search
menu

هتل Taksim Tulip Residence & Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Tulip Residence & Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل استانبول
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Tulip Residence & Hotel Istanbul


تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل در سال ۲۰۰۹ در قلب شهر استانبول افتتاح شده است. ساختمان زیبای Taksim Tulip Residence & Hotel چشم‌انداز زیبایی به جاذبه‌های استانبول دارد. این هتل با هدف بهبود خدمات در سال ۲۰۱۶ مورد نوسازی قرار گرفته است. با اقامت در تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. مهم‌ترین امتیاز اقامت در این هتل ۳ طبقه، موقعیت مکانی ایده‌آل آن است. با انتخاب تکسیم تولیپ دسترسی راحتی به جاذبه‌های استانبول خواهید داشت. برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه حدود ۱.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. فرقی نمی‌کند که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفری تفریحی یا کاری است، در هر صورت هتل تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل استانبول


در تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل استانبول، طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل تکسیم تولیپ ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات صرافی، چک‌این/اوت سریع، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای Taksim Tulip Residence & Hotel Istanbul مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی و روسی هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، هتل تکسیم تولیپ را به گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید به راحتی در سرتاسر استانبول گردش کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. در فروشگاه داخل هتل بسیاری از اقلام ضروری به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، کتابخانه، اتاق سیگار و صندوق امانات اشاره کرد. فرودگاه استانبول در ۳۱ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. در ضمن ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


Taksim Tulip Residence & Hotel دارای ۱۵ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان دوبلکس طبقه بالا، آپارتمان دوبلکس طبقه همکف، سوئیت رزیدنس، آپارتمان استودیو، سوئیت استودیو، اتاق خانواده دوبلکس، اتاق خانواده دوبل و سوئیت استودیو استاندارد است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل واحدها گنجانده شده است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر از آن‌ها قابل مشاهده است. در آشپزخانه انواع وسایل پخت‌وپز موجود است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به نشیمن، یخچال، ‌چای‌ساز و میز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل Taksim Tulip Residence & Hotel در منطقه بی اوغلو قرار دارد. بی اوغلو یکی از معروف‌ترین مناطق استانبول است که توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مناطق تاریخی استانبول روبرو خواهید شد. تورهای متعددی برای گردش در شهر برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. در اوقات فراغتتان می‌توانید در اتاق بازی سرگرم شوید. سونا از دیگر امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌رود.

رستوران هتل


با اقامت در Taksim Tulip Residence & Hotel روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ آغاز خواهد شد. قهوه صبحگاهی انرژی لازم برای شروع یک روز هیجان‌انگیز را تامین خواهد کرد. در آشپزخانه تمامی امکانات لازم برای آشپزی فراهم است تا به راحتی غذای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. خدماتی نظیر تحویل مواد غذایی و امکانات باربکیو نیز به مهمانان ارائه می‌شود. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل تکسیم تولیپ، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله تکسیم تولیپ رزیدنس اند هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است