search
menu

جزایر محبوب تایلند

[ پنهان کردن ]
چرا باید از جزایر محبوب تایلند بازدید کنیم؟
جزیره پوکت (Phuket)
جزایر فی فی (Phi Phi)
جزیره کو سامویی (Koh Samui)
جزیره کو پانگان (Koh Phangan)
جزیره کو تائو (Koh Tao)
جزیره کو سی چانگ (Koh Si Chang)
جزیره سیمیلان (Similan Islands)

چرا باید از جزایر محبوب تایلند بازدید کنیم؟


تایلند دارای هزاران جاذبه طبیعی و گردشگری است و این کشور در میان گردشگران جزو مقاصد محبوب شناخته شده است، به طوری که سالانه میزبان میلیون ها نفر از سراسر دنیاست. جزایر تایلند بسیار شگفت انگیز بوده و دارای سواحل رویایی و کریستالی هستند؛ با توجه به این که کشور تایلند از هزاران جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است، انتخاب جزیره محبوب کار دشواری است ولی با این حال ما در این مقاله می خواهیم چند مورد از Popular Islands in Thiland را برایتان معرفی کنیم که به صورت ۲۴ ساعته مراجعه کنید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید:
جزایر محبوب تایلند

جزیره پوکت (Phuket)


پوکت یکی از توریستی ترین و بهترین جزایر تایلند شناخته شده است و اکثر مسافران تایلند حتما از جزیره پوکت بازدید می کنند، زیرا جزیره پوکت برای هر ذائقه و سلیقه ای جذابیت دارد. با اینکه هزینه ها در این جزیره بالاست اما جاذبه های تفریحی بسیار هیجان انگیزی منتظر شماست. در جزیره پوکت سواحل متعددی وجود دارند که می توانید برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از آب و هوای مطبوع، قایق سواری، موج سواری، جت اسکی لذت ببرید. شهر قدیمی پوکت ترکیبی از معماری پرتغالی و چینی است و مکان های تاریخی و رستوران های متعددی با انواع غذاهای خوشمزه تایلندی و غذاهای دریایی سفری خاطره انگیز برایتان ایجاد می کند. همچنین بازارهای شبانه، مراکز خرید و تفرجگاه های ساحلی در جزیره پوکت باعث گردیده تا به یکی از محبوب ترین و بهترین جزایر تایلند تبدیل شود.
جزایر محبوب تایلند

جزایر فی فی (Phi Phi)


جزایر فی فی نام مجموعه ای از جزایر شش گانه در تایلند است که در میان جزیره بزرگ پوکت و رشته کوه مالاکا قرار گرفته است و جزو بهترین جزایر تایلند محسوب می شود. جزایر فی فی با طبیعتی بی نظیر زیباترین جزیره دنیا است. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید حتما جزایر فی فی را در اولویت برنامه سفری تان قرار دهید. جزایر فی فی دارای سواحل بسیار زیبا و فیروزه ای رنگ است که دل هر بیننده ای را می برد. می توانید در تپه های سرسبز این جزایر کوهپیمایی کنید و از زیبایی های شگفت انگیز لذت ببرید. همچنین یکی از محبوب ترین تفریحات ساحلی در جزایر فی فی قایق سواری و غواصی است که تجربه خاصی کسب خواهید کرد. یکی دیگر از مکان های زیبا در این جزیره، خلیج مایا نام دارد که محل سکونت و زندگی میمون های وحشی است. همچنین صخره های فوق العاده زیبایی در جزیره فی فی محل مناسبی برای صخره نوردی هستند.

جزیره کو سامویی (Koh Samui)


یکی از جزایر لاکچری در کشور تایلند جزیره کو سامویی نام دارد که شامل امکانات بسیار لوکسی است و در لیست بهترین جزایر تایلند قرار گرفته است. به این جزیره می توانید برای ماه عسل یا همراه با دوستان و خانواده سفر کنید و از جاذبه های بی نظیر این جزیره لذت ببرید. البته علاوه بر سواحل زیبا می توانید به کوه ها و قله های سرسبز و پوشیده از جنگل دسترسی داشته باشید که شامل درختان نارگیل و موز هستند. همچنین در هنگام بازدید از این جزیره می توانید با مناطق روستایی و سبک زندگی مردم محلی آشنا شوید. جاذبه های دیدنی پرطرفدار هین تا (Hin Ta) و هین یای (Hin Yai) نام دارند که در انگلیسی به صخره های مادربزرگ و پدربزرگ شناخته می شوند. صخره های عجیب و هیجان انگیز به داخل جنگل های انبوه و سرسبز و آبشارهای باشکوه جزو دیدنی های جذاب کو سامویی هستند. همچنین کو سامویی زمین های گلف متعددی دارد که دارای کیفیت بالایی در سراسر جهان هستند و هواداران گلف در این منطقه لحظات نابی را تجربه خواهند کرد.
جزایر محبوب تایلند

