search
menu

شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

[ پنهان کردن ]
معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد
موج سواری در سرزمین موج های آبی
موج هایی جوشان در سرزمین موج های خروشان مشهد
آفتاب گرفتن در پارک ساحلی آفتاب
تجربه هیجان در پارک آبی ایرانیان
یک روز هیجان انگیز در شهربازی پارک ملت
هیجانی از نوع علم در پارک پروفسور بازیما
شادترین تجربه در شهربازی هپی لند
ترامپولین‌های غول‌آسا در هلیوم پارک مشهد
عجیب ترین تفریحات در سرزمین عجایب الماس شرق
تفریحی خلاقانه در کلوپ پاندا
بازی در بزرگترین شهربازی سرپوشیده؛ سرزمین بازی ها

معرفی شهربازی ها و پارک های آبی مشهد


مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که در کنار فراهم کردن محیطی معنوی، تفریحات هیجان انگیزی را هم در دل خود جای داده است. این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری گوناگون و سرگرم‌کننده، هم محبوب بزرگسالان است و هم کودکان.
اگر با خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر آماده شده‌اید، فراموش نکنید در کنار زیارت بقعه متبرک امام رضا (ع)، سری به شهربازی ها و پارک های آبی منحصر‌به‌فرد مشهد هم بزنید تا زمانی را به فراغت و هیجان و لذت بگذرانید.
اگر به فکر یک سفر زیارتی سیاحتی هستید در این بخش همراه ما باشید تا بهترین و متمایزترین پارک های آبی و شهربازی های مشهد را در کنار هم بشناسیم. خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده کنید!
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

موج سواری در سرزمین موج های آبی


احتمالا شما هم نام سرزمین موج های آبی را به عنوان اولین پارک آبی ایران زیاد شنیده باشید. پس در سفر به مشهد، این پارک آبی فوق العاده را از دست ندهید. جالب است بدانید این پارک حتی در لیست بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه هم قرار دارد و با زیربنای ۲۳ هزار متر مربعی خود در سال ۱۳۸۶ بهره برداری شده است. البته سرزمین موج های آبی در طول این یک دهه، تغییرات بسیاری داشته و فاز دوم آن نیز در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است.
با تاسیس فاز دوم این پارک، مشکل خانواده ها برای تفریح همزمان هم برطرف شد. فاز اول پارک مخصوص آقایان و فاز دوم برای بانوان در نظر گرفته شده است تا خانواده ها مجبور نباشند برای تفریح در این مجموعه دو روز را اختصاص دهند.
در این پارک هر تفریح آبی که تصور کنید، تجربه خواهید کرد. از سرسره های سرعتی با طول ۵۰ تا ۱۱۰ متر گرفته تا سرسره های هیجان انگیز سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متر! سرسره سوپر لوپ، تورنادو، پیچشی، تاپسی، تویستر و انواع چاله فضایی و استخرهای مختلف نیز در این پارک آبی تعبیه شده اند.
در ضمن با خرید بلیط سرزمین موج های آبی علاوه بر تفریحات آبی تکرار نشدنی، به انواع رستوران ها، کافی شاپ ها و سینما ۵ بعدی هم دسترسی خواهید داشت تا یک روز به یاد ماندنی از سفر به مشهد در ذهن شما به خاطر بماند.
این مجموعه بزرگ همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ تفریحات هیجان انگیز خود را در اختیار گردشگران قرار می دهد. برای خرید بلیط این پارک می توانید به شکل حضوری مراجعه کرده یا از طریق سایت سرزمین موج های آبی از تخفیف های آنها باخبر شده و بلیط تهیه کنید.
نشانی: بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۱ سرزمین موج های آبی
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد


