search
menu

جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

[ پنهان کردن ]
جنگل ساحلی التکیره (Al Thakira Mangroves)
پارک الخور (Al Khor Park)
جزیره بنفش (The Purple Island)
ساحل الفرکیه (Al Farkiah Beach)
تفریح‌گاه ساحلی کورنیش الخور (The Al Khor Corniche)
پارک سنتی توصل الخور (Al Tawasul Traditional Park)
پارک ساحلی القرمه (Al Qarma Beach Garden)
مرکز خرید الخور مال (Al Khor Mall)
چاه آب عین هلیتان (Ain Hleetan Well)
برج‌ های باستانی الخور (Al Khor Archaeological Towers)
ساحل الخور (Al Khor Beach)
تفرجگاه ساحلی السلطان (Al Sultan Beach Resort)
منطقه حفاظت شده الشوعه (Al Shuaa Reserve)
موزه الخور (Al Khor Museum)
این روزها دیگر کمتر کسی است که نام قطر و تفریحات لاکچری آن به گوشش نخورده باشد. این کشور کوچک اما ثروتمند در خاورمیانه، این روزها سخت در حال تلاش برای فراهم کردن تدارکات میزبانی از رقابت‌ها و تور جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ است و به همین سبب نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌است. علیرغم آنکه این کشور دارای ۱۰ استان و ۲۸ شهر است اما اغلب گردشگران تنها با شهر پایتخت و به عبارتی دوحه آشنا هستند، در حالی که در میان شهرهای دیگر قطر شهرهایی وجود دارند که از جذابیت‌های گردشگری بسیاری بالایی برخوردار هستند و هر کدام می‌توانند به تنهایی مقصدی برای یک سفر دلچسب در این کشور محسوب شوند. یکی از این شهرها، شهر الخور قطر است که در منطقه شمالی این کشور واقع شده‌است و مرکز استانی با همین نام است. این شهر در زمره مهم‌ترین و بزرگترین شهرهای کشور قطر قرار دارد و از منظر رونق اقتصادی نیز از اهمیت ویژه‌ای برای قطر برخوردار است. گفتنی است که این شهر از جمله شهرهای منتخب در میزبانی از رقابت‌های این دوره از مسابقات جام جهانی است. از همین رو مقاله حاضر را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا شما را با جاهای دیدنی الخور در قطر آشنا کنیم تا اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به قطر هستید از بازدید از این مکان‌ها را غافل نشوید.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

جنگل ساحلی التکیره (Al Thakira Mangroves)


مسافرانی که برای اولین بار با راهنمای سفر قطر از شهر الخور بازدید می‌کنند، می‌توانند تجربه‌ای غافل‌گیرکننده و جالب از سفر به این منطقه بدست آورند. یکی از شگفتی‌های سفر به آن وجود طبیعت بی‌نظیری که تصورات از پیش شکل گرفته درباره کشور قطر را مبنی بر این که در این کشور چیزی جز بیابان‌های خشک و طبیعتی بی‌جان وجود ندارد را بر هم می‌زند. از بارزترین نمونه‌های این شگفتی‌های طبیعی می‌توان به وجود جنگل ساحلی التکیره اشاره کرد. این جنگل از وسیع‌ترین و کهن‌ترین مناطق جنگلی کشور قطر است که تقریبا در فاصله هشت کیلومتری از شهر الخور قرار گرفته‌است. این جنگل مملو از درختان بلند قامتی است که به آنها گونه‌های کرانه زی یا درختان ساحلی می‌گویند و ویژگی خاص آنها این است که بیشترین مقاومت را برای حیات در زمین‌ها و آب‌های شور دارند و از این رو می‌توانند در شورترین آب‌های خلیج فارس نیز به رشد خود ادامه دهند. بعلاوه این جنگل محلی است برای زندگی انواع ماهیخوارها، پرندگان کمیاب و فلامینگوها که سالها است در این نقطه زندگی می‌کنند. علاوه بر آن عبور از میان سبزه‌زارهایی که دریاچه میانی جنگل را احاطه کرده‌اند با یک قایق پارویی حس فوق العاده‌ رویایی و بی‌نظیری خواهد داشت و گردش در این جنگل را بسیار لذت‌بخش خواهد کرد. خلاصه اگر از جمله طبیعت دوستان هستید و یا از آن دسته افرادی هستید که طرفدار سرسخت مناطق سبز جنگلی و آرامش حاکم بر آین فضاها هستند توصیه می‌کنیم به هیچ وجه بازدید از این جنگل رویایی را از دست ندهید.

