search
menu

مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

[ پنهان کردن ]
1) مرکز خرید نیکامال
2) مرکز خرید اکومال
3) مرکز خرید مهستان
4) پاساژ ساویز کرج
5) مرکز خرید ملاصدرا
6) مرکز خرید میلاد
7) مرکز خرید گلستان
8) مجتمع تجاری آراکس
9) مجتمع تجاری مهرگان
10) مرکز خرید ایران زمین (بازار شام سابق)
11) مرکز خرید گوهران
12) مرکز خرید پروما
13) مرکز خرید رویال
14) پاساژ آزادی
15) مرکز خرید پارسیان
16) مرکز خرید الماس شهر
17) مرکز خرید مبنا
18) مرکز خرید تندیس
19) مرکز خرید چچلاس
20) مرکز خرید یادمان
21) مرکز خرید طالقانی از مراکز خرید کرج
کلام آخر
سؤالات متداول
چه از عاشقان خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید باشید و چه از کسانی که فقط در زمان‌های ضروری راهی بازار می‌شوند؛ شناختن بهترین مراکز خرید می‌تواند به شما کمک کند تجربه‌ی بهتری از خرید خود داشته باشید. خوشبختانه مراکز خرید کرج به یک یا دو پاساژ محدود نمی‌شود و ساکن هر منطقه از شهر که باشید می‌توانید در کمترین زمان بهترین مرکز خرید کرج را در نزدیکی خود را پیدا کنید و در زمانی کوتاه کالای موردنظرتان را پیدا کنید.
در این مقاله‌ی سفرمارکت می‌خواهیم ۲۱ مرکز خرید کرج را که به کیفیت بالای خود معروف هستند به شما معرفی کنیم تا با دردست‌داشتن آدرس و دانستن تنوع محصولات هریک از این مراکز، خریدی دلچسبی را در مراکز خرید کرج با قیمت مناسب داشته باشید.
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

1) مرکز خرید نیکامال



اگر می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید، گشت‌وگذار در مرکز خرید نیکا مال را به‌عنوان بزرگترین مرکز خرید کرج از دست ندهید. علاوه‌برآن که انتخاب‌های متعدد و متفاوتی را در ۱۶۰ واحد تجاری این مرکز خرید دارید، با ورود به ین ساختمان در واقع به یکی از بلندترین برج‌های استان البرز نیز رفته‌اید و می‌توانید چشم‌اندازی زیبایی از شهر کرج را تماشا کنید. معماری جذاب این مرکز خرید کرج موردتوجه همگان بوده که این برج را به یکی از مال‌های متفاوت استان البرز تبدیل کرده است.
نیکامال در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این مرکز خرید محبوب در کرج ۲۴ طبقه اداری و تجاری دارد؛ ۱۶۰ واحد تجاری نیکامال در طبقات منفی ۲ تا طبقه ۵ قرار گرفته‌اند. این فروشگاه‌ها تنوع زیادی از محصولات زنانه، مردانه و بچگانه را دارند و می‌توانید کیف، کفش، لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از آنجا تهیه کنید. واحدهای اداری این مرکز خرید کرج در طبقات ۵ تا ۱۴ هستند و فودکورت نیز در طبقه چهارم قرار دارد.

امکانات مرکز خرید نیکامال کرج



مرکز خرید نیکامال کرج امکانات بسیار متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ در ادامه با امکانات مرکز خرید نیکامال بیشتر آشنا می‌شویم:
• پارکینگ: نیکا مال به‌عنوان بهترین مرکز خرید کرج، از ۷ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۸۰ خودرو برخوردار است تا خریداران دغدغه‌ای برای پارک خودرو خود و امنیت آن نداشته باشند و با آرامش از زمان حضورشان در این مرکز خرید لذت ببرند.
• فودکورت: در طبقه چهارم این برج فضای اختصاصی برای صرف غذا و نوشیدنی طراحی شده است؛ منوی فودکورت نیکامال تنوع زیادی دارد؛ انواع غذاهای ایرانی و خارجی را می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این فودکورت پیدا کنید. در این فودکورت می‌توانید بر اساس ذائقه خود غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و خاطره‌ای خوش را برای خود و همراهانتان بسازید.
• هایپرمارکت: همان‌طور که در ابتدا گفتیم، در برج نیکا مال می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. علاوه بر فروشگاه‌های متفرقه‌ی نیکامال، می‌توانید از هایپرمارکت در طبقه منفی یک هم دیدن کنید. شما در این برج می‌توانید لیست بلند خرید خود از پوشاک و لوازم آرایشی را تیک بزنید و پس از خرید نیازمندی‌های ماهانه خود مثل مواد غذایی و شوینده به منزل بازگردید.
• خانه بازی بیبی لند: در مرکز خرید نیکامال فضایی مخصوص بازی کودکان نیز طراحی شده است. در این اتاق بازی همه چیز برای اینکه فرزندتان اوقاتی خوش و خاطره‌برانگیز را تجربه کند مهیاست. در این اتاق بازی از وسایل بازی مانند استخر توپ تا فعالیت‌هایی برای آشنایی با مشاغل برای کودکان فراهم شده‌اند.
• دسترسی به برندهای مطرح ایرانی و خارجی: بسیاری از برندهای مطرح ایرانی و خارجی در مرکز خرید نیکامال شعبه دارند و به‌این‌ترتیب شما می‌توانید انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم‌خانگی موردنیازتان را تهیه کنید. اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر بدهید و قصد خرید فرش را دارید، می‌توانید به فروشگاه آقای فرش در این برج مراجعه کنید و فرش دلخواهتان را خریداری کنید.
• مراکز کاربردی اطراف مرکز خرید نیکامال: ازآنجایی‌که این مرکز خرید کرج در یکی از نقاط پر رفت‌وآمد گوهردشت بنا شده است؛ مراکز خرید و رستوران‌های دیگری نیز در نزدیکی نیکامال فعال هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران «کی‌اف‌اسی»، مرکز خرید «چچلاس» و باشگاه «سنجاقک» اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید نیکامال: کرج، اتحاد، بلوار آزادی، خیابان آرش
ساعت کاری مرکز خرید نیکامال: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