موج هایی جوشان در سرزمین موج های خروشان مشهد


بیشتر مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما قصد سفر به مشهد و گذراندن چند روز فوق العاده را دارند، سری به شاندیز هم می زنند. سرزین موج های خروشان مشهد یکی از تفریحات فراموش نشدنی شما در بازدید از منطقه گردشگری شاندیز خواهد بود.
موج های خروشان با داشتن مساحتی بزرگ، امکان پذیرش همزمان آقایان و بانوان را در دو محیط مجزا دارد. این پارک آبی که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد را می توان یکی از بزرگ ترین پارک های آبی جهان دانست که در آن نوآوری های متفاوتی به چشم می خورد.
برای اولین بار در این پارک آبی، زیپ لاین برای علاقمندان به آدرنالین بالا تعبیه شده است! پینت بال لیزری و فیش اسپا هم از دیگر تفریحات منحصر به فرد این پارک آبی محسوب می شود که آن را از دیگر پارک ها متمایز می کند.
اگر برای تفریحات آبی به سراغ سرزمین موج های خروشان رفته اید، نگران هیچ چیز نباشید! این مجموعه فوق العاده ۶۳ سرسره هیجان انگیز و مدرن را در خود دارد که خاطره ای فراموش نشدنی برای شما می سازد.
این پارک از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب امکانات خود را در اختیار شما قرار می دهد و دسترسی به آن از طریق مترو هم امکان پذیر است. برای خرید بلیط می توانید به سایت مجموعه موج های خروشان مشهد مراجعه کنید تا از تخفیف های فصلی آنها جا نمانید!
در ضمن این مجموعه بزرگ به تازگی از سینما ماشین خود نیز بهره برداری کرده که بزرگ ترین و مجهزترین سینما ماشین ایران محسوب می شود. امکان قرار گرفتن ۵۰۰ اتومبیل در برابر یک پرده عظیم سینمایی در محل پارکینگ این مجموعه برای تجربه ای جدید از تماشای فیلم وجود دارد که بهتر است آن را از دست ندهید.
نشانی: کیلومتر دوم جاده شاندیز، سرزمین موج های خروشان
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

آفتاب گرفتن در پارک ساحلی آفتاب


بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان را در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق می توانید پیدا کنید. این پارک آبی با داشتن زیربنای ۱۵ هزار متر مربعی در ۷ طبقه ساخته شده است تا تفریحات متنوع و هیجان انگیزی را برای گردشگران فراهم کند.
همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، حمام آفتاب یکی از امکانات ویژه ای است که در بام آن برای بانوان تعبیه شده است. ویژگی منحصر به فرد دیگر این مجموعه، استخر نمک دریایی اسپوتا است که خواص درمانی فوق العاده ای دارد.
این پارک آبی به انواع سرسره های سرعتی، چاله فضایی، سقوط آزاد، سرسره های پیچشی و استخرهای مختلفی برای کودکان و بزرگسالان مجهز است تا از یک تفریح فوق العاده، چیزی برای شما کم نگذارد!
مجموعه ساحلی آفتاب که در سال ۱۳۹۰ بهره برداری شده، علاوه بر تفریحات آبی هیجان انگیز، انواع امکانات درمانی نظیر ماساژ، آروماتراپی، سالن های یوگا و بدن سازی، سونای ماسه را هم در اختیار شما قرار می دهد.
البته باید در نظر داشته باشید که امکانات تفریحی بخش بانوان این مجموعه به ۲ طبقه محدود می شود و نسبت به تفریحات بخش آقایان کمتر است. با این حال انواع استخر، سونا و سرسره در کنار اتاق نگهداری و بازی کودک، می تواند این مجموعه را متمایز کند.
این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب پذیرای گردشگران مختلف بوده و با داشتن انواع رستوران و کافی شاپ، می تواند یک روز خاطره انگیز را در ذهن شما به جای بگذارد. امکان دسترسی به آن از طریق مترو نیز فراهم است. ایستگاه سه راه خیام نزدیک ترین مقصد به این پارک آبی بوده که وسایل حمل و نقل عمومی شما را به آنجا می برد.
نشانی: انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق، پارک ساحلی آفتاب
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

