search
menu

رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

[ پنهان کردن ]
رستوران شکم الملوک‌
رستوران محرم رشت
رستوران چلوشیش رشت
رستوران رازقی رشت
رستوران دوران رشت
رستوران گلسار رشت
رستوران حسن رشتی
رستوران دلیجان رشت
رستوران پارادیزو
رستوران اردشیر رشت
رستوران بزرگ گیلانه
رستوران حاج حسین رشت
رستوران شورکولی
رستوران جهانگیر
انتخاب یک رستوران خوب در هنگام سفر،‌ یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های مسافرت است! اگر شما هم این موضوع موافق هستید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید چون قصد داریم به بررسی بهترین رستوران‌های شهر زیبا و گردشگری رشت بپردازیم. البته از حق نگذریم همه غذاهای شمالی با هر نوع پختی،‌ خوشمزه و خوش خوراک هستند اما بهتر است برای وعده‌هایی که در سفر هستید جاهایی را انتخاب کنید که ثابت شده هستند و مشتریان راضی بیشتری دارند. همان‌طور که می‌دانید استان گیلان پایتخت غذای ایران نام گذاری شده و شهر رشت در بالا بردن امتیاز کاربران نقش پر رنگ‌تری را اجرا کرده است. رستوران‌هایی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید همگی با نظرات مردمی،‌ گردآوری شده و با نظارت وزارت بهداشت بهترین و تازه‌ترین نوع خوراکی را به مشتری عرضه می‌کنند. اگر دوست داشتید در شهر رشت بگردید و از غذاهای لذیذ آن میل کنید هم اکنون می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفری خوب را به خود هدیه دهید.

رستوران شکم الملوک‌


برای شروع می‌خواهیم به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های این شهر بپردازیم. شکم الملوک با اسم متفاوت و غذای با کیفیت خود پذیرای روزانه صدها نفر گردشگر است. در نزدیکی این رستوران یک هتل به نام هتل کادوس رشت قرار دارد که برای یک اقامت بی نقص، بسیار شیک و مناسب است. وجود یک رستوران معروف در کنار این هتل مزیت مهمی محسوب می‌شود. فضای رستوران شکم الملوک، هر فردی را جذب خود کرده و با طعم غذای بی‌نظیر خاطره‌ای خوب در ذهن افراد به جا می‌گذارد.
نشانی: رشت، بلوار منظریه، جنب هتل بزرگ کادوس
رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

رستوران محرم رشت


رستوران محرم یکی از اصیل‌ترین رستوران‌های رشت است که سالیان سال از افتتاحش گذشته و همواره مشتریان خود را راضی نگه داشته است. جالب است بدانید این رستوران با هفتاد سال تجربه، لقب سلطان کباب را دارد. محلیان رشت همگی بر این باورند که رستوران محرم مواد اولیه درجه یک و آشپزانی حرفه‌ای دارد و ترکیب این دو با هم یک شاهکار خوشمزه است.
نشانی: رشت، بلوارم امام خمینی (ره)، روبه روی دانشکده دندانپزشکی

رستوران چلوشیش رشت


چلوشیش سبکی جدید را به دوست داران غذا معرفی کرده که آن هم تلفیق غذاهای سنتی با غذاهای محلی است! شما می‌توانید انارپیچ، چنجه ترش، دوش کباب، جوجه، جوجه ترش، کوبیده، مرغ ترش، شیشلیک، فیله، ماهی، کباب لقمه و ... را در ظروف مسی زیبا میل کنید. فضای جذاب این رستوران حال و هوای هنری دارد که می‌توانید در هنگام صرف هوا، محو در آن‌ها شوید.
نشانی: رشت، میدان توشیبا، خیابان کنار هتل پامچال رشت، به طرف بیمارستان

رستوران رازقی رشت


اگر می‌خواهید رستورانی را انتخاب کنید که هم منو ایرانی داشته باشد و هم غذاهای فرنگی را ساپرت کند حتما به رستوران رازقی سر بزنید. این رستوران یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های رشت به شمار رفته و تجربه‌ای شیرین را در ذهن شما به جا می‌گذارد. رستوران رازقی انواع پلوبره کباب، شیشلیک بره، استیک، ماهی قزل آلا، ماهی سفید و... را برای سرو موجود دارد.
نشانی: رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۳
رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

رستوران دوران رشت


رستوران دوران بیشتر شبیه یک رستوران سنتی است با منوی سنتی فوق العاده که دل هر دیزی بازی را می‌برد زیرا در دوران رشت بهترین دیزی‌های سنگی طبخ و سرو می‌شوند. فضای دنج و زیبای این رستوران لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند. لازم به ذکر است ساعت کاری این رستوران دوازده شب است و با خیال راحت بعد از گشت و گذار می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.
نشانی: رشت، میدان جهاد، ابتدای رشتیان، ۲۴ متری، جنب پیتزا حاتم

رستوران گلسار رشت


یکی دیگر از رستوران‌های معروف رشت که از لحاظ کیفیت غذا و درجه یک بودن مواد از محبوبیت خاصی برخوردار است رستوران گلسار رشت است. این رستوران دنج منویی تقریبا کامل دارد و می‌تواند میزبان شما برای صرف یک غذای خوشمزه باشد.
نشانی: رشت، بلوار گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۲۶

