search
menu

بهترین رستوران‌ های کرج

[ پنهان کردن ]
با بهترین رستوران‌ های کرج آشنا شویم: از ارکیده تا روما
۱۰ نکته برای رستوران‌گردی در کرج
رستوران ارکیده کرج
رستوران روک لانژ
کافه سرآشپز
کافه رستوران دارچین کرج
رستوران یوسف کرج
رستوران میرزایی کرج
رستوران روما کرج
رستوران سزار کرج
رستوران بیزانس کرج
رستوران چنین کرج
سفره خانه سنتی و رستوران آریا کرج
سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون کرج
باغ رستوران دهکده کرج
کافه رستوران تیروژ کرج
کافه رستوران دنیز کرج
کافه رستوران ونهان کرج
کافه رستوران نویان کرج
رستوران حاج عباس کرج

با بهترین رستوران‌ های کرج آشنا شویم: از ارکیده تا روما


فهرست بهترین رستوران‌ های کرج در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده تا اگر از تهران، قصد گردش بیرون شهر و سفر به استان البرز داشتید، از فرصت‌های شکم‌گردی آن در غذاکده‌های معروف و مطرحش از نظر گردشگران و مسافران تهرانی و غیر تهرانی آگاهی داشته باشید. کرج، یکی از پاتوق‌های خارج شهر تهرانی‌ها بوده و مملو از رستوران‌ و کافه‌های شیک در محیط‌های سرباز و سربسته و آلاچیقی و باغ مانند در چهار فصل سال است. به‌خصوص برای مسافران تهرانی عازم مناطق شمالی کشور، یکی از گزینه‌های شکم‌گردی پیش رو در مسیر است که بعضی با پیشنهادهای موکد فودبلاگرها و توریسم بلاگرهای وطنی نیز مواجه شده‌اند.
اگر شما مخاطب گرامی، تجربه رستوران‌گردی در بهترین رستوران‌ های کرج داشتید یا غذای خاصی در این مراکز را بیش از همه دوست داشتید و موردپسند شما واقع شده، دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار سفرمارکت به اشتراک بگذارید.
با رستوران گردی وسوسه‌انگیز سفرمارکت که شما را به ضیافتی باشکوه از طعم و مزه‌های رنگارنگ در لوکیشن‌های نوآورانه بهاری و پاییزی کرج می‌برد، همراه باشید.
بهترین رستوران‌ های کرج

۱۰ نکته برای رستوران‌گردی در کرج


- استان البرز به‌خصوص کرج، مقصد گردشگری گاها نیم روزه تهرانی‌ها به‌خصوص در نیمه نخست سال است. طبیعتی سرسبز و مقصدهای روستاگردی خوبی دارد. لذا همه‌وقت خود را صرف کافه و رستوران‌گردی نکرده و از فرصت حضور در این دیار سرسبز با میوه‌های خوشمزه، حداکثر استفاده را ببرید.
- روایت مشتریان بهترین رستوران و کافه‌ها و گالری‌ها و مراکز دیدنی و تاریخی استان البرز شگفت‌انگیز ایران را از طریق نظرات کرج گردهای تریپ ادوایزر (Tripadvisor.com) مطالعه کنید تا داده‌های خوبی برای سفری خاطره‌انگیز در اختیار شما باشد.
- واینرها و فودبلاگرهای معروف استان البرز، همواره شما را با بهترین کافه و رستوران‌های فرنگی و سنتی این شهر آشنا می‌کنند و روایت‌های دست اول دارند. بد نیست آن‌ها را زیر نظر داشته باشید.
- بهترین و هیجان‌انگیزترین مقصدهای گردشگری و شکم‌گردی کرج را به روایت عکس‌ها و ویدیوهایی که مسافران ایرانی و خارجی شهر در هشتگ #KARAJ یا #کرج در اینستاگرام بارگذاری کردند، تماشا کنید.
- پیش از عزیمت به کرج، درصورتی‌که علاقه‌مند نوشیدن و خوردن غذاهای محلی این مرکز استان هستید، درباره دستور پخت و نحوه آماده‌سازی و متریال هر یک، اطلاعات مناسبی کسب کنید تا همواره فهرستی از بهترین غذاهای سنتی البرزی‌ها در دسترس شما قرار بگیرد.
- کباب و جوجه و خورشت‌های معمولی که در طول هفته میل می‌کنید، بهترین گزینه‌های سفارش غذا در بهترین رستوران‌ های کرج نیست. سعی کنید در بهترین رستوران‌ های کرج که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است، غذاهای سنتی و محلی مناطق این استان را در نظر داشته و طعم و مزه آن‌ها را تجربه کنید.
- اگر عازم بهترین رستوران‌ های کرج شدید و استوری و پست‌های اینستاگرامی پر لایک طوفانی را برای دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشتید، حتماً لوکیشن فارسی و انگلیسی‌زبان آن مرکز خدماتی را تگ کنید تا دیگران نیز در جریان مکان ارائه این تجربه شکم‌گردی شما قرار بگیرند و تبلیغ مراکز خدماتی این شهر شود.
- اگر به عنوان صاحب امتیاز یکی از کافه و رستوران‌های شهر، این گفتار را مطالعه می‌کنید، توصیه ما به شما، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی ربایشی برای برندینگ است.
- بیش از یک میلیون عکس و ویدیو درباره مکان‌های تاریخی، توریستی و غذاخوری‌ها و کافه‌ها و جاهای دیدنی کرج روی هشتگ KARAJ تگ شده که تجربه گردشگری فوق‌العاده پربار و مملو از اطلاعات گوناگون را در اختیار مسافران آینده این شهر قرار می‌دهد.