پارک الخور (Al Khor Park)


عموما پارک‌ها و فضاهای باز سبز در هر شهری بهترین مکان برای گذراندن یک روز فراغت و تفریح دسته‌جمعی به همراه اعضای خانواده هستند. پارک الخور نیز از جمله مکان‌های دیدنی شهر الخور قطر است که در ایام تعطیلات محل گردهم‌آیی خانواده‌های بومی و گردشگرانی است که می‌خواهند در فضای سرسبز و رو باز از انجام تفریحات گوناگون لذت ببرند. این پارک در شمار قدیمی‌ترین پارک‌های شهر است که پس از شش سال تعطیلی به منظور تعمیر و بازسازی مجدد ابزارها و وسایل آن، بعد از تغییرات اساسی که به مدد سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام شد، به تازگی بازگشایی شده‌است. در وهله اول فضای آرامش‌بخش پارک قابل توجه است که با انواع فواره‌های چشم‌نواز تزیین شده‌است. افزون بر این در این پارک برای همه افراد از کوچک تا بزرگ ابزار سرگرمی و تفریح فراهم شده‌است، بطوری که بزرگسالان می‌توانند برای تفریح به تماشای فیلم در سالن آمفی تئاتر پارک، بازی در محوطه کوچک گلف، استفاده از قطار برقی با ظرفیت ۳۶ نفر و یا انجام بازی اسکیت در محوطه معین شده مشغول شوند. برای کودکان نیز زمین بازی مخصوص در نظر گرفته شده‌است و همچنین یک باغ وحش کوچک در پارک تعبیه شده‌است که بازدید از آن برای کودکان بسیار آموزنده و لذت‌بخش است. بعلاوه امکانات رفاهی متعددی از جمله تعداد ۲۶ سرویس بهداشتی، کافی شاپ و اغذیه فروشی در فضای پارک تعبیه شده‌است تا مراجعان به راحتی بتوانند ساعات متمادی در محوطه پارک به تفریح بپردازند.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

جزیره بنفش (The Purple Island)


از تماشایی‌ترین مکان‌هایی که می‌توان در طول سفر به شهر الخور قطر از آن دیدن کرد، می‌توان به جزیره بنفش اشاره کرد که با نام‌ جزیره الخور و یا جزیره بن غنیم نیز شناخته می‌شود. این جزیره پر است از زیبایی‌های طبیعی که به هر نقطه از آن که نگاه کنید گوشه‌ای از این زیبایی چشمتان را به خود مجذوب می‌کند. تماشای مناظر چشم‌نواز در این جزیره آرامش فوق‌العاده‌ای به بیننده القا می‌کند و از همین رو رفتن به این مکان به آنهایی که قصد دارند بعد از حضور در اماکن شهری شلوغ و پرهیاهو به مکانی آرام پناه ببرند و لحظاتی را دور از محیط زندگی معمولی و هر روزه سپری کنند بسیار توصیه می‌شود. در محیط جزیره کلبه‌های چوبی دنجی قرار دارد که گردشگران می‌توانند به داخل آنها بروند و از آنجا به تماشای مناظر اطراف بنشینند. گفتنی است در دریاچه‌های جزیره می‌توان انواع ماهی‌ها، خرچنگ‌ها و آبزیان، فسیل‌های شناور بر آب را هم تماشا کرد. جالب است بدانید که این جزیره بر خلاف اسمش بسیار سرسبز است و از جمله مناظر بی‌نظیر آن، منظره انبوه درختان ساحلی است که پیشینه تاریخی حیات آنها در منطقه بسیار زیاد است. این درختان دلفریب مانند حصاری سبز آب‌های جزیره را در برگرفته‌اند و جلوه سحرانگیزی به جزیره بخشیده‌اند. با توجه به آنچه که گفتیم شاید برایتان سوال باشد که چرا اسم جزیره را بنفش گذاشته‌اند. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت از آنجا که در گذشته تولیدکنندگان رنگ‌های مصنوعی در تولید رنگ بنفش از حیات وحش این منطقه کمک می‌گرفتند این نام از قدیم برای این جزیره تماشایی به کار رفته‌است.

