search
menu

بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

[ پنهان کردن ]
کافه باران
کافه بومرنگ
قهوه شنی کاویچ
کافه هنر
کافه بیرون بر فیل
داش کافه
کافه پارادایس
کافه راما تبریز شعبه مرکزی
کافه کیوسک تبریز
کافه گالری لوندویل
کافه باقلوای لاله تک
کافی‌شاپ پرند
کافه قنادی رکس
کافه آرمان
کافه شش و بش
شهر زیبای تبریز، شهری است که سال‌های سال از آن به ‌عنوان پایتخت ایران یاد می‌کردند و امروز هم یکی از مقاصد پر تردد و شهری پررونق از لحاظ جذب گردشگر به شمار می‌رود. تبریز با جاذبه‌های طبیعی و دیدنی‌های تاریخی خود توانسته تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود جذب کند. اگر شما هم قصد دارید که به دیدن این شهر زیبا بروید و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانید پیشنهاد می‌کنیم با جستجوی ارزانترین بلیط هواپیما به مدیریت هزینه‌های رفت و آمد کمک کرده و بودجه خود را برای بازدید از جاذبه‌های تبریز کنار بگذارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کافه‌های تبریز یکی از مکان‌های دیدنی و توریستی این شهر محسوب شده و شناخت آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه تصمیم داریم که به منظور راهنمای سفر به تبریز، تعدادی از بهترین کافه‌های این شهر را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم پس اگر می خواهید با این شهر بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

کافه باران


یکی از کافه‌های دنج تبریز کافه باران است. با رفتن به این کافه فضایی دنج و عالی برای خلوت دوستانه را در اختیار دارید. لازم است بگوییم که در این کافه فاصله بین میزها به ‌خوبی رعایت شده و به هنگام گفتگو صدای کسی مزاحمتان نمی‌شود. به همین دلیل است که می‌توانید از حریم شخصی خود لذت ببرید. دکوراسیون ساده و شیک این کافه از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌رود. اگر طرفدار سبک مینیمال باشید در این کافه احساس خوبی خواهید داشت. در کافه باران همانند اکثر کافه‌ّ‌ها امکان کشیدن سیگار وجود داشته و با زیر سیگاری از شما پذیرایی خواهد شد البته اگر جزو آن دسته از افراد هستید که بوی سیگار اذیتتان می‌کند باید بگوییم که فضای کافه به قدری بزرگ و آزاد است که دود به سمتتان نخواهد آمد. با رفتن به کافه باران منویی متنوع و تقریبا کامل را در دسترس خواهید داشت. در این منو انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی قابل سرو است. از ۹ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید برای گذراندن اوقاتی خوش، روی این کافه حساب کنید.
آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان شهریار شمالی، روبروی کوچه جعفری اول

کافه بومرنگ


اگر می‌خواهید به همراه خانواده به یک کافه در تبریز بروید کافه بومرنگ انتخاب مناسبی برایتان به شمار می‌رود. این کافه با ظاهری بسیار زیبا و دوست ‌داشتنی با نورپردازی متفاوت می‌تواند یک لوکیشن خوب عکاسی نیز باشد. فضای دلباز و پرانرژی بومرنگ سیگار را ممنوع کرده فقط بوی خوش قهوه و انواع میوه به مشام می‌رسد. کافه بومرنگ ترکیبات فوق‌ العاده‌ای از انواع بستنی، میوه یا نوشیدنی‌های مختلف را در منوی خود در دسترس افراد قرار داده است. پس حتماً بعد از تهیه بلیط هواپیما و سفر به تبریز یادتان باشد که برای چشیدن طعم انواع نوشیدنی و بستنی‌های مختلف کافه بومرنگ، آن را در لیست بازدید خود قرار دهید. فضای داخلی این کافه به ‌خوبی دیزاین شده و میز و صندلی‌های چوبی، ترکیبی جذاب را به وجود آورده است. خوب است بدانید که در این کافه صبحانه، نهار و شام با منویی متنوع سرو شده و میزبانی خود را از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به شما تقدیم می‌کند.
آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اعتصامی، خیابان شهریار شمالی، بعد از سومین کوچه سمت راست (کوچه نیکو) کافه بومرنگ
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