بهترین رستوران‌ های کرج

- بخشی از نظرات مشتریان رستوران‌های ممتاز کرج را می‌توان در گوگل ریویو دید. بخشی در تریپ ادوایزر و بخشی نیز زیر پست‌های هر رستوران در پیج اختصاصی آن. لذا پیش از عزیمت، نظرات را مرور کنید.
- درباره برخی از رستوران‌ های خوب کرج، گاها غلو شده و درباره بعضی نیز، بیش‌ازاندازه، بدگویی شده است. بهتر است با تفکر انتقادی و بدون تعصب، جمیع نظرات را بررسی کرده و با اطلاعات قبلی درست، بهترین انتخاب را داشته باشید.
به منظور سفر هوایی به نصف جهان، از خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرج سفرمارکت استفاده کنید که سفری ارزان و راحت را برای شما و خانواده گرامی به ارمغان خواهد آورد.

رستوران ارکیده کرج


نخستین مقصد شکم‌گردی در کرج که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم، رستوران ارکیده است. رستوران ارکیده شعبه چالوس، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های کرج بوده که همواره پرازدحام است و کیفیت غذاهایش موردپسند واقع شده و منوی متنوعی برای مشکل‌پسندها دارد. فضای باز و دل‌نشینی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و دو نفره داشته و انتخاب مطلوبی برای کباب‌خوری عصرگاهی است.
شعبه اول این رستوران در سال شصت و شش افتتاح شده و پس از آن تاکنون حدود شش شعبه افتتاح کرده که یکی از آن‌ها در اقدسیه و شهریار است. غذاهای گیاهی و فرنگی رستوران ارکیده توانسته نظر مخاطبان مشکل‌پسند را جلب کند.
از جمله رستوران‌های خوب کرج بوده که قیمت بالایی به نسبت دارد و گفته شده که یکی از بهترین سرویس‌ها را به کرج‌گردها ارائه می‌کند.
- آدرس شعبه مرکزی رستوران ارکیده: البرز- کرج، جاده چالوس، کیلومتر ۱۴،
- تلفن شعبه مرکزی رستوران ارکیده کرج: ۲۶۳۴۱۲۲
- آدرس شعبه مهستان رستوران ارکیده کرج: کرج، میدان نبوت، مجتمع مهستان، رستوران گردان ارکیده
- تلفن شعبه مهستان رستوران ارکیده کرج: ۲۶۳۴۱۲۳
سایت رستوران ارکیده کرج به منظور اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها و خدمات و منوهای سال ۱۴۰۱ به بعد در اینترنت در دسترس است.
بهترین رستوران‌ های کرج

