search
menu

معرفی بهترین کافه های رشت

[ پنهان کردن ]
کافه هتل شبستان رشت
کافه رستوران شورکولی
کافه گالری رشت
کافه موزه رشت
کافه رستوران رازقی
کافه ملو
کافه چتر
کافه مد رشت
کافه چله خونه رشت
کافه ترنج رشت
کافه پاییز
کافه سیب
کافه ارسی رشت
کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه
کافه ایمو
کافه ری را
کافه کتاب سایه
کافه رستوران شکم الملوک
کافه چوبی پلاس رشت
امیر چاکلت
دیگر کافه های رشت را بشناسیم
رشت با تمام زیبای‌اش جان می‌دهد برای ماجراجویی! یکی از گزینه‌های تفریح در این شهر رفتن به یکی از بهترین کافه های رشت است. بی‌تردید رفتن به یک کافه دنج مثلا حوالی میدان شهرداری رشت و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ حسابی شما را به وجد می‌آورد؛ مخصوصا اگر همراه با دوستانتان بروید. لذا اگر دوست دارید تا بهترین کافه‌های این شهر همیشه بارانی را بشناسید پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه هتل شبستان رشت


یکی از زیبایی‌‌های استان گیلان، مناظر زیبای رشت است. اگر به رشت سفر کرده باشید می‌دانید که این شهر همیشه سرزنده است و پر از جنب و جوش. لذت بردن از جنب و جوش هر شهری از پشت پنجره یک کافه دنج می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. در رشت، هتل شبستان به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها امکان لم دادن در گوشه‌ای دنج و دور از دید برای مهمانان فراهم است، بلکه میزهایی رو به سوی مناظر فوق‌العاده زیبای شهر رشت و منطقه گلسار رشت نیز دارد. در کافه هتل شبستان رشت که یکی از زیباترین کافه‌های رشت است، بهترین باریستاها برای شما اعلاترین نوع قهوه‌ها و چای‌های دورنگ را آماده می‌کنند. به ‏همین دلیل می‌توانید با خیال راحت دوستان و عزیزانتان را به این کافه باکیفیت دعوت کنید و از کیفیت و سطح بالای خدمات در کافه هتل شبستان مطمئن باشید. در کافه هتل شبستان رشت، گلایه‌ها به گل ‌گفتن و ‏گل‌ شنفتن تبدیل می‌شوند. پس اگر در رشت هستید، همین امروز در این کافه‌ی دل‌باز و زیبا گرد هم آیید و از حال هم باخبر ‏شوید.‏
همچنین لازم به ذکر است که هتل شبستان رشت، نظرات مثبتی را نیز به خاطر شیوه‌ی مدیریتی هتلداری به دست آورده است و همه‌روزه در فضای مجازی در حوزه گردشگری رشت، اسم این هتل به گوش می‌خورد. به شما ‏توصیه می‌کنیم اگر قصد رفتن به رشت را دارید، پیش از آغاز سفر به شمال کشور، اقدامات رزرو هتل را انجام ‏دهید تا بتوانید با خیالی راحت از سفر به رشت و اقامت در هتل لذت ببرید. منوی کافه هتل شبستان، ‏هرآن چیزی را که لازم باشد در بر گرفته است. از نوشیدنی‌های گرم گرفته تا اسموتی‌ها و سالادها و بشقاب‌های سرد مزه و یا ‏سوپ‌های سبکی که با ادویه‌جات و سبزی‌های تازه‌ شمالی تهیه می‌شوند. ‏ این هتل چهار ستاره در جای خوبی هم واقع شده و به همه نقاط ‏شهر به آسانی دسترسی دارد؛ لذا می‌توانید به راحتی به این کافه سری بزنید. برای اقامت در این هتل و بهره بردن از غذاها و نوشیدنی‌های کافه شبستان، می‌توانید بلیط هواپیما رشت را از سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت تهیه کنید.

