search
menu

بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

[ پنهان کردن ]
کافه لامیراژ کرج
کافه شهرخودرو کرج
کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج
کافه کاراکتر مهرشهر
کافه بلانچ عظیمیه
کافه پدرا عظیمیه کرج
کافه دوران عظیمیه
کافه لانژ عظیمیه
کافه پلاس عظیمیه کرج
کافه شکلات بام عظیمیه کرج
کافه دارچین جهانشهر
کافه رستوران نامبر وان جهانشهر کرج
کافه چنین جهانشهر
کافه باغ ونهان گوهردشت
کافه سئول گوهردشت
کافه لاوین گرینلند گوهردشت
کافه باغچه طهرون گلشهر
در این نوشتار مجله گردشگری سفرمارکت به سراغ بهترین کافه‌های کرج رفته‌ایم تا شما را با مجموعه‌ای از کافه‌هاو کافه‌رستوران‌های شهر کرج بیشتر آشنا کنیم تا آنها را برای تعطیلات و آخر هفته‌ها و طبیعت‌گردیهای دوستانه و خودمانی پس از خرید بلیط قطار و سفر به شهر البرز در نظر داشته باشید. این نوشته شما را با شماری از کافه‌های عظیمیه، بام، مهرشهر، گوهردشت، جهانشهر، گلشهر و طالقانی آشنا می‌کند و در جریان نوشیدنی‌های گرم و سرد و دکوراسیون و نشانی هر یک قرار خواهد داد. با کافه گردی مجله گردشگری سفرمارکت همراه باشید.
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه لامیراژ کرج


کافه لامیراژ، نخستین کافه معروف کرج است که در مهرشهر کرج واقع شده و در فهرست کافه‌های شیک با انواع و اقسام نوشیدنی‌های خوشمزه گرم و سرد و اسنک و غذاهای کافه‌ای قرار گرفته است. این کافه محبوب لاکچریگردهای مهرشهر و حومه بوده و اگر به دنبال کافه خوبی برای تعطیلات آخر هفته هستید، مهرشهر خوش آب‌وهوا، گزینه خوبی برای جمعه گردی است.
کافه لامیراژ مهرشهر، محیط سرپوشیده و فضای روباز دارد و به نظر می‌رسد که سرآشپز حرفه‌ای دارد. دیزاین زیبای نوشیدنی‌ها و غذایی که طبخ و سرو می‌کند، نشان از ارائه خدمات عالی به مشتریان مشکل‌پسند و خریداران بلیط هواپیما کرج دارد.
آلاچیق‌های محیط روباز کافه لامیراژ مهرشهر، لوکیشن خوبی برای سلفی و استوری بازهای اینستاگرامی است. به‌هرحال این کافه در فهرست بهترین کافه‌های کرج قرار داد و میتوان جزییات منوها و قیمت‌ها و البته روایت مشتریانش را درباره انواع نوشیدنی و غذای فرنگی که سرو میشود، در کامنت‌ها مشاهده کرد.
منوی کافه رستوران لامیراژ مهرشهر کرج، پاسخ‌گوی انواع و اقسام سلایق کافه‌گردهای کرج و حومه بوده و حتی غذای دریایی هم به آن اضافه شده است.
ساعت کار رستوران و کافه لامیراژ از ساعت ۱۲ تا ۲۴ است. در سایت‌های معروف گردشگران کافه‌گرد مثل تریپ ادوایزر، For Square و گوگل ریویو، تجربیات مشتریان از نحوه برخورد پرسنل و کیفیت و کمیت غذا و نوشیدنی‌های کافه لامیراژ مهرشهر کرج ارائه شده است.
آدرس کافه رستوران لامیراژ مهرشهر کرج: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان یک صدم شرقی
تلفن کافه رستوران لامیراژ مهرشهر کرج: ۲۶۳۳۴۱۹۰۴۱