قهوه شنی کاویچ


چیزی که با خواندن نام این کافه دست گیرمان می‌شود این است که در این کافه می‌توانید انواع قهوه‌های شنی را با بهترین کیفیت سفارش دهید. همان‌طور که می‌دانید سبک آماده ‌سازی قهوه در این کافه بسیار خاص بوده و برخی قهوه‌ها با شن‌های داغ تهیه می‌شوند. در این روش تهیه قهوه، لازم نیست آن را روی گاز و شعله قرار دهند. در کافه کاویج قهوه بدون شوک حرارتی آماده خواهد شد. بدیهی است که طعم قهوه شنی با سایر قهوه‌ها، متفاوت بوده و مزه‌ای خاص دارد. البته علاوه‌ بر قهوه شنی، در این کافه چای زغالی هم سرو می‌شود که می‌تواند پیشنهاد جذابی برای افرادی باشد که هوس چای زغالی کرده‌اند. سماور این کافه، یک سماور قدیمی زغالی است. این کافه دارای شعب مختلف در تبریز بوده و همه این شعب کیفیتی یکسان را ارائه می‌دهند. برای دسترسی به منوی خاص این کافه می‌توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به کاویج بروید.
آدرس: تبریز، ولیعصر، رودکی

کافه هنر


یکی از هنری‌ترین کافه‌های تبریز کافه هنر است که یک فضای مناسب برای پاتوق بودن و قرارهای دوستانه بوده و از آن جا که این کافه ظاهری هنری، دوست‌داشتنی و زیبا دارد برای رسیدگی به کارهای شخصی و کتاب خواندن نیز بسیار ایده آل است. پس اگر تصمیم دارید تا یک کافه را برای پاتوق همیشگی با دوستان خود انتخاب کنید، کافه هنر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این کافه هم دارای فضای سرپوشیده است و هم فضای باز. البته در فضای باز امکان سیگار ‌کشیدن وجود دارد و هم افراد سیگاری و افراد غیر سیگاری می‌توانند از این کافه لذت ببرند. با دسترسی به این کافه خیلی نمی‌توانید برای انواع غذا مانور بدهید اما به گفته کاربران همیشگی این کافه، چیپس و پنیرهای کافه هنر بی‌نظیر است. از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید برای گذراندن اوقات خوش به کافه هنر بروید.
آدرس: تبریز، خیابان فردوس

کافه بیرون بر فیل


قبل از شروع معرفی این کافه باید بگوییم که نام فیل به ‌معنای فیل حیوان نبوده و در حقیقت نام این کافه، Fill به ‌معنای پر کردن است. نکته دیگر که مورد این کافه صدق می‌کند این است که در این کافه بیرون بر امکان نشستن در فضای داخلی کافه فیل را نیز را علاوه بر خدمات خارج از کافه دارید. با رفتن به کافه فیل فضایی بسیار زیبا و تماشایی را برای گذراندن اوقاتتان با دوستان خود در اختیار دارید. سبک مدرن نامی است که برای دکوراسیون این کافه می‌شود استفاده کرد. در این سبک دکوراسیون میز و صندلی‌های کافه نیز ظاهری متفاوت و جذاب دارند. امکان سیگار ‌کشیدن در کافه فیل وجود ندارد اما نکته قابل توجه در آن نور زیاد روز است که می‌تواند این کافه را تبدیل به یک لوکیشن خوب برای عکاسی کند. کافه فیل دارای بسته ‌بندی خاصی است که قابلیت بیرون بر انواع نوشیدنی را حتی فراهم کرده است. اگر با تورهای گردشگری تبریز به این شهر رفتید و به علت محدودیت در زمان نتوانستید به این کافه بروید پیشنهاد می‌کنیم شیر قهوه وانیلی قهوه فیل را سفارش دهید و به صورت بیرون بر تهیه کنید تا بتوانید طعم بی‌نظیر آن بچشید. این کافه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.
آدرس: تبریز، ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

