search
menu

شهربازی های بانکوک

[ پنهان کردن ]
درباره شهربازی های بانکوک
شهربازی دریم وورلد
پارک آبی و شهربازی فانتزیا لاگون
شهربازی سرپوشیده فوناریوم
شهربازی آرت این پارادایس بانکوک

درباره شهربازی های بانکوک


اگر از تماشای اماکن طبیعی و تاریخی شهر بانکوک خسته شده اید و دوست دارید تفریح متفاوت و هیجان انگیزی را در پایتخت زیبای تایلند تجربه کنید، وقت آن رسیده که با خرید بلیط هواپیما بانکوک سری به شهربازی های سرگرم کننده و شگفت انگیز این شهر دیدنی بزنید تا اوج هیجان را در نهایت امنیت تجربه کنید. از سرسره های آبی کودکان گرفته تا ترن های هوایی طویل و مرتفع، انواع و اقسام وسایل هیجان انگیز تفریحی را در شهربازی های بانکوک خواهید یافت. در ادامه با برخی از جذاب ترین و مهیج ترین شهربازی های بانکوک آشنا خواهید شد.
شهربازی های بانکوک

شهربازی دریم وورلد


این شهربازی چنان مجهز و سرگرم کننده است که همیشه رتبه نخست را در فهرست بهترین شهربازی های بانکوک به خود اختصاص می دهد. البته باید گفت که دلیل محبوبیت این مکان صرفا امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرن آن نیست، دریم وورلد دنیای خیالی کودکان را به واقعیت تبدیل کرده است. این شهربازی شگفت انگیز با فراهم ساختن امکان ملاقات کودکان با شخصیت های کارتونی مشهور سبب شده است که کودکان، غرق در دنیای شاد و فانتزی کودکانه خود، اوقات خوش و فراموش نشدنی را در کنار شخصیت های محبوبشان سپری کنند. فضای سرسبز، موسیقی نشاط آور و همچنین اجرای نمایش های مختلفی نظیر شیرین کاری حیوانات و خودنمایی بدلکاران، دست به دست هم داده اند تا دریم وورلد به یکی از سرگرم کننده ترین شهربازی های بانکوک مبدل گردد.
آدرس: بانکوک، بخش تانیابوری، منطقه بوئینگ ییتوو، جاده رانگسیت اونگکاراک، ناحیه مو ۱
ساعت بازدید: از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر و شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر
شهربازی های بانکوک

پارک آبی و شهربازی فانتزیا لاگون


بی تردید یکی از عجیب ترین شهربازی های بانکوک، پارک آبی فانتزیا لاگون است. این پارک آبی نه تنها از وسایل اعجاب آور و مدرنی تشکیل شده، بلکه در مکانی بسیار متفاوت و بر فراز مجتمع تجاری بلندقامتی احداث گردیده است. فانتزیا لاگون از سرسره های آبی رنگارنگ و استخرهای وسیع و نیلگونی تشکیل شده که با آب پاکیزه و زلال خود، نهایت شادی و نشاط را برای کودکان و بزرگسالان به ارمغان می آورند.
سرسره های مارپیچ پارک آبی فانتزیا لاگون نه تنها شما را با مسیر پیچ در پیچ خود به اوج هیجان می برند، بلکه نمای دیدنی و حیرت آوری را از شهر زیبای بانکوک به شما عرضه می کنند. ناگفته نماند که شهربازی کوچکی نیز برای آن دسته از افرادی که دوست دارند وسایل بازی غیرآبی را نیز امتحان کنند، در داخل مجتمع تجاری بانگکائی وجود دارد که با تجهیزات مدرن خود قادر است تجربه لذت بخش بازدید از این مکان را کامل کند. بدون هیچ شکی می توان گفت که بازدید از این پارک و گشت و گذار در مجتمع تجاری بانگکائی، سفر شما به بانکوک را به سفری فراموش نشدنی مبدل خواهد ساخت.
آدرس: بانکوک، محله بنگ کاپی، خیابان تانون نگاموونگوان، مرکز خرید بانگکائی
ساعت بازدید: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰ ، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰
شهربازی های بانکوک

شهربازی سرپوشیده فوناریوم


زمین بازی سرپوشیده فوناریوم مصداق ضرب المثل معروف «هرگز کتابی را از روی جلد آن قضاوت نکن» است. این شهربازی از بیرون به انباری درب و داغان شباهت دارد، اما وقتی از درب ورودی آن قدم به داخل می گذارید، با سرزمینی رویایی و رنگارنگ روبرو خواهید شد. این مکان پوشیده از انواع و اقسام بازی های کودکان است؛ از استخر توپ گرفته تا بازی های فکری و خلاقانه، طیف وسیعی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع برای شما مهیا گردیده است. مهم نیست فرزند شما کودکی دو ساله است یا نوجوانی ۱۳ ساله، زمین بازی سرپوشیده فوناریوم با تفریحات متنوع و شادی آور خود قادر است هر کسی را مدت ها سرگرم کند. ناگفته نماند که این مکان به تهویه مطبوع مجهز شده است و قابلیت سرپوشیده بودن آن این امکان را فراهم می کند تا فارغ از هر شرایط آب و هوایی، قادر باشید از تجهیزات مدرن و سرگرم کننده آن استفاده کرده و لحظات شاد و مفرحی را سپری کنید.
آدرس: بانکوک، محله واتهانا، کوچه سخومویت ۲۶ ، پلاک ۱۱۱.۱
ساعت بازدید: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر و از جمعه تا یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر
شهربازی های بانکوک

شهربازی آرت این پارادایس بانکوک


برای آن دسته از افرادی که تمایلی به سوار شدن وسایل تفریحی از قبیل ترن هوایی، کشتی وایکینگ و قطار وحشت ندارند، بانکوک چاره ای اندیشیده است: شهری بازی آرت این پارادایس از مکان هایی است که طعم متفاوتی از هیجان را با توهم بصری ادغام کرده و به شما القا می کند. در این شهربازی اتاق های مختلفی وجود دارد که نقاشی هایی سه بعدی و فرا واقع گرایانه ای بر سقف، زمین و دیوارشان کشیده شده اند و چنان واقعی به نظر می رسند که بعید است کسی در دام توهمات بصری آن ها گرفتار نشود. تاج گذاری امپراتور، قالیچه سلیمان و پلکانی به جهنم از مشهورترین نقاشی های این مکان بشمار می روند؛ نقاشی هایی که هر یک با جلوه زیبای بصری خود این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازند تا بدون ریسک سوار شدن بر وسایل برقی، هیجان را با قوه تخیل خود و در مکانی ایمن تجربه کنند.
اما نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که حتما دوربین عکاسی خود را همراه داشته باشید، زیرا این شهربازی با تصاویر سه بعدی خلاقانه خود می تواند پس زمینه بسیار زیبایی را برای ثبت تصاویری خاطره انگیز فراهم کند و چون سوغات ارزشمندی از سفر به بانکوک، در آلبوم تصاویر شما به یادگار بماند.
آدرس: بانکوک، منطقه دین دائنگ، جاده رتچادافیسک، مرکز تجاری اسپلاناد
ساعت کاری: هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
برای یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی از بانکوک فراموش نکنید بعد از تهیه بلیط هواپیما بانکوک حتما راهنمای سفر به بانکوک را مطالعه کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است