search
menu

جاهای دیدنی لاس وگاس

[ پنهان کردن ]
۱. خیابان استریپ لاس وگاس
۲. خیابان فریمونت
۳. تور هلیکوپتر بر فراز لاس وگاس و گرند کنیون
۴. هتل ونیزی و گاندولا سواری
۵. هتل پاریس و برج ایفل
۶. هتل بلاژیو و نمایش فواره‌ها
۷. هتل میراژ، فوران آتش‌فشان و باغ مخفی زیگفرید و روی
۸. های رولر، بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا
۹. هتل نیویورک - نیویورک
۱۰. کاخ سزار و کولوسئوم لاس وگاس
۱۱. موزه ماب
۱۲. هتل ماندالای بی و آکواریوم صخره کوسه
۱۳. موزه نئون لاس وگاس
۱۴. هتل لوکسور
۱۵. برج استرات (برج استراتوسفر)
۱۶. گرند هتل ام. جی. ام
۱۷. اسکای دایوینگ در فضای سرپوشیده
۱۸. موزه مادام توسو لاس وگاس
۱۹. پیست اتومبیل‌رانی لاس وگاس
۲۰. هتل اکسکالیبور لاس وگاس
۲۱. نشان شگفت‌انگیز لاس وگاس
۲۲. پین بال هال آو فیم لاس وگاس
۲۳. مرکز میراث کارول شلبی لاس وگاس
۲۴. پارک کانتینر مرکز شهر لاس وگاس
لاس وگاس شهری در کویر است که در کل دنیا به تفریح و هیجان شهرت دارد. این شهر با نور و درخشش خود دل گردشگران را می‌برد. هتل‌هایی که در لاس وگاس وجود دارند، به خودی خود جاذبه محسوب می‌شوند. در این شهر انواع نمایش‌های خیابانی رایگان، رقص فواره‌ها، فوران آتش‌فشان‌ها و ... ارائه می‌شوند. همچنین، موزه‌های جالب و شگفت‌انگیز و کلی فعالیت‌های مهیج دیگر در لاس وگاس وجود دارند. درواقع می‌توان گفت لاس وگاس یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای سفر در طول سال است. دمای سرد زمستانی لاس وگاس برای بازدید از جاذبه‌ها مناسب است و در تابستان نیز، درحالی‌که دمای هوا تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، استخر هتل‌ها به یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌ها تبدیل می‌شود. اگر قصد رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی به مقصد لاس وگاس را دارید، بهتر است قبل از سفر نگاهی به جاذبه‌های دیدنی لاس وگاس بیندازید و با برنامه‌ریزی اساسی این شهر شگفت‌انگیز را کشف کنید.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۱. خیابان استریپ لاس وگاس


خیابان استریپ، بخش مرکزی بلوار لاس وگاس به طول ۴ کیلومتر است که از میانه شهر و از شمال شرق تا جنوب غرب امتداد یافته و جایی است که کاخ‌های بزرگ تفریحی و موضوعی، لوکس‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها و مراکز نمایش‌های مختلف را در خود جای داده و تصویر آن اولین چیزی است که با گفتن نام لاس وگاس در ذهن مردم مجسم می‌گردد.
یکی از مهم‌ترین کارهایی که گردشگران در سفر به لاس وگاس باید انجام دهند، پیاده‌روی در خیابان استریپ (The Strip) و بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن است. شب‌های خیابان استریپ حال و هوای عجیبی دارد و نورهای رنگارنگ و نئون که سراسر خیابان را پوشش داده‌اند، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌آیند.
به‌طورکلی، خیابان استریپ از هتل «ماندالای بی Mandalay Bay» تا هتل «ترژر آیلند Treasure Island» امتداد یافته و اگر شما هم دوست دارید اقامت و سفری فوق لوکس تجربه کنید، می‌توانید در یکی از هتل‌های موجود در این خیابان اقامت نمایید.