داش کافه


یکی از سرگرم ‌کننده‌ترین کافه‌های تبریز داش کافه بوده و فضایی دنج را برای انواع سرگرمی در برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در این کافه انواع بازی‌های رومیزی برای گذراندن یک بعد از ظهر لذت بخش وجود دارد. اکثر افراد در این کافه در کنار یکدیگر تشکیل تیم و گروه می‌دهند و مشغول بازی‌های موجود در داش کافه می‌شوند. در داش کافه کتابخانه‌ای نسبتاً مجهز وجود دارد که می تواند شما را برای مطالعه قلقلک دهد زیرا با رفتن به این کافه می‌توانید به ‌صورت رایگان از این کتاب‌ها استفاده کنند. لازم است بدانید که در داش کافه سیگار آزاد بوده و اگر سیگاری نیستید احتمالا دود خسته‌تان می‌کند. از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید به داش کافه دسترسی داشته باشید.
آدرس: تبریز، چهارراه شریعتی (شهناز)، مغازه های سنگی، ساختمان محقق ارومی، درب قرمز

کافه پارادایس


یکی از شلوغ‌ترین کافه های تبریز کافه پارادایس بوده و بر حسب نزدیکی آن به میدان ایل گلی این شلوغی قابل حدس و انتظار است. میدان ایل گلی یکی از مناطق توریستی تبریز بوده و افراد همیشه در سفر به تبریز، از ایل گلی دیدن می‌کنند. به همین دلیل دور تا دور میدان اصلی ایل گلی، تعدادی کافه، رستوران و مغازه مختلف وجود دارد. با توجه به نظرات مشتریان، کافه پارادایس یکی از بهترین کافه‌های تبریز در نزدیکی ائل گلی است و با انتخاب آن می‌توانید بین این همه کافه، انتخاب ایده‌آلی را پشت سر بگذارید. البته این کافه فضایی دنج و نسبتاً کوچک داردو با این وجود هنگامی که در آن حضور دارید، ناخودآگاه احساسی راحتی خواهید کرد. منوی کافه پارادایس خیلی متنوع نیست؛ اما کیفیتی دارد که پیش شما، رو سفید بیرون می‌آید. پیشنهاد ما این است که حتماً طعم قهوه همراه با کیک شکلاتی این کافه را امتحان کنید. این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است.
آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، ٣٠٠ متر پایین‌تر از میدان ایل گلی، روبروی بستنی شاد

کافه راما تبریز شعبه مرکزی


یکی دیگر از کافه‌های لوکس تبریز کافه راما است. البته لازم به ذکر است که این کافه جزء معروف‌ترین کافه‌های تبریز نیز به شمار می‌رود. این کافه چند شعبه دیگر در جای جای تبریز دارد. اما کافه‌ای که در لیست بهترین کافه‌های تبریز قرار گرفته کافه راما است. فضای کافه راما فضایی بسیار بزرگ بوده و به همین خاطر میزها از یکدیگر فاصله ایده آلی دارند. این ويژگی باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری جذب این کافه شوند. در کافه راما مشتریان می‌توانند میز و صندلی‌های رسمی چوبی یا مبلمان راحتی را برای قرارهای کاری یا دوستانه خود انتخاب کنند. منوی کافه راما نسبتاً متنوع بوده و انواع نوشیدنی، بستنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی در آن وجود دارد. از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱:۳۰ می‌توانید به این کافه دسترسی داشته باشید.
آدرس: تبریز، رشدیه، هرم شیشه‌ای، مرکز خرید شیشه‌ای، طبقه دوم
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

