search
menu

مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با لوکس‌ترین مرکز خرید تهران

[ پنهان کردن ]
دربارۀ سام سنتر
برندهای موجود در سام سنتر
ساعت کاری سام سنتر
راه های دسترسی به سام سنتر
دسترسی با ماشین شخصی
دسترسی با اتوبوس
دسترسی با مترو
جاذبه‌های نزدیک سام سنتر
شاید قبلا نام سام سنتر را با لقب گران ترین مرکز خرید ایران شنیده باشید. پاساژی که هیچکدام از مراکز تجاری ایران به پایش نمی‌رسد و در نوع خود بسیار منحصر به‌ فرد و مجلل است. جایی که لوکس‌ترین جواهرات و پوشاک را می‌شود در آن پیدا کرد. اگر برندباز و اهل خرید کالای لوکس و کمیاب باشید، سام سنتر بهترین گزینه برای شماست. جایی که بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای دنیا در آن شعبه دارد. حتی اگر لوکس‌ترین مرکز خریدهای ایران و تهران را که قبلا رفته‌اید در ذهن بیاورید باز هم سام سنتر با همۀ آنها متفاوت است و هیچ شباهتی به مراکزی مثل ایران‌مال و پالادیوم ندارد. در این مجتمع همه چیز متفاوت است و رنگ و بوی خاص خودش را دارد. از معماری خاص و المان‌های لوکسش بگیر تا امکانات و فروشگاه‌هایی که دارد. سام سنتر آن قدر زیبایی و جذابیت دارد که حتی اگر اهل خرید کالای گران‌قیمت و لوکس هم نباشید باید به شما بگوییم چنین جایی ارزش یکبار دیدن را دارد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا دربارۀ این پاساژ بیشتر بدانیم. با خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر بزرگ و زیبا، از مراکز خرید خاص آن دیدن کنید.
مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با لوکس‌ترین مرکز خرید تهران

دربارۀ سام سنتر


مرکز خرید سام سنتر در شمال تهران و در خیابان فرشته قرار دارد. این مرکز با هدف ارائۀ کالاهای برند و لوکس توسط شرکت معماری کانسپت در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. مجتمع سام سنتر ۹ طبقه دارد و ۲۶ واحد تجاری لوکس را در آن می‌توانید ببینید که هر کدام به برند معروفی اختصاص دارد. این مجتمع کاملا مجهز است و تمامی استانداردهای بین‌المللی را دارد و به همین خاطر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران و ایران به حساب می‌آید. بهترین برندهای ایتالیایی، سوئیسی و آلمانی در سام سنتر شعبه دارند.
با این تعاریف شما می‌توانید لوکس‌ترین و خاص‌ترین کالاهای دنیا را در سام سنتر پیدا کنید. در این پاساژ کالاهای متنوعی از جمله طلا و جواهر، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، پوشاک مخصوص خانم‌ها و آقایان و کودکان وجود دارد. علاوه بر این فروشگاه‌ها، چند کافه و رستوران مجلل در طبقات هشتم و نهم قرار دارند و بهترین محل برای قرارهای رسمی و دوستانه و جشن‌های خانوادگی هستند. طبقات همکف و اول مخصوص برندها و فروشگاه‌هاست. طبقات سوم تا هفتم پارکینگ و طبقات هشتم و نهم به کافه و رستوران اختصاص دارد. کافه‌های معروفی مثل سام کافه، کافه تومو و رستوران‌های پارک وی، رستوران دیوان و لئون در طبقۀ هشتم و نهم قرار دارند. لذت تماشای تهران از بام سام سنتر و خوردن یک میان‌وعده خوشمزه در معروف‌ترین کافۀ مجتمع یعنی سام کافه پیشنهاد ما به شماست. چیزی که خستگی گشت و گذار خرید و بازدید را حسابی از بدنتان در می‌کند و شما را برای چند ساعتی از دنیا فارغ می‌کند.

برندهای موجود در سام سنتر


در بدو ورود به سام سنتر المان‌هایی که در سقف تعبیه شده‌اند و معماری خاص و شیکی که دارد توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. همه چیز در اوج زیبایی و نظم قرار گرفته و دیدن جذابیت‌هایش خود یک جاذبه است. با دیدن معماری خاص اروپایی و مجللش حتما به ذهنتان خواهید رسید که اینجا جای بهترین‌هاست. شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چرا این پاساژ خلوت و ساکت است و خبری از همهمه و هیاهو مراکز تجاری و خرید نیست. همانطور که قبلا گفتیم در این پاساژ محصولات لوکس و گران‌قیمت به فروش می‌رسد و طبیعتا هر کسی به سراغش نمی‌آید. در اینجا از فروشگاه‌های برندهای معمولی و ارزان‌قیمت خبری نیست و هرچه می‌بینید لوکس و خاص به نظر می‌آید. بهترین برندهای اروپایی در سام سنتر حضور دارند و هیچ کالای غیر اصلی آنجا به فروش نمی‌رسد. خیالتان راحت باشد چون تمامی کالاها گواهی اصالت دارند.
برند مشهور مونت بلان یک برند آلمانی است که در زمینۀ طراحی و تولید محصولات چرمی، کیف، دستبند، خودنویس و اکسسوری‌های خاص این چنینی فعالیت دارد. با افتتاح سام سنتر در سال ۱۳۹۲ این برند برای اولین بار در ایران حضور پیدا کرد. محصولات مونت بلان آن قدر خاص است که هر آدم سخت‌پسندی را راضی می‌کند. کافیست سری به فروشگاه مونت بلان بزنید تا شما هم مثل دیگران این حرف را تأیید کنید. برند معروف دیگر ارمنجیلدو زنیا است که در زمینۀ طراحی پارچه و لباس‌های شیک و دست‌دوز اشرافی شهرت دارد.
از برندهای معروفی که در سام سنتر حضور دارند می‌توان به برند ون لاک در زمینۀ لباس، برند ساعت و جواهرات کوپارد، برند ورتو در زمینۀ تولید تلفن همراه‌های جواهرنشان و لوکس، برند جواهرات بولگاری و روژ اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، برندهای باکیفیت و لوکس ایرانی هم در سام سنتر پیدا می‌شود که با دقت و سلیقۀ بی‌نظیر طراحان ایرانی طراحی شده و زمانی که از آن‌ها بازدید کنید می‌بینید که دست‌کمی از برندهای اروپایی ندارند.
مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با لوکس‌ترین مرکز خرید تهران