کافه شهرخودرو کرج


کافه شهر خودرو کرج در فهرست بهترین کافه‌های کرج قرار دارد. کافه شهر خودرو کرج، دومین مقصد کافه‌گردی معروف مهرشهر است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت ارائه میشود. کافه شهرخودرو، محیطی دل‌باز و دوست‌داشتنی دارد و برای مهرشهرگردهای تهران و حومه، انتخاب مناسبی برای تجربه طعم لذیذ نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذای فرنگی کافه‌ای است.
این کافه کادری مجرب و سرآشپز ماهر دارد و منویی شامل غذای ایرانی و فرنگی و دریایی را ارائه می‌کند. به نسبت کافه‌های کرج، در فهرست کافه‌های گران قرار دارد.
کافه رستوران شهر خودرو از ساعت ۹ تا ۲۳ پذیرای بازدید مهمانان گرامی است.
آدرس کافه شهر خودرو کرج: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان ۲۰۵
تلفن کافه شهر خودرو کرج: ۲۶۳۵۹۹۰۷۷۵
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج


بی‌شک یکی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین کافه‌های کرج، کافه صاحبقرانیه مهرشهر است. نامش یادآور ییلاق سلطان صاحب‌قران (ناصرالدین شاه قاجار) در تهران است و البته مثل این عمارت تاریخی، دکوراسیونی شیک دارد و میتوان آن را یکی از پاتوق‌های محبوب لاکچریگردهای کرج دانست.
کافه صاحبقرانیه در بلوار شهرداری مهرشهر کرج واقع شده و دوطبقه دارد. یک حیاط دارد، دو سالن و یک سالن که با سقف شیشه‌ای، فضای دل‌انگیزی را در روزهای بارانی یا برفی نیمه دوم سال رقم میزند. بعضی از کافه گردها علاقه‌مند هستند که در تراس برج‌های تهران و سایر مراکز استان نشسته و از چشم‌اندازهای اطراف لذت ببرند.
لذا کافه صاحبقرانیه، چنین فرصتی را برای این دسته از عاشقان رمانتیک‌گردی فراهم کرده تا لوکیشنی ایده‌آل برای سلفی و استوری‌های پرلایک خود داشته باشند. اگر به دنبال کافه‌ای با سقف شیشه‌ای و ویو خوب هستید، صاحبقرانیه مهرشهر را در نظر داشته باشید. کیفیت و متریال نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای طبخ شده در کافه صاحبقرانیه مهرشهر، مورد تایید بسیاری از مشتریان سابق و کنونی است و اگر شما هم نظر و دیدگاهی دارید، از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج یکی از پاتوق‌های صبحانه‌خوری شکم‌گردهای تهران و حومه نیز به شمار می‌رود. منوی صبحانه کافه مهرشهر کرج بسیار کامل بوده و پاسخ‌گوی همه نوع علایق و ذائقه‌ها و نیازهای مشتریان مشکل‌پسند خود است و به نظر میرسد که برای برگزاری سالگرد عروسی و تولد و ولنتاین و یلدا نیز گزینه خوبی باشد.
در یکی از بهترین کافه‌های کرج، می‌توانید طعم لذیذ دم‌نوش‌های خوشمزه و قهوه دمی و شیک و کوکتل‌های رنگارنگ با دیزاین‌های هیجان‌انگیز را چشیده و از چشم‌انداز نیز لذت ببرید. پیش غذاهای فرنگی و ایرانی و دریایی کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج، گزینه خوبی برای گذران یک روز دلپذیر در کافه‌ای با دکوراسیون دوست‌داشتنی است.
کافه رستوران صاحبقرانیه مهرشهر کرج، همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ آماده پذیرایی و میزبانی از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و مسافران کرج است.
آدرس کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج: کرج. مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۲۲۳
تلفن کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج: ۲۶۳۳۴۱۶۹۰۰
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه کاراکتر مهرشهر


