search
menu

سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

[ پنهان کردن ]
موج های آبی مشهد را می‌شناسید؟
بخش های مختلف سرزمین موج های آبی
سرسره های موجهای آبی مشهد
استخرهای سرزمین موجهای آبی
رودخانه در سرزمین موجهای آبی
سونا و جکوزی موج های آبی مشهد
رستوران و کافی شاپ مجموعه موج های آبی مشهد
قوانین و مقررات سرزمین موج های آبی
ساعات کاری سرزمین موج های آبی مشهد
قیمت بلیط موج های آبی مشهد
راه های دسترسی و آدرس سرزمین موج های آبی مشهد
بهترین زمان برای بازدید از سرزمین موجهای آبی
کلام آخر
سؤالات متداول
فرقی نمی‌کند چه فصلی از سال باشد یا در کدام نقطه از ایران باشید، آب‌تنی برای اغلب افراد همیشه یک تفریح پرطرف‌دار محسوب می‌شود؛ حالا اگر علاوه بر شنا کردن فرصتی برای تفریحات هیجان‌انگیز آبی دیگری هم فراهم باشد، قطعاً تجربه جذاب‌تری خواهد شد! پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد تجربه‌ای بی‌نظیر را به ساکنان و مسافران این شهر هدیه می‌دهد.
در سال‌های اخیر با احداث پارک‌های آبی در کشور امکان تجربه‌ی آب‌تنی همراه با بازی و هیجان فراهم شده است. با سفر به مشهد، می‌توانید به سراغ یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های سرپوشیده آبی کشور، یعنی سرزمین موج های آبی بروید. در این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر با این مجموعه آبی آشنا کنیم؛ پس ما با همراه باشید تا ببینیم در موج های آبی مشهد چه خبر است؟
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

موج های آبی مشهد را می‌شناسید؟


حتماً نام موج های آبی را در تلویزیون و رادیو زیاد شنیده‌اید. این پارک آبی در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و موجی نو در تفریحات شهر مشهد ایجاد کرد؛ به‌این‌ترتیب اولین و بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده ایران در شهرک غرب مشهد به وجود آمد و با تبلیغات گسترده خیلی زود تبدیل به یکی از معروف‌ترین مراکز تفریحی مشهد شد و مورد استقبال ساکنان و گردشگران این شهر قرار گرفت. در سال‌های اخیر پارک‌های آبی دیگری هم در مشهد افتتاح شده‌اند؛ اما هیچ‌کدام به محبوبیت سرزمین موج های آبی نرسیده‌اند. معروفیت پارک موج های آبی مشهد از این شهر فراتر رفت و به گوش ساکنان دیگر شهرها هم رسید؛ شما هم می‌توانید برای تجربه‌ی یک روز فراموش‌نشدنی در این پارک آبی، با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به این شهر سفر کنید.
یکی از ویژگی‌های مثبت موج‌های آبی این است که در منطقه‌ای خارج از شلوغی و ترافیک قرار گرفته است. قاسم‌آباد یا شهرک غرب مشهد در غربی‌ترین نقطه این شهر قرار دارد و معمولاً رفت‌وآمد به آن با ماشین یا اتوبوس به‌راحتی انجام می‌گیرد.
در این مقاله به معرفی امکانات سرزمین موج های آبی مشهد می‌پردازیم تا دلایل محبوبیت آن را کشف کنیم؛ همراه ما باشید!
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