ساحل الفرکیه (Al Farkiah Beach)


همانطور که پیشتر هم اشاره شد الخور شهری است ساحلی و بدون تردید بسیاری از جاهای دیدنی و البته محبوب آن هم مناطق ساحلی این شهر هستند. از نظر اکثر گردشگرانی که از قبل تجربه سفر به این شهر را دارند ساحل الفرکیه یکی از پرطرفدارترین سواحل توریستی این شهر است که تنها با ده دقیقه رانندگی از مرکز شهر می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت. علاوه بر آن این ساحل در دو کیلومتری یکی از معروف‌ترین نقاط شهر، به عبارتی مرکز خرید الخور مال قرار گرفته‌است. علیرغم آنکه فضای ساحل اغلب مملو از افراد محلی و همچنین گردشگران بسیاری است، اما با این حال بسیار آرامش بخش است و در آن خبری از شلوغی و ازدحام جمعیت نیست. افرادی که به ساحل می‌آیند اغلب به صورت گروه‌های کوچک در فواصل مختلف زمین ساحلی بساط اتراق را بنا می‌کنند و حین تماشای طبیعت اطراف از انجام تفریحات آبی لذت می‌برند. به دلیل کم عمق بودن آب‌ها در این ساحل شنا کردن و آب‌تنی کم خطر است. گفتنی است تمامی امکانات مطلوب برای یک کمپینگ لذت‌بخش در کنار دریا در این ساحل فراهم است که از جمله این امکانات می‌توان به انواع لوازم باربکیو اشاره کرد. علاوه بر آن یک مسجد کوچک هم در حوالی ساحل بنا شده‌است تا گردشگران مسلمان و افراد محلی بتوانند در حین تفریح از آن برای نماز خواندن بهره ببرند. افزون بر اینها برای کودکان کم سن و سال نیز یک محوطه بازی مجزا تعبیه شده‌است تا آنها هم از بودن در این ساحل نهایت لذت را ببرند.

تفریح‌گاه ساحلی کورنیش الخور (The Al Khor Corniche)


اگر در طول سفر خود به شهر الخور قطر هوس کردید تا به گشت و گذار در مناطقی از شهر بروید تا از نزدیک با مردم شهر معاشرت کنید و تردد آنها را مشاهده کنید و از این طریق با فرهنگ آنها کمی آشنا شوید، بهترین مکانی که می‌توان به شما توصیه کرد تفریگاه ساحلی کورنیش الخور است. در حقیقت این تفریگاه یک منطقه ساحلی است که فضای آن به گونه‌ای طراحی شده‌است تا بتوان در آرامش به پیاده‌روی در کنار ساحل مشغول شد و یا بر روی نیمکت‌های راحتی آن استراحت کرد و از تماشای غروب آفتاب لذت برد. اکثر اهالی شهر برای گردش‌ و یا ترتیب دادن دیدارهای دوستانه به این منطقه می‌آیند. گفتنی است این مکان از جنب و جوش مرکز شهر و هیاهوی آن در امان است و فضای آن صمیمانه و مناسب حضور خانواده‌ها است از این رو بازدید از آن به مسافران و گردشگران توصیه می‌شود. ضمن آنکه در این منطقه تعداد زیادی از کافه‌ها و رستوران‌های با کیفیت شهر قرار گرفته‌اند و می‌توان انواع غذاهای قطری را در آنها سفارش داد و در حین لذت از تماشای مناظر ساحلی از طعم غذاهای محلی نیز لذت برد.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

پارک سنتی توصل الخور (Al Tawasul Traditional Park)