کافه کاراکتر مهرشهر از دیگر کافه‌های معروف شهر کرج است که به دلیل لوکیشن و دکوراسیون خاص آن معروف شده است و یکی از پاتوق‌های همیشگی کافه‌گردهای تهران، کرج و حومه به شمار میرود. کافه کاراکتر مهرشهر، کافه‌ای است که آب‌نمای زیبایی دارد و فضای داخلی و پشت ساختمان، گزینه خوبی برای دورهمیهای خانوادگی و دوستانه و البته نشست‌های کاری و خلاصه، رقم زدن اتفاقات خوب و خوش است.
سیگار و قلیان در فضای باز این مجموعه آزاد است. خاص‌ترین فضای کافه‌ای را در میان بهترین کافه‌های مهرشهر کرج به خود اختصاص داده و میتواند الگویی الهام‌بخش برای دکوراسیون‌های خاص کافه‌ای در دیگر نقاط کشور باشد. هر چقدر دکوارسیون یک کافه، شیک و خاص و متفاوت باشد، امکان پسندیده شدن آن در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته و مشتریانش حتماً افزایش خواهند یافت. البته قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده نیز در ایران عصر ۱۴۰۰ بسیار مهم است.
در کافه کاراکتر، می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی و غذای گرم و سرد را با طعم و دیزاین و مزه متفاوت تجربه کنید. انواع غذاهای گیاهی، فرنگی، صبحانه و نوشیدنی، از جمله غذاهای محبوب نهار و شام کافه است.
موسیقی زنده در برخی مناسبت‌ها در کافه کاراکتر پخش میشود تا فضایی رمانتیک را برای کافه‌گردهای کرج به ارمغان آورد.
آفوگاتو در کافه کاراکتر مشتریان زیادی دارد. آفوگاتو تا Affogato یک نوع دسر لذیذ است. در زبان ایتالیایی یعنی غرق شده. یک دسر ایتالیایی با پایه قهوه بوده و از یک یا دو اسکوپ بستنی وانیلی تشکیل می‌شود. از مخلوط یک شات اسپرسو داغ با بستنی یا ژلاتوی وانیلی حاصل شده و طعم دل‌چسب دارد.
وگن فراپه نیز ترکیبی از چند اسکوپ بستنی وانیلی و یک لیوان یخ و چند شات اسپرسو سرد است. البته سیروپ شکلات با قهوه یا کارامل نیز برای دیزاین کار اضافه میشود. خلاصه Vegan Frappe را در کاراکتر در نظر داشته باشید.
اگر قصد دارید برای دوستان و آشنایان و همسر خود جشن تولد بگیرید، کافه کاراکتر در لوکیشن جذابش، تمها و فضاسازیهای زیبایی را نیز بنا به درخواست و سفارش مشتریان رمانتیک خود فراهم می‌کند تا روزی خاطره‌انگیز را رقم بزنند. ازآنجایی‌که این کافه در مکانی مناسب و نزدیک به برخی از جاهای دیدنی کرج قرار گرفته است، امکان گشت‌وگذار در اماکن تماشایی کرج نیز برای مشتریان این کافه فراهم است.
آدرس کافه کاراکتر مهرشهر: البرز، مهرشهر کرج، بلوار شهرداری، چهار راه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتری
تلفن کافه کاراکتر: ۲۶۹۱۰۱۰۰۹۱
تلفن گالری کاراکتر: ۲۶۹۱۰۰۹۰
ساعت کار: از ساعت ۱۱ تا ۲۴ همه روزه
مواردی که تاکنون گفتیم، در فهرست بهترین کافه‌های مهرشهر کرج بود. اما عظیمیه نیز برای خود داستانی طولانی دارد که در ادامه این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت نگاهی داریم به بهترین کافه‌های عظیمیه کرج.
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه بلانچ عظیمیه


کافه بلانچ عظمیمه کرج با نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه و غذاهای لذیذ با دیزاین جذابش، روایتگر کافه‌های مطرح وین و پاریس است. از همه مهم‌تر، چشم‌اندازی است که روبروی این کافه قرار داشته و رمانتیک‌گردهای کافه‌گرد کرج را مجذوب خود می‌کند. کیفیت و کمیت غذا و نوع برخورد پرسنل مطلوب است. منوی غذا متنوع است و برای میان وعده، انتخاب‌های شایسته‌ای را در اختیار شکم‌گردها قرار میدهد.
کافه بلانچ،یک فضای باز دارد. جایی برای دخانیات و قلیان. قیمت منوی این رستوران در حد کافه‌های فرشته، نیاوران و جردن تهران است.
کافه بلانچ عظیمیه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.
اگر قصد صبحانه خوری در کافه حرفه‌ای و مجلل عظیمیه را داشتید، سکنجبین خیار خوشمزه را در نظر داشته باشید که گزینه خوبی برای روزهای گرم نیمه اول سال است.
آدرس کافه بلانچ عظیمه: کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان
تلفن کافه بلانچ عظیمیه: ۲۶۳۲۵۶۶۴۰۰

