search
menu

نیویورک در شب

[ پنهان کردن ]
تماشای مناظر تاریخی از برج تجارت جهانی وان ورلد نیویورک
لذت از یک منظره کلاسیک در ساختمان امپایر استیت نیویورک
تماشای نیویورک در شب بر فراز عرشه راکفلر
هلی کوپتر سواری در شب های نیویورک
تور شبانه نیویورک گردی با اتوبوس
لذت غذاخوری در کشتی کروز شبانه
شرکت در رویدادهای ورزشی شبانه در نیویورک
شب های تایمز اسکوئر نیویورک
تماشای تئاتر در برادوی نیویورک
بازدید شبانه از دیوار ویلیام نیویورک
پیاده روی شبانه روی پل بروکلین
حقیقت این که نیویورک در هر ساعتی از شبانه روز جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد، غیرقابل انکار است. از زمان طلوع خورشید از بالای رودخانه شرقی گرفته تا غروب بر فراز رودخانه هادسون نیویورک بسیار تماشایی و دلنواز است. اما شب، زمانی است که نیویورک شروع به درخشیدن می کند. اگر برای اولین بار قصد خرید بلیط هواپیما نیویورک دارید، حتما نیویورک را در شب تماشا کنید. با روشن شدن چراغ ها شهر چراغانی شده و می درخشد و جذابیت بسیار منحصر به فردی دارد. برای تماشای نیویورک در شب راه های متعددی وجود دارند. می توانید به عرشه های رصدخانه لوکس رفته و یا از روف تاپ های آسمان خراش ها چشم اندازهای شگفت انگیز شهر و پارک های ساحلی سرسبز را تماشا کنید. اگر می خواهید برای کشف شهر نیویورک در شب (New York at Night) برنامه ریزی کنید، با خواندن این مقاله کارتان را آسان تر می کنید.
نیویورک در شب

تماشای مناظر تاریخی از برج تجارت جهانی وان ورلد نیویورک


قطعا، سفر به نیویورک بدون بازدید از برج تجارت جهانی وان ورلد تکمیل نخواهد شد. برجسته ترین ویژگی این برج وجود عرشه رصدخانه در روف تاپ است که مناظر خارق العاده و نفس گیر از مناظر منهتن و پنج منطقه ایالت به بازدید کنندگان ارائه می دهد. تصور کنید اگر شب از این ارتفاع نیویورک را تماشا کنید، با یک شهر هیجان انگیز و نورانی روبرو خواهید شد. در بازدید از برج تجارت جهانی با تاریخ نیویورک آشنا شده و روند تبدیل شدن جزیره خلوت به کلان شهر امروزی را تماشا می کنید. برای کسانی که اولین بار به نیویورک سفر می کنند، تماشای شهر در شب از این مکان بسیار جالب خواهد بود.

لذت از یک منظره کلاسیک در ساختمان امپایر استیت نیویورک


ساختمان امپایر استیت را همه به عنوان جاذبه توریستی می شناسند. اما چیزی که باعث جذابیت بیشتر این ساختمان می شود، مزیت تماشای منهتن از روی عرشه رصدخانه این بنا است و با این تفاوت که ساعات بازدید دیگر عرشه های رصدخانه ای تا ساعت ۷ بعد از ظهر است، اما آسانسور ساختمان امپایر استیت تا ساعت ۱۱شب کار می کند و به شما فرصت تماشای نیویورک در شب را می دهد. علاوه بر این، اگر پس از تاریک شدن هوا به این ساختمان مراجعه کنید، نورهای در حال رقص برج ها را از نزدیک شاهد خواهید بود که جزو زیباترین ویژگی های شب های نیویورک به حساب می آیند.

تماشای نیویورک در شب بر فراز عرشه راکفلر


اگر می خواهید مناظر سنترال پارک نیویورک و آسمان خراش های نفس گیر را در شب تماشا کنید، به بالای میدان راکفلر پلازا ۳۰ بروید. عرشه راکفلر را می توانید در هر زمان از سال بازدید کنید. عرشه روباز رصد خانه ای راکفلر در طبقات ۶۷، ۶۹ و ۷۰ قرار دارد. پس از تماشای چشم انداز شهر از این عرشه، می توانید از کافه رستوران ها و مغازه های مرکز راکفلر نیز دیدن کنید.
نیویورک در شب

هلی کوپتر سواری در شب های نیویورک


نظرتان راجع به تماشای نیویورک در شب بر فراز شهر چیست؟ برای چنین تجربه لوکس بهتر است یک صندلی هلیکوپتر از طریق خدمات پروازهای هلی کوپتری نیویورک رزرو و شهر چراغانی و افق آسمان نیویورک را از داخل هلی کوپتر و بر فراز شهر تماشا کنید. شاید این یکی از تجربه های بی نظیر و تکرار نشدنی زندگی تان باشد که از بالا به تایمز اسکوئر، مجسمه آزادی و ساختمان امپایر استیت خیره شوید و چشم اندازهای شگفت انگیز شهر را نظاره کنید.