کافه رستوران شورکولی


شورکولی یکی از بهترین کافه‎های رشت محسوب شده و به معنای ماهی کولی شور است. کافه رستوران شورکولی در سال ۹۵ به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌های رشت انتخاب شده است و به جرئت می‌توان گفت که خوشمزه‌ترین غذاهای گیلانی را طبخ می‌کند. منوی کافه‌ی این رستوران شامل صبحانه مخصوص شمالی است. طعم و کیفیت غذاهای شورکولی واقعاً بی‌نظیر است و دارای محیطی صمیمانه و دل‌نشین است. شورکولی در داخل خانه‌ای باصفا به همراه گل‌هایی زیبا و رنگارنگ قرار دارد و فضای آن در کنار ظروف سفالی و چینی برای سرو غذا باعث شده تا خاطره‌ای به‌یادماندنی برایتان به وجود آید. جالب است بدانید که بسیاری افراد تنها برای صرف غذا در این کافه رستوران، به شهر رشت سفر می‌کنند؛ زیرا معتقدند که شورکولی علاوه بر طبخ غذاهای بسیار خوشمزه و فوق‌العاده، یک محیط صمیمی و آرامش‌بخش دارد.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه گالری رشت


کافه گالری یکی از باصفاترین کافه‌ های رشت است که با فضای رنگارنگ دنج خود شما را از هیاهوی شهری دور می‌کند. مدیر خوش سلیقه آن با دانست ترکیب رنگ‌ها سبز، زرد، قرمز، نارنجی و غیره را به خوبی در کنار هم قرار داده و شادابی را به مشتریانش هدیه می‌کند. از بدو ورود میز و صندلی‌های چوبی، دیوارهای رنگی، تابلوهای کوچک، وسایل قدیمی و ظروف رنگارنگ توجه‌تان را جلب می‌کند و شیفته فضای کافه گالری می‌شوید. منو این کافه نیز بسیار متنوع است. در آنجا می‌توانید انواع تارت، چیز کیک، بستنی، دمنوش، قهوه و حتی نوشیدنی‌های سرد را سفارش داده و از طعم خوبشان لذت ببرید.
همچنین در این کافه چند نوع سوپ خوشمزه هم سرو می‌شود که در فصل زمستان حسابی شما را سرحال می‌کند. البته باید ببینید سفر به رشت را در چه فصلی بیشتر دوست دارید. دراین مورد خوب است راهنمای سفر به رشت را دقیق مطالعه کنید. حتی تصور خوردن یک دسر لذیذ در فضایی آرام و گوش کردن به موزیک ناب می‌تواند روحتان را جلا ببخشد؛ پس در سفر به رشت از آن غافل شوید. کافه گالری رشت در خیابان لاکانی قلمستان دوم واقع شده و دسترسی به آن راحت است.

کافه موزه رشت


آیا دوست دارید تا به یک فضای قدیمی و پر از حس نوستالژی بروید؟ ما به شما کافه موزه رشت را پیشنهاد می‌کنیم. این موزه دوست داشتنی پر از چیدمانی قدیمی است که مثل یک ماشین زمان را به گذشته‌های دور می‌برد و غافلگیرتان می‌کند. تابلوهایی با عکس‌های قدیمی، تلویزیون با جا مانده از گذشته، پنجره‌هایی به شکل ارسی و ده‌ها شی نفیس دیگر از کافه موز رشت وجود دارد که همگی از روزهای دور به یادگار مانده‌اند.
در این کافه منویی متنوع از انواع شیک، بستنی سنتی، قهوه، آبدوغ خیار، کوکو سیب زمینی، آبگوشت، ساندویچ مرغ، پاستا، سوپ، آش، پیراشکی و حلیم دارد که طعمی عالی دارند. وجود این همه تنوع در خوراکی و نوشیدنی در کافه موزه رشت باعث شده تا از جاهای دور و نزدیک برای میل کردن یک غذای لذیذ به آنجا بروند. اگر شما هم دوست دارید تا به این کافه باصفا بروید تنها کافیست خود را به بلوار معلم رسانده و رو به روی باغ وطن آبادی به آنجا برسید.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه رستوران رازقی


یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین کافه‌های رشت که طرفداران بسیار زیادی دارد، کافه رستوران رازقی است که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. فضای داخلی رازقی بسیار لوکس و زیبا است و برای برگزاری میهمانی و پذیرایی‌های شما انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. منوی رستوران طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و گیلانی را پوشش می‌دهد و به همین دلیل متناسب با هر سلیقه‌ای است. منوی کافه رازقی نیز شامل صبحانه‌های متنوع و مغذی است. رازقی در دو طبقه بسیار شیک بنا شده است و دارای پارکینگ اختصاصی است.
برخورد پرسنل رازقی بسیار محترمانه است و کیفیت غذاهای آن واقعاً بی‌نظیر است. اجرای زنده پیانو در کافه رستوران، لذت صرف یک غذای خوشمزه را برای شما دوچندان کرده و تجربه‌ای به‌یادماندنی در ذهن شما ثبت خواهد کرد. توصیه ما در سفرمارکت به شما این است که پیش از رفتن به کافه رستوران رازقی، برای خود میز رزرو کنید. زیرا این کافه رستوران به دلیل محبوبیت و شهرت خاص خود در اکثر مواقع شلوغ است. همه غذاهای کافه رستوران رازقی فوق‌العاده هستند؛ اما شیشلیک بره، پلوکباب محلی، استیک، ماهی قزل آلا و ماهی سفید آن از محبوبیت بیشتری برخوردارند. قیمت غذاهای رستوران رازقی که جز بهترین کافه رستوران‌های رشت به شمار می‌رود، تقریباً زیاد است و از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. برای سفر به رشت و خوردن غذایی خوشمزه در این کافه رستوران، می‌توانید خرید بلیط هواپیما را از سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت انجام دهید.

کافه ملو


مطمئناً اگر یک بار به کافه ملو سر بزنید، به مشتری همیشگی‌اش تبدیل می‌شوید. کافه ملو یک کافه شیک و مدرن در خیابان منظریه رشت است که چیدمان بسیار زیبایی دارد. محیط کافه ملو، مانند اسمش بسیار آرام و رمانتیک است و برای قرارهای عاشقانه پیشنهاد می‌شود. خوراکی‌های کافه ملو یکی از یکی زیباتر سرو می‌شوند و بسیار خوشمزه هستند. باریستاهای این کافه، سفارش‌ها را طوری تزئین می‌کنند که گویی یک اثر هنری هستند. خودتان کافه ملو را امتحان کنید تا متوجه این توصیفات بشوید. سان‌شاین و کیک بستنی ملو، از پرطرفدارترین خوردنی‌های این کافه هستند؛ از امتحان کردن آن‌ها غافل نشوید. برای سر زدن به این کافه، می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما را در سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت پیدا کنید.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه چتر


کافه چتر، یک کافی‌شاپ شیک و مدرن است که به خاطر طراحی‌های بی‌نظیر خوراکی‌هایش شهرت زیادی دارد. در این کافه، جشن تولد و سالگردهای زیاد گرفته می‌شود. چتر، از همه نظر کافه جوان‌پسندی است و رفتار پرسنل آن با مشتری‌ها بسیار دوستانه و صمیمی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از سفارش‌های خود عکس می‌گیرید و به اشتراک می‌گذارند حتماً سری به کافه چتر بزنید و از خوراکی‌های خوشمزه با تزئینات هنری بی‌نظیرش عکس بگیرید. اگر سفر به رشت را با اجاره ویلا در شمال در ذهن دارید، می‌توانید ویلاهای نزدیک این کافه را رزرو کنید و عصرها سری به آن بزنید.