2) مرکز خرید اکومال


یکی از مرکز خریدهای مدرن و به‌روز کرج، مرکز خرید اکومال است. این مرکز در سال ۱۳۹۰ در دوطبقه با طراحی مدرن احداث شد و از امکانات جذاب و خاصی برخوردار است. اکومال علاوه‌برآن که بورس انواع مختلف کالای زنانه، مردانه و بچگانه را دارد، امکانات دیگری نظیر هایپرمارکت، پردیس سینمایی، باشگاه ورزشی و فودکورت را نیز در خود گنجانده که باعث تفاوت و تمایز این مرکز خرید کرج با سایر مراکز است.

امکانات مرکز خرید اکومال



همان‌طور که گفتیم مرکز خرید اکومال با امکانات متنوع و جامعی که به خریداران ارائه می‌دهد در زمره‌ی بهترین مراکز خرید کرج قرار می‌گیرد؛ این امکانات عبارت‌اند از:
• پردیس سینمایی: پردیس سینمایی اکومال با ۶ سالن مجهز، ظرفیتی معادل حدوداً هزار نفر دارد و هر روز فیلم‌های روز سینمای ایران و همچنین فیلم‌های برتر روز سینمای جهان را اکران می‌کند. سینمای این مرکز خرید در طبقه‌ی اول قرار گرفته است.
• فودکورت: فودکورت مرکز خرید اکومال با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی منتظر شما است؛ انواع غذاهای فست‌فودی، برگر، ساندویچ و پیتزا در این فودکورت به بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند.
• خانه بازی کودکان: در بخش کودکان این مرکز خرید بخش‌های مختلفی از جمله شهر مشاغل و شهربازی برای تفریح و سرگرمی کودکان ساخته شده‌اند.
• پارکینگ: برای راحتی بیشتر بازدیدکنندگان، در این مرکز خرید یک پارکینگ بزرگ دوطبقه با طرفیت ۱۰۰۰ خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید اکومال: کرج، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو
ساعت کاری مرکز خرید اکومال: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

3) مرکز خرید مهستان


مرکز خرید مهستان یکی از بهترین مرکز خریدهای کرج است که در شمال این شهر قرار دارد. اگر به معماری شهری اهمیت می‌دهید یا دوست دارید خرید شما با طراحی ایرانی - اسلامی هم‌نوایی کند، گذران وقت در این مرکز برای شما شیرین خواهد بود؛ زیرا از طراحی تلفیقی مطابق با معیارهای ایرانی و اسلامی برخوردار بوده و ازاین‌جهت نسبت به سایر مراکز خرید کرج متفاوت است.
این مرکز خرید با ۴۱۳ واحد تجاری در چهارطبقه ساخته شده است و ۱۱ ورودی اصلی دارد. هر طبقه از این مرکز خرید کرج به طور مجزا برای خرید گروه مشخصی از کالاها طراحی شده است؛ مثلاً در طبقه همکف می‌توانید کیف و کفش خود را بخرید و در طبقه اول فروشگاه تمام کالاهای زنانه ازجمله لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم ورزشی به فروش می‌رسند.

امکانات مرکز خرید مهستان



این مرکز خرید نیز مانند بسیاری از دیگر مراکز خرید کرج از امکاناتی مثل آسانسور، پله‌برقی، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی، رستوران و بوفه غذا برخوردار است.
• سالن کنفرانس: سالن کنفرانس مرکز خرید مهستان با دربرداشتن ظرفیت بالا و امکانات به‌روز، پذیرای برگزاری همایش‌ها و نشست‌های متفاوت سازمان‌ها و نهادها است.
• رستوران: در طبقه سوم این مرکز خرید، رستوران ارکیده واقع شده است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های مراکز خرید کرج با نمایی ۳۶۰ درجه و منویی جذاب بوده و از امکاناتی نظیر سالن vip، اتاق بازی کودکان و پخش زنده موسیقی برخوردار است.
• بوفه غذا در هر طبقه: در هر طبقه از مرکز مهستان بوفه غذا قرار داده شده و غذاهایی مثل سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده، ذرت مکزیکی و فست‌فود فروخته می‌شود تا اگر حین گشت‌وگذار در این مجتمع گرسنه شدید یا هوس غذا کردید با مراجعه به این بوفه‌ها گرسنگی خود را برطرف کنید.

