search
menu

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور
تخفیف‌ و جشنواره‌های فروش مرکز خرید سوریا
پردیس سینمایی
رستوران و کافی شاپ‌های سوریا کی ال سی سی کوالالامپور
موزه علوم پتروسینز Petrosains Discovery Centre‏

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور


در سال‌‌های اخیر شهر کوالالامپور به یکی از مقاصد مهم خرید در دنیا تبدیل شده است و معتبر‌ترین برند‌های دنیا، نمایندگی‌های فروش محصولات خود را در این شهر راه اندازی کردند. امروزه با تعدد مجتمع‌های تجاری، انتخاب یک مکان مناسب خرید دیگر به آسانی گذشته نیست. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور، یعنی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپو را بررسی کنیم.
شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی را در دنیا بیش از هر چیز دیگری، با برج‌های دوقلو پتروناس به یاد می‌آورند. برج‌هایی که زمانی بلندترین ساختمان روی کره زمین بودند و امروز به اصلی‌ترین نماد این شهر تبدیل شده‌اند. مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور هم درست در داخل همین ساختمان‌های معروف قرار گرفته است.
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور
مرکز خرید کی ال سی سی کوالالامپور، مجموعه‌ای مجلل و مدرن است که ۶ طبقه نخست برج‌های دوقلو پتروناس را به خود اختصاص داده است و سالانه میزبان بیش از ۴۰ میلیون گردشگر از سراسر جهان است که برای شرکت در جشنواره‌های فروش متعدد، به این مجتمع تجاری مراجعه می‌کنند.
یکی از اصلی‌ترین مزایای مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور، دسترسی آسان از تمامی نقاط شهر به آنجا است. کاربران می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، به راحتی خود را به این مرکز خرید برسانند. علاوه بر این، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر مانند آکواریوم کوالالامپور یکی دیگر از عواملی می‌باشد که بر جذابیت‌های مرکز خرید سوریا تاثیر گذاشته است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با حمل و نقل عمومی مالزی، راهنمای سفر به مالزی را بخوانید.
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور با مساحتی بالغ بر ۱۴۰ هزار متربع، تعداد ۳۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است و کاربران می‌توانند از میان طیف گسترده‌ای از محصولات نظیر انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی و محصولات کامپیوتری، خرید خود را انجام دهند.
مجتمع تجاری سوریا، صرفا مکانی برای خرید نیست و با اضافه شدن جاذبه‌های تفریحی به آن، مانند سینما، مجموعه‌های هنری و یا انستیتو‌های علمی، مکانی ایده آل برای گذراندن اوقاتی خوش برای تمامی افراد خانواده است. در نزدیکی این مرکز خرید، دریاچه‌ سمفونی کوالالامپور قرار دارد که در هنگام شب، تماشای برنامه‌های متفاوت مانند رقص نور، بیش از پیش بر جذابیت‌های مراجعه به مرکز خرید سوریا می‌افزاید.

تخفیف‌ و جشنواره‌های فروش مرکز خرید سوریا


هر چند که بیشتر واحد های تجاری مرکز خرید سوریا کوالالامپور، مکانی برای عرضه محصولات لوکس و کالا‌های مجلل هستند، اما در جشنواره‌های فروش و تخفیف‌های فوق العاده که چندین مرتبه در طول سال برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند محصولات برند‌های معتبر را با قیمت‌های بسیار مناسبی خریداری نمایند و به همین دلیل است که هر ساله افراد زیادی برای شرکت در چنین جشنواره‌هایی به کوالالامپور سفر می‌کنند. در ادامه نیز به بررسی بخش‌های مختلف مرکز خرید سوریا کی ال سی سی پرداخته شده است.

پردیس سینمایی


مرکز خرید سوریا با داشتن سالن سینما مجزا و ظرفیت گنجایش بیش از ۲۴۰۰ نفر، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سینمایی در کشور مالزی محسوب می‌شود. این مجموعه سینمایی در طبقه سوم مرکز خرید سوریا کوالالامپور واقع شده است و به روز‌ترین فیلم‌های روز دنیا را به نمایش می‌گذارد.

رستوران و کافی شاپ‌های سوریا کی ال سی سی کوالالامپور


کاربرانی که تمایل به گشت و گذار در بخش تجاری و خرید کالاهای جدید ندارند، می‌توانند به یکی از ۶۰ رستوران و کافی شاپ حاضر در مجموعه مراجعه کنند. افراد می‌توانند انواع‌ غذا‌های محلی و همچنین بهترین غذا‌های بین المللی را در این مجموعه امتحان کنند.

موزه علوم پتروسینز Petrosains Discovery Centre‏


مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور
یکی از محبوب‌ترین نقاط شهر کوالالامپور از دید کودکان و نوجوانان است. موزه‌ای که مبانی علم و تکنولوژی را در قالب داستان‌های علمی و با بهره گیری از روش‌های خلاقانه، بیان می‌کند. موزه علوم در طبقه چهارم مرکز خرید سوریا کی ال سی سی قرار دارد.
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور یکی از بهترین مقاصد برای خرید در کشور مالزی است و سالانه جعیت قابل توجهی با خرید بلیط هواپیما از این مجتمع تجاری بازدید می‌کنند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است