search
menu

هتل عباسی اصفهان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عباسی اصفهان
امکانات عمومی هتل عباسی اصفهان
امکانات تفریحی هتل عباسی اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل عباسی اصفهان
رستوران هتل عباسی اصفهان
فاصله هتل عباسی اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل عباسی اصفهان


هتل عباسی یکی از کهن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران در شهر اصفهان و یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های ایران است که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. با توجه به اینکه این هتل در بافت تاریخی شهر قرارگرفته، توریست‌ها و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشورمان و جهان تمایل به اقامت در این هتل را دارند، بدین‌جهت نسبت به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام می‌کنند. هتل عباسی جزو مجلل‌ترین، زیباترین و بزرگ‌ترین هتل‌های کشورمان است و به دلیل برخورداری قدمت تاریخی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان محسوب می‌شود. با توجه به اینکه، در هر فصلی از سال اصفهان یکی از شهرهای توریست پذیر ایران است؛ مسافران می‌توانند با خرید اینترنتی تور سفرمارکت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرشان را تجربه کنند و با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند همانند موزه‌ای دیدنی از هنر و فرهنگ ایرانیان بازدید کرده و لذت ببرند، همچنین به‌یادماندنی‌ترین اقامت را در یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دنیا سپری کنند. با توجه به اینکه بنای این هتل ۳۰۰ سال قبل به دستور سلطان حسین صفوی با هدف کاروانسرای مادر شاه ساخته‌شده است، در ابتدا این مکان برای استراحت بازرگانان بوده و سال‌ها بعد کاروانسراها در اثر حمله افغان‌ها ویران گشته‌اند، اما بنای هتل عباسی باری دیگر بازسازی‌شده و به شکل امروزی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هتل عباسی نه‌تنها به‌عنوان جاذبه‌ای تاریخی و دیدنی است، بلکه به دلیل قرار گرفتن در خیابان چهارباغ و در قلب بافت تاریخی میهمانان می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان دسترسی داشته باشند و کمتر از نیم ساعت به جاذبه‌های مختلف مانند عمارت عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون، کاخ هشت‌بهشت، میدان نقش‌جهان، باغ پرندگان و سی‌وسه‌پل بروند.

امکانات عمومی هتل عباسی اصفهان


در هنگام ورود به هتل عباسی اصفهان با حیاط بسیار زیبایی روبرو خواهید شد که دارای طراحی سنتی و زیبایی است و همانند خانه‌های دوران صفوی شما را مجذوب عظمت هنر معماران کشورمان خواهد کرد. در مرکز حیاط هتل عباسی نیز حوض فیروزه‌ای قرار دارد و اطراف حیاط را درختان سرسبز و زیبایی احاطه کرده‌اند. پارکینگ هتل عباسی رایگان بوده و به‌صورت روباز و سرپوشیده دارای ظرفیت ۱۹۰ خودرو است. پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمان استقبال می‌کنند، همچنین فروشگاه، کافی‌نت و مرکز خرید نیز در این هتل دایر گردیده شده‌اند و با ارائه امکانات و خدمات متنوع نیازهای میهمانان را برطرف می‌کنند. علاوه بر امکانات فوق در هتل عباسی می‌توانید از چندین امکانات دیگر مانند کتابخانه و نمازخانه و اینترنت نامحدود رایگان در لابی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل عباسی اصفهان


ازجمله امکانات تفریحی در این هتل تاریخی می‌توان به سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی اشاره کرد که مطمئناً بعد از گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان احتیاج به چنین استراحتی خواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل عباسی اصفهان


با توجه به اینکه هتل عباسی شامل ۲۲۴ واحد اقامتی به‌صورت اتاق، سوئیت و آپارتمان است، گردشگران با خیال راحت می‌توانند نسبت به رزرو واحد موردنظرشان اقدام کنند، بی‌شک تجربه‌ای متفاوت از اقامت در شهر اصفهان رقم خواهد خورد. انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تحته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس و سوئیت دو نفره قاجار. هر یک از واحدهای اقامتی موجود در هتل عباسی دارای دکوراسیون سنتی و جذابی هستند و در داخل واحدها می‌توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، چای‌ساز، کمد، رخت‌آویز، آباژور و مبلمان، آب رایگان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل عباسی اصفهان


رستوران سنتی موجود در این هتل دارای دو سالن مجزا با ظرفیت ۴۰۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند، همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز انواع نوشیدنی و دم‌نوش را برای مسافران سرو می‌کنند. با اقامت در این هتل زیبا وعده صبحانه به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر می‌توانید با انتخاب از منو و پرداخت هزینه مجزا غذای موردنظرتان را نوش جان کنید.

فاصله هتل عباسی اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مدرسه چهارباغ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ هشت‌بهشت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سی‌وسه‌پل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ عالی‌قاپو: ۱.۵کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد امام: ۱.۶کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است