search
menu

هتل Golden City Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden City Hotel Baku
امکانات هتل گلدن سیتی باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن سیتی باکو

درباره هتل Golden City Hotel Baku


هتل گلدن سیتی باکو اقامتگاهی است سه ستاره واقع در خیابان فتحعلی خان خویسکی که بدلیل نرخ اقامتی اقتصادی و برخورداری از امکاناتی قابل قبول، چند سالی است به گزینه محبوب اقامتی بسیاری از خریداران بلیط هواپیما باکو و گردشگرانی که با بودجه نه چندان زیادی به این شهر دیدنی سفر می کنند، تبدیل گردیده است.

امکانات هتل گلدن سیتی باکو


وجود امکانات رفاهی متعددی از قبیل: پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، استخر سرپوشیده، آسانسور، باشگاه تناسب اندام، صندوق امانات، سالن آرایش و زیبایی و کافی شاپ موجب شده که هیچ کم و کاستی در طول اقامت در هتل گلدن سیتی باکو احساس نگردد. گفتنی است که این هتل رستوران باکیفیتی را نیز برای خورد و خوراک میهمانان خود فراهم کرده تا هیچ گردشگری دغدغه یافتن رستورانی خوب را در طول اقامت در این مکان نداشته باشد. رستوران هتل که از فضایی دلنشین تشکیل شده، قادر است با منوی پر و پیمان خود، انواع غذاهای لذیذ اروپایی را به شما ارائه دهد و لذت اقامت در این هتل را برای شما دو چندان سازد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وای‌فای نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا حضور در این مکان با لذت گشت و گذاری امن و سریع در فضای مجازی آمیخته گردد.

خدمات هتل


بخش خدمات هتل Golden City Hotel Baku از کارکنان کارآزموده و متعهدی تشکیل شده است؛ پرسنلی که به مهارت های میهمانداری تسلط کافی دارند و قادرند رفاه و آسایش مطلق میهمانان را تامین سازند. کیفیت خدمات ارائه شده در این هتل بسیار قابل قبول بوده و بازخوردهای مثبت بسیاری به این بخش هتل اختصاص یافته است. اما چه خدماتی در هتل Golden City Hotel Baku به میهمانان ارائه می شود؟ در پاسخ باید گفت که از خدمات روم سرویس و خانه داری گرفته تا خشکشویی، لباسشویی و پذیرش ۲۴ ساعته، هر نوع خدماتی را که میهمانان برای اقامتی بیادماندنی بدان نیاز دارند، در طول اقامت در این هتل از کارکنان مجرب و کاربلد آن دریافت خواهند کرد. چنانچه خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت قصد داشتند مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار کنند، می توانند روی خدمات پرسنل این مجموعه حساب باز کنند، چراکه کارکنان این هتل به خوبی برای ارائه خدمات تشریفات مراسم عروسی آموزش دیده اند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل گلدن سیتی باکو از ۶۵ واحد اقامتی مناسب تشکیل شده است. هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل از دکوراسیونی بسیار جذاب و دلنواز و فضایی نورگیر و دلباز برخوردار بوده و قادرند حسی مشابه حضور در خانه را به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت القا کنند. معماری دلپذیر اتاق ها و استفاده از رنگ هایی دلنشین و سبک خاص چیدمان وسایل موجب شده که حس آرامش به میهمانان منتقل گشته و امکان اقامتی طولانی مدت بدون خستگی و کسالت در این مکان میسر گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


هرآنچه برای اقامتی طولانی در هتل گلدن سیتی باکو بدان نیاز دارید، در واحدهای اقامتی آن گنجانده شده تا از هر نیازی بی نیاز گردید. از مبلمانی شیک و راحت گرفته تا تخت خواب هایی پاکیزه و نرم و اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون ماهواره ای، سشوار، آباژور، میز و صندلی، کمد لباس و ... همگی در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در هتل گلدن سیتی باکو احساس نگردد.

موقعیت مکانی هتل


هتل گلدن سیتی باکو در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی باکو چون مرکز فرهنگی حیدر علی اف و مراکز خرید باکو نظیر مرکز تجاری گانجیلیک واقع شده و بدلیل قرار گرفتن در شرف ایستگاه متروی پارک (۷ دقیقه پیاده روی)، امکان دسترسی به تمام نقاط شهر و دیگر جاهای دیدنی باکو در اندک زمانی برای گردشگرانی که این هتل را برای اقامتی خاطره انگیز برگزیدند، فراهم گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن سیتی باکو


فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج سوکار باکو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه دختر باکو: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فیلارمونیک باکوو: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک هایلند باکو: ۱۰.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است