کافه مد رشت


کافه های رشت به قدری تنوع دارند که با هرسلیقه‌ای که باشید می‌توانید کافه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. یکی دیگر از کافه‌های پرطرفدار این شهر کافه مد نام دارد که فضای شیک آن شما را شیفته خود می‌کند. چیدمان مدرن، دکوراسیون نو و سرویس‌دهی سریع این کافه باعث شده تا افرادی که به مدرنیته علاقه دارند هر از گاهی به آنجا بروند. همچنین نورپردازی خوب کافه مد باعث شده تا حس آرامش را در آنجا تجربه کرده و از لحظاتتان لذت ببرید.
این کافه انواع قهوه، شیک، بستنی و چای را ارائه می‌دهد و حق انتخاب زیادی دارید تا هرانچه که دوست دارید سفارش دهید. همچنین کیفیت خوراکی‌های کافه مد نیز بسیار قابل قبول است و حتی مسافرانی که به رشت سفر می‌کنند هم سری به آنجا می‌زنند. برای رفتن به این کافه لازم است خود را به منطقه گلسار خیابان توحید رسانده و آن را بیابید.

کافه چله خونه رشت


آیا عاشق کافه‌هایی مَشتی با حال و هوای سنتی هستید؛ پس کافه چله خونه در رشت بهترین گزینه است. این کافه دنج شما را به یاد تهران قدیم می‌اندازد و با غذاهای سنتی خود حسابی شما را سیر می‌کند. کافه چله خونه دارایی منویی متشکل از نیمرو، املت، کباب، همبرگر، سوسیس و سیب زمینی و غیره است که همراه با انواع نوشیدنی سرو می‌شوند. در آنجا می‌توانید هر غذایی که دوست دارید سفارش داده و همراه با دوغ محلی و یا لیموناد نوش جان کنید. رستوران‌ های رشت متنوع بوده و اکثرا کیفیت غذای خوبی به دلیل مراجعه بالای گردشگران دارند.
پرسنل خوش ذوق کافه چله خونه نیز از هیچ پیشنهاد خوبی دریغ نمی‌کنند و همه روز از صبح تا ظهر به افراد خدمت‌رسانی می‌کنند. اگر شیفته خوردن یک نهار لذیذ در کنار اعضای خانواده هستید چه انتخابی بهتر از این! آدرس کافه چله خونه بسیار راحت است و برای رفتن به آنجا لازم است به خیابان دکتر حشمت بروید و آن را به آسانی پیدا کنید.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه ترنج رشت


وجود پنجره‌های رنگی با رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز چیزی است که کافه ترنج رشت را معروف کرده است. علاوه بر آن در آنجا می‌توانید جلو آینه‌های بلند قدی ایستاده و در زیر لوسترهای باشکوه آنجا عکس یادگاری بگیرید. پس چه چیزی بهتر از رفتن به یکی از رنگی‌ترین کافه های رشت یعنی ترنج؟! این کافه دوست‌داشتنی را می‌توان لوکیشینی عالی برای عکاسی و نوشیدن قهوه دانست. در آنجا انواع قهوه ترک، لته، کاپوچینو، چای و دمنوش ارائه می‌شود. علاوه بر آن انواع کیک نیز به فروش می‌رسد که از تازگی و طعم خوبی برخوردارند. این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ شب سرویس‌دهی می‌کند. کافه ترنج کیش در خیابان مطهری قرار گرفته و برای رفتن به آن باید خود را به ابتدای خیابان ساغری سازان برسانید.

