search
menu

رستوران خلیل ابراهیم سفراسی وان

$$
رستوران خلیل ابراهیم سفراسی وان در میان رستوران‌های متعدد شهر وان که کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کنند، از بهترین‌های شهر وان به شمار می‌آید. یکی از مزایای این رستوران نزدیک بودن به مرکز خرید آیدین پریهان مرکزی وان است که می‌توانید بعد از کلی گشت‌وگذار و خرید، یک وعده غذایی دل‌چسب را در رستوران خلیل ابراهیم سفراسی تجربه کنید. کباب‌های کوبیده رستوران فوق‌الذکر بسیار خوشمزه بوده و کیفیت عالی دارند. با نوش جان کردن اولین لقمه کباب van halil ibrahim sofrasi restaurant ، بدون شک شما هم به تازه بودن گوشت، مواد اولیه و کیفیت درجه یک آن پی خواهید برد و طعم بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

همان‌طور که گفتیم مزه کباب‌های رستوران خلیل ابراهیم سفراسی وان بسیار لذیذ و بی‌نظیر است. علاوه بر کیفیت بالای کباب‌ها، شما کباب را همراه نان داغ و تازه میل خواهید کرد و همگی می‌دانیم خوردن نان تازه لذت دیگری دارد. طعم فلفل، سماق، پیاز و گوجه در کنار کباب‌کوبیده و خوش‌طعم رستوران خلیل ابراهیم سفراسی همه چیز را تکمیل کرده و جایی برای بحث در مورد نواقص غذا باقی نمی‌گذارد. علاوه بر همه این‌ها، برایتان دوغ تازه و بسیار خوش‌طعم در ظرف‌های مخصوص مسی می‌آورند که حتما ارزش امتحان کردن را دارد. یادتان باشد ترکیه‌ای‌ها به دوغ آیران می‌گویند که می‌توانید هنگام سفارش از این کلمه استفاده کنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که عادت دارید بعد از غذا یک فنجان چای نوش جان کنید و معتقدید که اگر بعد از غذا چایی ننوشید انگار که وعده غذایی‌تان کامل نبوده، باید بگوییم که در رستوران خلیل ابراهیم سفراسی وان می‌توانید در استکان‌های کمر باریک و جذاب چایی بنوشید. در کنار چای، یک ظرف کوچک شیرینی که شبیه به حلواهای خودمان است نیز برایتان می‌آورند و شما هم می‌توانید چایی‌تان را به همراه این شیرینی نوش جان کنید و هم با حبه‌های کوچک قند از نوشیدن چای لذت ببرید. فضای رستوران خلیل ابراهیم سفراسی وان بسیار گرم و دل‌نشین بوده و نظافت و پاکیزگی در آن حرف اول را می‌زند و شما هر کجای رستوران را به دقت نظاره کنید شاهد تمیزی آن خواهید بود.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است