رستوران روک لانژ


روک لانژ، از کافه رستوران‌هایی است که دکوراسیون خاصی داشته و تجربه غذا خوردن در محیطی دل‌انگیز را برای مهمانانش فراهم کرده و مبل چرم قهوه‌ای در کنار ورودی زیبا و پرسنلی ماهر، میزبان شایسته‌ای برای شکم‌گردهای فاز دو مهرشهر است.
منوی رستوران روک لانژ، شامل استیک و برگر و غذای دریایی و پیتزا و پاسا و غذای رژیمی و انواع صبحانی ایرانی و انگلیسی و فرانسوی است. ساعت کار نیز از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲۳ است. روزهای آخر هفته نیز برای صبحانه‌خوری سرویس می‌دهد
- آدرس رستوران روک لانژ: کرج. فاز دو مهر شهر، خیابان یادگار امام. خیابان گلستان خیابان ۲۱۶ شرقی
- تلفن رستوران روک لانژ: ۲۶۳۳۴۷۳۳۴۲

کافه سرآشپز


از دیگر مقصدهای کافه گردی در کرج است که طرفداران زیادی دارد. جایی نیمه تاریک که حس و حال رمانتیک به لاکچری گردهای کافه‌باز کرج می‌دهد تا در زمان چشیدن طعم‌های فوق‌العاده قهوه دمی و اسپرسو خوش‌بو، دورهمی خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم بخورد. بخش روباز کافه، سایه‌بان داشته و منوی رستورانش نیز پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای هست.
پیتزا، برگر، استیک، پنه، پیش‌غذا و سالاد و صبحانه ایرانی و فرنگی، منوی متنوع کافه رستوران سرآشپز هست.
- آدرس کافه رستوران سرآشپز کرج: کرج. بلوار جمهوری جنوبی نبش میدان والفجر طبقه ۲
- تلفن کافه رستوران سرآشپز: ۲۶۳۲۷۳۳۳۶۲
بهترین رستوران‌ های کرج

کافه رستوران دارچین کرج


کافه رستوران دارچین یکی از کافه‌های زیبا با صندلی‌های لهستانی در جهانشهر کرج است. جایی که در دو نیم طبقه، شما را با قهوه دمی و دم‌نوش‌های خوش‌طعم و رنگ و کیک‌های روز، مهمان کرده و قیمت‌ها متوسطی دارد.
- آدرس کافه رستوران دارچین کرج: جهانشهر، خیابان هلال احمر نبش کوی سنبل
- تلفن کافه رستوران دارچین: ۲۶۳۴۴۰۹۶۲۸

رستوران یوسف کرج


از بهترین رستوران‌های کرج بایستی به رستوران یوسف اشاره کرد. منوی آن نیز مثل رستوران حسین شیشلیکی مشهد، از منوهای گران بوده اما کیفیت غذاها، به استقبال مخاطبان و کاربران اینستاگرام همراه شده است. دارای آلاچیق‌های ۶ و ۹ و ۱۲ نفره بوده و برای دورهمی‌های عصرانه و شبانه خانوادگی و دوستانه، فضایی مطبوع و دوست‌داشتنی دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی این رستوران، فضای مناسبی را در اختیار شکم‌گردهای علاقه‌مند به پاتوق‌های بیرون شهر تهران قرار داده که معمولاً با پخش موزیک نیز همراه می‌شود تا طعم کباب و جوجه و ماهی را در فضایی رمانتیک، تجربه کنید! پارکینگ اختصاصی دارد و منوی غذای آن، غذاهای سنتی و محلی را شامل نمی‌شود. کباب‌خورها، معمولاً یوسف را در نظر دارند.
- آدرس شعبه مرکزی رستوران یوسف کرج: البرز، کرج، مهرویلا، میدان معلم
- تلفن شعبه مرکزی رستوران یوسف کرج: ۲۶۳۳۵۳۱۷۰۵
- آدرس شعبه جاده چالوس رستوران یوسف: البرز، کیلومتر ۳ جاده چالوس
- تلفن شعبه جاده چالوس رستوران یوسف: ۲۶۳۲۲۸۰۴۴۶
با سرویس بلیط چارتر هواپیما سفرمارکت، فرصت ایرانگردی و شکم‌گردی ارزان و آسان را برای خود و خانواده در ۳۱ استان کشور فراهم کنید.