تور شبانه نیویورک گردی با اتوبوس


تورهای شبانه نیویورک گردی با اتوبوس بسیار منحصربه فرد هستند؛ زیرا که شب های همیشه زنده و بیدار نیویورک را تجربه و از نزدیک لمس می کنید. نیویورک در شب بسیار جذاب است و همه جای شهر پرنور است و با چیزی که در روز می بینید، کاملا تفاوت دارد. این تور اتوبوس شما را شبانه به بازدید از بهترین جاذبه ها و جاهای دیدنی نیویورک می برد. با این اتوبوس از مقابل بسیاری از جاذبه ها از جمله میدان اسکوئر عبور می کنید.

لذت غذاخوری در کشتی کروز شبانه


برای تجربه خاطره ساز و رویایی، خودتان را به صرف شام در کشتی کروز نیویورک دعوت کرده و در عین صرف شام لذیذتان از مناظر جذاب و هیجان انگیز نورانی اطرافتان نیز لذت ببرید. شام خوردن در کشتی کروز شبانه نیویورک از جمله کارهایی است که اخیرا از طرف گردشگران و مردم محلی مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد. تصور کنید در حالی که غرق آرامش محیط اطرافتان هستید، چشم اندازهای چراغانی و پرزرق و برق نیویورک را تماشا و غذاهای متنوع و خوشمزه میل می کنید. از آن جایی که بلیط های این کشتی کروز محدود است، برای رزرواسیون هرچه سریع تر باید اقدام نمایید. کشتی کروز نیویورک مکان بسیار خوبی برای خوردن شام رویایی است؛ زیرا اطرافتان را نه تنها یک، بلکه دو رودخانه زیبا احاطه کرده و شما را محو تماشا می کنند. فرقی ندارد که دلیلی برای تجربه چنین شب رویایی داشته باشید یا نه؛ در هر صورت این کشتی کروز شبانه خاطره فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. شب، غروب دل انگیز، چشم اندازهای نفس گیر، کشتی میان دو رودخانه، شام های رنگارنگ و موسیقی همه ترکیب فوق العاده ای هستند که نباید از دست بدهید.
نیویورک در شب

شرکت در رویدادهای ورزشی شبانه در نیویورک


با صرف نظر از این که طرفدار و علاقه مند چه ورزشی هستید؛ وقتی حرف ورزش در میان است، نیویورک یکی از بهترین مقاصدی برای شرکت در رویدادهای ورزشی مختلف به حساب می آید. اکثر رویدادهای ورزشی شبانه در نیویورک جذاب تر و هیجان انگیزتر هستند. اگر دوست دارید شب پرهیجانی را در نیویورک تجربه کنید، بلیط برای شرکت در یکی از رویدادهای ورزشی از جمله بسکتبال، بیس بال یا هاکی بخرید. در طول سفرتان حتما یک شب را برای تماشای این بازی ها اختصاص دهید.

شب های تایمز اسکوئر نیویورک


هیچ چیزی مانند تجربه میدان تایمز اسکوئر نیویورک یا همان میدان نیویورک تایمز در شب جذاب نیست. اگر در شب های نیویورک به دنبال تفریح و شادی هستید، حتما سری به تایمز اسکوئر بزنید. این میدان با پیاده روهای متعدد، بیلبوردهای بسیار بزرگ، ازدحام جمعیت شامل مردم محلی و گردشگران، افرادی با لباس های خاص همچون لباس مرد عنکبوتی یا میکی ماوس معروف است و در شب هنگام جادوی خاصی دارد. بازدید از تایمز اسکوئر در شب را هرگز از دست ندهید.
نیویورک در شب

تماشای تئاتر در برادوی نیویورک


از جمله تفریحات سرگرم کننده و زیبای شب های نیویورک، تماشای تئاتر در برادوی است. مطمئن باشید بهترین نمایش ها و موزیکال های دنیا را در تئاتر برادوی تماشا خواهید کرد. از آن جایی که منطقه برادوی مکان فوق العاده ای برای گشت و گذار در شب است، حتما راهتان را به سمت تئاتر برادوی نیز کج کنید و از این نمایش های بی نظیر لذت ببرید.

بازدید شبانه از دیوار ویلیام نیویورک


دیوار ویلیام که «ویلی وال» نیز نامیده می شود، یک باشگاه معلق در انجمن قایقرانی منهتن است که در بندر نیویورک، شمال جزیره اِلیس از ماه مه تا اکتبر لنگر می اندازد. اگر شب هنگام از این دیوار بازدید کنید، می توانید از تماشای چشم انداز زیبای جزیره الیس و مجسمه آزادی و همچنین، غروب آفتاب لذت ببرید.

پیاده روی شبانه روی پل بروکلین


یکی از بهترین کارهای ممکن برای لذت از شب های نیویورک، پیاده روی بر روی پل بروکلین است. در حالی که روی این پل خارق العاده قدم می زنید، چشم اندازهای زیبای منهتن را تماشا می کنید و این حس بسیار دل انگیزی است.
نیویورک در شب


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است