search
menu

هتل بین المللی درویشی مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل درویشی مشهد
امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد
رستوران‌های هتل درویشی مشهد
واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد
فاصله هتل درویشی مشهد تا جاهای دیدنی

درباره هتل درویشی مشهد


برای رزرو اتاقی در یگانه هتل آتریوم شرقی کشورمان باید به خیابان امام رضا بروید تا پیکر تنومند آسمان‌خراش شیشه‌ای و سربه‌فلک‌کشیده هتل درویشی مشهد بر شما نمایان گردد. در حقیقت یافتن این هتل ۲۵ طبقه‌ای کار دشواری نیست، چراکه قامت غول‌آسای آن، چنان سترگ و باشکوه است که بر بخش وسیعی از حاشیه خیابان امام رضا سایه انداخته و با معماری مدرن و فخرفروشانه‌ خود، جلوه اعجاب‌انگیزی به این منطقه بخشیده است. نمای لوکس و اشرافی هتل درویشی در همان ابتدا شما را میخکوب و ذهنتان را مشغول این مسئله می‌کند که نام هتل هیچ ارتباط معنایی و تناسبی با ظاهر شاهانه‌اش ندارد، اما در زمان ورود به واحدهای اقامتی ممتاز و تجملاتی هتل است که دیگر هیچ شکی بر شما باقی نمی‌ماند که این هتل مجلل با چنین فر و شوکت و زرق‌وبرقی دارد به خالق نام خود دهن‌کجی می‌کند. معماری خاص و استثنائی، تنوع بسیار زیاد طرح‌های اقامتی، وجود رستوران‌هایی بسیار باکیفیت، امکاناتی بی‌کم‌وکاست و واحدهای شاه‌نشینی که با چشم‌اندازهای خارق‌العاده و افسونگرشان جامه واقعیت بر تن رؤیای اقامتی استثنائی و بی‌عیب و نقص در مشهد پوشانده‌اند، همگی جزء دلایلی هستند که این هتل را به گزینه‌ای بسیار عالی برای اقامت خریداران بلیط هواپیما مشهد در این منطقه مبدل کرده‌اند.

امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد


هتل بین المللی درویشی مشهد دارای یک مجموعه آبی پیشرفته و حرفه‌ای است که خدمات ماساژ و اسپا را با نیروهای متخصص و تجهیزات استاندارد عرضه می‌کند. سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی ماساژ از دیگر خدمات مجموعه آبی هتل درویشی مشهد به شرکت‌کنندگان تور مشهد است. سالن بدن‌سازی و باشگاه آمادگی بدنی، بخش دیگری از امکانات هتل درویشی مشهد است.
گفتنی است که این هتل از سالن‌های پذیرایی متعددی نیز بهره می‌برد که برای برگزاری مجالس و مهمانی‌های مختلف از آن‌ها می‌توان استفاده کرد. تالار دیپلمات هتل در طبقه منفی یک و در انتهای مرکز خرید قرار گرفته است. تالار آیینه در طبقه ۱۷ هتل درویشی مشهد قرار گرفته و با چشم‌اندازی ویژه از شهر مشهد، پذیرایی درخوری از مهمانان هتل انجام می‌دهد. و در آخر اتاق اجلاس هتل با ظرفیتی برابر با ۳۰ تا ۴۵ نفر و امکاناتی نظیر ویدئو کنفراس برای برگزاری نشست‌های رسمی و جلسات گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.
در هتل Darvishi Hotel یک مرکز خرید بزرگ و لوکس وجود دارد که می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین سوغاتی‌های شهر مشهد و صنایع‌دستی را خریداری کنید. خوب است بدانید که هتل درویشی خدمات ترانسفور از فرودگاه به هتل را با هماهنگی قبلی مسافران و به‌صورت رایگان برای شما انجام خواهد داد.

رستوران‌های هتل درویشی مشهد


گزینه‌های غذاخوری متعددی در هتل Darvishi Hotel وجود دارند که با برترین رستوران‌های منطقه رقابتی تنگاتنگ دارند. فست فود فیروزه یکی از رستوران‌های هتل درویشی مشهد است که انواع فست فودها مانند پیتزا و کنتاکی را در محیطی متفاوت سرو می‌کند. رستوران آتریوم با سقفی شیشه‌ای در فضایی مجلل و لوکس پذیرای مقدم مهمانانی است که دوست دارند خدماتی با بالاترین کیفیت ممکن را در مکانی اعیانی دریافت کنند. برای صرف صبحانه، سالن صبحانه خوری ارغوان تنوع گسترده‌ای از غذاهایی لذیذ را به‌صورت بوفه عرضه می‌کند و رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و تماشایی، آماده پذیرایی از گردشگرانی است که به صرف غذای لذیذ خود در حین تماشای منظره زیبای شهر بر فراز برجی مرتفع علاقه دارند. کافی شاپ و سالن بیلیارد هتل درویشی مشهد علاوه بر دارا بودن میز بیلیارد انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم را در کنار این تفریح و ورزش دوست‌داشتنی سرو می‌کند. ناگفته نماند که بخش اسپاس هتل درویشی مشهد نیز از یک کافی‌شاپ اختصاصی بهره می‌برد. همچنین کافی‌شاپی اختصاصی در هتل درویشی مشهد وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در محیطی دل‌پذیر و صمیمی مزین به رنگ‌هایی دل‌نشین و آرامش‌بخش به مهمانان عرضه می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد


اتاق‌های هتل درویشی مشهد عبارت‌اند از: اتاق و سوئیت امپریال در طبقه ۱۵ و ۱۶ با ظرفیت ۳ نفر و دارای یک اتاق‌خواب و یک نشیمن، اتاق کوئین در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل با ظرفیت ۲ نفر، پنت هاوس اسپا (پنت هاوس به‌علاوه اسپای اختصاصی)، اتاق آینده و دوبلكس پرزیدنتال. همچنین هتل درویشی مشهد یک نوآوری خاص در گروه دیگری از اتاق‌هایش به نام اتاق‌های ملل اجرا کرده است و آن طراحی و نام‌گذاری اتاق‌ها متناسب با فرهنگ و تاریخ کشورهای گوناگون است. ناگفته نماند که اتاق‌های فصل هتل درویشی مشهد به‌صورت دو تا چهار تخته هستند.

فاصله هتل درویشی مشهد تا جاهای دیدنی


فاصله هتل تا حرم مطهر‌ امام رضا (باب الرضا): ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم‌شناسی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ملک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی پارک ملت: ‌۱۰.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است