کافه پدرا عظیمیه کرج


کافه پدرا از دیگر کافه‌های معروف کرج است. اگر در عظیمیه، به دنبال یک مقصد جذاب کافه گردی هستید، کافه پدرا را توصیه میکنیم. این کافه منوی متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد و غذاهای کافه‌ای آن محبوبیت بالایی دارند. در فضای روباز کافه پدرا عظیمیه میتوان از سیگار و قلیان نیز استفاده کرد.
کافه پدرا دو فضای بزرگ و دل‌نشین دارد که یکی روباز و دیگری برای دورهمی خانوادگی و دوستانه و دو نفره و خلاصه پاتوق رمانتیک‌گردهای کافه‌باز کرج و حومه است. رفتار پرسنل، کیفیت و کمیت غذاهایی که طبخ و سرو میشود، با استقبال مشتریان معمولاً همراه بوده و به همین خاطر، کافه پدرا از کافه‌های محبوب به خصوص آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل محسوب می‌شود.
کافه پدرا عظیمیه کرج از کافه‌های بسیار پرفالوئر در استان البرز بوده و همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۱۵ دقیقه آماده پذیرایی از کافه‌گردهای عزیز است.
سالاد فتوش کافه از ارزان‌ترین سالادها است. ترکیبی از کاهو فرانسه، کاهوپیج، سس مخصوص، خیار، گوجه گیلاسی، نعنا و تربچه. سالاد گاردن نیز ترکیبی از میوه خشک و تخمه آفتابگردان است.
آدرس کافه پدرا عظیمیه: البرز، شمال میدان اسبی، نبش کوی شهید میر زنده دل
تلفن کافه پدرا عظیمیه: ۲۶۳۲۵۵۵۹۶۱
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه دوران عظیمیه


کافه دوران عظیمیه، فضایی شیک و مدرن دارد و در فهرست بهترین کافه ‌های کرج به شمار میرود. کافه دوران عظیمیه هم اینترنت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار میدهد و هم غذای بیرون بر دارد و پرسنلی مؤدب و سرآشپز حرفه‌ای و کار بلد دارد تا طعم دوست‌داشتنی نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مشتریان خود ارائه کند. این کافه کیفیت غذای خوبی دارد و توانسته است رضایت اکثر مشتریان را جلب کند. البته خوب در ایران عصر ۱۴۰۰ و گرانی‌ها، قیمت‌ها به نسبت سال‌های ارز ۴۲۰۰ بیش‌تر شده است.
کیفیت غذاهای کافه دوران عظیمیه، مناسب بوده و انتخاب خوبی برای دورهمیهای خانوادگی و دوستانه و دو نفره و هم‌چنین برگزاری جشن تولد و ولنتاین و یلدا و هالووین و تماشای رقابت‌های فوتبالی مهم ایران و جهان است.
رستوران ایتالیایی دوران عظیمیه، غذاهای فوق‌العاده لذیذ مثل استیک آبدار و پاستا و لازانیا و سالاد سزار و مرغ سوخاری و پیتزاهای نازک دارد و نوشیدنی‌های خنک و گرم آن واقعاً ترکیبی دوست‌داشتنی و شیک است.
این رستوران ایتالیایی است و انتظار غذاهایی سنتی و ایرانی را نداشته باشید. رستوران دوران از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۳۰ همه روزه پذیرای مهمانان گرامی است.
آدرس کافه دوران عظیمیه: کرج، عظیمیه، میدان بهارستان،
تلفن کافه دوران عظیمیه: ۲۶۳۲۵۱۲۱۴۱

