search
menu

هتل زندیه شیراز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زندیه شیراز
امکانات عمومی هتل زندیه شیراز
امکانات تفریحی هتل زندیه شیراز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل زندیه شیراز
رستوران هتل زندیه شیراز
فاصله هتل زندیه شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل زندیه شیراز


هتل زندیه شیراز از هتل‌های ۵ ستاره در شهر زیبای شیراز است که در نزدیکی اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر واقع‌شده است. همین امر سبب می‌شود تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان و کشورمان برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند و اینکه از شرایط بسیار خوب بهره‌مند شوند. این هتل فوق‌العاده و شیک بوده و از مسافران و گردشگران به نحو احسن میزبانی می‌کنند. هتل ۵ ستاره زندیه شیراز به‌قدری زیباست که فقط باید خودتان از نزدیک ببینید، همچنین با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدی بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل زندیه شیراز


برخی از مهمانان هتل زندیه شیراز با توجه به اینکه هدفشان از این سفر کار و تجارت است، بدین‌جهت می‌توانند به بخش بیزینس سرزده و از سالن سمینار لوکس بهره‌مند شوند، زیرا در این سالن امکان برگزاری جلسات بسیار مهم و ضروری را نیز برای مهمانان فراهم آورده‌اند. اگر در سفر به شیراز مهمان هتل زندیه شدید، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به گالری صنایع‌دستی هم بزنید. در این مکان، گوشه‌ای از روح هنری شهر شیراز به دل‌انگیزترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است. محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته و در هنگام عصر و شب می‌توانید از این قسمت لذت ببرید، پارکینگ مجموعه نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خودپرداز برای تهیه پول نقد برای مسافران در لابی هتل تعبیه‌شده است، سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. علاوه بر اینها، کرایه اتومبیل بدون راننده برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز در لابی امکان‌پذیر گشته است. برای خرید نیز می‌توانید به فروشگاه موجود در لابی سر بزنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل زندیه شیراز


در هتل زندیه شیراز می‌توان از حمام سنتی ایرانی برای استحمام نیز استفاده کرد. محیط این حمام برای مسافران و توریست‌های کشورهای خارجی بسیار جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود و افراد را به فضای گذشته می‌برد. البته لازم به ذکر است که این هتل کاملاً مدرنیته است و همین امر باعث ساخته‌شدن استخر، سونا و جکوزی بسیار شگفت‌انگیزی شده است. علاوه بر اینها، مکان‌هایی برای رفع خستگی در این هتل سالن ورزشی آن است که به‌عنوان بهترین گزینه برای مهمانان به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل زندیه شیراز


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در این هتل بی‌نظیر بوده و اقامتی همراه با آرامش را برای میهمانان خلق می‌کنند. از مشهورترین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه می‌توان به اتاق دوتخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت بیزینس، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه اشاره کرد. از عمومی‌ترین امکانات فراهم‌شده در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل می‌توان به یخچال، تخت بسیار گرم‌ونرم، مبل، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، چای‌ساز اشاره کرد. البته امکانات این اتاق‌ها به‌قدری زیاد هستند که اصلاً نمی‌توان همه آن‌ها را برشمرد. ضمناً، جدا از این امکانات همه اتاق‌ها دکوراسیونی شیک و چشم‌انداز بسیار دلربایی داند که همه را مات و مبهوت می‌کنند.

رستوران هتل زندیه شیراز


ناگفته نماند که در هتل زندیه شیراز، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها هم تعبیه‌شده تا مهمانان دمی به آسودگی در این مکان‌ها سپری نمایند. شکی نیست که شما هم با قدم گذاشتن در رستوران کلاسیک یا رستوران سنتی هتل زندیه شیراز حیرت‌زده خواهید شد. لابی و کافی‌شاپ این اقامتگاه نیز با منوی جذاب و محیط آرامش‌بخشی که دارند، در نوع خودشان بی‌نظیر هستند. البته برای آرامش خود می‌توانید سری به حیاط باغ هتل زندیه شیراز بزنید و طعم واقعی آسایش و آرامش را بچشید.

فاصله هتل زندیه شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ کریم‌خان: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه پارس: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار وکیل: ۱کیلومتر
فاصله تا خیابان حافظ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد نصیرالملک: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است