کافه کیوسک تبریز


این کافه یکی از کافه‌های لوکس تبریز به شمار می‌رود. این کافه در جاده ایل گلی قرار دارد. کافه‌های این محدوده، اغلب فضایی لوکس را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. دلیل نام گذاری این کافه یک کیوسک تلفن قدیمی است که درون این کافه جا خوش کرده است. برای ورود به این کافه، باید چند پله بالا بروید. پس اگر به‌ هر دلیل بالا رفتن از پله برایتان سخت است یا یک فرد ناتوان میان همراهانتان وجود دارد، باید کافه‌ای دیگر را انتخاب کنید. در کافه کیوسک در جلوی درب ورودی کافه و در بخش پاگرد پله‌ها، یک میز قرار داده شده که اگر قصد استعمال دخانیات را دارید، بهتر است این میز را انتخاب کنید. منویی نسبتاً متنوع در کافه کیوسک ارائه می‌شود. در منوی کافه کیوسک می‌توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را مشاهده کنید. از ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب می‌توانید به این کافه مراجعه کنید.
آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، فلکه خیام،٣۵ متری سینا

کافه گالری لوندویل


یکی دیگر از کافه‌های هنری تبریز کافه گالری لوندویل است. با رفتن به این کافه ظاهری بسیار جذاب و تماشایی را در اختیار دارید. جالب است بدانید در این کافه از قرقره‌های سیم به‌ جای میز و از تنه درخت به جای صندلی استفاده شده است. البته اگر این مورد باب دل شما نیست باید بگوییم که تمامی میز و صندلی‌ها به این شکل نیستند. شما می‌توانید بر حسب سلیقه‌تان از میز و صندلی‌های راحت‌تر نیز استفاده کنید. دلیل نام گذاری این کافه این است که بر روی دیوارهای این کافه، چندین و چند اثر نقاشی به چشم می‌خورد. در کافه لوندویل بر خلاف انتظار خبری از دود سیگار نیست. پس انتخابی مناسب برای قرارهای دونفره عاشقانه یا دورهمی‌های خانوادگی نیز به شمار می‌رود. به نوعی این کافه را می‌توان کافه هنرمندان دانست. با رفتن به این کافه تعداد زیادی از دانشجویان رشته هنر، تئاتر و سینما را می‌بینید که در این کافه قرارهای ملاقات خود را برگزار می‌کنند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ به این کافه دسترسی خواهید داشت.
آدرس: تبریز، خیابان امام

کافه باقلوای لاله تک


همان‌طور که می‌دانید یکی از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین سوغات تبریز باقلوا بوده و به همین دلیل یک کافه در لیست بهترین کافه‌های تبریز وجود دارد که فقط به صورت تخصصی روی باقلوا تمرکز دارد. کافه باقلوای لاله تک یکی از بهترین کافه قنادی‌های تبریز به شمار رفته و در این کافه باقلواهای اصل تبریز به‌ صورت تازه به مشتریان عرضه می‌شود. قابل حدس است که در این کافه امکان سیگار‌ کشیدن وجود ندارد و پس می‌توان فضای آن را فضایی خانوادگی دانست. البته کافه لاله، کافه‌ای کوچک و نقلی است و به همین خاطر میزهای آن نیز سایز کوچکی دارند. فضای داخلی کافه باقلوای لاله تک بسیار گرم و صمیمی است. در این کافه می‌توانید باقلوای پر شهد و تازه لاله تک را با انواع چای، دمنوش و قهوه میل کنید. این کافه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ باز است.
آدرس: تبریز، بلوار بهارستان، بلوار بوستان