رستوران میرزایی کرج


از دیگر رستوران‌های واقعاً خوب در استان البرز است. سالن بزرگی در طبقه اول داشته و سفره‌خانه آن نیز در طبقه وسط بوده و برای علاقه‌مندان به کباب‌خوری بر روی تخت‌های سنتی کنار رودخانه نیز فضای مفرحی تعبیه کرده است. از بهترین کباب خانه‌های کرج بوده و انتخاب مشکل‌پسندهای استان البرز و کرج‌گردهای تهرانی در روزهای آخر هفته محسوب می‌شود. اگر به دنبال کباب‌خوری در کنار رودخانه پر آب جاده چالوس هستید، توصیه می‌کنیم از این مقصد کباب‌خوری استفاده کنید. اشتهای شما را فضای دل‌انگیز و روح‌بخش و طعم بی‌نظیر کباب و جوجه میرزایی، باز می‌کند. از جمله رستوران‌های تقریباً گران بوده و در رده اکثر باغ رستوران‌ های جاده چالوس است.
- آدرس رستوران میرزایی کرج: البرز، جاده چالوس، کیلومتر هفت، رستوران میرزایی
- تلفن رستوران میرزایی کرج: ۲۶۳۵۳۵۳۶۵۵
بهترین رستوران‌ های کرج

رستوران روما کرج


از بهترین رستوران‌های کرج به شمار آمده و در فهرست رستوران‌های بین‌المللی این شهر معرفی شده است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران روما کرج سرو شده و محیطی دلپذیر با طعم لذیذ غذاهای سنتی و فرنگی را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. پاتوق شب‌گردها و لاکچری‌گردهای تهران برای فرار از گرمای تهران در نیمه نخست سال نیز هست.
تجربه‌ای متفاوت از کباب‌خوری را می‌توان در رستوران روما کرج در اختیار داشت که با حضور سرآشپز حرفه‌ای و پرسنل آموزش‌دیده، کامل می‌شود. طرفداران زیادی داشته و امکان رزرو و بیرون‌بر را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. رستوران روما کرج در حال حاضر ۲ شعبه داشته و در کرج است. شعبه دوم رستوران روما در عظیمیه بوده و از طریق سایت روما می‌توانید در جریان قیمت‌های جدید و منو متنوع و خدماتش قرار بگیرید. کباب و غذای دریایی، از انتخاب‌های پرطرفدار در روما است.
- آدرس شعبه مرکزی رستوران روما: البرز- کرج. گوهردشت، بلوار موذن، روبروی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس
- تلفن شعبه مرکزی رستوران روما: ۲۶۳۴۴۲۵۰۰۲
- آدرس شعبه عظیمیه رستوران روما کرج: البرز، عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی رستوران روما
- تلفن شعبه عظیمیه رستوران روما کرج: ۲۶۳۲۵۴۴۳۹۳
ساعت کار رستوران روما کرج از ساعت ۱۱ تا ۲۳ شب است.
با خرید اینترنتی بلیط قطار سفرمارکت، می‌توانید ایرانگردی ارزان و امنی را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

رستوران سزار کرج


از رستوران‌های معروف شهر کرج است. از نخستین رستوران‌های بین‌المللی تأسیس شده در این شهر بوده و فضای دنج و راحت و دکوراسیونی با تم گرم و شیک در اختیار کباب خورهای کرج تدارک دیده تا در کنار پرسنل حرفه‌ای و سرآشپز ماهر، یک گزینه ایده‌آل برای مشکل‌پسندهای کرج‌گرد و شکم‌گرد باشد. رستوران سزار، قابلیت بیرون‌بر و رزرو داشته و دسترسی‌اش آسان است. در فهرست رستوران‌هایی با قیمت‌های متوسط قرار دارد.
- آدرس رستوران سزار: البرز- کرج، بلوار سرداران شرقی میدان والفجر
- تلفن رستوران سراز کرج: ۲۶۳۴۲۰۰۴۰۳
بهترین رستوران‌ های کرج

رستوران بیزانس کرج


رستوران بیزانس از دیگر رستوران‌های محبوب و معروف کرج است. از رستوران‌های لاکچری شهر بوده و فضای مناسبی برای استوری ‌بازهای اینستاگرامی نیز تدارک دیده و فضای بازش هم مخاطبان زیادی دارد. اگر قصد میل کردن غذای خود در محیط سرباز دارید، رستوران بیزانس را در نظر داشته باشید.
رستوران بیزانس کرج رنج قیمت بالایی داشته اما برای برگزاری جشن و مهمانی و دورهمی های خودمانی، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد در منطقه اعیان نشین عظیمیه کرج.
در رستوران بیزانس، امکان رزرو و بیرون‌بر داشته و در فهرست رستوران‌های به نسبت گران کرج به شمار می‌رود.
- آدرس رستوران بیزانس کرج: البرز، کرج، عظیمیه، چهل و پنج متری خیابان کاج، جنب چهار راه نیک نژادی
- تلفن رستوران بیزانس کرج: ۲۶۳۲۵۵۹۵۲۲

