search
menu

هتل East Legend Panorama Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل East Legend Panorama
امکانات و خدمات عمومی هتل ایست لجند پانوراما
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایست لجند پانوراما تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل East Legend Panorama


هتل ایست لجند پانوراما یکی از هتل‌های مجلل و چهار ستاره‌ای است که برای اقامتی لوکس و راحت در شهر تماشایی باکو، پایتخت آذربایجان ایده‌ال است. شهر ایست لجند پانوراما باکو در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های معروف گردشگری شهر زیبای باکو نزدیک است که فرصتی عالی را فراهم کرده‌است تا به آسانی به تفریح و بازدید از جاهای دیدنی بروید و سفری دلپذیر را تجربه کنید. هتل East Legend Panorama باکو در نزدیکی دریای خزر قرار گرفته‌است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به کنار دریا برسید و اوقاتی خوش را داشته باشید. قابل ذکر است که هتل ایست لجند پانوراما دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. یکی از راه‌ها برای رسیدن به هتل ایست لجند پانوراما، رزرو بلیط هواپیما باکو است که به فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف پرواز خواهید داشت و سپس از آنجا مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را با ماشین طی می‌کنید تا به هتل East Legend Hotelبرسید. در طول مدت زمان اقامت در شهر باکو، به خاطر داشته باشید که حتما از کاخ سعادت باکو بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایست لجند پانوراما


هتل با شکوه ایست لجند پانوراما از هتل‌هایی است که با دارا بودن امکانات و تجهیزاتی عالی، برای اقامتی راحت و با آسودگی خیال طراحی شده‌ است. هتل East Legend Panorama دارای باغچه و محوطه‌ای سرسبز و با صفا است که در هتل خودنمایی می‌کند و جلوه خاصی دارد و در میان فضای سبز هتل، استخری روباز قرار دارد. در هتل ایست لجند پانوراما لابی شیک، رستورانی دنج، کافی شاپ، سالن کنفرانس و جلسات، فکس، فتوکپی، آسانسور، ماساژ و سونا قرار دارد. در هتل ایست لجند پانوراما باکو به اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. خدمات متنوع هتل مجلل ایست لجند پانوراما شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و امکان اجاره خودرو است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت استفاده کنید تا دغدغه‌ای برای رفت‌ و آمد نداشته باشید. با کارکنان هتل ایست لجند پانوراما می‌توانید به زبان انگلیسی هم صحبت کنید.

اتاق های هتل


در هتل East Legend Hotel باکو امکان رزرو اتاق‌هایی مختلف و شیک را دارید که هر کدام دکوراسیونی جذاب و خاص دارند و کاملا متناسب با اقامتی راحت و آسوده هستند. اتاق‌های هتل ایست لجند پانوراما باکو بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق‌های خانوادگی با ظرفیت اقامت پنج فرد با یک تخت دابل، یک تخت سینگل و دو مبل تخت خواب شو که نمایی چشم‌نواز و خیره‌کننده از بخشی از دریا دارند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزات خوب و کاربردی در اتاق‌های هتل East Legend Panorama قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی آسوده داشته باشند. امکانات داخل اتاق‌های هتل ایست لجند باکو که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در فضای باز و سبز هتل ایست لجند پانوراما می‌توانید ساعاتی خاطره‌انگیز را در فضایی مطلوب و دلچسب سپری کنید و خوش بگذرانید. همچنین از استخر روباز فصلی استفاده کنید تا شادابی و طراوت را به خود هدیه کنید. به باشگاه ورزشی هتل East Legend Hotel باکو بروید و ورزش کنید و هم تنیس روی میز بازی کنید. برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمی اخیر خود حتما به سونا و ماساژ هم سری بزنید.

رستوران هتل


هتل ایست لجند پانوراما باکو رستورانی چشم‌گیر با فضایی دلنشین دارد که خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک بین‌المللی و محلی عرضه می‌کند و می‌توانید به‌صورت منو سفارش دهید.

فاصله هتل ایست لجند پانوراما تا جاذبه های دیدنی نزدیک


پارک هایلند باکو: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج های شعله باکو: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه دختر باکو: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۱۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است