کافی‌شاپ پرند


این کافه بدون شک جزء زیباترین کافه‌های تبریز به شمار رفته و با طراحی دکوراسیون ساده و مینیمال خود توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. با رفتن به کافی شاپ پرند می‌توانید از میز و صندلی‌های چوبی، دیوارها، سقف که همگی یک رنگ هستند و یکنواختی بسیار شیکی را ایجاد کرده‌اند لذت ببرید. نقشه کلی کافه به صورت مستطیل است. به طوری که یک ضلع این مستطیل تماماً دارای پنجره بوده و همین موضوع کافه پرند یک نورگیر بزرگ مناسب عکاسی دارد. در این کافه برعکس اکثر کافه‌های دیگر، لازم نیست تاریکی و بوی سیگار را تحمل کنید. فضای کافه پرند کاملاً خانوادگی بوده و از منوی متنوعی برخوردار است. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی، بستنی و غذاهای فرنگی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که نحوه سرو انواع نوشیدنی و غذا در این کافه نیز بسیار جذاب بوده و تمامی سفارش‌ها با دیزاین خاصی به دست مشتری می‌رسند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ می‌توانید به این کافه مراجعه کنید.
آدرس: تبریز، جاده قدیم باسمنج، ۵۰۰ متر بعد از سه راهی خاوران، سمت راست، مجتمع پرند
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

کافه قنادی رکس


یکی از خوشمزه‌ترین کافه‌های تبریز کافه قنادی رکس است. در حقیقت این کافه یک قنادی نسبتاً کوچک اما بسیار شیک بوده و همواره کیک و شیرینی‌های آن تازه و خوشمزه هستند. شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی که رژیم هستید هوس شیرینی کرده باشید؛ اما به‌خاطر رژیم ترجیح می‌دهید یک جعبه شیرینی تهیه نکنید. در این مواقع می‌توانید سری به کافه قنادی رکس بزنید و فقط یک تکه کیک یا یک شیرینی کوچک را سفارش دهید. حس بسیار خوبی دارد؛ این که در یک محیط شیک و آرام روی صندلی بنشینید و یک تکه شیرینی تازه را به همراه چای تازه‌دم میل کنید، در ضمن به یاد داشته باشید طعم باقلواهای این قنادی نیز بی‌نظیر است. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب این کافه در دسترس است.
آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، لاله پارک

کافه آرمان


در آخرین گزینه لیست به کافه‌ای آرام برای خلوت‌ کردن یا استراحت می‌رسیم. اگر این شرایط را برای چند ساعت در روز نیاز دارید کافه آرمان برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این کافه فضایی کوچک دارد اما منوی آن بر اساس نظر مشتریان، طعمی عجیب و عالی دارد. در این کافه امکان سیگار کشیدن نیز وجود دارد؛ اما به ‌لطف فضای باز، خبری از بوی بد در محیط کافه نیست. این کافه با رفتار خوب پرسنل خود جزو لیست بهترین کافه‌های تبریز قرار گرفته است. از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲ شب می‌توانید به این کافه دسترس داشته و اوقات خوبی را به صورت تنهایی و یا دوستانه در آن تجربه کنید.
آدرس: تبریز، خیابان امام
بهترین کافه های تبریز | معرفی ۱۵ کافه برتر تبریز

کافه شش و بش


اگر اهل بازی تخته‌نرد باشید، نام این کافه شما را هیجان زده کرده است. در این کافه تخته ‌نرد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و با فضایی بی‌نظیر و دوست‌ داشتنی خود را در دل افراد جا کرده است. در کافه شیش و بش شیشه‌ای قدی بزرگ وجود داشته که همین باعث می‌شود تا در طول روز نورگیر مناسبی داشته باشد. البته از دم دم‌های غروب نیز چراغ‌های داخل کافه روشن می‌شوند و با نورپردازی بی‌نظیر خود فضایی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این کافه امکان سیگار ‌کشیدن وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار نیز در آن نیست. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب این کافه باز است.
آدرس: تبریز، شهرک رشدیه، ضلع غربی ساختمان کوهسار

همچنین اگر می‌خواهید وعده‌های اصلی غذایی را در تبریز نوش جان کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران های تبریز را در مجله گردشگری سفرمارکت مطالعه کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است