رستوران چنین کرج


این رستوران هم‌چون رستوران‌هایی که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی کردیم، از بهترین رستوران‌ های کرج در طبقه سرو غذاهای فرنگی است. امکان بیرون‌بر هم داشته و محیط شیک و دلپذیری را در اختیار شکم‌گردهای مشکل‌پسند کرج قرار داده و دکوراسیونی محبوب استوری‌بازهای اینستاگرام نیز دارد.
غذاهای گیاهی این رستوران از جمله غذاهای محبوب مشتریانش است. پارکینگ اختصاصی و وای فای و موسیقی از جمله امکانات این رستوران برای شکم‌گردهای کرجی است. ساعت کار رستوران چنین کرج از ساعت ۱۲:۳۰- تا ساعت ۲۳ است. در این رستوران می‌توان، استیک، سالاد، بشقاب مزه، غذاهای فرنگی و البته اخیراً غذاهای ایرانی را سفارش داد.
- آدرس رستوران چنین کرج: البرز، کرج، جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی کوی زهره
- تلفن رستوران چنین کرج: ۲۶۳۴۲۱۷۲۱۷
بهترین رستوران‌ های کرج

سفره خانه سنتی و رستوران آریا کرج


رستوران آریا کرج از دیگر رستوران‌ های معروف شهر کرج است. سفره‌خانه سنتی آریا، نخستین موزه رستوران ایران بوده که ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز در اختیار داشته و در آنجا امکان سرو قلیان و اجرای موسیقی زنده، شما را با طعم لذیذ غذاهای سنتی ایران، همراه می‌کند. رستوران سنتی آریا در تولید و طبخ و طراحی بشقاب‌های غذا و سرو آن، مهارت دارد و این‌های در واقع نمونه‌های الهام‌بخشی برای رستوران‌دارها در دیگر نقاط کشور است که بتوانند با خلاقیت در تولید و طبخ غذا، بر مشتریان خود افزوده و برندینگ خود را تقویت کنند.
- آدرس رستوران سنتی آریا: کرج، میدان سپاه، بلوار جمهوری شمالی نبش کوی نسیم
- تلفن رستوران سنتی آریا: ۲۶۳۴۴۷۷۵۴۶

سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون کرج


عاشقان قلیان و چای نبات و کباب خوشمزه، سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون کرج را در نظر داشته باشند که در فهرست بهترین رستوران‌ های کرج قرار دارد. طراحی دکوراسیون دل‌نشین داشته و با موسیقی زنده، مشتریان پروپاقرص فراوانی در طول هفته دارد. تنوع غذایی سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون کرج، یکی از مزیت‌های این غذاکده محبوب شکم‌گردهای کرجی محسوب می‌شود.
- آدرس رستوران سنتی لیلی و مجنون: کرج، کوکب شرقی، بوستان تاج یاسمن جنوبی
- تلفن رستوران سنتی لیلی و مجنون: ۲۶۳۴۸۱۹۵۳۹

باغ رستوران دهکده کرج


از دیگر رستوران‌های معروف کرج است. فضای باز و لژ خانوادگی داشته و غذاهای باکیفیتی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. باغ رستوران دهکده کرج، اینترنت رایگان و پارکینگ ۳۰۰ نفره را در اختیار مهمانان قرار داده و موسیقی زنده هم گاها دارد. پرسنل خوش‌برخورد دارد که در اینستاگرام نیز به این موضوع اشاره کردند. ۲ شعبه باغ رستوران دهکده دارد.
- آدرس شعبه اول باغ رستوران دهکده کرج: البرز، مهرشهر، نبش خیابان چمن سوم
- تلفن شعبه اول باغ رستوران دهکده کرج: ۲۶۳۳۴۰۱۲۲۷
- آدرس شعبه دوم باغ رستوران دهکده کرج: کرج، گلشهر، خیابان گلزار غرب، نرسیده به ایستگاه مترو، کافه رستوران دهکده
بهترین رستوران‌ های کرج