آدرس مرکز خرید مهستان: بلوار نبوت کرج، بعد از بوستان نبوت؛ از طریق بلوارهای ملاصدرا، مطهری، نبوت، مؤذن، استقلال و شورا به مرکز خرید مهستان کرج دسترسی خواهید داشت.
ساعت کاری مرکز خرید مهستان: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

4) پاساژ ساویز کرج


اگر می‌خواهید در کنار خرید کردن اوقات فراغت خوبی را در یکی از مراکز خرید کرج سپری کنید، پیشنهاد ما به شما پاساژ ساویز است. این پاساژ در واقع جزوی از سه‌فاز اصلی مجتمع ساویز کرج است که امکانات رفاهی و ورزشی متنوعی را به شهروندان ارائه می‌دهد.
این پاساژ که جزو مراکز خرید کرج با قیمت مناسب بوده، تنوع زیادی از کالاها را در خود جای داده است و سلیقه‌های جذاب هر فرد را پاسخ می‌دهد. در این مرکز خرید پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش عرضه می‌شوند.

امکانات پاساژ ساویز



پاساژ ساویز بخش فاز تجاری مجتمع ساویز را شکل می‌دهد و فاز ورزشی و فرهنگی آن نیز شامل سینما، استخر و اتاق ماساژ است که از سال ۱۳۸۴ فعال هستند.
• سینما: در کنار پاساژ ساویز می‌توانید از سه سالن نمایش فیلم بهره ببرید و فیلم‌های روز سینمای ایران را در سانس‌های مختلف تماشا کنید. فعالیت این سه سالن وجه تمایز پاساژ ساویز را در گروه بهترین مراکز خرید کرج قرار می‌دهد.
• استخر: می‌توانید یک آخر هفته شاد و متفاوت را با دوستانتان برنامه‌ریزی کنید. مثلاً آخر هفته خود را با خرید و شنا در مرکز خرید ساویز بگذرانید و تفریح متفاوتی را با بهره‌بردن از جکوزی و سونا بسازید.
• اتاق ماساژ: اگر هفته‌ای پر تنش را گذراندید، با خرید از این مرکز خرید کرج و بهره‌بردن از امکانات اتاق ماساژ آنجا آخر هفته آرام و خوشایندی را خواهید داشت و اضطراب و خستگی دور خواهید شد.
• رستوران: پاساژ ساویز نیز همانند بسیاری از مراکز خرید فعال کرج دارای رستوران است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند همراه با خرید غذایی گرم و تازه را در وعده‌های ناهار و شام صرف کنند.
• پارکینگ: ازآنجایی‌که این پاساژ در یکی از نقاط پر رفت‌وآمد کرج واقع شده، از پارکینگ نیز برخوردار است تا مشتریان دغدغه پارکینگ و جای پارک خودرو نداشته باشند.

آدرس پاساژ ساویز کرج: گوهردشت، خیابان آزادی، نبش دوم غربی
ساعت کاری پاساژ ساویز کرج: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۲
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

5) مرکز خرید ملاصدرا


مرکز خرید ملاصدرا یکی از آن مراکز خرید چندمنظوره کرج است که در آنجا می‌توانید اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. ملاصدرا در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید کرج احداث شد. این مرکز خرید دارای ۲۷۵ واحد تجاری در ۱۰ طبقه بوده و علاوه‌بر دارا بودن واحدهای تجاری از امکانات تفریحی و ورزشی نیز برخوردار است.
در مرکز خرید ملاصدرا فروشگاه‌های متعدد و متفاوتی فعالیت می‌کنند. در آنجا می‌توانید عطر و ادکلن بخرید، مانتو، شلوار و روسری موردعلاقه خود را پیدا کنید، به‌روز محصولات دیجیتال مثل لوازم صوتی و تصویری را بشناسید و هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای کودک خود خریداری کنید. بزرگی این مرکز خرید کرج و تنوع محصولات آن ضمانتی است برای اینکه دست خالی به منزل باز نگردید.
همچنین مرکز خرید ملاصدرا از امکانات متعددی مثل شهربازی، رستوران و پارکینگ با ظرفیت ۲۴۴ خودرو برخوردار است تا اوقات راحت و بی‌دغدغه‌ای را بگذرانید.