از دیگر جاهای دیدنی شهر الخور قطر می‌توان پارک سنتی توصل را نام برد. این پارک در میان گردشگران به پارک الخور کوچک نیز شهرت دارد که این امر می‌تواند به دلیل آن باشد که این دو پارک هر دو از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر هستند و ساختار آنها نیز تا حد زیادی شبیه به یکدیگر هستند. مساحت این پارک در حدود ۲۸۵۰۰ متر مربع است و پس از آنکه چند سال پیش مورد بازسازی قرار گرفت محوطه زمین فوتبال و گذرگاه‌های پیاده‌روی آن گسترده‌تر شدند. علاوه بر آن یک زمین بازی مخصوص کودکان کم سال با انواع ابزار بازی نیز در آن تعبیه شد تا این پارک را به مکانی مفرح برای همه سنین تبدیل کند. فضای کلی پارک بسیار شادی آور است که به سبب وجود درختان، فواره‌های آب تزئینی و انواع حیوانات از جمله پرندگان ایجاد شده‌است. این پارک مکان فوق العاده‌ای برای فراغت افراد علاقمند به کمپینگ در طبیعت، تفریحات دوستانه و گردهم‌آیی‌های اعضای خانواده‌ها است و بی‌شک گردش و تفریح در آن برای گردشگرانی که به این شهر می‌روند نیز خاطرات زیبایی بوجود می‌آورد. لازم به ذکر است که این پارک هر روز هفته از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب فعال است.

پارک ساحلی القرمه (Al Qarma Beach Garden)


یکی از مناطق گردشگری مشهور در شهر الخور قطر پارک ساحلی القرمه نام دارد که در سال ۲۰۱۸ و در مناطق ساحلی شرقی این شهر احداث شده‌است. وجه تمایز این ساحل تفریحی از مابقی سواحل شهر در این است که این مکان صرفا تفریگاهی اختصاصی برای بانوان و کودکان زیر سن ۱۰ سال است و ورود آقایان در این پارک ساحلی مجاز نیست. فضای داخلی پارک پر است از درختان گوناگون و چترهای آفتابگیر که در زیر آنها نیمکت‌های نشیمن قرار گرفته‌است و عموما محلی برای تماشای ساحل و استراحت هستند. افزون بر اینها یک محوطه بازی نیز مخصوص کودکان کم سن تعبیه شده‌است تا بتواند اوقات خوشی را برای آنها ایجاد کند. لازم به ذکر است که حضور در این پارک مشمول رعایت چند قانون کلی است. این قوانین شامل عدم روشن کردن لوازم طبخ کباب و باربکیو، عدم انجام بازی فوتبال است و علاوه بر آن همراه داشتن هر گونه حیوان خانگی نیز در این مکان مجاز نیست.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

مرکز خرید الخور مال (Al Khor Mall)


اگر شما هم با بسیاری از گردشگران هم عقیده‌اید که خرید کردن از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های هر سفری است و یک سفر خوب همیشه با یک خرید جانانه تکمیل می‌شود پس به احتمال قوی در برنامه‌های سفر به شهر الخور قطر نیز به دنبال یافتن بهترین مراکز خرید این شهر هستید تا سفرتان را با یک خرید عالی به پایان برسانید. به همین منظور ما هم رفتن به مرکز خرید الخور مال را به شما توصیه می‌کنیم. این مجتمع خرید به عنوان بزرگترین مرکز خرید شهر شناخته می‌شود. البته این نکته قابل ذکر است که این مرکز تنها یک مجتمع خرید نیست بلکه مجموعه‌ای است درست همانند بسیاری از مراکز خرید مدرن و امروزی که در آنها می‌شود علاوه بر خرید، به شکم‌گردی و تفریح هم پرداخت. در این مجموعه بطور کل بالغ بر ۱۰۰ مغازه و فروشگاه وجود دارند که انواع اجناس مختلف نظیر پوشاک، کیف و کفش و لوازم اکسسوری را به خریداران عرضه می‌کنند. از امکانات دیگر این مرکز می‌توان به پارکینگ اختصاصی مجموعه با ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو، کافی شاپ مجهز و همچنین یک سالن سینما اشاره کرد.