۲. خیابان فریمونت


خیابان فریمونت (The Fremont Street) لاس وگاس در مرکز شهر قرار دارد و جایی است با مناطق خاص و متنوع برای عابران پیاده. پنج بلوک از این خیابان با سایبانی از نورهای ال ای دی پوشش یافته و درحالی‌که زیر آن‌ها قدم می‌زنید، آسمان را با رنگ‌های جذاب متعدد مشاهده می‌کنید. برای تجربه خیابان فریمونت می‌توانید هر شب موسیقی و نمایش‌های بصری متفاوت را تماشا کنید. نمایش‌های خیابانی و تفریحات خاص معمولاً در فضای باز این خیابان اجرا می‌شوند. فاصله خیابان فریمونت تا خیابان استریپ چندان دور نیست. برای رفتن به این خیابان می‌توانید در هر نقطه از شهر تاکسی بگیرید. اگر به دنبال تجربه گردشگری لوکس در لاس وگاس هستید، می‌توانید با پروازهای شبانه هلیکوپتر استریپ لاس وگاس، شب بر فراز خیابان فریمونت پرواز کنید.

۳. تور هلیکوپتر بر فراز لاس وگاس و گرند کنیون


اغلب گردشگران برای تماشای لاس وگاس و حتی گرند کنیون، پرواز با هلیکوپتر را ترجیح می‌دهند. در لاس وگاس شرکت‌های متعدد تور مسافرتی، پرواز با هلیکوپتر بر فراز لاس وگاس و خیابان استریپ و همچنین گرند کنیون را ارائه می‌دهند. این بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند در کمترین زمان نه تنها از لاس وگاس، بلکه از مناطق اطراف شامل جاذبه‌های معروف طبیعی آمریکا هم بازدید کنند. اگر یک روز تمام را می‌توانید به تور پروازی هلیکوپتر اختصاص دهید، پیشنهاد می‌شود تور هلیکوپتر لوکس Grand Canyon West Rim را رزرو کنید و از کشف جاهای دیدنی لاس وگاس و اطراف آن لذت ببرید. این تور سه ساعت طول می‌کشد و طی آن از جاذبه‌هایی چون خیابان استریپ، سد هوور، منطقه وست ریم در گرند کنیون و دریاچه مید بازدید می‌کنید.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۴. هتل ونیزی و گاندولا سواری


هتل ونیزی (Venetian Hotel)، در خیابان استریپ لاس وگاس و مقابل «هتل ترژر آیلند Treasure Island Hotel» قرار دارد. این هتل جزو بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های شهر بوده و جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده است. داخل هتل گذرگاه‌های موضوعی با مراکز خرید ساخته شده‌اند که شباهت بسیار زیاد به شهر ونیز دارند و با آسمان آبی، کانال‌ها و قایق‌های گاندولا ترکیب فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورند. همچنین، هتل تفریحاتی مشابه تفریحات موجود در جاذبه‌های اصلی شهر ونیز از قبیل پل ریالتو (Rialto Bridge) و پل افسوس‌ها (The Bridge of Sighs) فراهم کرده است.
یکی از بهترین راه‌های بازدید از کل این مجموعه، گاندو سواری است. قایق‌های گاندولا در بیرون مقابل هتل و کنار پیاده‌رو قرار دارند. قایق‌ها مسافران را به صورت شخصی سوار کرده و آن‌ها را به گردش در گذرگاه‌های مرکز خرید هتل می‌برند.

۵. هتل پاریس و برج ایفل


هتل پاریس لاس وگاس (Paris Hotel) در خیابان استریپ واقع شده و از جمله اقامتگاه‌هایی است که به راحتی شناسایی می‌شود. مقابل هتل مدل مقیاس برج ایفل قرار دارد و پایین‌تر از خانه اپرای پاریس ساخته شده است. چهل و شش طبقه بالاتر از خیابان‌های شهر و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای لاس وگاس از عرشه برج ایفل قابل مشاهده است. یک طبقه پایین‌تر، رستوران شیک و رمانتیک «رستوران برج ایفل» قرار دارد و مناظر زیبایی از خیابان استریپ و فواره‌های در حال رقص بلاژیو ارائه می‌دهد. همچنین، در این بنا یک بالن نمادین با چراغ‌های چشمک‌زن و نئون وجود دارد.