تجربه هیجان در پارک آبی ایرانیان


مجموعه بزرگ پارک آبی ایرانیان را می توان استاندارترین پارک آبی مشهد دانست؛ چرا که طرح و مشاوره ساخت آن توسط یک شرکت کانادایی به انجام رسیده و از استانداردهای بین المللی تبعیت می کند.
بیشتر افراد این پارک آبی هیجان انگیز را با داشتن امکان موج سواری با تخته روی موج های خروشان آن می شناسند. این پارک آبی که به اندازه ۱۴ زمین فوتبال مساحت دارد، یک استخر موج فوق العاده را در اختیارتان قرار می دهد تا تجربه ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد داشته باشید.
البته در این مجموعه انواع سرسره های سرعتی، پیچشی، سقوط آزاد، موجی، رنگین کمانی و تنوعی فوق العاده از تفریحات آبی دیگر را نیز تجربه خواهید کرد. سونای خشک و بخار، سالن بدن سازی، سینما ۵ بعدی و داشتن پارکینگ رایگان هم از دیگر مزیت های تفریح در مجموعه بزرگ پارک آبی ایرانیان محسوب می شود.
این مجموعه دو سالن مجزا برای تفریحات آبی آقایان و بانوان تهیه کرده است. البته امکان استفاده از پارک در روزهای فرد برای آقایان و در روزهای زوج برای بانوان فراهم است. همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می توانید به این پارک آبی مراجعه کرده و یک روز فوق العاده را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید.
خبر خوب دیگر اینکه امکان دسترسی به پارک آبی ایرانیان از طریق مترو و وسایل حمل و نقل عمومی هم فراهم است. به ایستگاه ملت بروید و با رسیدن به بلوار امامت از طریق تاکسی یا اتوبوس به سمت این مجموعه حرکت کنید.
نشانی: بلوار حجاب، نبش خیابان حجاب ۸ پارک آبی ایرانیان
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

یک روز هیجان انگیز در شهربازی پارک ملت


نمی شود از مشهد حرف زد، اما نامی از اولین شهربازی این شهر، یعنی پارک ملت به میان نیاورد. این شهربازی از بزرگ ترین و مجهزترین شهربازی های کشور محسوب می شود که بزرگ ترین چرخ و فلک در خاورمیانه را هم در دل خود جای داده است.
تاسیس این شهربازی بزرگ به سال ۱۳۵۱ باز می گردد و از آن زمان تا کنون پارک ملت مشهد از محبوب ترین و مجهزترین پارک های بازی ایران بوده است.
تنوعی از بازی های هیجان انگیز مناسب کودکان و بزرگسالان می تواند این مجموعه را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در مشهد تبدیل کند. یک روز فوق العاده و هیجان انگیز را در این شهربازی با داشتن ترن هوایی، کشتی دوبل، گردباد، اسکای فلایینگ و هزاران بازی جذاب دیگر تجربه خواهید کرد.
از طرف دیگر برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی در این شهربازی، مسیر پیچیده ای هم پیش رو نخواهید داشت. دسترسی به پارک ملت مشهد از مسیرهای مختلف بسیار آسان بوده و می توانید از حدود ساعت ۱۵ تا ۲۳ شب، انواع تفریحات هیجان انگیز را در این پارک بزرگ تجربه کنید.
نشانی: بلوار امامت، روبروی امامت ۸، شهربازی پارک ملت مشهد

هیجانی از نوع علم در پارک پروفسور بازیما


پروفسور بازیما نام یکی از پارک های تفریحی موضوعی است که آن را اولین پارک موضوعی ایران می دانند که با داشتن مساحت ۲۱۰۰ متر مربعی، عنوان بزرگ ترین پارک علمی ایران را نیز به یدک می کشد.
این پارک که روی موضوع دانش و اطلاعات برای طراحی خود دست گذاشته است، محیطی مفرح چه برای کودکان و چه بزرگسالان محسوب می شود. در این پارک علمی وارد فضایی رویاگونه می شوید و علوم پایه همچون زیست شناسی، نجوم و زمین شناسی را در قالب یک ماجراجویی علمی تجربه می کنید.
پارک پروفسور بازیما تلفیقی از علم و سرگرمی است که می تواند محیطی هیجان انگیز و در عین حال مناسب برای یادگیری را در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار دهد. در این پارک یک شبیه ساز پرواز هم تعبیه شده تا تجربه ای واقعی از حس پرواز را به خاطر بسپارید. همچنین شبیه ساز آسمان نما، اطلاعات جالبی از ستارگان، صور فلکی و سیارات مختلف در اختیارتان قرار می دهد.
بخش دیگری از این پارک به سفری به درون بدن انسان اختصاص دارد تا کودکان با اندام های مختلف و طرز عملکرد آنها آشنا شوند. تمامی بازی های این مجموعه به هدف افزایش خلاقیت و هدایت ذهنی کودکان طراحی و اجرا شده اند. از طرف دیگر از آنجایی که در ایران تعداد پارک های موضوعی محدود است، بازدید از این مجموعه می تواند یک تجربه جدید و منحصر به فرد برای شما و کودکتان باشد.
انواع بازی های جدید و هیجان انگیز پارک پروفسور بازیما در کنار مفاهیم علمی، یک روز به یاد ماندنی و فوق العاده از دنیای علم را برای شما می سازند.
نشانی: مشهد، مجتمع تجاري وصال، طبقه چهارم
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

