search
menu

رستوران میلیان ات لوکانتاسی وان

$$
رستوران میلیان ات لوکانتاسی وان یکی از بهترین رستوران های شهر وان است که کباب های بسیار لذیذی در آن تهیه می شود. اگر از تمام مردم دنیا در مورد بهترین غذای کشور ترکیه بپرسید، بدون شک اکثر آن‌ها به کباب اشاره خواهند کرد. ترکیه‌ای‌ها در چند سال اخیر سعی کرده‌اند کباب‌های بی‌نظیری طبخ کرده و به نوعی این غذا را بیشتر به برند جهانی خودشان تبدیل کنند. از این روی، رقابت میان رستوران‌های متعدد برای ارتقاء کیفیت کباب‌ها بالاتر رفته و این امر بیشتر به نفع مشتریان و طرفداران کباب‌ها شده است. این چیزیست که ما در مورد رستوران میلیان ات لوکانتاسی وان (Milyan Et Lokantası) شاهد آن هستیم. چرا که طعم لذیذ کباب‌های این رستوران به قدری عالی و درجه‌یک هستند که شما حتی غذاهای چند رستوران هم‌سطح‌ میلیان ات لوکانتاسی را در یک روز باهم مقایسه کنید باز هم قادر نخواهید بود یکی را حذف کرده و از رستورانی خرده بگیرید. همین امر نیز باعث پیشرفت و رونق اقتصادی و همچنین صنعت مواد غذایی و رستوران‌های کشور ترکیه شده است.

رستوران میلیان ات لوکانتاسی وان با قرار گرفتن در مجاورت مرکز خرید متروپولیتن وان باعث شده گردشگران بسیاری که بعد از خرید در راه بازگشت به هتل یا محل اقامتشان هستند غذاهای خوشمزه آنجا را نیز امتحان کنند. چرا که اگر شما هم از جلوی این رستوران رد شده و بوی لذیذ کباب‌هایش را استشمام کنید بدون شک سر از رستوران درآورده و خودتان را مشغول نوش جان کردن کباب‌های معروف رستوران میلیان ات لوکانتاسی خواهید دید.

علاوه بر کیفیت بالای کباب‌ها، در رستوران میلیان ات لوکانتاسی وان مخلفات بسیار لذیذ و متنوعی همراه کباب سرو می‌شود که طعم بی‌نظیر کوبیده‌های مخصوصش را کامل می‌کند. برای مثال سبزیجات مختلف، ترکیب پیاز و سماق و جعفری، فلفل‌های تند و خوش عطر و ... همگی جزو مخلفاتی هستند که می‌توانید آن‌ها را همراه غذایتان نوش جان کنید. خدمه این رستوران بسیار صمیمی و مهربان بوده و حتی اگر یک‌بار مشتری آن‌ها شوید برای بار بعدی که به آنجا مراجعه کنید شما را شناخته و با یک پذیرایی گرم و صمیمانه باعث غافلگیری‌تان می‌شوند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است