آدرس مرکز خرید ملاصدرا: رجائی‌شهر، خیابان شهید مطهری، نبش چهارراه ملک‌شاه
ساعت کاری مرکز خرید ملاصدرا: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

6) مرکز خرید میلاد


یکی از امن‌ترین برج‌های عظیمیه کرج، مرکز خرید میلاد را در خود جای داده است. این برج بنایی ضد زلزله با مقاومت تا هشت ریشتر را آست؛ سه طبقه از برج به مرکز خرید با ۸۵ واحد تجاری اختصاص داده شده است. در مرکز خرید میلاد می‌توانید محصولات متنوعی مثل لباس، کیف، عینک، کفش، اسباب‌بازی و... را خریداری کنید. همچنین در این مرکز خرید کالاهای دیجیتالی مثل لپ‌تاپ و رایانه و همچنین کالاهای ارزشمندی مثل طلا و جواهرات عرضه شده است.

امکانات مرکز خرید میلاد



ازآنجایی‌که مرکز خرید میلاد در یکی از برج‌های تجاری کرج واقع شده است، از دوطبقه رستوران و دوطبقه پارکینگ برخوردار است. همچنین در کافی‌شاپ این مجموعه می‌توانید با صرف انواع نوشیدنی‌ها جانی تازه کنید.

آدرس مرکز خرید میلاد: عظیمیه، ضلع شمال شرقی پل آزادگان، ابتدای بلوار طالقانی، جنب خیابان حسینی
ساعت کاری مرکز خرید میلاد: از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

7) مرکز خرید گلستان


اگر مقصد شما گوهردشت است و می‌خواهید به یکی از مراکز خرید کرج بروید، می‌توانید سری به مرکز خرید گلستان بزنید. این مجتمع که در دوطبقه احداث شده، مناسب کسانی است که زمان کمی دارند و به دنبال جایی هستند که تنوع زیادی از کالاهای خوش‌قیمت و کاربردی داشته باشد تا بتوانند خرید خود را به‌سرعت و با کیفیت بالا انجام دهند.
۶۲ فروشگاه موجود در مرکز خرید گلستان طیف گسترده‌ای از کالاهای زنانه، مردانه و بچگانه را دربرمی‌گیرند و نیازهای افراد را برای خرید پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایش و اقلام مورد نیاز کودکان را با ارائه محصولات شیک و روزمره برطرف می‌کند.

امکانات مرکز خرید گلستان



• پارکینگ: از آنجایی این مجتمع در یکی از نقاط شلوغ گوهردشت واقع شده است، می‌توانید از پارکینگ عمومی آنجا بهره ببرید.
• کافه و رستوران: در طبقه همکف مرکز خرید گلستان کافه قرار دارد تا بتوانید پس از خرید یا برای استراحت، زمان کوتاهی را با صرف کیک و قهوه در یکی از کافه‌های ارزانترین مرکز خرید کرج بگذرانید و به گشت‌وگذارتان ادامه دهید.
• فروشگاه‌های سفال و کاشی: اگر به صنایع‌دستی علاقه‌مند هستید، در طبقه همکف می‌توانید تنوعی از محصولات کاشی‌، سرامیک و سفال را ببینید و خریداری کنید. این محصولات هدیه‌ای مناسب برای دوست هنرمندتان است.

مراکز کاربردی اطراف مرکز خرید گلستان



موقعیت این مجتمع با دسترسی عالی به رستوران و بهترین کافه های کرج است. ازجمله می‌توان به کافه گلدن هایند و کافه‌رستوران گرامافون اشاره کرد که هر دو در فاصله‌ای بسیار کمی قرار دارند. همچنین اگر برای برنامه‌ای تفریحی را برای روز تعطیل خود چیده‌اید تا هم از مرکز خرید گلستان خرید کنید و هم به سراغ تفریح‌هایی مثل شنا بروید، می‌توانید از استخر ساویز بهره ببرید.
در ضمن این مرکز خرید فاصله‌ی بسیار کمی با فرودگاه کرج دارد؛ اگر با خرید بلیط هواپیما قصد سفر هوایی دارید می‌توانید پس از خرید به پرواز خود برسید و به سفر بروید. این مرکز خرید کرج تا فرودگاه بین‌المللی پیام ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس مرکز خرید گلستان: گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی
ساعت کاری مرکز خرید گلستان: از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

8) مجتمع تجاری آراکس


مجتمع تجاری آراکس یکی دیگر از مراکز خرید کرج است که در 7 طبقه احداث شده است. این مجتمع ترکیبی از واحدهای اداری و تجاری بوده و به‌عنوان بازاری مدرن سلیقه‌های متنوع خریداران را پوشش می‌دهد. طبقه زیر همکف، همکف و اول آراکس شامل واحدهای تجاری است و در طبقه دوم و پنجم نیز رستوران و کافی‌شاپ قرار گرفته‌اند.
در طراحی این مجتمع از نمای تمام شیشه‌ای استفاده شده که ضمن داشتن جلوه‌ای مدرن، فضایی دلباز را با ایجاد نمایی از بیرون مجتمع برای مشتریان فراهم کرده است.
این مجتمع به‌عنوان یکی از ارزانترین مرکز خریدهای کرج، در تعداد طبقات کم و با 47 واحد تجاری می‌توانید پوشاک مردانه و زنانه عرضه شده را خریداری کنید و اگر به دنبال مرکزی هستید تا بتوانید خریدهای خود را به‌سرعت انجام دهید، این مجتمع مناسب شما است.