بخش های مختلف سرزمین موج های آبی


سرزمین موج‌های آبی یکی از مجهزترین پارک های آبی مشهد است؛ وقتی پا به این پارک می‌گذارید، آن‌قدر تفریحات متنوع پیش چشمتان قرار خواهد گرفت که حتی شاید وقت نکنید از همه آن‌ها استفاده کنید. یک ویژگی مثبت در استفاده از موج های آبی مشهد این است که نیازی ندارید تا شنا بلد باشید. برای استفاده از وسایل تفریحی امکانات و ایمنی لازم برای همه افراد فراهم است تا حتی اگر شنا هم بلد نیستند بتوانند از این تفریحات نهایت لذت را ببرند.
در یک نگاه کلی بخش های مختلف سرزمین موج های آبی مشهد شامل این موارد می‌شود:
• چاله فضایی
• سرسره آهسته
• سوپر لوپ
• جت موج
• تورنادو
• سرسره توییستر
• تاپسی‌توروی
• رودخانه آرام و خروشان
• سونا و جکوزی
• ماساژ و حمام ترکی
• رستوران و کافی شاپ
• سقوط آزاد
• سرسره کبری
• سرسره بومرنگ
• فروشگاه ورزشی
این مجموعه مساحتی معادل ۲۳ هزار مترمربع دارد و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی کشور است. تمام اعضا یک خانواده در هر سن و شرایطی که باشند می‌توانند از این مجموعه بازدید کنند؛ چرا که در موجهای آبی مشهد محیطی برای کودکان هم در نظر گرفته شده است تا بتوانند در کنار والدین خود سرگرم باشند. افرادی که سنین بالاتری دارند هم می‌توانند با شنا کردن در استخر، تیوب سواری در رودخانه و یا ماساژ و حمام ترکی از موج های آبی مشهد لذت ببرند. در ضمن فضای مخصوص بانوان و آقایان مجزا هستند تا تمام افراد در تمام روزها و ساعات هفته بتوانند از سرزمین موج های آبی بازدید کنند.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

سرسره های موجهای آبی مشهد


هیچ‌چیز سرگرم‌کننده‌تر از گذراندن وقت در آب نیست و بهترین راه برای صدچندان کردن لذت این تفریح، وجود سرسره آبی است! یکی از برترین مزایای سرسره آبی این است که برای افراد در هر سنی مناسب است. فرقی نمی‌کند ۱۸ساله باشید یا ۴۰ساله، سرسره‌های آبی بهترین راه برای داشتن آخر هفته تابستانی مفرح هستند. البته دقت داشته باشید که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بهتر است از تفریحات هیجانی سرزمین موجهای آبی پرهیز کنند.
سرسره‌های سرزمین موجهای آبی در چند سطح طبقه‌بندی می‌شوند تا هم نوجوان‌ها و هم افراد مسن بتوانند هیجانی متفاوت را تجربه کنند. هر سرسره طراحی منحصربه‌فردی دارد و شکل و ویژگی‌های آن‌ها با هم متفاوت است تا تجربیات متنوعی را برایتان فراهم کند.
موجهای آبی مشهد گزینه‌های بی‌پایانی برای لذت بردن از سرسره سواری دارد. بسته به اینکه در چه شرایط جسمانی هستید یا بسته به سطح آدرنالینی که می‌خواهید تجربه کنید، چندین مسیر برای کشف جاذبه های آبی این پارک وجود دارد.

سرسره بومرنگ



اگر همراه دوستان یا خانواده به موجهای آبی رفته‌اید می‌توانید از تفریحات دونفره آن، نظیر سرسره بومرنگ استفاده کنید. شما و همراهتان روی یک تیوپ دو نفره سوار خواهید شد و مسیر ۱۱۰ متری و هیجان‌انگیز را با یکدیگر طی خواهید کرد.

سرسره کبری



این سرسره که در قسمت بانوان قرار دارد یکی از جدیدترین بخش‌های سرزمین موج های آبی مشهد است. این سرسره نیز دارای یک تیوپ دو نفره است و با شیب تندی شروع می‌شود که تزریق‌کننده هیجان بالایی خواهد بود.

سرسره تویستر



با سوار شدن در این سرسره قرار است در ۱۵ الی ۲۰ ثانیه پیج‌های ۳۶۰ درجه زیادی را پشت‌سرهم طی کنید. این سرسره محبوب با سرعت بالایی بارها شما را در چرخشی ۳۶۰ درجه گرفتار می‌کند تا هیجانی متفاوت را تجربه کنید.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

سرسره آهسته



برای کسانی که هیجان بالا را دوست ندارند و درعین‌حال می‌خواهند از سرسره های موجهای آبی استفاده کنند، سرسره آهسته می‌تواند یک تفریح استاندارد و خوب باشد. این سرسره باتوجه‌به شیب کمتری که دارد هیجان کمتری وارد می‌کند اما همچنان جذابیت یک تفریح آبی را دارد.

سوپرلوپ



سرسره سوپرلوپ هم دارای پیچ‌وخم‌های جذابی است و شما را در چند ثانیه از یک مسیر ۱۲۰ متری عبور می‌دهد که می‌تواند تجربه خاصی از هیجان را منتقل کند.