۶. هتل بلاژیو و نمایش فواره‌ها


هتل بلاژیو لاس وگاس (Bellagio Resort) یک مجموعه هتل بزرگ و سطح بالا با انواع جاذبه‌ها از جمله گالری هنری بلاژیو، باغ‌های گیاه‌شناسی و هنری، سالن، اسپا و بهترین رستوران‌های لاس وگاس است. بالای لابی یک نمایشگاه وجود دارد که با تم‌های متفاوت از نمایش‌های گیاه‌شناسی بهاری گرفته تا نمایش‌های هنری جذاب برگزار می‌کند. فواره، چشمگیرترین و مشهورترین ویژگی این نمایش است. در مقابل هتل بلاژیو و در امتداد خیابان استریپ رقص فواره‌ها با همراهی موسیقی بسیار شگفت‌انگیز است. از طرف پیاده‌رو، تماشاگران می‌توانند این نمایش را به صورت حلقه (رینگ) مشاهده نمایند. تماشای رقص فواره‌های بلاژیو اغلب به‌عنوان بهترین تفریح رایگان لاس وگان به خریداران بلیط هواپیما ارزان ارائه می‌گردد.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۷. هتل میراژ، فوران آتش‌فشان و باغ مخفی زیگفرید و روی


شناسایی هتل میراژ در امتداد خیابان استریپ بسیار آسان است. مقابل هتل Mirage Hotel یک آتش‌فشان وجود دارد که در فواصل منظم فوران می‌کند. شب‌هنگام، درخشش آتش سرخ و انفجارهای بیرون آمده از آتش‌فشان از دیدنی‌های خاص و یونیکی هستند که می‌توان از پیاده‌رو تماشا کرد. داخل هتل میراژ نیز باغ مخفی زیگفرید و روی و زیستگاه دلفین وجود دارند. با وجود این که هر دوی زیگفرید و روی مرده‌اند، اما هنوز تعداد زیادی از گونه‌های حیوانی عجیب نظیر شیرهای سفید و ببر را می‌توان در این باغ مشاهده کرد. در زیستگاه دلفین نیز تعداد زیادی دلفین تربیت شده در استخرهای وسیع ۲٫۵ میلیون گالنی زندگی می‌کنند.

۸. های رولر، بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا


های رولر، بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا در شمال آمریکا، در لاس وگاس قرار دارد و ارتفاعش به ۱۶۷٫۶ متر می‌رسد. یک‌بار چرخش این چرخ و فلک ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. بنابراین، اگر سوار این چرخ و فلک باشید، فرصت کافی برای تماشای چشم‌اندازهای زیبای خیابان استریپ و اطراف را به خصوص در شب خواهید داشت. هر کابین قابلیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد و گردش هوای داخل کابین کنترل شده است. های رولر (High Roller Las Vegas) در انتهای پایینی Linq Lane واقع شده است. اگر نمی‌توانید آن را ببینید، کافی است تا سرتان را بلند و بالا را نگاه کنید.

۹. هتل نیویورک - نیویورک


هتل نیویورک - نیویورک در لاس وگاس و مقابل دو هتل MGM Grand Hotel و Excalibur Resort Hotel واقع شده است. این هتل بسیار خیره‌کننده است و به‌گونه‌ای طراحی شده تا خط افق نیویورک را با همراهی مجسمه آزادی و پل بروکلین تمثیل کند. ترن هوایی بزرگ به نام Big Apple Coaster داخل و اطراف این هتل می‌چرخد. ناگفته نماند که در هتل (New York- New York Hotel) هفت رستوران متفاوت وجود دارند و از سوشی گرفته تا استیک برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

