search
menu

هتل Manor Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Manor Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل مانور باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مانور باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Manor Hotel Baku


هتل مانور باکو، از هتل‌های خوب ۴ ستاره باکو، پایتخت کشور آذربایجان است که امکانات رفاهی بسیار شیک و جذاب فراهم کرده و اقامتی شیرین و به یادماندنی برای مهمانان تأمین می‌کند. این هتل در خیابان «شامیل کامیل اوف» واقع شده و در اطراف آن جاذبه‌ها، بناهای تاریخی، فروشگاه‌ها و رستوران‌های فراوان وجود دارند. هتل مانور باکو واحدهایی با طراحی ادغام شده از سبک مدرن و کلاسیک ایجاد کرده و دارای فضای سبز، تراس و حیاط است. حس و حال زیبایی که فضای داخلی این هتل دارد، بسیار دلپسند و دوست‌داشتنی است. اتاق‌های شیک، لوکس و دنج، حیاطی سرسبز و باصفا، خدمات رفاهی و سرگرمی متنوع و کارکنان خوش‌برخورد و مجرب در هتل مانور باکو در انتظار مهمانان است. گردشگرانی که به باکو سفر می‌کنند، می‌توانند با رزرو هتل مانور باکو اقامت به یادماندنی و خوش به خود هدیه دهند. اقامت در واحدهای این هتل همچون اقامت در خانه خودی، دل‌نشین و امن است. مهمانان می‌توانند پس از بازدید از جاهای دیدنی باکو و گشت و گذارهای طولانی در شهر و مراکز خرید باکو و بازدید از قلعه دختر باکو، برج های شعله باکو و ... در پایان روز در اتاق‌های مجهز و زیبای خود استراحت و رفع خستگی کنند. همچنین، با استفاده از خدمات تفریحی و سرگرمی شاد و مفرح که هتل در نظر گرفته، روزشان را به شادی سپری کرده و به پایان برسانند. کارکنان زحمتکش هتل Manor Hotel Baku با جان و دل پذیرای مهمانان خود هستند و برای جلب رضایت و خشنودی آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مانور باکو


در هتل مانور باکو برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات کودکیاری، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل مانور باکو به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی، ترکی و آذری مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، محوطه پیک‌نیک و ... در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده نمایند.
مهمانانی که می‌خواهند همراه حیوان خانگی‌شان به باکو سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل مانور باکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع سوئیت‌ها با امکانات گوناگون در هتل مانور باکو قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل مانور باکو شامل واحدهای خانواده، کینگ دلوکس، توئین، دبل، دبل دلوکس، سوئیت ویلا و ... هستند. اتاق‌های هتل بزرگ و دل‌باز هستند و با ترکیبی از سبک کلاسیک و لوکس چیدمان یافته‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با موکت یا پارکت چوبی پوشش یافته است. تمیزی اتاق‌ها اطمینان‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل مانور باکو ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۴ الی ۱۶ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل مانور باکو امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدهای بزرگ دارای فضای آشپزخانه همراه با تمام تجهیزات ضروری آشپزی و پذیرایی هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در مرکز اسپای هتل مانور باکو انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن شامل انواع ماساژها، حمام ترک، جکوزی، سونا، اتاق بخار و ... ارائه می‌گردند. استفاده از این خدمات روزی پر از آرامش و احساس سبکی از لحاظ جسمانی و روح و روان برای مهمانان می‌سازد. هر شب با تاریک شدن هوا اجراهای زنده و موسیقی زنده برگزار می‌شوند و لحظات خوش و خاطره‌انگیز برای مهمانان می‌سازند. همچنین، مهمانان می‌توانند در طول روز مهمانان می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، آشپزی، ایروبیک، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ... شرکت کنند. همچنین، برای استفاده از تفریحاتی چون بولینگ، کارائوکه، مینی گلف، اسب‌سواری، ماهیگیری و ... می‌توانند با پذیرش هتل هماهنگی به عمل آورند. مهمانان خانم و آقا می‌توانند از خدمات زیبایی و آرایشی سالن زیبایی هتل استفاده کنند. ناگفته نماند که برای کودکان نیز زمین‌بازی مجهز به اسباب بازی‌های متعدد در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل مانور باکو فعالیت می‌کنند و هرکدام در تمام وعده‌های اصلی، عصرانه و برانچ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده‌ صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. صبحانه هتل بی‌نظیر است و روز مهمانان را می‌سازد. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در رستوران «کنبز Künbəz» غذاهای ترکی، دریایی، روسی، سوشی، پیتزا، استیک و اروپایی و در رستوران «مانور پاب Manor PUB» غذاهای اروپایی برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل مانور باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید باکی خان اوف باکو: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک نظامی باکو: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای مدرن باکو: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است