کافه لانژ عظیمیه


از دیگر مقصدهای معروف کافه گردی در عظیمیه کرج، کافه لانژ است که بی‌شک یکی از زیبا‌ترین لوکیشن‌ها را در میان کافه های کرج دارد. کافه لانژ عظیمیه روی یک دریاچه مصنوعی ساخته شده است و طراحی آن انطباق مناسبی با طبیعت پیرامونش دارد.
در اطراف کافه لانژ عظیمیه کرج، درختان بلندی دیده میشود که روی کافه سایه افکنده و محیطی دوست‌داشتنی را برای مشتریان رمانتیک کافه لانژ به ارمغان آورده است. کافه لانژ عظیمیه کرج دارای فضای سرپوشیده و روباز به صورت آلاچیقی هم بوده و چون دیواره‌های شیشه‌ای بزرگ دارد، لوکیشن دل‌چسبی برای سلفی و استوری بگیرهای اینستاگرام است. چراکه تماشای فضای بیرون از داخل فراهم است.
اگر قصد برگزاری جشن تولد دارید، مراسم سالگرد ازدواج و هم‌چنین ولنتاین و یلدا و هالووین، این کافه یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین مقصدهای کافه برای چنین یادبودهایی است. نوشیدنی گرم و سرد و غذاهای این کافه، به خوبی طبخ شده و از متریال باکیفیتی در تولید آن استفاده میشود. کافه‌ای که محبوب فودبلاگرها، فشن بلاگرها و شاخ‌های اینستاگرام است!
کافه لانژ گزینه بسیار خوبی برای صبحانه‌خوری شکم‌گردهای کرج و تهران و حومه در یک محیط فرح‌بخش و باصفا است. روی دریاچه مصنوعی غذا خوردن به خصوص در نیمه گرم اول سال، قطعاً استوری‌های پرلایکی را برای شما در اینستاگرام به ارمغان خواهد آورد. فودبلاگرها و توریسم بلاگرها این کافه را در نظر داشته باشند! شما با رزرو تور مسافرتی سفرمارکت می‌توانید از اماکن دیدنی کرج بازدید کنید و در بهترین کافه‌های این منطقه لحظات خاطره‌انگیزی را با دوستان و خانواده خود سپری کنید.
آدرس کافه لانژ عظیمیه: البرز، عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین
تلفن کافه لانژ عظیمیه: ۲۶۳۲۵۴۹۲۱۲
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه پلاس عظیمیه کرج


از دیگر مقصدهای کافه گردی که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی میکنیم، کافه پلاس عظیمیه است. کافه پلاس عظیمیه، از بهترین کافه های کرج بوده و طعم لذیذ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی و فرنگی را میتوان در این غذاکده تجربه کرد. کافه پلاس عظیمیه، محیط شیک و مدرن دارد و اوقات خوب و خوشی را برای مهمانانش رقم میزند.
کافه پلاس عظیمیه کرج دو طبقه داشته که طبقه بالایی، جایی برای استعمال سیگار و قلیان و طبقه پایین نیز به نوعی ممنوعیت استعمال دخانیات دارد. کافه پلاس عظیمیه، پرسنل مؤدب و خوش‌برخورد دارد. تنوع منوی کافه پلاس عظیمیه عالی بوده و به نظر می‌رسد که سرآشپزی ماهر آن را اداره می‌کند.
کافه پلاس عظیمیه، پرسنل خوش‌برخورد دارد و کافه لوکس با کلکسیونی از غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌ترکیب و وسوسه‌انگیز با طعم و مزه محبوب مشکل‌پسندان کافه‌‌گرد است. کافه پلاس عظیمیه، برای گذران یک آخر هفته دل‌انگیز، انتخاب مطلوبی برای سفرهای دونفره و به خصوص دورهمیهای خانوادگی و دوستانه است.
آدرس کافه پلاس عظیمیه کرج: البرز، عظیمیه، بلوار گلستان،
تلفن کافه پلاس عظیمیه: ۲۶۳۲۵۲۷۷۳۰

کافه شکلات بام عظیمیه کرج


از دیگر مقصدهای کافه گردی محبوب در کرج، کافه شکلات بام عظیمیه است. کافه شکلات، محیطی لوکس و دل‌نشین دارد و انتخاب مطبوعی برای لاکچریگردهای کافه‌گردی در کرج به شمار می‌رود. کافه شکلات، همان‌طور که از نامش پیداست، جایی برای لذت بردن انواع و اقسام نوشیدنی گرم و سرد با طعم و مزه شکلات تلخ و وایت و غیره است.
چشم‌انداز روبروی کافه شکلات بام عظیمیه، دوست‌داشتنی و باصفا بوده و گزینه خوبی برای سلفی و استوری‌های پرلایک اینستاگرامی است. پرسنل مؤدب، کیفیت و کمیت محصولات عرضه شده مناسب گزارش شده است و منویی متنوع دارد که توانسته نظر مشتریان مشکل‌پسند را جلب کند.
منوی تخصصی و متنوع کافه شکلات بام عظیمیه با کلکسیونی هیجان‌انگیز از خوشمزه‌جات رنگارنگ محبوب و شناخته شده کافه‌گردهای مشکل‌پسند، آماده پذیرایی از مهمانانش از ۱۰ تا ۲۳ هر روز است.
آدرس کافه شکلات بام عظیمیه کرج: کرج، داخل گلستان بیست و یکم
تلفن کافه شکلات بام عظیمیه کرج: ۲۶۳۲۵۳۴۰۵۳
در ادامه به معرفی بهترین کافه‌های جهانشهر کرج میپردازیم.
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه دارچین جهانشهر