جزیره کو پانگان (Koh Phangan)


کو پانگان جزو بهترین جزایر تایلند است. جشن های زیادی در این جزیره برگزار می شود، مانند جشن ماه کامل در هر ماه که جزو شادترین و پرجنب و جوش ترین مراسم ها در تایلند است. با سفر به این جزیره در برنامه های شاد و مفرح شرکت کنید. البته اگر اهل شلوغی و سر و صدا نیستید، در این جزیره ساحل های بسیار ساکتی نیز وجود دارند که به شما آرامش می دهند. اگر به دنبال تفریحات آبی هستید می توانید به پاک آبی چلنج پانگان بروید و قایق سواری کرده یا غواصی و موج سواری را تجربه کنید. همچنین این جزیره شامل مراکز یوگا، مراقبه و مدیتیشن برای آرامش اعصاب و پاکسازی ذهن و روح است. آبشارهای باشکوهی مانند تان پراپاد، اسرامانورا، تان سادت و وانگسای جزو جاذبه های دیدنی طبیعی به شمار می روند، در حالت کلی می توان گفت جزیره کو پانگان یکی از بهترین جزایر تایلند بوده و مناسب کسانی است که برای اولین بار به تایلند سفر می کنند.
جزایر محبوب تایلند

جزیره کو تائو (Koh Tao)


جزیره کو تائو به شکل لاک پشت است و مکانی ایده آل برای غواصی است. ساحل این جزیره شامل سواحل شنی سفید و زیبا، رستوران های ساحلی با فانوس های رنگارنگ است. برای غواصی نیازی به داشتن وسایل ندارید، بلکه می توانید از مغازه های مربوط به غواصی را با قیمت مناسب تهیه کنید. حتی اگر غواصی بلد نیستید، می توانید در کلاس های آموزش غواصی شرکت کنید که دوره هایی چهار روزه هستند و در طول آموزش می توانید چهار بار غواصی در اقیانوس را تجربه کنید و این ورزش هیجان انگیز را یاد گرفته و لذت ببرید.
جزایر محبوب تایلند

جزیره کو سی چانگ (Koh Si Chang)


جزیره کو سی چانگ برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که فرصت زیادی ندارند و فقط به مدت کوتاه با خرید بلیط هواپیما به کشور تایلند سفر می کنند. این جزیره جزو یکی از بهترین و نزدیک ترین جزایر بانکوک تایلند محسوب می شود؛ تنها با دو ساعت قایق سواری می توانید از بانکوک به جزیره کو سی پانگ برسید و لحظات بی نظیر و زیبایی را تجربه کنید. جزیره کو سی چانگ نرم ترین و سفیدترین شن های ساحلی را دارد، همچنین کلبه های سنتی چوبی، رستوران های دریایی و شنا و تفریحات ساحلی جزو امکانات این جزیره محسوب می شوند.
جزایر محبوب تایلند

جزیره سیمیلان (Similan Islands)


جزایر سیمیلان به عنوان یکی از زیباترین و بهترین جزایر تایلند میزبان توریست های زیادی از سراسر دنیاست. این جزیره مشابه جزیره فی فی است اما در مقیاسی کوچک تر، خلوت تر و بکرتر است. جزیره سیمیلان از 9 جزیره رویایی و بهشتی تشکیل شده است. در سواحل نقره ای جزایر سیمیلان می توانید شنا کنید و در کلبه های سنتی از جنس بامبو اقامت داشته باشید. این جزیره بسیار خلوت و آرام بوده که به راحتی می توانید خستگی در کنید و از زیبایی های طبیعت و سواحل مسحور کننده اش لذت ببرید.
جزایر محبوب تایلند
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است