search
menu

رستوران سوتچو کنان کاهوالتی سالونو وان

$$
رستوران سوتچو کنان کاهوالتی سالونو وان یک رستوران مناسب برای صرف وعده غذایی صبحانه در شهر وان است. اگر شما هم طرفدار صبحانه‌های گرم و خوشمزه هستید و این وعده غذایی مهم برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، باید بگوییم که این رستوران sutcii kenan kahvalti salonu restaurant جاییست که حتما باید هنگام سفر به این مقصد گردشگری جذاب، صبحانه‌های خوشمزه‌اش را امتحان کنید. در واقع واژه کاهوالتی (Kahvalti) در زبان ترکی استانبولی به معنای صبحانه است و Kahvalti Salonu به جایی گفته می‌شود که در آن به طور اختصاصی صبحانه سرو می‌شود.
رستوران سوتچو کنان کاهوالتی سالونو وان با قرار گرفتن در نزدیکی مرکز خرید ای وی ام باعث جذب گردشگران بسیاری شده است. این رستوران برای گردشگرانی که عاشق خرید هستند و قصد دارند صبح راهی خرید شوند بسیار مناسب است، چرا که می‌توانند قبل از گشت‌وگذار و خرید با میل کردن صبحانه‌های مقوی، انرژی گرفته و سپس سراغ خرید بروند.

شما در رستوران سوتچو کنان کاهوالتی سالونو وان هم قادر خواهید بود صبحانه‌های گرم سفارش داده و هم در آنجا تازه‌ترین و خوش‌طعم‌ترین لبنیات را نوش جان کنید. سرشیرهای مخصوص با عسل طبیعی این رستوران بسیار خوشمزه و مقوی بوده و طرفداران زیادی دارد. اگر یک بار طعم لبنیات تازه این رستوران را امتحان کنید خودتان متوجه کیفیت بالا و مزه تازه آن خواهید شد. در واقع چنین می‌توان گفت که به عنوان صبحانه، چیزی نیست که نتوانید آن را در رستوران سوتچو کِنان کاهوالتی سالونو پیدا کنید. یعنی از انواع املت‌ها گرفته تا نیمرو، شیر تاز و محلی، خامه، سرشیر، عسل، زیتون تازه، گوجه و خیار، انواع مرباها، تخم‌مرغ آب‌پز و حتی سیب‌زمینی سرخ‌کرده و یک عالمه خوراکی لذیذ دیگر را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید.

علاوه بر یک صبحانه مقوی و لذیذ، نوشیدنی گرم و دل‌چسب جایگاه ویژه‌ای در این وعده غذایی مهم دارد. به همین دلیل رستوران سوتچو کنان کاهوالتی سالونو وان فکر این را کرده و به شما چای بسیار خوش‌عطر و تازه‌دم در استکان‌های کمر باریک و زیبا به همراه انواع شیرینیجات محلی نظیر حلوا، باقلوا و ... می‌دهد.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است