کافه دارچین برخلاف کافه‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، محیط خیلی مجللی ندارد. دکوراسیون آن‌چنانی ندارد و از محیط روباز و دریاچه مصنوعی نیز خبری نیست. اما قیمت مناسب و کیفیت خوبی ارائه می‌کند که برای کافه‌گردهای مشکل‌پسند، انتخابی دلپذیر خواهد بود.
صبحانه‌خورهای این منطقه، کافه دارچین را در فهرست انتخاب‌های خود دارند. سرو نوشیدنی گرم و سرد، سرو غذا و گالری هنری، قسمت‌های ۳ گانه کافه دارچین کرج است. رفتار پرسنل مؤدبانه و از همه ‌مهم‌تر، کیفیت و کمیت متریال نیز مورد تایید مشتریان کافه دارچین گزارش شده و به نظر میرسد که قرارگیری آن در فهرست بهترین کافه ‌های کرج، نادرست نیست.
محیط خودمانی کافه دارچین، این مکان را به انتخابی مناسب برای دورهمی خانوادگی و دوستانه و سفر گروهی به اطراف پایتخت برای هم‌وطنان تهرانی تبدیل می‌کند. کافه دارچین جهانشهر، از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳ آماده پذیرایی از مهمانان شکم‌گرد در استان البرز است.
آدرس کافه دارچین جهانشهر: کرج، میدان هلال احمر، خیابان هلال احمر، نبش کوی سنبل
تلفن کافه دارچین جهانشهر: ۲۶۳۴۴۰۹۶۲۸

کافه رستوران نامبر وان جهانشهر کرج


کافه رستوران نامبر وان جهانشهر کرج، از کافه‌های محبوب این شهر محسوب میشود. کافه رستوران نامبر وان جهانشهر همان‌طور که از نامش پیداست، واقعاً شماره یک است و میتواند در فهرست بهترین کافه های کرج قرار بگیرد. غذاهای ایتالیایی در منوی غذای این غذاکده حضور چشمگیری دارد. طعامی که طبخ و سرو می‌کند، طبق نظر فودبلاگرهای اینستاگرامی و تیسترها، لذیذ بوده و میتواند نظر مشکل‌پسندها را برآورده کند.
دکوارسیون داخلی شیک و زیبایی دارد که الهام از دیزاین ایتالیایی است. برای برگزاری مراسم تولد و سالگرد ازدواج و ولنتاین و البته یلدا و هالووین و چهارشنبه‌سوری، انتخاب خوبی به نظر میرسد و لوکیشن دوست‌داشتنی دارد.
رستوران نامبر وان، برای مشکل‌پسندهای شکم‌گرد کافه باز در جهانشهر، منوی ویژه به نام Speciality دارد که شامل: نوتلا، کوپینا تابنی و چری ارا پنکیکی است.
آدرس کافه رستوران نامبر وان جهانشهر کرج: خیابان هلال احمر، نبش کوی شهداد کافه نامبر وان
تلفن کافه رستوران نامبر وان جهانشهر: ۲۶۳۴۴۳۷۶۶۸
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه چنین جهانشهر


از جمله کافه‌های محبوب جهانشهر است. کافه Chenin جهانشهر، از کافه‌هایی با منوی عالی و متنوع و دکوراسیونی چشمگیر و پرسنلی مؤدب و آماده به خدمت. کافه چنین، انتخاب خوبی برای گیاه‌خواران است و فضای پارکینگ خوبی دارد و اینترنت رایگان هم در اختیار مشتریان قرار میدهد. موسیقی زنده نیز بخشی از امکانات این کافه ارزشمند است تا شب و روزی خاطره‌انگیز را برای خود، دوستان و خانواده و آشنایان رقم بزنید.
آدرس کافه رستوران چنین جهانشهر کرج: جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی کوی زهره
تلفن کافه رستوران چنین جهانشهر: ۲۶۳۴۲۱۷۲۱۷