رستوران حسن رشتی


اگر می‌خواهید کیفیت خوب و قیمت مناسب را یک جا داشته باشید به این رستوران سر بزنید. غذاهای این رستوران به طوری است که افراد از سراسر دنیا به رشت می‌آیند تا در این رستوران وعده‌ای را میل کنند. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به ماهی سفید، کباب ترش، میرزا قاسمی، چلو کوبیده، ماهی کولی، شیشلیک، کباب ترش، کباب بختیاری و ... اشاره داشت.
نشانی: رشت، بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان توشیبا، نبش کوچه فرشته
رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

رستوران دلیجان رشت


یکی دیگر از رستوران‌های معروف رشت که فضایی دنج و زیبا دارد رستوران دلیجان است. این رستوران سعی کرده سبکی مدرن در طراحی خود داشته باشد اما غذاهایی را سرو کند که سنتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. در این رستوران هم می‌توانید ترش شامی، کته کباب، جوجه زعفرانی و... را سفارش دهید. رستوران دلیجان رشت یکی از رستوران‌های لوکس این شهر به شمار آمده و برای دورهمی‌های خانوادگی یا برگزاری جشن و اعیاد بسیار مناسب است.
نشانی: رشت، بلوار امام رضا، نبش جاده کوچصفهان رشت، بعد از پمپ بنزین آج بیشه

رستوران پارادیزو


پارادیزو یک آرامش خاصی دارد. این احساس در همان لحظه ورود در وجود شما حس می‌شود. اگر طرفدار فست فود هستید پارادیزو انتخابی هوشمندانه برای یک وعده با کیفیت غذایی است. کیفیت پخت غذای این رستوران به قدری بالا است که مشتریان اروپایی نیز به این مکان می‌آیند و از طعم غذاها بسیار راضی‌اند. در این رستوران انواع پیتزا، پاستا، اسپاگتی، فیله، بیف و... سرو می‌شود.
نشانی: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۱۱

رستوران اردشیر رشت


اگر می خواهید طعم لذیذ به مرغ شکم پر را بچشید حتما به رستوران اردشیر رشت بروید. همان‌طور که می‌دانید طبخ مرغ بدون بو و بامزه فراوان کاری است که مهارت می‌خواهد: این امر به دست آشپزهای حرفه‌ای رستوران اردشیر ممکن شده است. البته به جز مرغ شکم پر می توانید از مزه شیشلیک، ماهی سفید، میرزا قاسمی، باقالی خورشت، پلو کباب ترش با مخلفات، پلو کباب و .. در این رستوران لذت ببرید.
نشانی: رشت، سه راه پاستوریزه، ابتدای خیابان فلسطین، خیابان شهید ایزد دوست
رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

رستوران بزرگ گیلانه


رستوران بزرگ گیلانه با تنوع غذایی بالا و فضای لوکس و تمیز خود میزبان خانواده‌ها و دورهمی‌های دوستانه است. در این رستوران به معنای واقعی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا می‌شود! مقداری از منوی این رستوران به شرح زیر است: سینه مرغ، باسترما اردک، کوبیده، جوجه کباب، دیزی سنگی، ماهی سفید، بیف استراگانف، اردک ماهی، باقالی پلو، چلوکباب سلطانی، فسنجان، کباب دوش، باسترما مرغ و... .
نشانی: رشت، گلسار، گلایل، خیابان استاد معین (آلمان)، روبه روی دیوار فرودگاه

رستوران حاج حسین رشت


اگر آشنایی نسبی با غذاهای رشتی داشته باشید از معروف بودن غذای دوش کباب در این شهر خبر دارید. دوش کباب که گوشت نرم گردن گاو است در این رستوران به بهترین روش خود طبخ شده و یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران به شمار می‌رود. منوی این رستوران بیشتر کبابی است و در این لاین کیفیت خوب و مهارت بسیار بالایی را در طعم غذاها تجربه خواهید کرد.
نشانی: رشت، میدان زرجوب، جنب پل آهنی
رستوران های رشت | معرفی ۱۴ رستوران معروف رشت

رستوران شورکولی


شورکولی به معنای ماهی کولی شور است. این رستوران در حدود پنج سال پیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های رشت انتخاب شد و هنوز هم این جایگاه را برای خود حفظ کرده است. اگر خواستید در یک محیط صمیمی و آرام وعده‌تان را میل کنید و از آن لذت ببرید رستوران شورکولی را انتخاب کنید.
نشانی: رشت، بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید

رستوران جهانگیر


رستوران جهانگیر اولین رستوران در تاریخ گیلان بوده که پلوکبابی را به رشت آورده و طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرد. در این رستوران حق انتخاب بالای نداشته و منوی بلند بالایی را در جلوی صورت شما نخواهند گذاشت اما با همان انتخاب‌های کبابی و گوشتی هم می توانید طعم لذیذ غذاها را زیر دندانتان حس کنید. لازم به ذکر است فضای این رستوران برای دورهمی و افراد تعداد بالا جایگاهی متفاوت تعبیه کرده که برای میهمانی و جشن‌های خاص مناسب است.
نشانی: رشت، میدان زرجوب
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است