چاه آب عین هلیتان (Ain Hleetan Well)


جاهای دیدنی شهر الخور قطر تنها به سواحل دل‌انگیز و زیبایی‌های طبیعی آن خلاصه نمی‌شود بلکه در برگیرنده اماکن تاریخی ارزشمندی است که بازدید از آنها بی شک برای علاقمندان به موضوعات تاریخی بسیار جالب است و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از این جاهای تاریخی جذاب چاه آب عین هلیتان است که در فاصله ۱.۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته‌است. این چاه تاریخی جزو ۱۰۰ چاه و سرچشمه‌های آبی است که در کشور قطر وجود دارند و از همین رو از جمله مناطق حفاظت شده این کشور بشمار می‌رود. در واقع چاه زمانی منبع تامین کننده آب برای افراد قبلیه‌ای از اعراب بوده‌است که در گذشته در منطقه‌ای از سواحل خلیج فارس زندگی می‌کردند که امروزه ما آن را با نام شهر الخور می‌شناسیم. آنطور که در منابع ذکر شده‌است این قبیله تقریبا ۱۵۰ سال پیش در حین عبور از این منطقه در این مکان اتراق می‌کنند و در پی انتخاب این محل برای زندگی دست به ساخت چاه زده‌اند. به گفته برخی محلیان آبی که در این چاه جریان داشته‌است دارای خاصیت‌های درمانی فراوانی بوده‌است و به همین دلیل هم به عنوان مایع شفا دهنده از آن یاد می‌شود.

برج‌ های باستانی الخور (Al Khor Archaeological Towers)


برج‌های باستانی الخور در زمره مکان‌های تاریخی این شهر قرار دارند که شامل سه برجک تاریخی می‌شوند که در حدود سال ۱۹۰۰ میلادی و در حوالی چاه تاریخی شهر به نام چاه آب عین هلیتان احداث شده‌اند. این برج‌ها که عمدتا ارتفاع آنها به ۸ متر می‌رسد و بر روی تپه‌هایی کم ارتفاع قرار گرفته‌اند. دیواره‌های این برج‌های سه گانه ضخامتی در حدود ۶۰ سانتی متر دارند و برای ساخت این برجک تنها از مصالح سنگ و گل استفاده شده‌است. هر سه برج شکل و شمایل یکسانی دارند و شبیه به برج های نگهبانی ساده و قدیمی هستند که در بالای آنها پیکان‌هایی گلی رو به آسمان قرار دارد. گفتنی است ساکنان منطقه در گذشته برای اهداف دفاعی آنها را بنا کرده‌اند. در حقیقت هدف اصلی از ساخت این برج‌های کم ارتفاع ایجاد برجک‌های دیدبانی بوده‌است که در وهله اول ساکنان را از حضور دزدان دریایی مطلع شوند و در وهله دوم جنبه حفاظتی برای چاه آب باشد. بر مبنای یک باور قدیمی آب چاه دارای تاثیرات جادویی و فرابشری بوده‌است و افرادی که از آن استفاده می‌کردند نیز همین تاثیرات را دریافت می‌کردند از این رو نگهبانی و محافظت از این چاه آب برای محلی‌ها بسیار حائز اهمیت بوده‌است.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

ساحل الخور (Al Khor Beach)


ساحل الخور از جمله مناطق ساحلی پر طرفدار و محبوب این شهر گردشگری است که نه تنها در میان اهالی شهر بلکه در بین گردشگران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. دلیل عمده این محبوبیت را می‌توان به فضای آرام و امکانات مطلوب در محوطه این ساحل مرتبط دانست. فضای ساحل کاملا برای حضور خانواده‌ها مناسب است و انجام تفریحات آبی برای کودکان و کم و سن و سالان در آب‌های این ساحل نیز امن و بی‌خطر تلقی می‌شود. از جمله تفریحاتی که می‌توان از انجام آنها در این مکان لذت برد می‌توان به راه رفتن بر روی زمین شنی و نرم ساحل و شنا در آب‌های کم عمق اشاره کرد. محوطه‌های حمام برای شناگران نیز موجود است تا بتوانند قبل و بعد از حمام از آنها استفاده کنند. لازم به ذکر است که در حوالی این ساحل می‌توانید به رستوران‌های باکیفیت شهر نیز دسترسی داشته باشید و حتی در صورت تمایل می‌توانید خودتان دست به کار شوید و با تهیه ابزار باربکیو در ساحل بساط کباب راه بیاندازید و خاطره‌ای زیبا برای خود و همراهانتان از سفر به این شهر ساحلی رقم بزنید.

