search
menu

هتل اسپیناس پالاس تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپیناس پالاس تهران
امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس تهران
امکانات تفریحی هتل اسپیناس پالاس تهران
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران
رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران
فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران


هتل اسپیناس پالاس یکی از شیک‌ترین و لوکس ترین هتل های ایران است که در شمال شهر تهران و در منطقه سعادت‌آباد قرارگرفته و چشم‌انداز دلنوازی از پایتخت مقابل چشمانتان خواهد بود. هتل اسپیناس پالاس از مجموعه‌ هتل‌های اسپیناس در ایران به شمار می‌رود و این هتل بی‌نظیر پنج ستاره بوده و در سال ۱۳۹۴ ساخته‌شده است. هتل اسپیناس دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ اتاق است. ساختان این هتل مدرن بوده و از معماری معاصر بهره گرفته‌شده است. با خرید اینترنتی تور سفرمارکت و اقامت در این هتل می‌توانید به چندین جاذبه دیدنی شهر تهران دسترسی آسانی داشته باشید، برخی از جاهای دیدنی عبارت‌اند از پارک پرواز و پارک ژوراسیک که بازدید از این دو پارک به همه گردشگران مخصوصاً کسانی که کودک به همراه داشته باشند پیشنهاد می‌شود.

امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس تهران


لابی این هتل مجلل بوده و انواع خدمات ارائه می‌شود. پرسنل در این مجموعه کارآزموده بوده و به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات و فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. پذیرش این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. پارکینگ موجود در هتل اسپیناس پالاس با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. برای استفاده از خشک‌شویی باید به لابی این هتل مراجعه کنید، همچنین تاکسی‌سرویس نیز برای گشت‌وگذار در شهر تهران در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در داخل این هتل سالن همایش و کنفرانس وجود دارد که انواع تجهیزات صوتی به روزی داشته و امکان برگزاری جلسات کاری‌ را برایتان فراهم می‌سازد. در هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توانید با پرداخت هزینه از خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید، بنابراین با خرید بلیط هواپیما خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید. اینترنت وای فای نامحدود در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. گفتنی است استعمال در اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس ممنوع است و افراد سیگاری باید به این موردتوجه داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل اسپیناس پالاس تهران


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر اشاره کرد که به‌صورت سرپوشیده بوده و مسافران می‌توانند در تایم‌های جداگانه آقایان و بانوان از این استخر بهره‌مند شوند. سالن ورزشی و بدن‌سازی نیز برای ورزش دوستان در لابی این هتل دایر گردیده شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته استاندارد، اتاق دوتخته رویال، سوئیت دونفره، سوئیت سه نفره، سوئیت جونیور و سوئیت یک‌خوابه چهار نفره رویال. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای ظرفیت اضافی نیست. در داخل اتاق‌های هتل اسپیناس تخت خواب‌های راحت قرار داده‌شده است. در همه اتاق‌ها حمام و دستشویی اختصاصی وجود دارد. از دیگر امکانات اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان به تلویزیون، چای‌ساز، قهوه ساز، صندوق امانات اشاره کرد. سایر خدمات نیز عبارت‌اند از بالکن، روم سرویس، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، رخت‌آویز، میز کار، آب رایگان، مبلمان.

رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران


دو رستوران موجود در هتل اسپیناس پالاس انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی سرو می‌کنند. رستوران لاتون غذاهای اصیل ایرانی را در محیطی فوق‌العاده سرو می‌کند و در این رستوران می‌توانید وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را نوش جان کنید. در رستوران سنتی دیبا نیز می‌توانید از منوی کامل برای هر نوع سلیقه‌ای غذا سفارش دهید. همچنین انواع دم‌نوش و نوشیدنی‌ در کنار منوی غذاها سرو می‌شود.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ژوراسیک تهران: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ایرانی تهران: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: ۹.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ سعدآباد: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تله‌کابین توچال: ۱۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است