کافه رستوران تیروژ کرج


از دیگر مقصدهای کافه‌ای و رستورانی شهر کرج است که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از شکم‌گردهای کرجی بوده و فضای سنتی و پارکینگ اختصاصی و وایفای رایگان از جمله خدماتی است که کافه تیروژ در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. فضای بازی کودکان و موسیقی زنده کنار رودخانه چالوس، از جمله امتیازات کافه رستوران تیروژ است.
کافه رستوران تیروژ در جاده کرج به سمت چالوس واقع شده و داخل یک باغ بزرگ است. انتخاب خوبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و جمع‌های فرار از کرونا در محیط‌های سربسته برای رقم زدن یک آخر هفته خاطره‌انگیز است. منوی کافه رستوران تیروژ ترکیبی از کباب‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های سنتی عالی است. این رستوران به نام رستوران سرآشپزحم تیروژ هم نامیده می‌شود و جزییات رضایت مشتریانش را نیز هرازگاهی استوری می‌کند. صبحانه و سالن VIP از خدمات این رستوران است.
شکم گردهای رمانتیک در جاده کرج، اگر خواهان طعم خوشمزه کباب و ته‌دیگ‌های عالی و لبنیات محلی در کنار موسیقی روح‌نواز آب‌های خروشان رود جاده چالوس هستند، تیروژ را در نظر داشته باشند.
- آدرس کافه رستوران تیروژ: البرز، کرج، کیلومتر شش جاده چالوس،
- تلفن کافه رستوران تیروژ: ۲۶۳۵۳۶۲۲۳۲
اگر قصد رستوران‌گردی در کرج به منظور مسافرت به مناطق شمالی کشور دارید، از خدمات اجاره روزانه ویلا و سوئیت سفرمارکت استفاده کنید تا سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همسر و دوستان و آشنایان رقم بزنید.
بهترین رستوران‌ های کرج

کافه رستوران دنیز کرج


از جمله بهترین رستوران‌های کرج همین کافه رستوران دنیز است. کافه رستوران دنیز کرج، در واقع یک رستوران با لوکیشن و دکوراسیون خیلی خاص است. در واقع کف آکواریومی داشته و از جذاب‌ترین رستوران‌های دوستی داشتنی کرج به شمار می‌رود. این رستوران جایی است که نه‌تنها خاطره یک غذای باکیفیت و خوشمزه را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه فضایی رمانتیک و دلپذیر داشته که محبوب استوری‌بازهای شبانه اینستاگرام بوده و می‌تواند لایک‌ها بسیاری را در شکم‌گردی برای شما ایجاد کند.
کافه رستوران کرج، آلاچیق‌‌های بزرگ و راحتی دارد که امکان برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های دوستانه و خودمانی و خانوادگی و حتی برگزاری مراسم خاص سازمان‌ها و ارگان‌ها را نیز دارد. جایی برای فوتوشوت‌های مختلف در محیط باز و دل‌نشین آن. منوی کافه رستوران دنیز کرج، تنوع بالایی داشته و پاسخ گوی هر سلیقه‌ای هست. رستوران دنیز کرج نخستین رستوران کف آکواریوم در ایران است. نمونه‌ای الهام‌بخش برای طراحی دکوراسیون‌های رمانتیک کافه و رستوران‌ها در ۳۱ استان کشور
- آدرس کافه رستوران دنیز کرج: البرز، کرج، مهرشهر، فاز دو، بلوار شهرداری، کوی ۲۱۶
- تلفن کافه رستوران دنیز کرج: ۲۶۳۳۴۲۱۶۰۰