امکانات مجتمع تجاری آراکس



این مجتمع به‌عنوان یکی از بهترین مرکز خریدهای کرج از امکانات قابل‌توجهی برخوردار است. ازجمله رستوران و کافی‌شاپ که رفاه و راحتی بیشتری را برای خریداران فراهم می‌کند.
• فودکورت و رستوران: در طبقه دوم مجتمع آراکس فودکورت و رستوران قرار دارد. طراحی داخلی آن دلباز و همراه با آکواریوم و گل‌کاری است تا با محیط خوشایند از مهمانان خود پذیرایی کند. این رستوران با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی به از مشتریان خود میزبانی می‌کند.
• کافی شاپ: کافی‌شاپ مجتمع آراکس در طبقه پنجم آنجا واقع شده است. فضای داخلی آنجا نیز مانند سایر طبقات نمایی شیشه‌ای دارد و امکان بهره‌بردن از فضای باز نیز فراهم است. منوی این کافه ترکیبی از تی‌بار و کوکتل‌بار بوده و بر اساس به‌روزترین دستورهای کافه‌های جهان سلیقه‌های متفاوت را پاسخگو است.

آدرس مجتمع تجاری آراکس: جهانشهر کرج، خیابان استانداری، نبش کوچه فریما
ساعت کاری مجتمع تجاری آراکس: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

9) مجتمع تجاری مهرگان


می‌خواهید به همراه یکی از دوستان صمیمی خود به خرید بروید و بعدازظهر خود را با پاساژ گردی بگذرانید؛ اما از بین مراکز خرید متعدد کرج نمی‌دانید کدام یک بهتر است؟ ما به شما مجتمع تجاری مهرگان را پیشنهاد می‌کنیم. این مجتمع که در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده از آن دسته مراکز خرید کرج است که با تنوع امکانات خود محلی ایده‌آل برای تفریح و خرید است. ساختمان این مرکز خرید کرج هشت طبقه دارد که مثل بسیاری از مراکز خرید ترکیبی از واحدهای اداری و تجاری است. در این مجتمع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم آرایشی و زیورآلات عرضه می‌شوند.
پاساژ مهرگان به‌عنوان یکی از ارزانترین مرکزهای خرید کرج محسوب می‌شود. پنج طبقه از واحدهای این مرکز خرید تجاری بوده که ۶۶ فروشگاه را در خود جای داده و ۳ طبقه دیگر آن اداری است.

امکانات مجتمع تجاری مهرگان



این مرکز خرید کرج از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، پارکینگ و رستوران برخوردار است؛ پس اگر می‌خواهید اوقات فراغت خود را در پایان یک آخر هفته تکمیل کنید و با صرف غذا از منویی متفاوت به منزل بازگردید، گشت‌وگذار در این مجتمع را فراموش نکنید.

آدرس مجتمع تجاری مهرگان: کرج، محمدشهر، بلوار امام خمینی، بین خیابان دشت بهشت و خیابان جهانبخش
ساعت کاری مجتمع تجاری مهرگان: همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

10) مرکز خرید ایران زمین (بازار شام سابق)


بازار شام سابق بر خلاف اسمش اصلاً جای نابسامان و در هم ریخته‌ای نیست، این مرکز خرید که یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج محسوب می‌شود در سال ۱۳۶۸ ساخته شد و از آن یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کرج بوده است.
در حال حاضر بازار شام با نام مرکز خرید ایران زمین در سه طبقه فعال است و انواع مختلف کالا مثل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و زیورآلات را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

مراکز کاربردی اطراف مرکز خرید ایران‌زمین (بازار شام سابق)



در نزدیکی مرکز خرید ایران زمین مراکز تفریحی و درمانی معروفی قرار دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران ایتالیایی پارادیز، بیمارستان امام علی (ع) و پارک عظیمیه اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید ایران‌زمین (بازار شام سابق): کرج، بلوار شریعتی، مرکز خرید ایران زمین
ساعت کاری مرکز خرید ایران‌زمین (بازار شام سابق): هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

11) مرکز خرید گوهران


یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی کرج که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده، مرکز خرید گوهران است. هرچند که این مرکز خرید تنها یک طبقه دارد اما به‌خاطر قیمت مناسب کالاها و تنوع آن‌ها و همچنین اعتبار و شهرت مرکز خرید که ناشی از قدمت آن است، جزو مجتمع‌های پرتردد و شلوغ کرج محسوب می‌شود.
گوهران برای خریدهای روزمره محلی ایده‌آل است؛ مثلاً اگر در طول ماه برای دورهمی دوستانه‌ای به پیراهن یا کفشی نیاز دارید یا اگر می‌خواهید برای تولد دوستتان هدیه‌ای متفاوت بخرید، این مرکز خرید کرج با تنوع محصولات پوشاک زنانه، مردانه و لوازم آرایشی و بهداشتی پاسخگوی نیازمندی شما است.