کافه باغ ونهان گوهردشت


در فهرست بهترین کافه های گوهردشت، کافه باغ ونهان قرار دارد. کافه باغ ونهان از بهترین کافه های کرج است که فضای روباز و شیکی دارد و بسیار دل‌باز است. مناسب انواع و اقسام جشن‌های تولد، سالگرد عروسی، ولنتاین، یلدا و چهارشنبه سوزی و هالووین بوده و لوکیشنی عالی برای فوتوشوت‌بازهای رمانتیک اینستاگرام نیز به شمار می‌رود.
کافه باغ ونهان گوهردشت، فضای شیشه‌ای زیبایی دارد و می‌توانید از مناظر اطراف لذت ببرید. کافه ونهان انواع و اقسام غذای ایرانی و فرنگی را در این فضای دوست‌داشتنی طبخ و سرو می‌کند.
آدرس کافه باغ ونهان گوهردشت: کرج، گوهردشت، خیابان داریوش
تلفن کافه باغ ونهان گوهردشت: ۲۶۳۴۴۴۷۷۶۹
آدرس شعبه مرکزی کافه باغ ونهان گوهردشت: کردان. برغان

کافه سئول گوهردشت


کافه سئول، نخستین کافه ارائه‌کننده غذاهای سنتی کشور کره در گوهردشت است. دکوراسیون داخلی، منطبق با فرهنگ و سنت کره بوده و نشانه‌هایی از فرهنگ کره در این کافه به چشم میخورد. برای جمع‌های دوستانه و خودمانی، انتخاب مطلوبی برای دورهمی خانوادگی است. کافه سئول از ساعت ۱۱ تا ۲۲ پذیرای مهمانان گرامی است.
منوی کافه سئول خیلی عجیب نیست. شامل مواردی چون: قهوه دمی، نوشیدنی گرم و میلک شیک و نوشیدنی سرد و ماکتیل است.
احتمالاً در سال ۱۴۰۱، کافه سئول تغییر مکان پیدا می‌کند و به جهانشهر کرج منتقل خواهد شد.
آدرس کافه سئول گوهردشت: البرز، گوهردشت، ابتدای سوم غربی کافه سئول
تلفن کافه سئول گوهردشت: ۲۶۳۴۴۴۹۲۵۱
بهترین کافه‌ های کرج را ببینید: از عظیمیه تا مهرشهر

کافه لاوین گرینلند گوهردشت


کافه لاوین گرینلند گوهردشت، از جمله کافه‌های زیبای و جدید این منطقه استان البرز بوده و مشتریان زیادی دارد. فضای روباز و سرپوشیده دارد و رفتار پرسنل نیز از نظر مشتریان مطلوب بوده و انتخاب خوبی برای کافه‌گردی در گوهردشت است. کافه لاوین کافه‌ای با دکوراسیون مجلل محسوب نمی‌شود.
آدرس کافه لاوین گرینلند گوهردشت: گوهردشت. بین خیابان چهارم و پنجم شرقی
تلفن کافه لاوین گرینلند گوهردشت: ۲۶۳۴۲۰۵۶۴۳

کافه باغچه طهرون گلشهر


برای گلشهرگردهای کافه‌باز، کافه باغچه طهرون را پیشنهاد میکنیم. از بهترین کافه‌های گلشهر بوده و فضای دوست‌داشتنی دارد.
آدرس کافه باغچه طهرون گلشهر: گلشهر، ابتدای درختی، جنب پاساژ پیام
تلفن کافه باغچه طهرون گلشهر: ۲۶۳۳۵۰۴۴۵۲

مخاطب گرامی
اگر تجربه استفاده از خدمات و نوشیدنی و غذاهای ایرانی و فرنگی کافه و رستوران‌های معرفی شده در این گفتار را داشتید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
لینک این گفتار جامع را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع تهرانگردها و ایرانگردها رسانده و در گروه‌های خانوادگی تلگرامی و واتساپی به اشتراک بگذارید. برای اقامت در کرج کافی است سری به صفحه هتل کرج بزنید و پس از مقایسه و بررسی، برترین گزینه را برای خود برگزینید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است