کافه رستوران ونهان کرج


از مقصدهای شکم گردی شهر است. از جذاب‌ترین رستوران‌ های کرج بوده و طراحی فوق‌العاده‌ای برای آن در نظر گرفته‌اند که خود عاملی برای جلب مشتری شده و ترکیبی از فضای باز و باغچه‌ای را برای شکم‌گردهای کرجی به ارمغان آورد. بخش رستوران و کافه مجزا دارد. کیفیت غذا و تنوع آن‌ها و برخورد پرسنل آن‌ با استقبال کاربرانش در اینستاگرام نیز مواجه شده و کلکسیونی از غذا و نوشیدنی سنتی و فرنگی را برای مهمانان مشکل‌پسندش تدارک دیده است.
سرویس قلیان آن انتخاب خوبی برای ناهار خورها در کرج است. ۲ شعبه در کرج داشته و آماده پذیرایی از مهمان از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب است.
- آدرس شعبه گوهردشت رستوران ونهان کرج: البرز، کرج، گوهردشت، خیابان اصلی رجایی شهر، خیابان داریوش پلاک نود و هفتم
- تلفن شعبه گوهردشت رستوران ونهان کرج: ۲۶۳۴۴۴۷۷۶۹
- آدرس شعبه مهرشهر رستوران ونهان کرج: البرز، کرج، بلوار شهرداری، ابتدای خیابان ۲۱۶ غربی
- تلفن شعبه مهرشهر رستوران ونهان کرج: ۲۶۳۳۴۱۸۶۱۰
بهترین رستوران‌ های کرج

کافه رستوران نویان کرج


کافه رستوران نویان کرج از دیگر مقصدهای شکم‌گردی است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. کافه رستوران نویان کرج در مهرشهر قرار گرفته و فضای باز و طبیعت‌خورش، نوعی باغ رستوران را برای شکم‌گردهای کرجی به ارمغان آورده است.
منوی متنوع و باکیفیتی داشته و انواع نوشیدنی و غذای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. سرویس چای و قلیان و نباتش، درجه‌یک است و پرسنل خوب و ماهری هم دارد.
این کافه رستوران، موسیقی زنده داشته و دارنده تندیس زرین در فهرست ۱۰۰ رستوران برتر ایران است. لذا با یک رستوران خاص و حرفه‌ای روبرو هستید که برگزیده ملی است.
- آدرس کافه رستوران نویان: کرج مهرشهر، چهار باندی، چمن ۲ باغ رستوران نویان
- تلفن کافه رستوران نویان: ۲۶۳۳۴۰۵۳۳۰

رستوران حاج عباس کرج


از قدیمی‌ترین رستوران‌های کرج است که در فهرست بهترین و برترین و پرمشتری‌ترین کبابی‌های حصارک محسوب می‌شود. رستوران حاج عباس، مثل رستوران مسلم بازار تهران، از قدیمی‌ها و محبوب‌ترین مقصدهای کباب خوری مشکل‌پسندهای استان البرز است. گوشت خالص کباب‌هایش، زبانزد خاص و عام بوده و منوی حاج عباس نیز مقرون‌به‌صرفه و منصفانه تلقی می‌شود.
- آدرس شعبه مرکزی رستوران حاج عباس: کرج، حصارک، بعد از سه راه پست خانه، روبروی پمپ بنزین.
- تلفن شعبه مرکزی رستوران حاج عباس: ۲۶۳۴۵۵۴۰۸۹
- آدرس شعبه دوم رستوران حاج عباس: حصارگ، نرسیده به میدان دانشگاه
- تلفن شعبه دوم رستوران حاج عباس: ۲۶۳۴۵۵۴۰۸۸
بهترین رستوران‌ های کرج

مخاطب گرامی
اگر شما هم تجربه لذت بردن از نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی و فرنگی معرفی شده در رستوران‌ها و کافه‌های این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت داشتید، نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. سعی کنید که حریم خصوصی را در نظردهی رعایت کنید تا کم‌تر نیاز به ویرایش داشته باشد.
اگر قصد سفر به تهران و کرج‌گردی در امسال دارید، از بهترین و مناسب‌ترین هتل های تهران در سفرمارکت بازدید کنید، چراکه امکان یافتن اقامتگاهی ارزان در یکی از مناطق خوب پایتخت در این سایت برایتان مهیا خواهد شد.
لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع دوستان و آشنایان و ایران‌گردان برسانید و در گروه‌های خانوادگی واتساپی و تلگرامی نیز به اشتراک بگذارید تا دوستان تهرانی و مسافران کرجی، از این غذاکده‌های بی‌نظیر با منوهای متنوع و لوکیشنی نوآورانه، بهره‌مند شوند.
مجله گردشگری سفرمارکت را برای اطلاع از بهترین مقصدهای شکم گردی و گردشگری ایران و جهان دنبال کنید و ما را در اینستاگرام نیز فالو کنید تا در جریان برنامه‌ها و مسابقات ویژه سفرمارکت در طول ماه قرار بگیرید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است