شادترین تجربه در شهربازی هپی لند


اگر با خرید بلیط قطار کرمانشاه مشهد یا هر مسیر دیگری، به دنبال یک روز شاد و مفرح در فضایی سرپوشیده و نزدیک به حرم مطهر هستید، شهربازی هپی لند بهترین انتخاب شما خواهد بود. این شهربازی که در مجتمع آرمتیاژ قرار گرفته با نام شهربازی آرمیتاژ هم شناخته می شود که در اواخر سال ۱۳۹۲ تاسیس و بهره برداری شد. مجتمع تجاری آرمتیاژ در خیابان طبرسی تنها ۶۰۰ متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و همین موضوع محبوبیت شهربازی هپی لند را بیشتر کرده است.
البته در این مجموعه سرپوشیده بیش از ۵۰ بازی متنوع و هیجان انگیز قرار گرفته که برای کامل کردن سفر زیارتی شما، چیزی کم ندارد. بازی های این مجموعه بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان هستند؛ با این حال بزرگسالان نیز از تفریح در این شهربازی لذت خواهند برد.
انواع فوتبال دستی، بسکتبال برای کودکان و بزرگسالان، بازی های رایانه ای جذاب، سینما ۷ بعدی، ماشین های کوبنده، کشتی های سواری و وسایل بازی دیگر، این شهربازی سرپوشیده را به تفریحی فوق العاده برای شما تبدیل خواهند کرد.
مجموعه شهربازی هپی لند در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ الی ۲۳ تفریح و هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دسترسی ساده و نزدیکی به حرم مطهر در کنار یک مجموعه بزرگ تجاری، از دیگر مزیت هایی است که با رفتن به این شهربازی تجربه می کنید.
نشانی: بلوار طبرسی، بین طبرسی ۲۷ و ۲۹، مجتمع تجاری و تفریحی آرمیتاژ، طبقه ۳
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

ترامپولین‌های غول‌آسا در هلیوم پارک مشهد


اولین پارک ترامپولین ایران، هلیوم پارک مشهد است که در آن می‌توانید پرش‌های جانانه‌ای را تجربه کنید. این مجموعه بزرگ دوطبقه شامل ترامپولین‌های مختلف کوچک و بزرگ برای سنین مختلف و انواع بازی‌های تفریحی همچون صخره‌نوردی و فری جامپ است. یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز هلیوم پارک، نینجا کورس نام دارد که باید از موانع بزرگ و کوچکی عبور کنید و در هر مرحله بازی سخت‌تر خواهد شد. علاوه بر این، بازی‌های متفاوتی همچون بیلیارد با پا، بسکتبال ترامپولین، فوتبال حبابی، کیک بال و دوج بال نیز در این مجموعه قرار دارد. مجموعه هلیوم سالن‌های مجزایی برای بانوان و آقایان دارد.