مراکز کاربردی اطراف مرکز خرید گوهران



از آنجایی مرکز خرید گوهران در یکی از نقاط مرکزی شهر کرج واقع شده، در اطراف آن به مراکز تفریحی و تجاری دیگری نیز دسترسی خواهید داشت؛ ازجمله این مراکز می‌توان به کافی‌شاپ ونهان، سینما ساویز و مرکز خرید ملاصدرا اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید گوهران: کرج، خیابان گوهردشت، بازار گوهران
ساعت کاری مرکز خرید گوهران: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

12) مرکز خرید پروما


مرکز خرید پروما نیز جزو مراکز خرید قدیمی کرج است که در دو شعبه احداث شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. شعبه یک مرکز خرید پروما در سال ۱۳۸۹ در سه طبقه بنا شده که در آنجا می‌توانید طیف متنوعی از محصولات زنانه، مردانه و بچگانه مثل کیف، کفش، لباس، زیورآلات، اسباب‌بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کنید.

امکانات شعبه یک مرکز خرید پروما



یکی از امکانات متفاوت این مرکز خرید در کنار کافی‌شاپ و رستوران، شهربازی سرپوشیده است. وجود این شهربازی، خرید را به یک سرگرمی مفرح تبدیل می‌کند که می‌توانید خاطره‌ای شیرین را برای کودکان خود بسازید.

آدرس شعبه یک مرکز خرید پروما: جاده ماهدشت، نرسیده به محمدشهر
ساعت کاری شعبه یک مرکز خرید پروما: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
آدرس شعبه دو مرکز خرید پروما: رجائی‌شهر، فاز ۳، جنب شهرداری منطقه ۷، برج شهاب
ساعت کاری شعبه دو مرکز خرید پروما: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

13) مرکز خرید رویال


اگر می‌خواهید چند ساعتی از وقت خود را به پاساژ گردی و گشت‌وگذار در یکی از بزرگترین مرکزهای خرید کرج بگذرانید، مرکز خرید رویال برای شما انتخاب مناسبی است. این مرکز خرید کرج در ۴ طبقه و با دربرگیری ۷۵ واحد تجاری فعالیت می‌کند، در اینجا می‌توانید طیف متفاوتی از محصولات را مثل کیف، کفش، لباس مردانه، زنانه، لوازم آرایشی و اسباب‌بازی را خریداری کنید.

امکانات مرکز خرید رویال



این مرکز خرید نیز همانند دیگر مراکز خرید از امکاناتی نظیر پارکینگ و کافی‌شاپ بهره‌مند است تا با ارائه این امکانات رفاهی شرایط مطلوب‌تری را برای خریداران رقم بزند. همچنین پارکینگ این مجموعه ظرفیت 75 خودرو را دارد تا شما دغدغه‌ای برای پیدا کردن جای پارک خودرو نداشته باشید.

آدرس مرکز خرید رویال: مهرشهر، بلوار بهشتی، ابتدای خیابان فروغی اصفهان
ساعت کاری مرکز خرید رویال: هر روز از ساعت 9 تا 9 شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

14) پاساژ آزادی


اگر می‌خواهید بیشتر محله اصفهانی‌های کرج را بشناسید، می‌توانید از گشت‌وگذار در یکی از بزرگترین مراکز خرید کرج شروع کنید. پاساژ آزادی که در محله اصفهانی‌ها واقع شده، دارای چهارطبقه و ۲۵۴ واحد تجاری است. در این مرکز محصولات در تنوع وسیعی عرضه می‌شوند و علاوه بر پوشاک زنانه و مردانه و لباس کودک، طلا، زیورآلات، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به فروش می‌رسند.
اگر بخواهیم پاساژ آزادی را به‌عنوان یکی از مراکز قدیمی خرید کرج با سایر مراکز خرید این شهر مقایسه‌ها کنیم، باید گفت قیمت‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر است؛ اما در عوض طیف زیاد و متنوعی از محصولات را برای سلیقه‌ها متفاوت عرضه می‌شوند.

مراکز کاربردی اطراف پاساژ آزادی



اطراف پاساژ آزادی مراکز تجاری، درمانی و آموزشی متعددی فعالیت می‌کنند که می‌توانید در صورت نیاز از خدماتشان بهره ببرید. ازجمله این مراکز می‌توان به مرکز خرید جاوید، بیمارستان کمالی و آموزشگاه زبان انگلیسی اشاره کرد.