۱۰. کاخ سزار و کولوسئوم لاس وگاس


احتمالاً یکی از معروف‌ترین هتل‌های لاس وگاس، کاخ سزار و کولوسئوم باشد که مجموعه‌ای عظیم با انواع تفریحات در تک‌تک بخش‌هایش است. هتل (Caesar’s Palace and the Colosseum) در میانه خیابان استریپ واقع شده و هر تفریح ممکنی را ارائه می‌دهد. اکثر نمایش‌ها شامل کنسرت‌ها در بخش کولوسئوم برگزار می‌شوند. هنرمندان برتری چون سلین دیون (Celine Dion) و التون جان (Elton John) در این مکان زمان‌های طولانی هنرنمایی کرده‌اند. بلیط‌ نمایش‌های کولوسئوم معمولاً به طور سریع به فروش می‌رسند. بنابراین، اگر قصد تماشای اجراهای هیجان‌انگیز در این مکان را دارید، تاریخ و بلیت‌های موجود را هر چه سریع‌تر بررسی و رزرو کنید.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۱۱. موزه ماب


موزه ماب لاس وگاس، یا به عبارتی موزه ملی جرائم سازمان یافته و اجرای قانون، به معنای واقعی موزه‌ای منحصربه‌فرد و برجسته در نوادا است. این موزه در بنای نئوکلاسیک ۱۹۳۳ جای گرفته که پیش‌تر اداره پست و دادگاه ایالت متحده آمریکا بوده و تاریخ خاص خودش را دارد. موزه (Mob Museum) یکی از مکان‌های بود که جلسات معروف کمیته Kefauver در سال ۱۹۵۰ برگزار شد و حقایق زشتی را در مورد جنایات سازمان‌یافته در لاس‌وگاس و در سراسر ایالات متحده آشکار کرد.
این موزه از طریق نمایش‌های جذاب، تعاملی و کلیپ‌های ویدئویی، تاریخ بی‌نقص اوباش (Mob) در آمریکا را بازگو می‌کند. نمایشگاه‌ها به همه‌چیز، از شخصیت‌ها و رویدادهای فردی گرفته تا فرهنگ و مد مرتبط با زمان می‌پردازند.

۱۲. هتل ماندالای بی و آکواریوم صخره کوسه


این هتل زیبا (Mandalay Bay Resort) در فاصله کمی از هتل لوکسور و انتهای جنوب غرب استریپ واقع شده است. ازجمله جاذبه‌های جالب توجه این هتل وجود آکواریوم بسیار بزرگ با کوسه‌های عظیم‌الجثه و واقعی است که بیش از ۲۰۰۰ حیوان و ۱۵ گونه مختلف کوسه‌ها را داخل یک مخزن یک میلیون و سیصد هزار گالنی جای داده است. در میان آن‌ها حیواناتی چون لاک‌پشت‌ها، انواع ماهی‌ها، خزندگان، بی‌مهرگان و ... به چشم می‌خورند. هدف هتل از ساخت این آکواریوم همکاری با زیست شناسان حیات‌وحش، درمان حیوانات آسیب دیده و احیای دریاچه‌های در معرض خطر است.

۱۳. موزه نئون لاس وگاس


نشان‌ها و علائم رنگارنگ و روشن موزه نئون همواره جزو جاذبه‌های زیبا و خاطره‌انگیز لاس وگاس برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما لحظه آخری بوده‌اند. چراغ‌های تبلیغاتی چند طبقه‌ای از عوامل مهم شهرت لاس وگاس هستند. امروزه موزه نئون (Neon Museum) سخت تلاش می‌کند تا قسمتی از تاریخ شهر را از طریق خریدن، نگهداری و در برخی مواقع با نوسازی نشان‌های نئون تاریخی که با گذشت سال‌ها از بین رفته‌اند، محفوظ نگه دارد. می‌توانید بسیاری از این نشان‌ها را با گشت و گذار در موزه نئون مشاهده کنید؛ جایی که تمام نشان‌های قدیمی در محوطه بزرگ فضای باز نگهداری می‌شوند. راهنماهای حاضر در موزه درباره نشان‌ها و تاریخ آن‌ها که با گذر زمان تکامل یافته‌اند، توضیحات کامل را به شما خواهند داد. تلاش‌ها در این موزه همچنان در جریان است و نشان‌ها در حالت‌های مختلف نگهداری می‌شوند. در برخی مواقع، تنها بخشی از نشان‌ها حفاظت و یا از نو ساخته می‌شود، درحالی‌که برخی دیگر از نشان‌ها به‌گونه‌ای بازسازی می‌شوند که همچنان همان شکوه سابق خود را حفظ می‌کنند. تضاد موجود در موزه به جذابیت آن می‌افزاید و دیدگاه بازدیدکنندگان را در خصوص چگونگی نگهداری این نشان‌ها و سختی‌های آن وسعت می‌بخشد.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۱۴. هتل لوکسور


