search
menu

تفریحات مارماریس

[ پنهان کردن ]
تنوع و جذابیت تفریحات مارماریس
ساحل‌گردی در مارماریس
قایق‌سواری در مارماریس
کاوش مارماریس با دوچرخه
کلوب و تفریحات شبانه
تجربه حمام ترکی
غواصی در سواحل مارماریس
تفریحات مارماریس را در خشکی و دریا تجربه کنید! ماماریس، منطقه‌ای ساحلی در ترکیه است و طبیعتی شگرف و جذاب دارد. در این منطقه شما انواع سرگرمی‌ها، گردش‌ها و ماجراجویی‌ها را می‌توانید تجربه کنید. در این نوشته با برخی از تفریحات مارماریس آشنا می‌شویم که تجربه‌هایی تکرارنشدنی هستند.

تنوع و جذابیت تفریحات مارماریس


مارماریس منطقه‌ای زیبا و آرامش‌بخش است و زیبایی خاصی هم در طبیعت و هم در بخش شهری خود دارد. تفریحات مارماریس شامل فعالیت‌های متنوعی می‌شود که برخی از گردشگران در بین انتخاب از میان آنها سردرگم می‌شوند. اما نگران نباشید، ما در اینجا محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین تفریحات مارماریس را به شما معرفی می‌کنیم:

ساحل‌گردی در مارماریس


مارماریس شهر ساحل‌هاست. بسیاری از گردشگران به مارماریس می‌ایند تا ساحل‌ها و آفتاب لذت‌بخش و آبی فیروزه‌ای این شهر را تجربه کنند. به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم حتما به ساحل ایکملر در مارماریس بروید. ایکملر نه تنها ساحل زیبایی است، جایی مناسب برای ماهی‌گیری هم هست. اما اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت‌تر و هیجان‌انگیز هستید، ورزش‌های آبی دیگر را پیشنهاد می‌کنیم.

قایق‌سواری در مارماریس


یکی از ویژگی‌های تفریحات مارماریس این است که می‌توانید بدون طی مسافت‌های طولانی، مجموعه‌ای از گشت و گذارهای روزانه متنوع را تجربه کنید. قایق‌سواری در این منطقه به شما امکان می‌دهد زندگی ساحلی را از نزدیک تجربه و لمس کنید. صرف نظر از اینکه شما عاشق دریا هستید یا به دنبال کسب آرامش در کنار آبی دریا باشید یا برعکس بخواهید هیجان را تجربه کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، یکی از روزهای سفرتان در مارماریس را به قایق‌سواری در ساحل آن اختصاص دهید.
انواع مختلفی از قایق‌سواری بنا به دلخواه و علاقه شما در مجموعه تفریحات مارماریس وجود دارد. تنها کافی است از سوار شدن به قایق و شناور بودن روی سطح آب لذت ببرید.
تفریحات مارماریس

کاوش مارماریس با دوچرخه


مارماریس تنها در ساحل‌هایش خلاصه نمی‌شود. شما در خود شهر با نمونه‌های متنوعی از تفریحات مارماریس آشنا می‌شوید که لازم است آنها را کاوش کنید. دوچرخه‌سواری و دوچرخه‌گردی یکی از روش‌هایی است که با آن می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوب‌ها و دیگر جاهای دیدنی این شهر را با آن جستجو کنید.
مسیر تازه‌ساز ۵.۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری مارماریس به شما این امکان را می‌دهد تا در امنیت و بدون برخورد با ترافیک ماشینی، در خیابان‌های زیبای این شهر بگردید. مراکز کرایه دوچرخه در هر خیابان اصلی وجود دارد. از چند تایشان قیمت بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید!

کلوب و تفریحات شبانه


خیابان بار مارماریس، یکی از مناطق پرطرفدار این شهر است که به شما امکان می‌دهد تفریحات مارماریس در شب‌های گرم تابستان را تجربه کنید. شما در بخش‌های مختلف مارماریس می‌توانید انواع سبک‌های موسیقی و ... را امتحان کنید. مهمترین کلوب‌ها و بارهای مارماریس، کلوب آرنا، سی سی سی پی، کلوب شادی، بی ۵۲، آندرومدا و ... هستند.

تجربه حمام ترکی


یکی از تفریحات مارماریس که نباید آن را از دست بدهید، حمام ترکی است. سنت این نوع از حمام توسط سلاطین عثمانی پدید آمد و از صدها سال پیش رایج شده است. به طوری که اکنون یکی از جنبه‌های فرهنگ بومی ترکیه شده است.
حمام‌های ترکی برای آغاز سفرتان در مارماریس بسیار مناسبند. زیرا کمک می‌کنند آرامش اعصاب یافته و ریلکس کنید. علاوه بر این حمام ترکی، برای تندرستی نیز سودمند است و آثار مثبت زیادی دارد. برای نمونه آلودگی و سموم پوست را دفع می‌کند، استرس را کاهش می‌دهد و فشار خون را تنظیم می‌کند.
در حمام‌های ترکی مارماریس، حوضچه‌هایی قرار دارد که در آن می‌نشیند و آب سرد و گرم ورودی به آن را تنظیم می‌کنید. همچنین حوضچه جداگانه‌ای برای آب داغ هم وجود دارد. از دیگر خدماتی که در این حمام‌ها دریافت می‌کنید، ماساژ حرفه‌ای با روغن‌های گیاهی و درمانی است.
تفریحات مارماریس

غواصی در سواحل مارماریس


یکی از تفریحات مارماریس که شگفت‌انگیز و تکرارنشدنی هستند، غواصی در سواحل و صخره‌های مرجانی آن است. شما می‌توانید از ۵۲ سایت غواصی متفاوت برای کاوش در زندگی دریایی جانوران در ساحل و صخره‌های دریای مدیترانه لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید با هر مقدار تجربه‌ای که دارید از آموزشگاه‌های غواصی هم استفاده کنید. اگر خیلی تازه‌کار هستید، باز هم نگران نباشید! چون استادان غواصی به شما آموزش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است