آدرس پاساژ آزادی: محله اصفهانی‌ها، خیابان شهید بهشتی، خیابان آبان
ساعت کاری پاساژ آزادی: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

15) مرکز خرید پارسیان


اگر در یک روز می‌خواهید به پارک بروید، سری به جاهای دیدنی کرج بزنید، در یک یا چند مرکز خرید کرج گشت‌وگذار کنید و شام و ناهاری را در کافی‌شاپ یا رستوران نیز صرف کنید، مرکز خرید پارسیان یک انتخاب عالی برای شما است. پارسیان که از یکی از بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای کرج با قیمت مناسب است، در ۲ طبقه و ۱۶۰ واحد تجاری با معماری متفاوتی احداث شده است. محصولات متفاوتی نظیر پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف، کفش، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و زیورآلات در این مرکز خرید کرج به فروش می‌رسند.
مرکز خرید پارسیان به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب خود دسترسی مناسبی به دیگر مراکز تجاری و تفریحی نیز دارد؛ به همین خاطر انتخاب مناسبی برای خرید، تفریح و گردش است.

امکانات مرکز خرید پارسیان



مجتمع پارسیان از امکانات رایجی مثل پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و آلاچیق برخوردار است تا خدمات رفاهی کامل‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد. ظرفیت پارکینگ این مجتمع ۱۲۰ خودرو بوده و در طول مدت خرید خود می‌توانید استراحتی کوتاه در کافی شاپ این مرکز خرید داشته باشید.

مراکز کاربردی اطراف مرکز خرید پارسیان


مرکز خرید پارسیان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دسترسی بسیار مناسبی به دیگر مراکز خرید کرج، پارک و برخی از بهترین رستوران های کرج دارد. به‌عنوان‌مثال شما تنها چند قدم تا پارک نبوت فاصله دارید و اگر بخواهید در چند مرکز خرید کرج بگردید، مرکز خرید مهستان در همان نزدیکی است.

آدرس مرکز خرید پارسیان: کرج، بلوار ملاصدرا، ضلع شرقی پارک نبوت
ساعت کاری مرکز خرید پارسیان: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب

16) مرکز خرید الماس شهر


مرکز خرید الماس شهر یکی دیگر از مراکز خرید محبوب کرج است که در سال ۱۳۹۰ احداث شد. الماس شهر با دارا بودن ۴ طبقه و ۶۸ واحد تجاری یک مجتمع متوسط ازنظر وسعت و تعداد فروشگاه است. بااین‌حال در این مرکز خرید انواع محصولات زنانه، مردانه و بچگانه را مثل کیف، کفش، لباس، اسباب‌بازی، زیورآلات و.. می‌توانید خریداری کنید.

امکانات مرکز خرید الماس شهر



شهربازی، رستوران و پارکینگ از امکانات این مرکز خرید کرج است. شهربازی الماس شهر در دوطبقه احداث شده و بازی‌های متنوعی برای کودکان و حتی بزرگسالان در آن جای گرفته‌اند. خریداران می‌توانند در کنار خرید روزی شاد را نیز برای کودکان خود بسازند. همچنین پارکینگ این مجموعه با ظرفیت زیادی رایگان بوده تا دغدغه پارک خودرو نداشته باشید.

آدرس مرکز خرید الماس شهر: محمدشهر، جاده ماهدشت، بین دشت بهشت و جهانبخش
ساعت کاری مرکز خرید الماس شهر: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

17) مرکز خرید مبنا


اگر به دنبال پاساژی با قیمت مناسب در کرج هستید، مرکز خرید مبنا را در ابتدای فهرست خود بنویسید. مبنا که به‌عنوان یکی مراکز خرید کرج با قیمت مناسب شهرت دارد، در دوطبقه و با پنجاه واحد تجاری فعالیت می‌کند. در این مرکز می‌توانید محصولات متنوع زنانه، مردانه و بچگانه را خریداری کنید و به‌راحتی کالاهایی از قبیل کیف، کفش، لباس، اسباب‌بازی، عینک، لوازم آرایشی و زیورآلات را پیدا کنید.
این مرکز خرید از امکاناتی مثل پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران برخوردار است تا امکانات رفاهی کامل‌تری را به خریداران عرضه کند.

آدرس مرکز خرید مبنا: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۱۱
ساعت کاری مرکز خرید مبنا: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

18) مرکز خرید تندیس


مرکز خرید تندیس یکی دیگر از مراکز خرید ترکیبی کرج است. این مرکز خرید با ترکیبی از واحدهای تجاری و اداری طراحی شده و در آنجا می‌توانید محصولات متنوع زنانه، مردانه و بچگانه را خریداری کنید؛ ازجمله لباس، کیف، کفش، زیورآلات، اسباب‌بازی و.. . این کالاهای متنوع را می‌توانید در چهارطبقه تجاری مشاهده و خریداری کنید.
گرچه خود مرکز خرید تندیس فاقد پارکینگ است اما در کنار آنجا یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 1200 خودرو فعال است تا خودروی خود را با خاطری آسوده در آنجا پارک کنید و به سراغ خرید خود بروید.