کافه پاییز


یکی از بهترین کافه‌های رشت، کافه پاییز است. کافه پاییز در طبقه یازدهم مرکز خرید ایرانیان قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا و بی‌نظیر از شهر رشت در اختیار مشتری‌هایش قرار می‌دهد. این کافه صبح‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱ و عصرها از ساعت ۴ تا ۱۱ شب باز است. کافه پاییز برای انواع قرارهای دوستانه، عاشقانه و برگزاری جشن تولد و سالگردهای خصوصی مناسب است. دکور چوبی کافه پاییز حس و حال خوبی به مشتری‌ها القا می‌کند و رفتار دوستانه پرسنل به همراه کیفیت بی‌نظیر خوراکی‌ها باعث می‌شود مشتری همیشگی کافه پاییز که یکی از بهترین کافه‌های رشت هست باشید. اگر به کافه پاییز رفتید حتماً چیز کیک نوتلا، پنکیک توت فرنگی، چیز کیک انار، کیک شکلاتی، وافل و انواع قهوه‌هایش را امتحان کنید.

کافه سیب


اگر می‌خواهید در یک فضای دنج و شیک، یک قهوه بنوشید، سفرمارکت کافه سیب را به شما پیشنهاد می‌دهد. این کافه در میان کافه‌های رشت می‌درخشد. فضای کافه سیب از بوی خوش قهوه پر شده است که حس آرامش زیادی تزریق می‌کند. باریستاها، دو جوان خوش برخورد هستند که با ارائه خوراکی‌های خلاقانه و باکیفیت به مشتری‌ها توانسته‌اند کاری کنند که کافه سیب جزء بهترین کافه‌های رشت به حساب بیاید. این کافه در منوی خود، نوشیدنی سورپرایز دارد که با سفارش دادن آن واقعاً از چیزی که برایتان می‌آورند سورپرایز می‌شوید. حتماً نوشیدنی سورپرایز کافه سیب را سفارش دهید.
در کافه سیب می‌توانید چیزهای خوشمزه زیادی سفارش بدهید، ولی موارد زیر جزء پرطرفدارترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌های این کافه هستند: بستنی مخصوص، شکلات گلاسه، معجون، نوشیدنی سورپرایز، انواع قهوه و انواع میلک شیک.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه ارسی رشت


کافه ارسی به سوسیس تخم مرغ‌های لذیذش مشهور است. این کافه به دلیل داشتن صبحانه‌های ساده و خوشمزه‌اش به عنوان یکی از ساده‌ترین و بهترین کافه های رشت شناخته می‌شود که طرفداران زیادی دارد. علاوه بر سوسیس تخم مرغ در آنجا می‌توانید خود را به یک لوبیا کباب خوش طعم مهمان کرده و لذت ببرید. همچنین املت مخصوص، نیمرو و املت اسفناج از دیگر خوراکی‌هایی است که در کافه ارسی سرو می‌شود.
علاوه بر همه این‌ها می‌توانید یک نوشیدنی خنک سفارش داده و گرمای تابستان را فراموش کنید. کافه ارسی با اینکه کافه‌ای ساده است ولی پرسنل آن به خوبی خوراکی‌هایی خوشمزه درست می‌کنند و کاری می‌کنند تا دوباره به انجا بروید. کافه ارسی را می‌توانید در گلسار بلوار گیلان پیدا کرده و برای صرف یک غذای خوب به انجا بروید.

کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه


اگر از آن دسته افراد ماجراجو هستید که به بازی‌های فکری علاقه دارید ما به شما کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه انواع بازی‌های رومیزی برای انواع سلیقه‌ها را در نظر گرفته است که حسابی افراد را سرگرم می‌کنند. در آنجا می‌توانید ساعت‌ها به انجام بازی مورد علاقه‌تان بپردازید و حتی دوستان جدید پیدا کنید. کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه رشت علاوه بر بازی‌های متنوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی نیز سرو می‌کند که انرژی تحلیل رفته افراد را برمی‌گرداند. به همین دلیل علاوه بر بازی می‌توانید در کنار عزیزانتان خوراکی‌ها لذیذ میل کرده و لذت ببرید.
در کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه انواع قهوه، کیک، شیک و دمنوش ارائه می‌شود و می‌توان گفت که برای تمام سلیقه‌ها خوراکی و نوشیدنی وجود دارد. لذا با هرسلیقه‌ای که باشید می‌توانید در آنجا دسر مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. برای رفتن به کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه رشت تنها کافیست در گلسار به خیابان سمیه رفته و در خیابان ۱۲۴ پس از گذشتن از اولین چهارراه به کافه برسید.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه ایمو