تفرجگاه ساحلی السلطان (Al Sultan Beach Resort)


اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به حضور در سواحل عمومی شهر که اغلب هم محلی برای تجمع همه افراد است ندارید و فضایی شخصی‌تر و البته لوکس‌تر را برای بهره بردن از تفریحات آبی و لذت از حضور در سواحل ترجیح می‌دهید، تفرجگاه ساحلی السلطان در شهر الخور قطر جایی است که می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. این تفرجگاه در فاصله تقریبی یک متر از ساحل معروف الخور قرار دارد و در حقیقت یک هتل فوق لوکس است که با در بر داشتن یک ساحل اختصاصی منحصر به فرد علاوه بر مهمانان داخلی مجموعه، آماده میزبانی از گردشگرانی است تنها برای استفاده از این ساحل شخصی به آن مراجعه می‌کنند. لازم به ذکر است که اگر در این مکان اقامت نداشته باشید برای استفاده از این امکان باید از قبل با پرداخت هزینه در ساحل رزرو هتل خود را انجام دهید. مزیت استفاده از این ساحل اختصاصی در مقایسه با سواحل عمومی برخورداری از فضای محافظت شده با چشم‌اندازهایی با طراحی هنرمندانه و زیبا در سواحل خلیج فارس و شنا در استخرهای مجهز و کاملا تمیز مجموعه است.
جاهای دیدنی الخور | شهری شگفت انگیز در قطر

منطقه حفاظت شده الشوعه (Al Shuaa Reserve)


منطقه محافظت‌شده الشوعه از دیگر مکان‌های دیدنی و جالبی است که در شهر الخور قطر قرار دارد و فاصله آن با پارک ساحلی القرمه تنها یک کیلومتر است. این مکان در سال ۲۰۱۸ میلادی با هدف ایجاد محیطی جذاب برای علاقمندان به طبیعت و دنیای حیات وحش احداث شد و بازدید از آن همواره به گردشگرانی که به این شهر تماشایی سفر می‌کنند توصیه می‌شود. علاوه بر پوشش گیاهی متنوعی که در فضای این مجموعه قرار دارد انواع حیواناتی نظیر بز، خرگوش، اردک و چند گونه از غزال آفریقایی نیز وجود دارند که به راحتی می‌توان از نزدیک آنها را تماشا کرد. به همراه بردن کودکان به این منطقه می‌تواند این فرصت را برای آنها فراهم کند تا بدون دغدغه و از فاصله کم گونه‌های مختلف حیوانات را نگاه کنند و با آنها آشنا شوند علاوه بر آن می‌توانند در زمین بازی کودکان به تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص سن خود مشغول شوند.

موزه الخور (Al Khor Museum)


بدون شک یکی از مکان‌هایی که حتما باید در فهرست جاهای دیدنی شهر الخور قطر به آن اشاره کرد موزه الخور است. این موزه که در کرانه‌های ساحلی شهر قرار گرفته‌است دارای یک ساختمان سفید رنگ دو طبقه است که مشرف به دریا است. در طبقه اول ساختمان موزه می‌توان از بخش‌های مختلفی از جمله بخش انسان شناسی، بخش تاریخ دریانوردی و همچنین بخش مرتبط با تاریخچه ماهیگیری دیدن کرد. در این بخش‌ها می‌توان اطلاعات جالبی درباره صنعت و حرفه‌ای که برای سالیان سال مردمان این شهر به آن مشغول بوده‌اند بدست آورد. به تازگی اشیاء تاریخی ارزشمندی به مجموعه افزوده شده‌است که در کاوش‌های باستان‌ شناسی در منطقه بدست آمده‌اند و اغلب از پیشینه باستانی طولانی برخوردارند و نشانگر تاریخچه چگونگی استفاده از ابزارهای گوناگون برای استخراج رنگ از صدف‌های دریایی توسط افرادی است که در گذشته به این حرفه مشغول بودند. طبقه دوم موزه نمای زیبایی رو به دریا دارد که تماشای آن را از این ارتفاع لذت‌بخش‌تر می‌کند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است