آدرس مرکز خرید تندیس: کرج، شاهین ویلا، بلوار باهنر، شرق میدان باهنر
ساعت کاری مرکز خرید تندیس: از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

19) مرکز خرید چچلاس


یکی از مرکز خریدهای جدید عظیمیه کرج با امکانات رایج در سال ۱۳۹۳ احداث شده است. این مرکز ۹۰ واحد تجاری دارد و هر طبقه از آن به فروش محصولات مشخصی اختصاص داده شده است. مثلاً طبقات پایینی نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل قهوه و آبمیوه عرضه شده و طبقات بالایی نیز به کالاهای کودک مثل اسباب‌بازی اختصاص دارد.
در چچلاس، که به معنای سنجاقک است، می‌توانید محصولات مختلفی مثل عطر، عینک، لباس، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و.. را خریداری کنید و از طیف متنوع کالاهای عرضه‌شده در آنجا بهره ببرید. همچنین این مرکز خرید کرج از امکاناتی مانند پارکینگ و کافی‌شاپ نیز برخوردار است.

آدرس مرکز خرید چچلاس: کرج، گوهردشت، فلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی
ساعت کاری مرکز خرید چچلاس: از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

20) مرکز خرید یادمان


اگر انتخاب شما در میان مراکز خرید کرج، مرکز خریدی لوکس و گران‌قیمت است، می‌توانید مرکز سری به خرید یادمان بزنید. این مرکز خرید به قیمت بالای کالاها به‌خاطر حضور و فعالیت برندهای مطرح شهرت دارد؛ البته تنوع بالای محصولات این مرکز خرید بر جذابیت آن افزوده است. در مرکز خرید یادمان می‌توانید محصولات متنوعی مثل لباس، کیف، کفش، زیورآلات، عطر و... را خریداری کنید.
ساختمان یادمان ۸ طبقه با ترکیبی از واحدهای تجاری و اداری است و طبقه منفی یک، همکف و طبقه اول واحدهای تجاری را دربرمی‌گیرند.

آدرس مرکز خرید یادمان: کرج، پل آزادگان، بلوار طالقانی
ساعت کاری مرکز خرید یادمان: از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
مراکز خرید کرج؛ لیست کامل مرکز خرید کرج، امکانات + آدرس

21) مرکز خرید طالقانی از مراکز خرید کرج


اگر جشن عروسی و نامزدی پیش رو دارید و می‌خواهید برای مراسم خود لباس مجلسی بخرید، حتماً به برج طالقانی کرج سر بزنید. مرکز خرید طالقانی در این برج واقع شده و بورس انواع لباس‌های زنانه و مجلسی است. البته می‌توانید محصولات بچگانه، مردانه، زیورآلات، کیف و کفش را نیز این مرکز خرید کرج با قیمت مناسب تهیه کنید؛ اما مرکز خرید طالقانی کرج میان مردم به جایی برای خرید لباس زنانه مشهور است.
مرکز خرید طالقانی امکاناتی از جمله کافی‌شاپ و پارکینگ را دارد و ازآنجایی‌که در یکی از برج‌های بلند کرج احداث شده است می‌توانید از تماشای نمای خیره‌کننده شهر نیز لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید طالقانی: کرج، چهارراه طالقانی، روبروی اداره پست
ساعت کاری مرکز خرید طالقانی: از ساعت ۹ تا ۲۲

کلام آخر


شهر کرج در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته و با مراکز خرید بی‌شمار خود به محلی محبوب برای خرید بین کرجی‌ها، تهرانی‌ها و ساکنان شهرهای دور و نزدیک تبدیل شده است. در این مقاله ۲۱ مورد از مراکز خرید کرج را به شما معرفی کردیم. در هر یک از این مراکز خرید محصولات متنوع زنانه، مردانه و بچگانه عرضه شده است؛ امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله علاوه بر آگاهی از پراکندگی پاساژها و مجتمع‌ها در شهر بزرگ کرج، فهرست کاملی از آدرس‌ها و امکانات مراکز خرید کرج با قیمت مناسب به دست آورده باشید.

سؤالات متداول


کدام مراکز خرید فود کورت دارند؟



مرکز خریدهای اکومال، نیکامال و آراکس با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و خارجی دارای فودکورت هستند.

ارزانترین مرکز خرید کرج کدام است؟



اگر به دنبال خرید مقرون‌به‌صرفه و ارزان هستید، ما به شما مرکز خرید ایران زمین، مهستان و مهرگان را پیشنهاد می‌کنیم.

کدام مراکز خرید کرج پردیس سینمایی دارند؟



برای تماشای فیلم می‌توانید به مراکز خرید ساویز و اکومال بروید و فیلم‌های روز سینمای ایران را تماشا کنید.

برای خرید لباس به کدام مراکز خرید کرج برویم؟



لباس یکی از عمده محصولات موجود در مراکز خرید کرج است. مثلاً برای خرید لباس می‌توانید به مرکز خرید پارسیان، آزادی، مهرگان، مهستان، اکومال، نیکامال و مبنا مراجعه کنید.

بزرگترین مرکز خرید کرج چیست؟



از بزرگترین مرکز خرید کرج مهستان، ملاصدرا، آزادی و پارسیان به‌خاطر تعداد زیاد واحدهای تجاری است. به‌خاطر همین تنوع زیادی از محصولات را دارا است و به سلیقه‌های متنوع پاسخ می‌دهد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است