search
menu

هتل Planet Inn Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Planet Inn Hotel Baku
امکانات هتل پلنت این باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل پلنت این باکو تا جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Planet Inn Hotel Baku


هتل پلنت این باکو، یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر باکو آماده ارائه خدمات به مسافران است. هر انسانی برای تجربه زندگی مفرح و جذاب نیاز مبرمی به سفر دارد و لذت آن، زمانی دوچندان می‌شود که این سفر به خارج از کشور باشد و آشنایی با سایر اقلیم‌ها و مردم دنیا را نیز با خود به همراه بیاورد. کشورها و دولت‌ها هم به شکل جدی در تلاش برای جذب توریست هستند و دائم سعی بر آن دارند تا گوی سبقت را از دیگری بربایند و به خود اختصاص دهند. از این رو، کشور آذربایجان و علی الخصوص پایتخت این کشور باکو نیز، تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند میزبان خوبی برای گردشگران و سفرجویان محسوب شوند. در همین راستا، کشور آذربایجان به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگران از اقصی نقاط جهان الزامات اساسی از جمله هتل‌ها، پارک‌ها، سالن‌های اجرا و سایر امکانات را تدارک دیده است.
هتل پلنت این باکو جزو آن دسته از هتل‌هایی است که فاکتورهای لازم برای ارائه میزبانی مطلوب برای شما را داراست. هتل Planet Inn Hotel Baku با ایجاد فضایی آرام و دلنشین طی فعالیت چند ساله خود موفق به جلب نظر مثبت مسافران شده است. با توجه به موقعیت مکانی ایده‌آل هتل پلنت این در مرکز شهر، امکان دسترسی مهمانان به مراکز تفریحی و گردشگری شهر باکو آسان تر شده است و این موضوع امتیازی مثبت برای هتل تلقی می‌شود. با این تفاسیر، هتل Planet Inn Hotel Baku فاصله چندان زیادی با جاذبه‌های گردشگری شهر باکو ندارد و ما در این مطلب میخواهیم به بررسی برخی از آن جاذبه‌ها بپردازیم. به همین منظور باید گفت، آتشکده باکو با فاصله ۷.۷ کیلومتری از جمله اماکن دیدنی و نزدیک به هتل Planet Inn Hotel Baku به شمار می‌رود. حال، شایسته است که به استادیوم المپیک باکو اشاره کنیم و این نکته را هم ذکر کنیم که این استادیوم جزو میزبان‌های خوب برای مراسم‌ها و تورنومنت‌های فوتبالی در طول چند سال گذشته محسوب می‌شود و تنها ۱.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
مورد سوم که طبیعتا هم آشنا و هم بسیار دیدنی‌ست، دریای خزر است که شاید تجربه‌ی تماشای آن از ساحلی به غیر از کشور خودمان چه بسا جذاب تر هم باشد. فاصله دریای خزر با هتل پلنت این باکو ۸.۸ کیلومتر است. پس همین حالا، با خرید بلیط هواپیمای ارزان خود، آماده سفر به هتل Planet Inn Hotel Baku شوید و با دیدار از جاذبه‌های دیدنی شهر باکو، لحظات شاد و مفرحی را برای خودتان رقم بزنید. اما علاوه بر این‌ها، هتل Planet Inn Hotel Baku دارای امکانات رفاهی متنوعی است که در ادامه به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت.

امکانات هتل پلنت این باکو


در دنیای امروز به علت نیاز مبرم افراد به اینترنت، اکثر هتل‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم هستند که هتل Planet Inn Hotel Baku نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آن را به شکل رایگان هم در لابی و هم در اتاق‌ها به مهمانان خود ارائه می‌دهد. شایسته نیست که در مورد هتل Planet Inn Hotel Baku سخن بگوییم و به یکی دیگر از مهم ترین امکانات رایگان آن یعنی پارکینگ این مکان اشاره نکنیم. همچنین امکانات دیگری مثل حمل و نقل به فرودگاه نیز توسط کارکنان این اقامتگاه در اختیار مهمانان قرار می گیرد که البته استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه اندک است. لازم به ذکر است که کارکنان هتل مذکور قادر به صحبت به چهار زبان‌ زنده دنیا یعنی انگلیسی، ترکی-استانبولی، روسی و آذربایجانی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


طبیعتا یکی از فاکتورهای مهم برای هر مسافر هنگام رزرو هتل در شهرها و کشورهای مختلف، آسایش و امنیت بالای اتاق‌های آن است. در نتیجه تیم هتل Planet Inn Hotel Baku نیز اقدامات اساسی برای این مهم را فراهم کرده است. علاوه بر اینترنت بی سیم رایگان که پیش‌تر در مورد آن صحبت کردیم، اتاق‌های هتل Planet Inn Hotel Baku به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، آینه آرایشی رومیزی، سیستم گرمایش مرکزی مجهز هستند. اگر به سراغ وسایل برقی هتل Planet Inn Hotel Baku برویم، شاهد امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون‌های صفحه تخت، سشوار و تلفن خواهیم بود. اما این پایان کار نیست و لازم به ذکر است که هر یک از این اتاق‌ها مجهز به حمام مشترک با دوش دستی و حوله اختصاصی بوده و علاوه بر آن دارای میز مخصوص کار و سایر موارد مهم برای اقامت هستند تا آسایش مهمانان به بالاترین حد ممکن برسد.

فاصله هتل پلنت این باکو تا جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا پارک گنچلیک: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا آتشکده باکو: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است