یکی دیگر از هتل‌های موضوعی (تم‌دار) لاس وگاس، هتل لوکسور (Luxor Hotel) است که در فاصله دور از انتهای جنوب غرب استریپ قرار گرفته و با تم مصر باستان طراحی شده است. این هتل به شکل هرم ساخته شده و در ورودی آن یک مجسمه بزرگ ابوالهول وجود دارد که رو به خیابان واقع شده است. هتل لوکسور همچون دیگر هتل‌های مجلل لاس وگاس فرصت‌های خرید و رستوران‌های متعدد برای ارائه دارد. از جمله ویژگی‌های برجسته هتل لوکسور تابش پرتو نور از بالاترین نقطه هرم است که به هنگام شب در آسمان نمایان می‌گردد. تقریباً از تمام نقاط شهر این نور در شب قابل مشاهده است.

۱۵. برج استرات (برج استراتوسفر)


برج استرات (STRAT Tower) از جاذبه‌های بی‌نقص و عالی در محور افقی لاس وگاس به حساب می‌آید. ارتفاع این برج ۱،۱۴۹ پا است و در بلندترین نقطه آن اسکای پاد (Skypod) قرار دارد که یک جاذبه واقعی برای بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. انواع مختلف فعالیت‌های هیجان‌انگیز نظیر اسکای جامپ (Sky Jump)، بیگ شات (Big Shot)، اکس اسکریم (X Scream) و ... در تمامی سطوح اسکای پاد امکان‌پذیر هستند. برای کسانی که چندان اهل هیجان نیستند، عرشه‌های رصد داخلی و خارجی در نظر گرفته شده‌اند تا بازدیدکنندگان چشم‌انداز کل شهر را مقابل چشمانشان داشته باشند. رستوران (Top of the World)، مکان فوق‌العاده برای تجربه یک شام به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز در بالاترین نقطه شهر و مقابل چشم‌انداز نفس‌گیر لاس وگاس است. اگر قصد ازدواج دارید، در این مکان کلیسا هم وجود دارد و می‌تواند پیوندتان را در آسمان‌ها محکم ببندد.
ادعا می‌شود برج استرات بلندترین برج رصد آزاد در ایالات متحده آمریکا است.

۱۶. گرند هتل ام. جی. ام


گرند هتل ام. جی.ام (MGM Grand Hotel)، در مقابل خیابانی که هتل نیویورک قرار دارد، واقع شده و همچنین، به صورت مورب مقابل هتل اکسکالیبور استقرار یافته است. این هتل تمام امکانات رفاهی لازم را که مسافران از یک هتل مجلل انتظار دارند، را فراهم کرده و شامل امکانات اقامتی سطح متوسط به بالا، تعداد زیادی رستوران و امکانات تفریحی است. یکی از نکات برجسته اقامت در این هتل بازدید از منطقه استخر آن است که ۶٫۵ هکتار از زمین هتل را به خود اختصاص داده و شامل ۴ استخر، ۱ آبشار، رودخانه لیزی (Lazy River) و ۳ گرداب است.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۱۷. اسکای دایوینگ در فضای سرپوشیده