سرسره جت موج



با انتخاب سرسره جت موج، سوار بر یک تیوب، مسیر را مانند یک جت، سریع و تند طی خواهید کرد. این مسیر ۳۰۰ متر طول و ۱۴ متر ارتفاع دارد.

سرسره تورنادو



مزیت برجسته و منحصربه‌فرد سرسره تورنادو این است که امکان یک تفریح گروهی ۴ نفره را به شما می‌دهد. شما می‌توانید همراه با سه نفر از دوستان یا اعضای خانواده خود سوار بر تیوب شوید و ۱۳۰ متر مسیر هیجان‌انگیز را در کنار هم طی کنید.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

چاله فضایی



چاله فضایی یکی از وسایل بازی قدیمی در موجهای آبی مشهد است. با انتخاب چاله فضایی قرار است چند بار دور خودتان بچرخید و معلوم نیست چه زمانی به داخل تونل نهایی پرتاب خواهید شد. ویژگی غیرمنتظره بودن این چاله باعث محبوبیت دوچندان آن شده است.

سقوط آزاد



یکی از وسایلی که با ورود به سرزمین موج های آبی مشهد سروصدای زیادی داشت، سقوط آزاد بود. با وارد شدن به یک محفظه بسته یک‌نفره قرار است ترسی را تجربه کنید که در وسایل دیگر پیدا نخواهید کرد. البته در نظر داشته باشید که این وسیله بسیار ایمن است و مانند باقی تفریحات موجهای آبی، طبق استانداردهای اروپایی ساخته شده است؛ بنابراین هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

تاپسی‌توروی



شکل ظاهری و ویژگی‌های تاپسی‌توروی باعث شده که به یکی از وسایل دوست‌داشتنی سرزمین موج های آبی مشهد تبدیل شود. تاپسی توروی شبیه یک قیف است که شما را به درون خود می‌کشد و در انتهای یک مسیر ۱۱ متری شما را درون استخر رها می‌کند.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

استخرهای سرزمین موجهای آبی


شناکردن یکی از راه‌‌های فوق‌العاده برای به حرکت درآمدن کل بدن و بهبود سیستم قلبی عروقی است. یک ساعت شنا کردن می‌تواند به‌اندازه دویدن طولانی‌مدت از شما کالری بسوزاند؛ بنابراین استخرهای موج های آبی مشهد با امکان شنا کردن، این فرصت را به شما می‌دهد تا به‌راحتی ورزشی توأم با لذت را تجربه کنید.

استخر موج



استخر موج در بین تمامی استخرهای تعبیه‌شده در موج های آبی مشهد نمایی متفاوت دارد. معماری این استخر به شکلی است برایتان یک ساحل واقعی را تداعی می‌کند. یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌هایی که به واقعی شدن این فضا کمک می‌کند وجود دستگاه‌های موج ساز است که موج های مصنوعی را در این استخر ایجاد می‌کنند.


استخر کودک



استخر کودک یکی از فضاهایی است که در بخش کودکان برای بچه‌ها ایجاد شده است و یک فضای ایمن را برای آن‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند آب‌بازی کنند.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

رودخانه در سرزمین موجهای آبی


سرزمین موجهای آبی مشهد به‌اندازه‌ای بزرگ است که فضای زیادی را برای تفریح و آرامش همه افراد فراهم کند. کسانی که فقط می‌خواهند استراحت کنند می‌توانند از رودخانه سرزمین موج های آبی استفاده کنند. رودخانه در سرزمین موج های آبی طوری طراحی شده است که در طول یک مسیر ۲۲۰ متری شما را از رودخانه‌ای آرام رد می‌کند که البته در مسیر خروش‌های آن را هم خواهید دید تا مسیر برایتان کسل‌کننده نباشد.

