search
menu

مرکز خرید پردیس کیش

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید پردیس کیش
مرکز خرید پردیس ۱
مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس کیش


مرکز خرید پردیس یکی از مراکز خرید قدیمی جزیره کیش است که با تنوع زیاد مغازه‌ها، رستوران و کافی شاپ‌ها نیاز همه اعضای خانواده را مرتفع می‌کند. این مرکز خرید بزرگ دارای دوفاز است که در زیر هر کدام را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

مرکز خرید پردیس ۱


مرکز خرید پردیس کیش
که در سال ۱۳۷۱ درهای خود را به روی مردم گشود یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش به شمار می‌آید. ساختمان این مرکزخرید ۲ طبقه است و دارای ۴۰۰ واحد تجاری می‌باشد که هرآنچه مد نظر دارید را می‌توانید در این مرکز خرید بیابید. اگر بعد از خرید نیاز به استراحت و تجدید نیرو داشتید می‌توانید به کافی شاو و رستوران این مرکز خرید بروید. همچنین خدمات دیگری چون بانک و دفتر خدمات هواپیمایی برای رفاه بیشتر خریداران فراهم شده است. مرکز خرید پردیس ۱ از بین خریداران این مرکز خرید همه روزه ساعت ۱۰ شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد برگذار می‌کند و به برندگان جوایز نفیسی ارائه می‌کند.
برای اقامت در نزدیکی این مرکز خرید می‌توانید در هتل‌های شایگان، هتل ستاره، هتل گاردنیا و هتل ریان قائم اقامت داشته باشید.
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک مرکز خرید پردیس ۱: مرکز خرید پردیس۲، مرکز خرید سارینا۱، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پردیس ۲


یک بنای چهار طبقه لوکس با یک معماری فوق العاده است که ۷ سال بعد از پردیس ۱ احداث شد. بعد از ورود به این مرکز خرید نخل‌های بلند توجه شما رابه خود جلب می‌کند که فضای زیبایی در تمام مرکز خرید ایجاد کرده است. برای رفاه بیشتر خریداران و انتقال کالاهای تجاری، در بازار پردیس ۸ دستگاه پله‌برقی، ۷ دستگاه آسانسور و دو دستگاه آسانسور شیشه‌ای داخل سالن تعبیه کرده است. همچینین در فضای سبز بیرونی مرکز خرید پردیس ۲ کیش ، آبنما، درختان نخل و رقص نور نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. وجود نیمکت‌های بسیار و زمین بازی کودکان اجازه استراحت و تجدید انرژی را به خریداران می‌دهد.
مرکز خرید پردیس کیش
وجود پیاده رو متحرک و سقف شیشه ای آن شما را به بازدید از داخل این مرکز خرید ترغیب می‌کند. واحدهای تجاری پردیس ۲ کیش شامل مغازه‌های متنوعی از پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، موبایل و تجهیزات الکترونیکی می‌باشد. علاوه‌براین مرکز خرید پردیس ۲ میزبان برگذاری برنامه‌های تفریحی از جمله اجرای موسیقی زنده و قرعه‌کشی شبانه همراه با اهداء جوایز است. برای استراحت ما بین خرید سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران تعبیه شده است.
برای اقامت در نزدیکی این مرکز خرید می‌توانید در هتل سان رایز کیش که درست روبه‌روی این مرکز خرید قرار دارد اقامت داشته باشید.
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک مرکز خرید پردیس ۲: مرکز خرید پردیس۱، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید سارینا۱، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ.
مرکز خرید پردیس کیش


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است