در اسکای دایوینگ فضای سرپوشیده (Vegas Indoor Sky Diving) تجربه منحصربه‌فردی کسب می‌کنید. بازدیدکنندگان در این مکان می‌توانند بدون نیاز به پرش از هواپیما و یا چتر نجات، اسکای دایوینگ را به معنای واقعی تجربه کنند. مربی‌های حرفه‌ای و کاردان افراد شرکت‌کننده را داخل یک تونل بادی عمودی هدایت می‌کنند. شرکت‌کننده‌ها یونیفرم مخصوص می‌پوشند که دارای ترمز و تجهیزات خاص است. زمانی که فن (موتور) روشن می‌شود، تمام افراد به حالت معلق در هوا درمی‌آیند. برای اسکای دایوینگ در فضای سرپوشیده نیازی به تجربه قبلی نیست. انجام این فعالیت به صورت گروهی و یا خانوادگی بسیار هیجان‌انگیزتر و مفرح‌تر است. سن و تناسب‌اندام شما هیچ دخالتی در این فعالیت ندارد. شما با هر سن و وزنی می‌توانید در بلندای تونل پرواز کنید.

۱۸. موزه مادام توسو لاس وگاس


موزه مادام توسو لاس وگاس (Madame Tussaud’s) در خیابان استریپ و نزدیکی پله‌برقی که به سمت هتل ونیزی بالا می‌رود، قرار دارد. در این مکان خریداران بلیط هواپیما چارتر قادر هستند افراد معروف و مشهور محبوبشان را که تا ابد در واکس حفاظت می‌شوند، از نزدیک ببینند. در اکثر مواقع، شکل مجسمه‌ها به‌قدری واقعی است که موجب ترس و وهم می‌شود. در بین این مجسمه‌ها، پیکر ایستاده افرادی چون الویس پریسلی تا بردلی کوپر، سوفیا ورگارا و از میان هنرمندان موسیقی بیانسه و مایلی سایرس به چشم می‌خورند. تمرکز کلی موزه مادام توسوی لاس وگاس روی افرادی است که در ارتباط با لاس وگاس بوده و یا در نمایش‌های تجاری حضور و نقش داشته‌اند.

۱۹. پیست اتومبیل‌رانی لاس وگاس


قطعاً افرادی که عاشق ماشین‌های پرسرعت هستند، به سمت پیست اتومبیل‌رانی لاس وگاس (Las Vegas Motor Speedway) روانه می‌شوند. این پیست در منطقه کلارک و فاصله ۱۵ مایلی از شمال شرق خیابان استریپ واقع شده و یک مجموعه عظیم با ۱،۲۰۰ هکتار مساحت و زمین‌های متعدد برای مسابقه اتومبیل‌رانی است. اینجا دقیقا مکانی برای عاشقان سرعت به حساب می‌آید. اگر همیشه در فکر و خیال چگونگی رانندگی داخل یک پورشه یا فراری بوده‌اید، باید بدانید که این دیگر رؤیا نیست! کافی است پول نقد داشته باشید و با یکی از این ماشین‌ها در پیست اتومبیل‌رانی با سرعت بالا رانندگی کنید. این پیست محل برگزاری مسابقه‌های اتومبیل‌رانی پرسرعت ازجمله NASCAR هست. رکوردهای متعدد سرعت در زمین‌های این پیست رقم خورده‌اند. پیست رستوران‌های فراوان دارد و برای کسانی که قصد شبمانی دارند، کمپینگ RV (کمپینگ در ماشین‌های تفریحی چون کاراوان) فراهم کرده است. برای اطلاع از آخرین رویدادها و قیمت‌ها وب‌سایت پیست را مشاهده کنید.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۲۰. هتل اکسکالیبور لاس وگاس


هتل‌های موضوعی لاس وگاس تمامی ندارند و یکی دیگر از آن‌ها هتل اکسکالیبور (Excalibur Hotel) در خیابان استریپ است. سبک معماری این هتل مربوط به قرون‌وسطا بوده و برخی طراحی‌های عجیب و غیرمعمول نیز در آن دیده می‌شوند که با وجود برج‌های گردان کامل شده‌اند. هتل تمام امکانات رفاهی انتظار رفته را دارد و شامل استخر، رستوران‌های طبقه‌بندی‌شده متعدد با غذاهای گوناگون از سراسر دنیا و انواع امکانات سرگرمی است. هتل اکسکالیبور از ارزان‌ترین هتل‌های لاس وگاس برای اقامت در خیابان استریپ است و در وب‌سایت هتل با آفرهای گوناگون ارائه می‌گردد.