سونا و جکوزی موج های آبی مشهد


در سرزمین موج های آبی مشهد سونای بخار، ۳ سونای خشک، یک جکوزی و یک حوضچه آب سرد وجود دارد تا هواداران سونا و جکوزی هم بتوانند در بالاترین حد تنوع به علاقه خود بپردازند. البته قانونی که درباره استفاده از سونا وجود دارد هم حائز اهمیت است، طبق قانون این مجموعه، افراد زیر ۱۵ سال حق استفاده از سونا را ندارند.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

رستوران و کافی شاپ مجموعه موج های آبی مشهد


شنا کردن، استفاده از سونا و جکوزی و اصولاً فعالیت‌های سنگین آبی باعث می‌شود احساس گرسنگی یا تشنگی کنید. باتوجه‌به این که بردن هرگونه تنقلات به داخل موج های آبی ممنوع است شما به رستوران و کافی شاپ نیاز پیدا خواهید کرد. در سرزمین موج های آبی این امکان فراهم شده تا هر زمان که نیاز پیدا کردید با استفاده از اعتبار کارتی که از مجموعه گرفته‌اید، برای خود غذا و نوشیدنی بگیرید. در منوی موجود در کافی‌شاپ و رستوران مجموعه آقایان و بانوان می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای فست‌فودی را پیدا کنید.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

قوانین و مقررات سرزمین موج های آبی


سرزمین موج های آبی مشهد هم مانند هر مجموعه دیگری دارای قوانین و مقررات خاصی است که رعایت کردن آن‌ها الزامی است؛ از جمله:
• اشیای قیمتی مانند گوشی، دوربین، کیف پول، جواهرات و... باید به بخش امانات موج های آبی تحویل داده شود.
• شما نمی‌توانید همراه خود هیچ‌گونه تنقلاتی به داخل ببرید.
• تصویربرداری و ضبط فیلم با هر وسیله‌ای در موج های آبی ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
• کلاه شنا برای همه خانم‌ها و آقایانی که موی بلند دارند الزامی است.
• نباید همراه خود جواهرات ارزشمند داشته باشید.
• استفاده از بخش‌هایی مانند سونا تنها برای افراد بالای 15 سال قانونی است.
• افراد دارای سابقه بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های قلبی پذیرش نخواهند شد.
• برای رعایت بهداشت، افرادی که به بیماری‌های واگیردار، عفونت، زخم، جوش و التهابات چشمی مبتلا هستند پذیرش نمی‌شوند.
• استفاده از وسایل آرایشی مانند کرم‌پودر برای افراد ممنوع است.
• می‌توانید کودک زیر یک سال خود را به بخش مهدکودک پارک بسپارید.
• نمی‌توانید از اتوی مو و سشوار در داخل پارک و رختکن استفاده کنید.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

ساعات کاری سرزمین موج های آبی مشهد


هیچ‌چیز مانند گذراندن چند ساعت در یک پارک آبی در روزهای گرم تابستان جذاب نیست. هنگام شناور شدن در رودخانه‌ای مواج یا هیجان ناشی از سوار شدن بر سرسره‌های آبی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به‌راحتی می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در یک پارک آبی داشته باشند.
این تجربه زمانی بهتر می‌شود که مهمانان پارک آبی بتوانند هم‌زمان و در یک مکان از آن استفاده کنند؛ خوشبختانه در سرزمین موج های آبی مشهد امکانی فراهم شده است تا آقایان و خانم‌ها بتوانند در یک‌زمان در دو سالن مجزا و متفاوت در سرزمین موج های آبی حضور داشته باشند.

سانس بانوان موج های آبی



خانم‌ها می‌توانند با حضور در خیابان اندیشه ۸۱ در بزرگراه امام علی مشهد از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به تفریح در سرزمین موجهای آبی مشهد بپردازند.

سانس آقایان موج های آبی



آقایان با رفتن به بزرگراه امام علی، خیابان اندیشه ۷۹ واقع در محله قاسم‌آباد مشهد می‌توانند به مدت ۱۲ ساعت از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب در این پارک آبی حضور داشته باشند.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

قیمت بلیط موج های آبی مشهد


طبق اطلاعات ارائه شده در سایت سرزمین موجهای آبی، قیمت بلیط موج های آبی مشهد در حال حاضر (تابستان ۱۴۰۳) برای روزهای شنبه تا سه‌شنبه ۳۰۰ هزار تومان و برای روزهای آخر هفته یعنی از چهارشنبه تا جمعه ۳۵۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد است.
برای خرید بلیط موج های آبی مشهد می‌توانید مستقیماً به سایت این مجموعه رجوع کنید یا با شماره‌تلفن این پارک آبی تماس بگیرید. اگر مسافر شهر مشهد هستید و قصد دارید از این مجموعه بازدید کنید بهتر است قبل از برنامه‌ریزی سفر و خرید بلیط قطار تهران مشهد، با این مجموعه تماس بگیرید و بلیط موج های آبی مشهد را رزرو کنید.
تلفن: ۳۶۰۰۸-۰۵۱
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