ساعت کاری سام سنتر


مرکز تجاری سام سنتر در همۀ روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. ساعت کاری هر کدام از رستوران یا کافه‌های این مجتمع با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق‌تر و رزرو مراسم‌ها و جشن‌ها بهتر است با آنها تماس بگیرید.

راه های دسترسی به سام سنتر


همۀ این تعریف‌ها را دربارۀ سام سنتر تا اینجا خواندید و احتمالا برایتان سؤال پیش آمده که سام سنتر کجاست و چطور باید به آنجا برویم؟ جای نگرانی وجود ندارد چون شما با هر وسیله نقلیه‌ای می‌توانید به این مرکز خرید بروید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چطور و از چه مسیرهایی می‌توانید به مجتمع سام سنتر بروید.

دسترسی با ماشین شخصی


اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به سام سنتر بروید باید به شما بگوییم بهترین و سرراست‌ترین مسیر برای شما خیابان ولیعصر است. کافیست از بزرگراه چمران شمال وارد ولیعصر شمالی بشوید و مسیر را ادامه بدهید تا به پل پارک وی برسید. سپس این مسیر را به سمت شمال ادامه دهید تا به خیابان فرشته برسید. خیابان فرشته را در سمت راست خود خواهید دید. وارد این خیابان که بشوید، دویست متر جلوتر به مرکز خرید سام سنتر می‌رسید. فراموش نکنید که سام سنتر پارکینگ اختصاصی دارد و همه چیز آنجا در بهترین شکل برای شما مهیاست.
مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با لوکس‌ترین مرکز خرید تهران

دسترسی با اتوبوس


اگر بخواهید با اتوبوس به سام سنتر بروید باید از خط اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) استفاده کنید که همیشه از خیابان جمهوری به سمت پارک وی می‌رود. در ایستگاه پارک وی از اتوبوس پیاده شوید. این ایستگاه در خیابان اخگری و درست پشت سام سنتر قرار دارد. پس از پیاده شدن کافیست حدود پنج دقیقه پیاده‌روی کنید تا به مرکز خرید سام سنتر برسید.
علاوه بر مسیری که گفتیم با استفاده از خط اتوبوس تندرو خیابان ولیعصر هم می‌توانید به سام سنتر بروید. پس از سوار شدن در ایستگاه محمودیه پیاده شوید. این ایستگاه درست روبروی خیابان فرشته است و با کمی پیاده‌روی به مرکز خرید سام سنتر می‌رسید.

دسترسی با مترو


اگر وسیلۀ شخصی ندارید و دوست ندارید از بی‌آرتی استفاده کنید مترو بهترین گزینه برای شماست. کافیست وارد خط قرمز رنگ یعنی خط یک مترو بشوید و در ایستگاه قیطریه پیاده شوید. حالا شما حدود دو کیلومتر تا سام سنتر فاصله دارید. اگر این مسیر برایتان طولانی است بهتر است سوار تاکسی‌های خطی بشوید و جلوی در مرکز خرید سام سنتر پیاده شوید. اگر هم اهل پیاده‌روی باشید بد نیست کمی در ولیعصر قدم بزنید و زیبایی‌هایش را از نزدیک ببینید.
مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با لوکس‌ترین مرکز خرید تهران

آدرس سام سنتر
تهران، الهیه، خیابان فرشته، روبروی خیابان کوهیار، مرکز خرید سام سنتر

جاذبه‌های نزدیک سام سنتر


اگر از سام سنتر دیدن کردید و هنوز هم حوصله خرید و گشت و گذار در فروشگاه‌ها را داشتید باید به شما بگوییم مرکز خرید پالادیوم در نزدیکی سام سنتر قرار دارد. یک مجتمع بزرگ که هر چیزی در آن اراده کنید پیدا می‌شود. از لباس فروشی بگیر تا بهترین کافه و رستوران‌ها. اما اگر دوست دارید از مکان‌های فرهنگی بازدید کنید و کمی تفریح کنید می‌توانید به موزه موسیقی، موزه سینما، موزه دکتر حسابی یا باغ فردوس بروید. همۀ این مکان‌ها در خیابان ولیعصر واقع شده و پس از چند دقیقه رانندگی یا قدم زدن به آن خواهید رسید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است