search
menu

هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل الیسیوم گالری
اتاق های هتل الیسیوم گالری
امکانات اتاق های هتل الیسیوم گالری
فاصله هتل الیسیوم گالری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan


هتل ۳ ستاره الیسیوم گالری در مرکز شهر ایروان واقع شده است و این هتل تا خانه اپرا و میدان جمهوری فاصله چندانی ندارد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل الیسیوم گالری نیز فرودگاه بین المللی Zvartnots بوده و حدودا ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد. یکی از بهترین انتخاب ها در شهر ایروان همین Elysium Gallery Hotel Yerevan است که برایتان اقامتی شیرین به ارمغان می آورد، مخصوصا برای زوج های جوان محل اقامت بسیار مناسبی است. هتل الیسیوم گالری به یکی از خیابان های مشهور ایروان به نام خیابان شمالی بسیار نزدیک است و در این خیابان جاهای دیدنی ایروان و مراکز خرید مشهوری وجود دارند. توجه داشته باشید که با رزرو بلیط هواپیما ایروان می توانید این هتل را نیز رزرو کنید، سایت بوکینگ امکان رزرو اینترنتی را از سال ۲۰۱۵ ارائه می دهد.

امکانات کلی هتل الیسیوم گالری


از امکانات کلی هتل الیسیوم گالری در شهر ایروان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه برای مسافران فراهم شده است. همچنین خدمات دیگری نظیر نگهداری بچه ها، خدمات بلیط و میز تور نیز در قسمت لابی این هتل فراهم شده اند یا اینکه برای کودکان محل های بازی شان تدارک دیده شده تا سرگرم شوند. مغازه هایی نیز برای فروش سوغاتی های شهر ایروان در لابی هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan دایر هستند. اگر به منظور سفر کاری به شهر ایروان سفر می کنید، با انتخاب این هتل می توانید از خدماتی مانند اتاق کنفرانس و مرکز بیزینس بهره مند شوید. از مهم ترین امکانات هتل الیسیوم گالری می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. فضای بیرونی هتل نیز باغ بوده و محل مناسبی برای استراحت و ریلکس کردن در فضای باز محسوب می شود. همچنین در این هتل پارکینگی برای مسافرانی در نظر گرفته شده است که با اتومبیل خود سفر می کنند. برای اوقات فراغت خود می توانید دوچرخه یا ماشین کرایه کنید و در سطح شهر به گشت و گذار بپردازید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه برای مسافران انجام می گیرد. کارکنان این هتل زیبا به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی صحبت می کنند. قبل از انجام رزرو بهتر است در جریان باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan ندارید. توجه داشته باشید که این هتل رستوران برای سرو وعده های ناهار و شام ندارد اما بار در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به میهمانان است.

اتاق های هتل الیسیوم گالری


در هتل الیسیوم گالری ۱۲ اتاق وجود دارد که هرکدامشان انواع مختلفی دارند، لازم به ذکر است همه اتاق ها عایق صدا بوده و در آرامش کامل و امنیت به سر خواهید برد. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل اکونومی بدون پنجره، اتاق سینگل کامفورت، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل کامفورت با بالکن، اتاق توئین اکونومی، اتاق توئین کامفورت، اتاق دوبل کامفورت، اتاق خانواده کامفورت و اتاق سینگل ارزان قیمت.

امکانات اتاق های هتل الیسیوم گالری


در اتاق های این هتل همانند منزل خودتان احساس راحتی خواهید کرد، همه این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند، امکانات ارائه شده در این اتاق ها عبارتند از نظافت روزانه و رایگان، تهویه مطبوع، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای و تلفن. در صورت اقامت در هتل Elysium Gallery Hotel Yerevan صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود. همچنین به یاد داشته باشید اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید، بدین جهت برای افراد سیگاری محل های مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است. حمام های اختصاصی در همه اتاق ها وجود دارند که شامل امکاناتی نظیر دوش، وان، لوازم بهداشتی حمام، سشوار و حوله هستند. در صورت اقامت همراه با کودکان چند ماهه تا ۷ ساله اگر از تختخواب مشترک استفاده کنید، هزینه اقامتشان رایگان خواهد بود، اما اگر درخواست تختخواب اضافی داشته باشید، باید هزینه جداگانه بپردازید و اینکه برای افراد بالای ۷ سال نیز همانند افراد بالغ هزینه کامل اقامت دریافت می گردد. اقامت در این هتل برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما قصد سفر به ایروان دارند پیشنهاد می شود.

فاصله هتل الیسیوم گالری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه اپرا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ساریان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۱.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است