کافه ایمو در میان کافه‌های رشت بسیار خاص است. این کافه سه شعبه دارد. شعبه‌های دیگر آن در گلسار و گلباغ نماز قرار دارند. این کافه یک پاتوق خیلی خوب و شیک برای وقت‌گذرانی محسوب می‌شود. کافه ایمو بسیار شیک و قشنگ است و تعداد زیادی مشتری ثابت دارد. صبح‌ها می‌توانید برای صرف صبحانه به کافه ایمو مراجعه کنید و با خوراکی‌های خوشمزه و زیبای آن روزتان را آغاز کنید. در ضمن داخل کافه ایمو یک تخته سیاه هست که می‌توانید تا وقتی سفارشتان آماده شود روی آن نقاشی بکشید و خودتان را سرگرم کنید.

کافه ری را


فرقی نمی‌کند که عادت داشته باشید دسته جمعی به کافه بروید یا یک‌نفره و یا دونفره. در هر صورت این کافه دنج‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین محیط را برای شما فراهم کرده است. برخورد کارکنان کاملاً صمیمانه بوده و طراحی کافه نیز محیطی دنج و زیبا را برای داشتن ساعاتی دل‌نشین فراهم کرده است. نکته مثبت در مورد کافه ری را امکان میل کردن صبحانه در این کافه است. اگر قصد صرف صبحانه‌ای گرم و لذت‌بخش در شهری بارانی را دارید، از کافه ری را غافل نشوید. برای صرفه‌جویی در سفر خود می‌توانید انواع بلیط هواپیما چارتر را در سایت سفرمارکت پیدا کنید و ارزانترین آن‌ها را انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به کافه ری را زدید، حتماً قهوه فرانسه آن را امتحان کنید. همچنین ری را که یکی از قشنگ‌ترین کافه‌های رشت است، اسموتی‌های بی‌نظیری دارد. کیک‌های شکلاتی این کافه نیز در میان مردم محلی معروف است. کافی است یک تکه از کیک شکلاتی ری را در دهان بگذارید تا متوجه شوید!

کافه کتاب سایه


اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید تا در فضایی پر از کتاب قهوه نوش جان کرده و حتی مطالعه کنید پس چه جایی بهتر از کافه کتاب سایه! این کافه که بخش مهمی از آن با کتاب احاطه شده آرامش را به افراد هدیه می‌کند و با حضور در آن تمام دغدغه‌هایتان برای دقایقی فراموش می‌شود. علاوه موسیقی آرامش‌بخش انجا و پرسنل کاربلد کافه کتاب سایه کاری می‌کنند تا مشتری دائمی آنجا شوید.
در این کافه می‌توانید انواع چای، دمنوش، قهوه، کیک و بستنی سفارش داده و در کنار دوستانتان لحظاتی فراموش‌نشدنی را رقم بزنید. همچنین این امکان وجود دارد تا از قبل با پرسنل کافه هماهنگ کرده و تولد یکی از عزیزانتان را در آنجا جشن بگیرید. به یاد داشته باشید که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه کتاب سایه کیفیت خوبی دارند و حسابی حال و هوایتان را عوض می‌کنند. برای رفتن به این کافه محبوب باید به بوستان ملت بروید و طی مدت زمان کمی به آنجا برسید. جاهای دیدنی رشت بسیار متنوع بوده که بوستان ملت هم یکی از آنهاست.
معرفی بهترین کافه های رشت