راه های دسترسی و آدرس سرزمین موج های آبی مشهد


آدرس دقیق سرزمین موج‌های آبی مشهد: قاسم‌‎آباد، بلوار اندیشه، خیابان اندیشه ۷۹ (آقایان) و خیابان اندیشه ۸۱ (بانوان).
برای رفتن به سرزمین موجهای آبی راه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم:
• متأسفانه هنوز خطوط متروی مشهد به منطقه قاسم‌آباد نرسیده‌اند؛ بنابراین اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به سرزمین موجهای آبی بروید باید از اتوبوس‌های شهری استفاده کنید‌. خط ۸۳۱، خط ۲۰، خط ۳۱ و خط ۱۷ دقیقاً در کنار موجهای آبی مشهد ایستگاه دارند.
• اگر خواستید با ماشین شخصی به موج های آبی بروید، می‌توانید از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود را به بلوار اندیشه برسانید و پس از حدود ۵ دقیقه رانندگی به اندیشه ۷۹ و ۸۱ خواهید رسید. این مجموعه آبی دارای پارکینگ اختصاصی است؛ بنابراین برای پارک اتومبیل شخصی خود نگران نباشید.
• باتوجه‌به این که تاکسی‌های اینترنتی در مشهد سرویس ارائه می‌دهند، در هر نقطه‌ای از شهر که باشید می‌توانید با تاکسی اینترنتی یا تاکسی‌سرویس خودتان را به سرزمین موج های آبی برسانید.
سرزمین موج های آبی مشهد؛ قیمت بلیط و آدرس موجهای آبی

بهترین زمان برای بازدید از سرزمین موجهای آبی


قابل حدس است که گرمای فصل تابستان و بهار و البته تعطیلی‌هایی که در این دو فصل وجود دارد باعث شود افراد بیشتری متمایل باشند که سری به موج های آبی بزنند و با شنا کردن و فعالیت‌های آبی چند ساعتی از گرمای هوا فاصله بگیرند؛ بنابراین اگر در این زمان‌ها به پارک آبی مشهد بروید با شلوغی پارکینگ و صف‌های طولانی تفریحات مواجه خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌قصد تفریح و هیجان به مشهد سفر کرده‌اید، سری هم به هلیوم پارک مشهد بزنید.
باتوجه‌به این که فضای سرزمین موجهای آبی کاملاً سرپوشیده است پیشنهاد می‌کنیم در اوایل پاییز که هوا هنوز خیلی سرد نشده سری به آن بزنید تا هم از شلوغی‌ها در امان باشید و هم بتوانید به‌راحتی و بدون دغدغه تفریح کنید. با رعایت برخی اصول پیشگیری، مانند خشک‌کردن موها و بدن، سرزمین موج های آبی حتی در فصل زمستان نیز مقصد مناسبی است.


کلام آخر


نوشتن لیستی از تفریحات جذاب و خاطره‌انگیز در سفر به مشهد کار سختی نیست؛ بااین‌حال نام سرزمین موج های آبی بین لیست تفریحات هیجان انگیز مشهد می‌درخشد. این پارک آبی بزرگ و مجهز برای خانم‌ها، آقایان و کودکان به‌صورت هم‌زمان قابل استفاده است تا در یک سفر تفریحی یا در یک آخر هفته خانوادگی، همه اعضای خانواده بتوانند تجربه یک تفریح ایمن، سالم و لذت‌بخش را برای خود ثبت کنند.

سؤالات متداول



نحوه تهیه بلیت سرزمین موج های آبی به چه صورت است؟



شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سرزمین موج های آبی مشهد اقدام به خرید بلیط سرزمین موج های آبی به‌صورت اینترنتی و تخفیف‌دار کنید.

آیا امکان استفاده بانوان از سرزمین موج های آبی مشهد فراهم است؟



بله، بانوان هم می‌توانند از این پارک سرپوشیده آبی استفاده کنند. در واقع موج های آبی مشهد دارای دو سالن مجزا برای خانم‌ها و آقایان است تا همه‌ی افراد بتوانند به‌صورت هم‌زمان به این پارک بروند.

ساعت کاری مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد به چه شکل است؟



شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به سرزمین موج‌ های آبی مشهد بروید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است