search
menu

هتل Cihan Turk Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cihan Turk Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل جیهان ترک مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جیهان ترک مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cihan Turk Hotel Marmaris


هتل سه ستاره جیهان ترک مارماریس در مارماریس که دارای زیبایی‌های طبیعی و زندگی شبانه سرگرم کننده است، واقع شده است و فقط ۵۰ متر با ساحل مارماریس فاصله دارد. پس‌زمینه‌ای زیبا از کوه‌های پوشیده از کاج در پشت استراحتگاه ساحلی مارماریس در جنوب غربی ترکیه خودنمایی می‌کند. مارماریس که به ‌عنوان بندری برای کشتی‌های کروز و قایق‌های تفریحی برای تعطیلات محبوب است، رستوران‌های فست فود فراوان، قلعه بازسازی ‌شده سلیمان باشکوه و محله قدیمی سنگ ‌فرش ‌شده جذابی را ارائه می‌دهد. در خارج از شهر شلوغ، خلیج‌ها و خلیج‌های شبه‌جزیره Datça، مقاصد سفر روزانه‌ برای کسانی است که با قایق سفر می‌کنند. این هتل در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و در منطقه اصلی خرید و سرگرمی مارماریس قرار دارد. کافه‌ها، بارها و رستوران‌های زیادی در نزدیکی این هتل وجود دارد. هتل در ۹۰ کیلومتری فرودگاه دالامان قرار دارد. پارک ملی مارماریس و قلعه مارماریس از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس، می‌توانید با اقامت در هتل Cihan Turk Hotel Marmaris سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل جیهان ترک مارماریس


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. خدمات کرایه اتومبیل و همچنین خدمات فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در محل وجود دارد. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. همچنین به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل جیهان ترک مارماریس ندارید. از کشیدن سیگار نیز در مکان‌های عمومی خودداری کنید. هتل دارای یک استخر روباز است که می‌توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید، یک استخر کودکان، بار، رستوران، تنیس روی میز و سرویس بیلیارد از سرگرمی‌هایی هستند که می‌توانید در طول روز به آن‌ها بپردازید. سونا و ماساژ از دیگر خدماتی هستند که در هتل Cihan Turk Hotel Marmaris ارائه می‌شوند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، تمیزی و پاکیزگی هتل، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در مارماریس به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل جیهان ترک مارماریس دارای انواع اتاق‌های استاندارد و سوئیت است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. ۷۰ اتاق میهمانان و ۵ سوئیت در این هتل وجود دارد. هتل Cihan Turk Hotel Marmaris اتاق هایی با تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و کف چوبی برای میهمانان ارائه می‌دهد. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از دریای اژه، ملحفه‌های سفید روی تخت‌ها و مبلمان چوبی تیره دارند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه بوفه‌ای غنی شروع کنند و برای شام، رستوران Cihan Turk Hotel Marmaris منوی متنوعی از غذاهای منطقه‌ای و بین المللی سرو می‌کند. صبحانه و غذاها را می‌توان در اتاق خود نیز میل کرد. نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل موجود هستند.

فاصله هتل جیهان ترک مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۱۵۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل ایچملر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است