کافه رستوران شکم الملوک


یکی از کافه رستوران‌های بسیار معروف شهر رشت که غذاهای بسیار خوش‌طعم و فوق‌العاده‌ای دارد، بدون ‌شک کافه رستوران شکم الملوک نام است. این کافه رستوران یک محیط جذاب و زیبا دارد که وجود موسیقی زنده، آن را دل‌پذیرتر می‌کند. فضای شکم الملوک رشت بسیار بزرگ است و از چیدمان هیجان‌انگیزی برخوردار است. این کافه رستوران به دلیل اینکه در کنار یک هتل بسیار مدرن و معروف به نام هتل کادوس رشت قرار دارد، میزبان بسیاری از افراد مشهور و محبوب کشورمان هم بوده است.
تمام غذاهای سرو شده در کافه رستوران شکم الملوک لذیذ و خوش‌طعم هستند اما نباید سینی ملوکانه و دوغ ملوک پسندش آن را از دست بدهید. شکم‌ الملوک یکی از پرطرفدارترین و بهترین کافه‌های رشت بوده و پرسنل بسیار خوش‌برخوردی نیز دارد. اگر تا به حال، غذاهای این رستوران را میل نکرده‌اید، حتماً در سفر بعدی خود به رشت، آن را امتحان کنید تا یک تجربه لذت‌بخش از غذایی دل‌چسب برای همیشه در ذهنتان ماندگار شود. شما همچنین می‌توانید با خیالی راحت، خانواده و دوستان خود را به این رستوران دعوت کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی برای آن‌ها نیز رقم بزنید.

کافه چوبی پلاس رشت


این مجتمع، دارای ساختمانی چند طبقه است و بخش‌های مختلف در تراس و پشت بام و داخل سالن‌ها دارد. چوبی پلاس، می‌تواند میزبان خوبی برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و کافه‌گردی‌ باشد. این کافه از محبوبیت بسیاری در میان مردم رشت و به خصوص جوانان رشتی برخوردار است. بوفه صبحانه چوبی پلاس کامل است و قیمت مناسبی دارد. در کافه رستوران چوبی پلاس، صبحانه در طبقه همکف سرو می‌شود. این رستوران در کنار منو سلف سرویس نان تازه هم سرو می‌کند و یکی از بهترین صبحانه‌ها را در میان کافه‌های رشت دارد.

امیر چاکلت


امیر چاکلت یا امیر شکلات یک کافه زنجیره‌ای است که در رشت سه شعبه دارد. یک شعبه در گلسار، یک شعبه در بلوار گیلان و یک شعبه هم در منظریه. فضای این کافه بسیار بزرگ و قشنگ است و برای گرفتن جشن تولد و سالگرد مناسب است. امیر چاکلت مشتری‌های زیادی دارد و پاتوق جوان‌های زیادی است. رفتار پرسنل با مشتری‌ها خیلی خوب و دوستانه است و سرویس‌دهی خوب و کیفیت عالی محصولات باعث شده روز به روز مشتری‌های امیر چاکلت بیشتر شوند. میلک شیک‌ها و کریپسی شیک‌ها، فراپاچینو، وافل مخصوص، رد ولوت، تیرامیسو و کیک شکلاتی این کافی شاپ از جمله خوراکی‌های خوشمزه‌ای هستند که باعث می‌شوند حداقل هفته‌ای یک بار به این کافه سر بزنید.
معرفی بهترین کافه های رشت

دیگر کافه های رشت را بشناسیم


- کافی شاپ آرتیست
- کافی شاپ پرک
- کافه تریا راندوو
- کافه رستوران میم
- کافه لَوی

کلام آخر
کافه های رشت تعداد زیادی دارند و در این مقاله از سفرمارکت تلاش کردیم تا محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید فراموش نکنید که همکاران ما در سفرمارکت در کنار شما هستند تا با رزرو بلیط قطار تهران رشت و رزرو هتل بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کنند. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکشین ما خدمات سفر را در اندک زمانی بر روی تلفن همراه خود خریداری نمایید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است