد. هتل توو سیزنس بوتیک باكو واحدهای شیک و مدرن طراحی کرده و تمام امکانات اساسی و لازم را در آن‌ها مهیا کرده است. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد هتل بسیار فعال و راهنما هستند و در اسرع وقت به نیازها و درخواست‌های مهمانان پاسخگو می‌شوند. هتل توو سیزنس بوتیک باكو اقامتگاه مناسب برای گردشگرانی است که در سفر به باکو دوست دارند از جاهای دیدنی باکو به‌راحتی و بدون نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی در باکو بازدید کنند. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه می‌توانند به تمام مکان‌های مهم شهر دسترسی داشته باشند. همچنین، با پرداخت هزینه معقول و مناسب اقامت، از امکانات و خدمات متنوع بهره‌مند می‌شوند و سفری شیرین با خاطره‌های خوش از باکو و هتل Two Seasons Boutique Hotel Baku تجربه می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما باکو دارید، بهتر است نگاهی به شرایط هتل توو سیزنس بوتیک باكو بیندازید. شاید اینجا همان هتلی است که دنبالش هستید.

امکانات و خدمات عمومی هتل توو سیزنس بوتیک باكو


در هتل توو سیزنس بوتیک باكو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات کودکیاری، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، کرایه خودرو، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.در محوطه بیرونی هتل تراس، فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده کنند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون در هتل توو سیزنس بوتیک باكو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای خانواده، دبل دلوکس با چشم‌اندازهای مختلف، توئین دلوکس و ... هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر، دریا، فضای سبز و محوطه هتل، جاذبه‌ها و بناهای تاریخی و ... تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار داده شده‌اند. تماشای مناظر مقابل از این بالکن‌ها با همراهی یک فنجان قهوه یا نوشیدنی بسیار دل‌انگیز است. اتاق‌های هتل بزرگ و دل‌باز هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، مدرن و زیبا است. از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل توو سیزنس بوتیک باكو ساعت ۱۳ الی ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل توو سیزنس بوتیک باكو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل توو سیزنس بوتیک باكو مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، پیاده‌روی و ... شرکت کنند. ضمناً، مهمانان خانم و آقا می‌توانند از خدمات زیبایی و آرایشی سالن زیبایی هتل استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل توو سیزنس بوتیک باكو وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. مهمانان با صرف صبحانه جانانه روز خود را پر از نشاط و انرژی آغاز می‌کنند.

فاصله هتل توو سیزنس بوتیک باكو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر باکو: ۲۰۰ متر
فاصله تا کاخ شیروان شاه باکو: ۲۵۰ متر
فاصله تا میدان فواره‌ها باکو: ۴۰۰ متر
فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۴۵۰ متر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۴٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است