عجیب ترین تفریحات در سرزمین عجایب الماس شرق


شهربازی سرزمین عجایب از دیگر اماکن تفریحی در مشهد است که با داشتن تکنولوژی های جدید و رعایت استانداردهای بین المللی، یکی از محبوب ترین شهربازی های در شهر مشهد محسوب می شود.
وجود تنوعی از بازی های مختلف برای تمامی گروه های سنی از دیگر ویژگی های این شهربازی است که می تواند روزی فوق العاده را برای شما و همراهانتان به ارمغان بیاورد. در این مجموعه بازی های مختلفی نظیر کشتی صبا، ماشین کوبنده، کیدی راید هواپیما و حیوانات، تکان دهنده هواپیما، فوتبال دستی، سینما ۶ بعدی، اتاق گریم و خلاقیت کودک و بسیاری از وسایل بازی دیگری به چشم می خورد که می توانند خاطره ای هیجان انگیز را در ذهن شما به یادگار بگذارند.
از طرف دیگر این شهربازی در یکی از بزرگترین مجتمع های خرید در مشهد، یعنی الماس شرق قرار گرفته که در کنار تفریح می توانید چرخی در این مجموعه بزرگ زده و هر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.
قرار گرفتن این شهربازی در منطقه ای تفریحی تجاری، دسترسی شما را به امکان تفریحی دیگری همچون پارک آبی ساحلی آفتاب، پارک پروفسور بازیما و شهربازی الماس نور ساده تر خواهد کرد. پس یک روز هیجان انگیز در انتظار شماست!
نشانی: انتهای بلوار خیام شمالی، میدان سپاد، بلوار بهارستان، طبقه فوقانی مجتمع تجاری الماس شرق
شهربازی ها و پارک های آبی مشهد

تفریحی خلاقانه در کلوپ پاندا


شهربازی پاندا مشهد، نام یکی از مجموعه های تفریجی مناسب کودکان زیر ۱۲ سال است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این شهربازی که نزدیک به ۱۰۰۰ متر مربع مساحت دارد، یک محیط فوق العاده در زمینه هدایت ذهنی و خلاقیت کودکان است. بخش های مختلف کلوپ پاندا، تجربه های جدید و سرگرم کننده ای را در اختیار کودکان قرار می دهد که شاید تا پیش از آن تجربه نکرده باشند.
بخش هایی همچون آشپزی، شن بازی، لگو، نقاشی، خانه بازی و بسیاری از بازی های دیگر مثل سنگ نوردی، تیر اندازی، قایق سواری، اتومیبل رانی و بازی های خلاقانه دیگری برای کودکان در این مجموعه طراحی شده است. این کلوپ همچنین محیطی برای بازی های فکری و حتی کتابخوانی دارد که می تواند قوه تخیل و خلاقیت کودکان را پرورش دهد.
البته پدرها و مادرها هم می توانند در کنار فرزند خود به ماجراجویی های کودکانه در کلوپ پاندا بپردازند و از امکاناتی همچون کافی شاپ مجموعه استفاده کنند.
بازی های متفاوت و خلاقانه این کلوپ بازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ در اختیار گردشگران قرار دارد. همچنین وجود پارکینگ اختصاصی مجموعه، نگرانی شما را بابت جای پارک برطرف می کند.
نشانی: بلوار وکیل آباد، بلوار شهید صیاد شیرازی، نبش صیاد شیرازی هجدهم

بازی در بزرگترین شهربازی سرپوشیده؛ سرزمین بازی ها


اگر بلیط هواپیما مشهد را تهیه کرده اید و برای یک سفر به یاد ماندنی تدارک دیده اید، نباید تفریح در مجموعه سرپوشیده سرزمین بازی ها را در کنار بازدید از جاهای دیدنی مشهد فراموش کنید.
بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده ایران با مساحت ۲ هکتاری در پایانه مسافربری مشهد قرار گرفته که برخی آن را با نام های شهربازی ترمینال، شهربازی سمگا و شهربازی ایستاپ هم می شناسند.
این مجموعه بزرگ برای تفریح تمام گروه های سنی، بازی های هیجان انگیزی را در خود دارد. از میزهای بزرگ بیلیارد گرفته تا اتاق فرار، سینما ۶ بعدی، باشگاه پینت بال، کارتینگ، فوتبال دستی، بازی های کامپیوتری و انواع تونل های وحشت برای بزرگسالان و کودکان.
این شهربازی که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده، مجموعه ای از جدیدترین بازی ها را در دل خود جای داده که قطعا تجربه چند بازی در آن برای شما کاملا جدید خواهد بود. علاوه بر این امکانات رفاهی دیگری همچون رستوران نیز در این مجموعه به چشم می خورد تا یک روز تمام و کمال را در بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده ایران تجربه کنید.
برای ورود به این مجموعه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ و در روزهای تعطیل و جمعه ها از ۱۱ تا ۲۳ شب فرصت دارید. پس این تجربه جدید را از دست ندهید!
نشانی: انتهای خیابان امام رضا، هسته مرکزی پایانه مسافربری، طبقه منفی یک
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است