۲۱. نشان شگفت‌انگیز لاس وگاس


نام مکان (Welcome to Fabulous Las Vegas Sign) است. اگر دوست دارید مقابل این نشان همراه دوستان خود عکس‌های نمادین بگیرید، به جنوب خیابان استریپ پایین بروید و یک بلوک پس از خیابان وست راسل این مکان را خواهید یافت. یک پارکینگ بزرگ در جنوب نشان و یک مسیر پر از درختان فضای سبز وجود دارد که شما را به نشان شگفت‌انگیز لاس وگاس هدایت می‌کند. درواقع نشان از چیزی که انتظارش را دارید، کوچک‌تر است. بهترین عکس‌ها از جنوب، درحالی‌که درختان نخل چارچوب نشان را تشکیل می‌دهند و هتل ماندالای بی پس‌زمینه را مزین می‌کند، گرفته می‌شوند.

۲۲. پین بال هال آو فیم لاس وگاس


لاس وگاس جایی است که نبض کیف پولتان را بالا می‌برد. اما شما می‌توانید در Pinball Hall of Fame با هزینه کم بیشترین تفریح و هیجان را تجربه کنید. دستگاه‌های زیادی از پین بال در این سالن وجود دارند و یک فضای ۲۵ هزار فوت مربع را اشغال کرده‌اند. این مورد جدید تفریحی در آوریل ۲۰۲۱ افتتاح شده و به یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌ها برای علاقه‌مندان به پین بال مبدل گشته است. در این سالن بگردید و دستگاه موردعلاقه‌تان را بیابید. یک ۲۵ سنتی وارد دستگاه کنید و از بازی لذت ببرید. ماشین‌های پیشرفته‌تری نسبت به ماشین‌های قبلی در این مکان وجود دارند. دسترسی به این سالن آسان است. کافی است تا در شمال نشان لاس وگاس، به دنبال تابلوی سالن پین بال باشید.
جاهای دیدنی لاس وگاس

۲۳. مرکز میراث کارول شلبی لاس وگاس


در Caroll Shelby Heritage Center با نمایش بزرگ ماشین‌های کلاسیک فراوان که ساخت کارول شلبی در طول سالیان هستند، مواجه می‌شوید. بازدید از این مرکز رایگان و درعین‌حال جالب توجه است. شرکت در تور بازدید این نمایشگاه باعث می‌شود با کمی تفکر عمیق متوجه شوید که بازدید از این سرمایه‌گذاری فروتن چقدر باارزش است. در این تور به اتاقی در کارخانه می‌روید که نشان می‌دهد این ماشین‌ها توسط کارشناسان بامهارت و بااستعداد ساخته می‌شوند.

۲۴. پارک کانتینر مرکز شهر لاس وگاس


در گشت‌وگذارتان در خیابان استریپ که تلفیقی از غذا، تفریح و سرگرمی با هزینه معقول است، به سمت پارک کانتینر (The Downtown Container Park) در مرکز شهر حرکت کنید. در این پارک کانتینرهای فراوان شامل مغازه، رستوران و دیگر گزینه‌ها موجود هستند. فرقی ندارد هوس چه چیزی کرده‌اید؛ غذا، لباس جدید، یا چیزی که تا زمان ندیدنش نمی‌دانستید که نیازش دارید؛ همه را یکجا در این پارک می‌توانید ببینید و تهیه کنید. همچنین، در این پارک سرگرمی‌های عصرانه برگزار می‌شوند و افراد متعددی نمایش اجرا می‌کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات این پارک بیدار شدن شی بزرگ آهنی در حال عبادت است که با همراهی درام انجام می‌شود. این پشه آهنی با بیدار شدن و جان گرفتن از آنتن‌هایش شعله شلیک می‌کند و بسیار تماشایی است. موقعیت مکانی این پارک در فاصله کمی از شرق خیابان فرمونت اکسپرینس قرار دارد.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است